От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?
Дали пък не може да се напише, че е ретро експонат и пак да му опростят тахографа
(и скоростоограничителя).
Между другото, тези от началото на Костинброд са се преместили на Околовръсното на София срещу Нови Искър(срещу Кумарица). Доколкото знам не ги продаваха много евтино, но пък имаха и доста добри екземпляри.
За да стои в запас, и да се ползва малко, не ти трябва газова уредба. Не вярвам улицата ти да е 5км дълга... С минимална поддръжка ще си дежури отлично. Сам ще видиш, като(ако) отидеш да купуваш, как екземпляри неработили от години се съживяват с един акумулатор и туба бензин.
Отзад за кантарната ос и мостовете не е грижа, защото няма да го товариш и да го караш много. Освен това, трябва да е поизтормозен за да са му разбити кантарите.
Блокажи не му трябват. Камиона е такъв, че и да е стоял две години без да е консервиран, отиваш, палиш и си чистиш улицата. Това, ако го познаваш горе-долу като устройство. Ако е да се поддържа, има достатъчно и за гресиране и за проверяване, потягане и ремонтиране по всеки такъв камион. Главното е, че тези дейности са по желание, и без тях ще си бръмчи и ще се движи.Проблемите са им общоизвестни.
Унимога едва ли ще се пали с акумулатор от кола и ще пали и при -20градуса, без никаква подготовка и съществена поддръжка. Не съм карал Унимог, ама ЗиЛ-а съм го виждал как го прави това(карал съм). И то дори скапан ЗиЛ, с мотор работещ на 5-6 цилиндъра максимално.
Дали пък не може да се напише, че е ретро експонат и пак да му опростят тахографа

Между другото, тези от началото на Костинброд са се преместили на Околовръсното на София срещу Нови Искър(срещу Кумарица). Доколкото знам не ги продаваха много евтино, но пък имаха и доста добри екземпляри.
За да стои в запас, и да се ползва малко, не ти трябва газова уредба. Не вярвам улицата ти да е 5км дълга... С минимална поддръжка ще си дежури отлично. Сам ще видиш, като(ако) отидеш да купуваш, как екземпляри неработили от години се съживяват с един акумулатор и туба бензин.
Отзад за кантарната ос и мостовете не е грижа, защото няма да го товариш и да го караш много. Освен това, трябва да е поизтормозен за да са му разбити кантарите.
Блокажи не му трябват. Камиона е такъв, че и да е стоял две години без да е консервиран, отиваш, палиш и си чистиш улицата. Това, ако го познаваш горе-долу като устройство. Ако е да се поддържа, има достатъчно и за гресиране и за проверяване, потягане и ремонтиране по всеки такъв камион. Главното е, че тези дейности са по желание, и без тях ще си бръмчи и ще се движи.Проблемите са им общоизвестни.
Унимога едва ли ще се пали с акумулатор от кола и ще пали и при -20градуса, без никаква подготовка и съществена поддръжка. Не съм карал Унимог, ама ЗиЛ-а съм го виждал как го прави това(карал съм). И то дори скапан ЗиЛ, с мотор работещ на 5-6 цилиндъра максимално.
Коментар