Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Доколко е важна мощноста за проходимоста

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Вездеходы Атака и Аркуда

    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
    Да? А с какво се движат?
    По правилно е да кажеш с какво се "движат"...щот това си е агония...На паяка като му отрежеш 4 от 8-те крака, а останалите ги скъсиш наполовина пак се движи... И това така...
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      До: Вездеходы Атака и Аркуда

      Това по въпроса за класовете по товароносимост ли е?
      Или по въпроса за окачването? Има едни - казват че са големи герои и могат нечовешки неща. Например да стигнат от Париж до Дакар за две седмици. Що не опитат същото от Урал до Камчатка? Те са свръхчовеци, нищо няма да им струва.
      И двигателите им са с по 16 котела, и в тях държат по 1 000 катъра.

      Коментар


      • #18
        До: Вездеходы Атака и Аркуда

        Не колеги. Сега просто ще се заяждам. Понеже ми омръзнаха нелепите спорове от детската градина. От моя страна аргументи, от другата - бръщолевене и лозунги.
        Някой твърди нещо с непререкаем тон, очевидно без да знае за какво става дума. Сега има възможност да направи мастер клас и да прочете хубави лекции по обща компоновка и конструкции на високопроходимата техника. Между другото бляскаво да ме опровергае. Не с червени точки като в друга тема, от която също нищо не разбира)))))))))) Не искам да ви отказвам тая възможност да блеснете. Пък и използвам случая да науча нещо.
        Та, бъдете любезни колеги, обяснете твърденията си.

        Коментар


        • #19
          До: Вездеходы Атака и Аркуда

          Аз Стефане пък се опитах да те накарам да ми отговориш с аргументи в една моя много стара тема но и там не прочетох нищо такова, пи просто се ската и продължи да пишеш едно и също. Само да чуя какво ще кажеш по въпроса ЗАЩО ЕДИН ТРАКТОР ОТ СЪСТЕЗАНИЯТА ПО ТРАКТОР ПУЛИНГ ТЕГЛИ МНОГО ПОВЕЧЕ ОТ СЪЩИЯ ТРАКТОР СЪС СЪЩОТО ТЕГЛО НО НЕ СЪСТЕЗАТЕЛЕН???
          Нали мощността няма никакво значение за това нещо, важни са предавките. И все пак онези там дърпат 4,5,..10 пъти повече от същия трактор но със стандартния двигател. Настилката е същата, товара е същия...Защо единия успява а другия само безпомощно бавно буксува? ЗАЩО? Дай аргументите де?
          Ето сега ще имате реална възможност да прочетете поредната глупост.

          ПъСъ, колкото и да не ти се иска мощността е също толкова важна колкото и теглото.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            До: Вездеходы Атака и Аркуда

            Тия американски мотори са пълен смях американеца кола до преди 20 години неможеше да прави ,слагаще му някакъв огромен V8 както сте го подфанали с голям работен обем и какво от него вади някакви си пръдливи 150-180 коня.Гледал съм гонка между Мерц C калса 3200 кубика 93-4 година някаде и Буик кам 3,5 му беше мотора и какво мерцедеса каквато е камионетка до направи на мармалад а буика само въртя гуми на място и нищо не направи ,тия американци коли неможеха да правят хич поведението им на пътя беше по зле от жигула с пян чичо вътре и като вкючим че колите им тежът колкото Ракиши (от кеча),а този мънстър поне вади някакви нормални коне от кубатурата си.
            И средствата със които е направен неможеш купето на американска кола да купиш ,американците немогат да се сравняват със руската инжинерна мисъл ,историята говори всичко за това ,сега друг е въроса че по времето на СССР главна индустрия беше военната ,но американеца в руския офроад неможе да пипа !

            Коментар


            • #21
              До: Вездеходы Атака и Аркуда

              Само едни и същи работи думаш-състезания по трактор пулинг и т.н.
              Абе трактора е направен като основна замисъл да е работна машина-а не за състезания.Това че някой го прави за пулинг какво значи-нищо.Айде да разграничаваме работни машини от състезателни-не че не могат да се направят но на повечето хора не им е необходимо да ги правят.
              Какво доказва това че на пулинг-а трактора е дръпнал еди колко си а другият не е дръпнал а боксувал?Това значи ли че този състезателния ще може да върши същата работа като работния-едва ли защото ще има много неща които ще му пречат-например разхода,предавките и точно голямата мощност му е проблема да бъде работна машина-защото никой няма да го купи този трактор който ще му изгори един варел за един декар работа-можеш да си сигурен в товаТа този с мощният двигател става само за там-за сеирите наречени пулинг и за нищо друго.
              П.П.:
              Абе в Америката нямат ли ограничение от 55 или 60 мили за максимална скорост по магистралите-а?За кво са им тези двигатели по 5 литра като не могат да ги ползват даже по предназначение?

              Коментар


              • #22
                До: Вездеходы Атака и Аркуда

                Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
                Само едни и същи работи думаш-състезания по трактор пулинг и т.н.
                Абе трактора е направен като основна замисъл да е работна машина-а не за състезания.Това че някой го прави за пулинг какво значи-нищо.Айде да разграничаваме работни машини от състезателни-не че не могат да се направят но на повечето хора не им е необходимо да ги правят.
                Какво доказва това че на пулинг-а трактора е дръпнал еди колко си а другият не е дръпнал а боксувал?Това значи ли че този състезателния ще може да върши същата работа като работния-едва ли защото ще има много неща които ще му пречат-например разхода,предавките и точно голямата мощност му е проблема да бъде работна машина-защото никой няма да го купи този трактор който ще му изгори един варел за един декар работа-можеш да си сигурен в товаТа този с мощният двигател става само за там-за сеирите наречени пулинг и за нищо друго.
                Добре де, като разбираш толкова, ЗАЩО ТОВА СТАВА??? Аре питам те съвсем човешки, отговори ми аргументирано, без да повтаряш същите глупости милион пъти. Въпроста не е кое за какво служи и кое колко е рентабилно. МНОГО ПРОСТ ВЪПРОС ЗАЩО????
                Или и това не го разбирате?
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #23
                  До: Вездеходы Атака и Аркуда

                  Ше стигнем и до състезателните трактори бе, спокойно. Вие нали сега започвате цикъл лекции по всъдеходи и влекачи.
                  Дай да почнем от простия съпромат. От теглото на валовете и редукторите.
                  Ей ви уточняващ въпрос.
                  Пък после ще се разправяме за сцепни тегла, мощност на куката и прочее тягови характеристики. Това е за напреднали, а аз още не мога да се оправя с простите неща. Така че засега ще ви е трудно да ми обясните нуждата от истерични мощности на крайно слаби грунтове.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Вездеходы Атака и Аркуда

                    А, те точно това няма нищо общо със сцепното тегло, въпреки че Трапера не го разбира. И ти давай отговори, отговора е супер прост, няма нищо общо със съпромата. Сега пада едно голямо ровене във всички ресурси, а отговора лежи на повърхността. И Соти го знае. Без да го е извеждал от учебника го е установил на собствен гръб....
                    Май така и нищо няма да науча тая вечер, жалко...
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Вездеходы Атака и Аркуда

                      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                      Добре де, като разбираш толкова, ЗАЩО ТОВА СТАВА??? Аре питам те съвсем човешки, отговори ми аргументирано, без да повтаряш същите глупости милион пъти. Въпроста не е кое за какво служи и кое колко е рентабилно. МНОГО ПРОСТ ВЪПРОС ЗАЩО????
                      Или и това не го разбирате?
                      Куадра-не ме разбирай погрешно-мога да споря за Трактори и Камиони с който и да е и да му докажа на практика че съм прав за някой неща(може и да греша за някой-но са много малко).Просто имам практика с такива машини и знам какво може да се очаква и да се получи и какво могат машините в работните си режими.както виждаш не се обаждам по теми които не знам и не разбирам-например Американски и Японски джипкиПросто приеми че има и хора с практика на такава техника които знаят нещо все пак и те.Не винаги си прав и теорията много често се разминава на практика.
                      Много хора дават мение за Камиони и Трактори-ама ако ги кача на един Трактор или на Джуган-а не могат да го подкарат-не се отнася за теб това-не разбирай грешно думите ми

                      Коментар


                      • #26
                        До: Вездеходы Атака и Аркуда

                        Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
                        Куадра-не ме разбирай погрешно-мога да споря за Трактори и Камиони с който и да е и да му докажа на практика че съм прав за някой неща(може и да греша за някой-но са много малко).Просто имам практика с такива машини и знам какво може да се очаква и да се получи и какво могат машините в работните си режими.както виждаш не се обаждам по теми които не знам и не разбирам-например Американски и Японски джипкиПросто приеми че има и хора с практика на такава техника които знаят нещо все пак и те.Не винаги си прав и теорията много често се разминава на практика.
                        Много хора дават мение за Камиони и Трактори-ама ако ги кача на един Трактор или на Джуган-а не могат да го подкарат-не се отнася за теб това-не разбирай грешно думите ми
                        Добре де човек, защо все пак това става? Аз ще ти кажа защо искам точния отговор на този толкова прост въпрос, защото от него можеш да си извадиш изводи защо тяговъоръжеността на един автомобил е толкова важна. И много от хората занимаващи се с офроъд професионално или пък запалени фенове на хард разходките са стигнали до същите изводи без да са чели теории, само на база наблюдения. Пусни си в търсачката Формула Офроъд и виж за какви машини става въпрос. Вървят само благодарение на двигателя си. Ако беше по теорията на Стефан щяха да могат да преодоляват 1/10 от препятствията които иначе минават. Нали сега за проходимост и всъдеходи си говорим все пак...
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Вездеходы Атака и Аркуда

                          Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                          Ако беше по теорията на Стефан щяха да могат да преодоляват 1/10 от препятствията които иначе минават. Нали сега за проходимост и всъдеходи си говорим все пак...
                          Ето че пак се смесват състезания и офроуд с работни машини.Понеже подхвана проходимоста-твърдиш ли че един Джип с голяма тяговъоръженост е по проходим от колесен Трактор без тяговъоръженост с да кажем около 85-90 коня двигателГотов ли си да направим проба по трасе каквото кажеш-без катерения по скали
                          Също държа Джипа да бъде управляван от теб-логично аз ще управлявам Трактор-а

                          Коментар


                          • #28
                            До: Вездеходы Атака и Аркуда

                            Нищо няма да обсъждам, преди да разбера азбуката. Кой кого и защо наддърпва го пише в едно опростено диференциално уравнение, от което успешно са разкарани всички високи членове. Това не е диференциал, в който и до ден днешен теорията не знае какво аджеба става. Но и за него не ми се говори, докато не разбера основното.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Вездеходы Атака и Аркуда

                              Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
                              Ето че пак се смесват състезания и офроуд с работни машини.Понеже подхвана проходимоста-твърдиш ли че един Джип с голяма тяговъоръженост е по проходим от колесен Трактор без тяговъоръженост с да кажем около 85-90 коня двигателГотов ли си да направим проба по трасе каквото кажеш-без катерения по скали
                              Също държа Джипа да бъде управляван от теб-логично аз ще управлявам Трактор-а
                              Ако Димата се откаже(в което се съмнявам),аз с удоволствие ще приема облога.Проблема е,че не се сещам за подходящ джип наоколо,който да ми бъде преотстъпен.Но се сещам за трасе,в което кой и да е трактор има всички шансове да зимува,ако не го разграбят мангалите...
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар


                              • #30
                                До: Вездеходы Атака и Аркуда

                                Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                                Но се сещам за трасе,в което кой и да е трактор има всички шансове да зимува,ако не го разграбят мангалите...
                                Не се безпокой за Трактора-ако се стигне дотам-аз ще го измъкна и няма да зимува
                                П.П. Трактор имам на разположение по всяко време и се намира в района на Тетевен-така че няма проблем да пробваме.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X