Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

    След смяната на Урала,като човек който си харесва високо проходимата техника и съм нуждаещ се от такъв тип камион си купих ЗиЛ 131.Машината е била някакъв тип работилцница,с разните и там електрически машини,който естетвено липстват.Отпред вместо лебедка има агрегат за произвеждане на ток.Относно спора Урал - ЗиЛ,от личен опит залагам на ЗиЛ-а - по-малък като габарити,следователно по маневрен,разликата в товарите на двата камиона,е не по-повече от 2-3кубика.Урала има един голям минус и го споделям тук.Колеги,ако ще го ползвате за дърва,то знайте,че има много ама много слаби спирачки,това беше и причината да го махна - на няколко пъти да ме убие,буквално остате без никакви спирачки,натискам педала и няма никой вкъщи - ей така не спира,даже се сили още повече.Повтори се това няколко пъти - смених му спирачните апарати - взех от един скрапар,който продава Урали на части,човека заяви,че тия апарати са най-търсени - е,след смяната спирачки имаше,но след 2-3то спускане с товар,нъц пак на същото дередже.Докато един колега с 131 абсолютно никакви проблеми,по-малка машина,но много по-кадърно направена.

    П.С: Аз давам предимсто на 131 - само и едно,заради спирачките!!

    Коментар


    • #92
      От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

      Колега, можеш ли по-подробно да сравниш плюсовете и минусите на двете машини ЗиЛ 131 и УРАЛ.Гледай нещата от гледна точка на това, че от двете машини трябва да се избере една за направата на вседеходен моторхоум.Следователно няма да се използват за сваляне на дърва.Машината ще се използва в рамките на страната, не се предвиждат излизания в чужбина, така че разстоянията са горе-долу ясни.Ако можеш да осветлиш нещата относно удобството на кабината и експлоатационните качества, като цяло кой е по-удобен и лек за каране.За проходимост, предполагам, Урал-а е по-напред.
      Всеки трети е шести

      Коментар


      • #93
        От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

        Братиньо, за да искаш зил, краз, камаз, маз, урал, или какъвто и да е друг руски прасарник, означава, че си любител на авто-мазохизма. Тези гробници даже на заслужават имената им да се изписват с главна буква. Ако бяха много хубави машини, хората в Европа само тях щяха да карат, а не MB, DAF, MAN, VOLVO ..............
        Защо никъде по Света не се продават тия курници? Щот' са много 'убави ли?
        Купи си го и ша ти се отрови живота!
        Викаш УНИМОГ-а скъп, а? Ами сигурно има защо, не мислиш ли? Кеф цена няма, момко! Е нема как да е хубаво и да е евтино! А боклука и да го позлатиш той пак си остава боклук.
        Виж, на мене ама хич не ми е интересно какво ще си вземеш, дали ша си добре, или ша страдаш. Нямам нищо спрямо теб, просто не ме засяга.
        Но ти пиша всичко това с надеждата, че един ден заблудените като теб ще изчезнат завинаги.
        Живота е кратък, момче, не си причинявай болка!
        Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
        Само DIESEL !!!

        Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

        Коментар


        • #94
          От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

          Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
          ЗИЛ-а спокойно си поддържа 100-110 км/ч ако е изправен. Проблемът е, че шофьорът изпитва натоварване, подобно на това при излитане в космоса, а разходът на гориво е съизмерим с този на изтребител... Та ако не се налага експлоатация при наистина тежки условия, плащането на доставка на всичките материали ще излезе поне наполовина по-евтино от разходите за поддръжка и консумативи на тоя туч. За да е рентабилен, трябва да работи пълноценно не на 100, ами на 200%.
          Бай Димитре, абе и аз немога да разбера кое точно им прави каф на ония малоумници, дето ги пускат да бягат пред биковете преди коридата . С тая разлика, че бика ще те убие за една секунда и ще се отървеш завинаги, а със зила ша умираш 'секи ден по няколко пъти. То-ест купуването на такъв невероятен кенеф е двойно по-голяма глупост от това да идеш да те стъпчат биковете.
          Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
          Само DIESEL !!!

          Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

          Коментар


          • #95
            От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

            Много се пенявиш бе, Мишоци. А няма защо.

            Коментар


            • #96
              От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Много се пенявиш бе, Мишоци. А няма защо.
              Мое да е рекламен агент на унимог бе ))
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #97
                От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

                Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                Доста съм карал и съм се возил на 131, та пиша от първо лице, единствено число. Стотака си го лепи и си го държи, ако имаш сърце и дълбок портфейл...
                Да бе, Митак, ама той, ако имаше дълбок портфейл щеше да си купи УНИМОГ, а не да пуска тема ''Какви са опасностите при сбиване с мечка-стръвница?''
                Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                Само DIESEL !!!

                Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                Коментар


                • #98
                  От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Мое да е рекламен агент на унимог бе ))
                  Ааааааа, търтей, ти първи спомена УНИМОГ-а, виж пост N°15.
                  Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                  Само DIESEL !!!

                  Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

                    Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                    Ааааааа, търтей, ти първи спомена УНИМОГ-а, виж пост N°15.
                    Йес, ама таа тема е мъртва от преди година некъде поне ))))
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Много се пенявиш бе, Мишоци. А няма защо.
                      Началник, само личен опит, уверявам те!
                      Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                      Само DIESEL !!!

                      Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                      Коментар


                      • От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

                        Мишенце, много точно си подбрал никнейма си!Има хора и с КРАЗ 255 кемпер обикалят по света.
                        Въпроси съм задал на колегата Rocco, от темата се разбира, че е притежавал и двата.Изсра се в отговор на мойте питания, без да съм те питал, и накрая ми пожела да изчезна от лицето на Земята, определи дали съм заблуден, разбрахме че мерцедес, ман, даф и волво не са курници, че руското "не става", че съм викал "унимог-а скъп" и т.н.За всички, които прочетат какво съм написал в поста си и към кого съм го адресирал и веднага след като прочетат твоята диария, ще е ясно, че си абсолютна мишка.
                        Всеки трети е шести

                        Коментар


                        • От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

                          Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                          Началник, само личен опит, уверявам те!
                          Разбирам.

                          Чел ли си Том Сойер? Преговори епизода с боядисването на оградата. Познай кога иначе всички ония хаймани ще тръгнат да боядисват ограда. Колкото и самия Том Сойер, на когото е възложено.

                          Аз съм си купил УАЗ с мои пари и го карам - абе главно за кеф, с малки изключения. И му сипвам газ, без да броя капките. Па и бензин понякога. И го правя като се строши, което струва време и пари.

                          Познай, бих ли работил с него ежедневна работа.

                          Коментар


                          • От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Разбирам.

                            Чел ли си Том Сойер? .
                            Явно не е.

                            Коментар


                            • От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

                              Колега, относно двата камиона мога да кажа следното - Урала има по-голяма кабина и по-добър обзор към пътната обстановка, по-висок е, което прави задното помещение по-трудно достъно, но това е болка която се преживява. Урала противоречиво на размерите на гуми има много лек волан, правил съм преходи с него, но не повече от 60км в едната посока. Моя беше с Мазов двигател и скорости, вървеше като змей това чудо, мога само и единствено да съжелявам, че го продадох. Зила е всичко противоречиво на това, което описах за Урала - малака кабина, доста по-тясно и не толкова добра видимост, но пък е по-нисък и лесно достъпен. За това си предназначение за което искаш един от двата камиона, Урал е по-добрия избор, ако не е готов дизел - позволява монтирането на какъвто си искап мотор без ограничения - вкарваш му един V8 на мерцедес барбар с скоростите и ще си джиткаш с 120 по републиканските пътища. Махаш гумите рибена кост, прежалваш некой лев зимаш му 22.5 цола джанти обуваш го с шосейни гуми от произволна марка за тир/ремарке и ето ти шосеен руски дрегел, който нема да те изложи никаде, било то за проходимост, елементарност и надеждност. Имам волво и да ви кажа честно, много са прехвалени тези машини, колко ремонт хвърлих по него, а пуста електроника - немам думи там. Умираш за майстор. Унимог е малко камионче, като уаз, едва ли ще има простор и място в него. Гласувам за Урал аз. Поздрави

                              Коментар


                              • От: Закупуване на ЗиЛ 131, къде са подводните камъни?

                                Аз вече с леките коли карам със 100 и се наслаждавам на пътя, та с камиона ли ще карам със 120...
                                Възможен ли е разход 50-60 газ (естествено ще бъде газифициран) на шосе на такъв тип камион, става въпрос за бензинов?
                                След като се направи кунга както си го представям и като създам известни удобства в кабината, ще стане приказка.Маршрутите няма да надвишават 1500 километра и самото лангъркане с камиона си е част от изживяването, така че едва ли ще се премине на шосейни гуми.Иначе при тези машини е заложена доста проходимост, която в случая е напълно достатъчна за целите.Както е схванал Ясен, машината ще се използва за кеф, не за работа, така че за смяна на мотор и скорости не се обмисля.Разбира се след две-три пътешествия ще се преценява дали е необходимо и дали да се влагат средства и време в такава модификация.
                                Тия машини не са съвършени и са вече стари, искат си много компромиси, не са като съвременните западни машини, но имат нещо като душа.Сигурно хората, които са работили или работят с такива ги псуват яко, но при други като нас, които имат допир с машините 2-3 пъти в годината е кеф да се разхождаме с такъв камион.Още по-хубаво е, че са относително евтини и са добра база за такъв тип моторхоум.Аз от едно подкарване на краз 255 преди 13 години си го харесвам и искам да имам такъв за кеф, но засега 131-цата и урала са по-достъпни, и са по-удобни за вседеходен моторхоум.
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X