Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

    С тия 87 коня нанадолнището ще да е било доста сериозно.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #77
      От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

      Реални 110, не по километраж. Диференциала трябва да е точно като на въпросните автобусчета, то тук други Авии нямаше. На Преславите (Чавдар С5) са съвсем други.
      Нанадолнища от Пловдив до София няма много-много, на баирите преди Траянови врата и Вакарел - не по-малко от 80.
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • #78
        От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

        Нещо ми се върти да съм чел, че българската Авия-Преслав, ни дават да я правим, а ние им даваме шуменски мостове. Ако е така, има шанс да си приличат диференциалите и с Преслав.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #79
          От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

          Ние изнасяхме камионски мостове, за Лиаз. За Авия нищо не сме правили. С мостове като на Преслав, е правено някакво тракторче Мургаш.
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • #80
            От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

            Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
            За кемпери няма ограничения все още.
            Ако успееш да ме убедиш че това има или може да има различна от червена плакета , печелиш спора . Всъщност преимущество е че е с регистрация за лек автомобил при движение по магистралите . Обаче за ограничение за влизането в градовете в зоните с жълта или зелена плакета няма как да се заобиколи . Важно уточнение е че става за въпрос за Немско .
            По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

            Коментар


            • #81
              От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

              Ясене това са двете моторни спирачки на камаза . Същия тип клапи само че ги командва пневматичен цилиндър и бутона е едно кръгло малко педалче с гумена шапка на пода . На този принцип са и на всички останали големи камиони . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0299.jpg
Прегледи:1
Размер:122.7 КБ
ID:5717699Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0303.jpg
Прегледи:1
Размер:118.8 КБ
ID:5717698
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #82
                От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

                Зоните са в централната част на градовете.А там да отидеш с кемпер си е мазохизъм.И въпреки това са склонни на компромис понеже си турист.
                И понеже ти пръв постави мнението за забраните трябва да го подкрепиш с факти.
                Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                Коментар


                • #83
                  От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

                  Специално за Лондон ако си с лека кола никакви зони за емисии не те засягат, а ако си и турист не плащаш и такса за центъра.
                  0-

                  Коментар


                  • #84
                    От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

                    Младежа който оправяше спирачките, твърдеше че при натискане трябва да издават шум (изпускане на въздух), за да покажело че работят и така били на големите (стари) камиони...само от любопитство-така ли е?

                    Коментар


                    • #85
                      От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

                      Така е.

                      Шумът обаче се чува освен отдолу и някъде непосредствено зад шофьорската седалка и още не съм познал откъде.

                      За идиотското блокиране на спирачките съм склонен засега да набедя главния спирачен цилиндър. Безгрижно блокират и при пълно отсъствие на сгъстен въздух.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Така е.

                        Шумът обаче се чува освен отдолу и някъде непосредствено зад шофьорската седалка и още не съм познал откъде.

                        За идиотското блокиране на спирачките съм склонен засега да набедя главния спирачен цилиндър. Безгрижно блокират и при пълно отсъствие на сгъстен въздух.
                        Ако няма налягане на въздуха,мисля е нормално да блокират.Говоря по принцип,ако нямаш налягане да спреш не може и да тръгнеш.
                        Говоря от опита с камиони,не знам как е при твоя кемпер?
                        .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                        Киа спортаж2000тди 98г
                        Ауди А3 1.9ТДИ
                        Каравана Аdria 390Q

                        Коментар


                        • #87
                          От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

                          При големите камиони е друго, тия тук спирачки са си хидравлични.

                          Имат само 2бр серво на сгъстен въздух (по едно за мост) и блокират само при екстремно спиране. Можеш ако искаш да потеглиш и съвсем без въздух - не че е лесно, защото компресорът много бързо напомпва.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

                            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                            ...бутона е едно кръгло малко педалче с гумена шапка на пода
                            Ей така искам да стане и при мене. Че тая гранде ръчка на средата на таблото ме дразни.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

                              При мерцедес 6** варио е също със спирачна течност, но там има паркинг система на въздух. Работната спирачка е с серво на въздух, но масло задейства спирачния апарат и на задния мост отива паркинг кръг изцяло на въздух да блокира колелата.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Рено-Савием офроуд кемпер, второ действие

                                Няма такива работи тука.

                                От главен спирачен цилиндър е само хидравлика, до колелата ходи само хидравлика.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X