Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
    Къде в еспейса намери такива гадости ?
    Скоростите се управляват с такива. Едното е досами ауспуха, а е пластмасово и за 20 години се е представило доста добре.

    Коментар


    • От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Жив да си ми, Кольо!
      Пия всичко без мастика.

      И имам право на едно псуване без да ме баняш
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

        Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
        Ако успееш да ме убедиш че това има или може да има различна от червена плакета , печелиш спора . Всъщност преимущество е че е с регистрация за лек автомобил при движение по магистралите . Обаче за ограничение за влизането в градовете в зоните с жълта или зелена плакета няма как да се заобиколи . Важно уточнение е че става за въпрос за Немско .
        Тук във Франция няма абсолютно никакви ограничения да караш дъргел където и да е. Германия не е Европа /германофил съм, и то заклет/. А и може да се регистрира като колекционерско, ако е над 30 години пущината.
        Бахти, като се замисля колко такива Савиеми срещам всеки ден по разни дворове и плацове покрай пътя ......... предимно военни /бивши/, стоят и гният. Ясен, ако е тука с мене, ще се омота, ще забрави къде е ляво и къде е дясно.
        Последно редактирано от мишоци; 05-06-16, 02:54.
        Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
        Само DIESEL !!!

        Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

        Коментар


        • От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

          Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
          Тук във Франция няма абсолютно никакви ограничения да караш дъргел където и да е. Германия не е Европа /германофил съм, и то заклет/. А и може да се регистрира като колекционерско, ако е над 30 години пущината.
          Бахти, като се замисля колко такива Савиеми срещам всеки ден по разни дворове и плацове покрай пътя ......... предимно военни /бивши/, стоят и гният. Ясен, ако е тука с мене, ще се омота, ще забрави къде е ляво и къде е дясно.
          Какви са им цените във Франция ?
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

            Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
            Бахти, като се замисля колко такива Савиеми срещам всеки ден по разни дворове и плацове покрай пътя ......... предимно военни /бивши/, стоят и гният. Ясен, ако е тука с мене, ще се омота, ще забрави къде е ляво и къде е дясно.
            Ми да ти спретне един списък ли?
            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Коментар


            • От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

              Да съберем десетина такива във форума и да ни открият подфорум
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

                Абе ние с Началника вече говорихме по талифоня и съ разбрахме като приготви списъка да ми пише, или да ми звънне.
                А иначе има много интересни модели камиончета Рено и Савием за пожарната и военните - 4х4, сурова стомана, проста механика. Дърти, корави и идиотоустойчиви, приличат на UNIMOG и се намират за по няколко стотин евро. Ако е пожарникарско, самото камионче нищо не струва, оскъпява го апаратурата отзад - помпи, цистерна, шлангове, разни там преходници, кранове и анджаклами. Но се намират наистина евтино и са корави.
                Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                Само DIESEL !!!

                Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                Коментар


                • От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:marmon (8).jpg
Прегледи:1
Размер:87.5 КБ
ID:5718136
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:marmon (2).jpg
Прегледи:1
Размер:132.9 КБ
ID:5718137Натиснете снимката за да я уголемите

Име:renault.jpg
Прегледи:1
Размер:74.9 КБ
ID:5718138

                  https://fr.wikipedia.org/wiki/Simca_Marmon

                  http://vehiculesmilitaires.com/viewtopic.php?t=565
                  Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                  Само DIESEL !!!

                  Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                  Коментар


                  • От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

                    Военните като гледам са с редукторни мостове .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

                      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                      Военните като гледам са с редукторни мостове .
                      Типичното военно возило от тоя калибър обикновено е и с мотор, който няма достатъчна сила да го счупи.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

                        Редукторното крайно предаване, е масова практика при автомобилите с това предназначение от '60-те - Щаер-Пинцгауер; Волво Лапландер; УАЗ; този - Симка ...и още ред други. Всички са в тенденцията на Унимог от десетилетие преди това.
                        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                        Коментар


                        • От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          ...
                          По "джипово-камионската" част:
                          1. Отдолу капе нафта, масло, антифриз и спирачна течност. Всяко от тези вещества капе от повече от едно място.
                          2. Двигателят - неустойчив празен ход, теч на нафта от ГНП, зловещо дрънчене от помощните агрегати. Неадекватен диаметър на изпускателната уредба и на шнорхела. Безумно разположена ръчка за моторна спирачка - явно ТНТМ. Пали подозрително лесно. Температурата му се колебае в широки граници, без да прегрява истински.
                          3. Трансмисията - неудобно разположение на скоростния лост, направо безумно разположение на лостовете за управление на РК. Обаче всичко е оригинално и в изправност, така че отива в графа "капризи".
                          4. Мостовете - предният е счупен и не задвижва колелата, вероятно е полуос. Задният е ремонтиран преди мене и преди Параграфа, вероятно с диференциал от Авия и вероятно е с по-ниско предавателно число. Това вероятно обяснява и проблемите с предния мост. Пак оттам - скоростомерът показва с около 20% по-ниска от реалната скорост.
                          5. Спирачките - системата е с два сервоусилвателя, един за предния и един за задния мост. Сервоусилвателите са пневматични, но работят не с вакуум, а със сгъстен въздух. Има три отделни хидравлични кръга - един команден (от педала до усилвателите) и два изпълнителни (заден и преден мост). При силно натискане на спирачка блокира предния мост (вероятно сервото му). Оправя се с отваряне на обезвъздушителния клапан на колесния спирачен цилиндър и изпускане на малко спирачна течност. Ръчната спирачка не работи.
                          6. Гумите - диагонални, размер 9х16. Това се превежда като 225х100R16 или 34х9х16. Наличните са регенерат, безобразно криви и много напукани. Едната е с различна шарка. За баланс не може да се говори, кормилото доста се люлее. Отвратителна курсова устойчивост. На първо време ще му нашия едни 245х75R16 които имам, после ще видим. Диагонални не искам.
                          7. Ел. инсталация - работи почти всичко (то не че има много - светлини, чистачки, вентилатор на парното и няколко индикатора на таблото). Обаче всичко е на 24 волта. Няма клаксон (повреден), няма и сигурно никога не е имало светлина за заден ход, което ме дразни. Не работи оборотомерът (welcome to the diesel world).
                          8. Силен общ шум при движение, главно от двигателя. Правени са решителни, но неориентирани опити за обезшумяване, които вероятно са почнали още от завода.
                          9. Ще видим как е с нормални гуми, но ми се оформя мнение, че усилвател на кормилото си трябва. Много е по-зле от УАЗ.

                          По "кемперната" част:
                          1. Тясно - в кемперния свят това е малка машина, а голяма част от полезната височина е заета от клирънс, трансмисия и други офроудърщини. Защо (като на УАЗ-фургон) са сложили двигателя и всичко друго толкова назад - нямам обяснение. Градушка разгледа обстановката и веднага уволни фурната. Леглото е 185х120 но има варианти по въпроса, особено ако фурната наистина си тръгне. Едни грешни 20см по цялата ширина са загубени зад седалките, заради разположението на въздушния филтър над двигателя и шнорхела, но те не са поставен Свише и може да се озоват на по-добро място.
                          2. Няма ток. Това което Параграфа беше направил не ме устройваше и той го махна, но все още нямам добър план. Кемперно оборудване на 24 волта (хладилник, помпи за вода, печки) няма или поне аз не съм виждал. Трябва да огледам при камионите за далечно плаване. Двете различни напрежения ме дразнят. Да се приведе камионът към 12 сигурно може, но всъщност 24 е Правилното. Ще го мисля още. Има някакви неведоми розетки-контакти, сигурно някаква типично кемперна хитрина, но откъде се вкарват 220 не познах.
                          3. ВиК - първо ще огледам. Имало е топлообменник за греене на вода, той е пострадал от студове. Има и резервоар за мръсна вода, който май е пробит.
                          4. Отопление - има умряло Вебасто. Има воден конвектор, който работи (ако двигателят грее водата). Според мен пропанът е правилното гориво за тази цел но ще го мисля. Отоплението на кабината не разгадах как се пуска, но и утре е ден. Студено си духа.
                          5. Градушка иска климатик. Аз съм леко скептичен към енергийната страна на задачата.
                          6. Седалките в кабината - стъписващо неудобни за френски автомобил, въпреки сложното им окачване. Освен това са тесни и не могат да се обръщат.
                          7. Има няколко дребни, но досадни теча на вода в салона. Водих го на автомивка и течовете се обявиха, има и следи от по-рано.

                          Следва.
                          Развитие

                          Камионът
                          Идеята да сложа гуми 245/75R16 с трясък се провали - едно че изгубихме 7см клирънс, друго че масата на машината явно им дойде в повече (не че гумаджията - Ники от Костинброд - не ми го каза ама аз упорствах и затова платих и двете действия). Върнахме старите. Поставихме им общо около 800г олово и спряха да тресат кормилото. Но не спряха да са криви и да люлеят леко цялата машина. Разгледах цените на новите гуми и май узрявам за нов регенерат.
                          Спирачките нещо се разработиха и сега не блокират при спиране. Адски мразя неща които се оправят сами. Спирачна помпа (оригинална) е 350 евро във Франция. Мисля обаче първо да пробвам с добро.
                          Акумулаторите се оказаха два различни, макар и относително нови. Засега работят, но не може да останат така.
                          Към средната точка е свързана неведома жица която не успях да проследя. Освен че е неоригинална.

                          Кемперната част:
                          Контактите се разбра какви са - обикновени швейцарски за 230 волта домашна ел. мрежа, а не някаква кемперна хитрина. Тръгват си веднага щом стигна до тях, защото почти никакъв тукашен електроуред не може да се включи в тях. Отвън токът влиза в "обратно Шуко".
                          Така и не познах как се вадят домакинските уреди - а трябва да извадя хладилника с цел гадаене по него и готварската печка с цел изхвърляне. Ако хладилникът се окаже амоняк си ходи и той.
                          Две автоматични зарядни устройства за акумулатори 12 волта, по 20 ампера всяко излязоха от дълбините на жилищната ел. инсталация. Зарядните са чисто аналогови, трансформаторни, най-сложният чип вътре е 723, имат вентилатори, всяко тежи по 12кг и са явно предназначени за работа на бюро, а не в камион. Оцеляли са с малки загуби само защото са произведени 1988г. Те няма да се използват, твърде евтино е да се подменят, ако изобщо потрябват.

                          Изпаднал съм в размисъл трябват ли ми отделни батерии за кемпера - отпред има щатно място за поне 2 по 120 Ач, а досегашната ниша за батерии отзад ще е по-полезна за други цели.

                          Коментар


                          • От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            . Ако хладилникът се окаже амоняк си ходи и той.
                            ......ако ще си 'оди, що не до'ди при деди?
                            .....?
                            .....?
                            По другите въпроси, може да го мислим ама на саме, понеже иначе много КУ се дава....кемпър от този клас трябва да е с малко генераторче.
                            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                            Коментар


                            • От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

                              12 волта.Щото да можеш да си купуваш повече готови хитрини и да не губиш ценното време в преправяне на захранващи части.Това едно.Второ-акумулаторите!Няма нужда точно на теб да ти обяснявам колко по удобно е като някой от тях се възнесе, да си набереш от другите ти превозни средства или от УПС-а.И зарядно ще ти трябва за 24 волтови... абе още едно акумулаторно стопанство.

                              Коментар


                              • От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

                                Не ти трябват повече от два 120 Ач, освен ако не си замислил компресорен хладилник. Но и за него могат да стигнат, стига да има слънце. Само им сложи контролер да ги разделя при спрял автомобил, за да ни търсиш кой да ти давa ток по горите. Аз личино съм доволен от Монбат Монолит. 2 години го тормозя и още не се е скапал, а цената е народна.
                                Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                                Drag Grand Canyon Daily
                                Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                                LZ1JYM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X