Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

    Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
    Някой може ли да ми каже нещо повече за този размер гуми, 12 20 или каквото е, 20 джанта широка 12 инча? Може ли ако някой знае или може да премери, да ми каже, колко реално е широка и висока гумата и размера на джантата, че нещо не мога да се ориентирам.
    Виж тука: http://www.prom-garant.ru/?f=oborud&parent_id=68

    Коментар


    • #62
      От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

      Насов, това http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=134125 да не го взе ти бре!
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • #63
        От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

        Аз искам 131, ЗиЛ . Нещо не намирам време за огледи, май ще остане за след нова година. Ще пиша като се юрна да гледам, сигурно ще е спонтанно.

        Коментар


        • #64
          От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

          Та то това си е същото - прасната му е друга емблема. А с този двигател си е попадение, направо се чувствам ощетен от твое име .
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • #65
            От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

            Изобщо не съм го видял, че се продава...

            Коментар


            • #66
              От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

              Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
              Та то това си е същото - прасната му е друга емблема. А с този двигател си е попадение, направо се чувствам ощетен от твое име .
              Въобще малко има общо със ЗиЛ 131 този Урал. Да не кажа, че нЕма почти нищо общо...(освен козметичните дрънкулки–фарове, някои от уредите по таблото ии.... да, ключ-масата вероятно е същата).
              Което пък не значи, че е по-лош, просто е друг камион – по-добър за едно, по-лош за друго – просто различен.
              А точно за този и с този двигател, и аз мисля че си ощетен, че си го пропуснал. За твоите цели според мен е дори по-добър избор. Като минус му е само комфорта в сравнение със ЗиЛ-а, ама ако не си карал и двете и без друго няма да имаш възможност да сравняваш.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #67
                От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                Въобще малко има общо със ЗиЛ 131 този Урал. Да не кажа, че нЕма почти нищо общо...(освен козметичните дрънкулки–фарове, някои от уредите по таблото ии.... да, ключ-масата вероятно е същата).
                Което пък не значи, че е по-лош, просто е друг камион – по-добър за едно, по-лош за друго – просто различен.
                А точно за този и с този двигател, и аз мисля че си ощетен, че си го пропуснал. За твоите цели според мен е дори по-добър избор. Като минус му е само комфорта в сравнение със ЗиЛ-а, ама ако не си карал и двете и без друго няма да имаш възможност да сравняваш.
                И какви са превратните разлики между Урал и ЗиЛ (131).
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • #68
                  От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

                  Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                  И какви са превратните разлики между Урал и ЗиЛ (131).
                  Два различни вида камиони всичко им е различно.Само фаровете и стоповете са еднаквиама те и на ГАЗките са такива
                  К мирной жизни не пригоден.
                  Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                  ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                  Коментар


                  • #69
                    От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

                    Е кое по-точно все пак? Урал 375 и ЗиЛ 131 - не става въпрос за други. Вярно, че Урал 375 е първият произведен в Миас камион, който има някакви разлики с произвежданите във "фабриката-майка" (дотогава са били абсолютно едно към едно), но именно "някакви", което не значи: "Два различни вида..." и "Въобще малко има общо...".
                    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                    Коментар


                    • #70
                      От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

                      Всичко е различно гумите мостовете скоростите моторите раздатките даже кабините

                      Не може да се сравняват.Като прочетат тези които са ги карали ше обяснят по подробно.Аз не съм карал ни ЗИЛ 131 ни УРАЛ просто съм се интересувал.Поздрави
                      К мирной жизни не пригоден.
                      Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                      ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                      Коментар


                      • #71
                        От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

                        Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                        И какви са превратните разлики между Урал и ЗиЛ (131).
                        Не че са превратни разликите, ама са си различни. Стария е пообяснил. Аз съм карал и от двата камиона.
                        За Урал 375:
                        Дори оригиналния бензинов двигател на Урал 375 е на базата на двигателя ЗиЛ 130, но е с увеличен работен обем с около литър и мощност 180к.с.(доколкото помня). Скоростната кутия е производство на ЯМЗ и я има при МАЗ и КрАЗ. Раздатъчната кутия е с централен диференциал(с блокаж) и предния мост се задвижва постоянно. Мостовете също са различни. Спирачната система е изцяло различна– комбинирана хидропневматична. Усилвателя на волана е с външен хидроцилиндър, спрямо вградения в кормилната кутия на ЗиЛ 131. Размера на колелата очевидно е различен. И много други неща, които не ми се изброяват(нито рама, нито кабина, нито каросерия са еднакви, дори волана е различен). Може би дребните стандартни възли са еднакви със ЗиЛ-овите или най-много лебедката, периферията на мотора(компресор, помпа за хидравликата на волана, водната печка на мотора, части по запалителната система и ел. оборудването). Карането пък е абсолютно различно.
                        Уралът с дизелов мотор, по начало е с двигател ЯМЗ 740, който се монтира на КамАЗ. В последствие на по-новите модели се слагат ЯМЗ 236 и ЯМЗ 238. Въпросният тук, явно е преустроен от бензинов с дизелов двигател ЯМЗ 236. Този двигател според мен е много добър. Респективно и използването му в тази машина е много подходящо.

                        За ЗиЛ 131 едва ли е нужно да изброявам...
                        По-слаб безинов двигател, скоростна кутия от ЗиЛ, раздатка с включване и изключване на предния мост(на въздух или принудително при включване на бавни), други мостове, други гуми, друго шаси, друга кабина, каросерия, спирачна система, кормилна система...Всичко което вече споменах и по-горе.

                        ПП: davc, не съм искал да те засегна, просто твърдението ти е твърде погрешно и затова го отбелязах. Не знам кое къде и кога се е произвеждало, ама знам какво представляват и не е само емблемата разликата.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • #72
                          От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

                          За никакво засягане не може да става въпрос - да не сме гимназистки. Наистина ми стана интересно какво имаш предвид, защото точно твоите мнения, касаещи тежки машини, винаги са били много компетентни и балансирани. Приемам, че и аз съм попреувеличил, казвайки това за емблемата.
                          Двигателят си е същият, мощността не е по-голяма толкова заради увеличеният обем, а заради повишената степен на сгъстяване (оттам и по-високооктанов бензин). Разликите между кабините на ЗиЛ 131 и Урал 375, са толкова колкото и между тези на ЗиЛ 130 и 131. В първоначалната (може да се каже и оригиналната) модификация и раздатъчната кутия е с възможност за отцепване на предния мост, голяма е вероятността, конкретният камион да е именно от нея (това може да го каже собственика). По-големите колела, нищо особено не значат (в контекста на разговора) - болшинството джипки в този форум са със по-големи гуми от фабричните, което съвсем не ги прави: да "имат малко общо" със себеси . Разликата в мостовете се свежда най-вече до различни предавателни отношения, нещо което често се случва и в рамките на един и същи модел, в разни модификации. Привода на спирачките и конструкцията на хидроусилвателя в кормилната уредба, не смятам, че са фундаментално определящи.

                          Нека приемем, че истината е някъде между: "...праснали са му друга емблема..." и: "...Въобще малко има общо...", за да не разводняваме повече темата (освен, ако на автора и не му е интересно и това отклонение не му предоставя нова информация).
                          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

                            Моето скромно мнение е,че УРАЛ 375 и ЗИЛ 131 са два доста различни камиона и това е очевидно.Общото им е,че и двата са с 3 задвижващи моста-/6х6/ и дотам.
                            Според мен УРАЛ-а е по-сериозната и проходима машина.
                            Това го отдавам най-вече на значително по-големия клиренс-430мм. срещу 330-340мм. за ЗИЛ 131.
                            Освен това камиона разполага и с блокировки на мостовете и доста по-големи гуми от ЗИЛ-овите.
                            Така,че смятам че не е удачно да се правят сравнения между двете машини.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

                              Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                              За никакво засягане не може да става въпрос - да не сме гимназистки. Наистина ми стана интересно какво имаш предвид, защото точно твоите мнения, касаещи тежки машини, винаги са били много компетентни и балансирани. Приемам, че и аз съм попреувеличил, казвайки това за емблемата.
                              Двигателят си е същият, мощността не е по-голяма толкова заради увеличеният обем, а заради повишената степен на сгъстяване (оттам и по-високооктанов бензин). Разликите между кабините на ЗиЛ 131 и Урал 375, са толкова колкото и между тези на ЗиЛ 130 и 131. В първоначалната (може да се каже и оригиналната) модификация и раздатъчната кутия е с възможност за отцепване на предния мост, голяма е вероятността, конкретният камион да е именно от нея (това може да го каже собственика). По-големите колела, нищо особено не значат (в контекста на разговора) - болшинството джипки в този форум са със по-големи гуми от фабричните, което съвсем не ги прави: да "имат малко общо" със себеси . Разликата в мостовете се свежда най-вече до различни предавателни отношения, нещо което често се случва и в рамките на един и същи модел, в разни модификации. Привода на спирачките и конструкцията на хидроусилвателя в кормилната уредба, не смятам, че са фундаментално определящи.

                              Нека приемем, че истината е някъде между: "...праснали са му друга емблема..." и: "...Въобще малко има общо...", за да не разводняваме повече темата (освен, ако на автора и не му е интересно и това отклонение не му предоставя нова информация).
                              Кабините на ЗИЛ 130 и 131 са взаймозаменяеми а на ЗИЛа и Урала нямат нищо общо.
                              ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                              Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                              Коментар


                              • #75
                                От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

                                Кабините по същество са взаимозаменяеми. Това напрактика не се случва поради разликите в шаситата и съответно различното монтиране към него.
                                А Урала е по-високопроходим дотолкова, доколкото е със по-големи колела. Блокажите също имат значение, но съществуват и ЗиЛ-ове (131) със такива (разни специализирани машини на това шаси).
                                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X