Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

    Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнение
    Не ставай съвсем смешен- много други пилоти са приземили самолетите си успешно, след загуба на двигателите, хидравликата и ел. захранването. Вземи да прочетеш и нещо, което не е на руски език. Помага...
    Самолет кацна без елзахранване, без навигациона система, без радиовръзка, без закрилки, без двигатели. Не се сещам да имало подобен случай в историята на западна пасажирска авиация, при който всички на борда са останали живи. Отгоре на всичко този самолет бил отремонтирован на писта , излетя и след малък ремонт пак летял. Посочи ми подобен факт със западен самолет, за да стана съвсем смешен?

    Коментар


    • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

      Е тоя са го карали до последно,до трошене и пьлен отказ та да питам как така всичко заедно му отказва?

      А иначе 54ти си е птица корава и за времето си е бил много добьр или поне това сьм чувал.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

        " ... Комиссия Росавиации, расследующая происшествие, огласила причину происшествия — ею стал так называемый тепловой разгон аккумулятора, что привело к короткому замыканию и отключению всей бортовой электросети. Бортинженер не смог предотвратить короткое замыкание из-за отсутствия на данном воздушном судне сигнализации об аварийном состоянии аккумуляторов." (С) Какво е това "тепловой разгон аккумулятора", може да се види тук - http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%...BE%D1%80%D0%B0

        Коментар


        • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

          Самолет не бе стар, в експлуатация е от 30 октомври 1990 г, всичко останало за него - http://russianplanes.net/reginfo/3022

          Коментар


          • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

            А знае ли се кога последно е сменяна или проверявана тая батерийка,кьде му е резервата и защо точно се е получило това?


            И нещо да уточним - самолета е имал нормално работещи двигатели,но е нямал гориво за да стигне до летищео за кьдето е летял.Прави 2 опита и каца на третия без задкрилки,няма радио и навигация,копчетата на задкрилките електрики та от там и проблема с тях,помпите за прехвьрляне на гориво и те електрика.

            Пак с тия батерии май а?Е го дзвера долу


            http://www.airlinereporter.com/2011/...-and-recovery/
            Последно редактирано от BENZBOSS; 03-02-13, 18:46.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

              Знам че при нас разрушена цялата работеща система на стар Аерофлот, и всичките тези нови малки компании на мен лично не ми вдъхват доверието. От там и проистичат тези проблеми със сигурността на сегашните авиалинии в Русия.

              Коментар


              • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
                Знам че при нас разрушена цялата работеща система на стар Аерофлот, и всичките тези нови малки компании на мен лично не ми вдъхват доверието. От там и проистичат тези проблеми със сигурността на сегашните авиалинии в Русия.
                За това не споря,това си е от край време,има няма 20 години и горница.

                Лека справка по телефона и............... вьпроса е защо не са запуснали ВСУто за подаване на аварийно електричество?Има ли гориво това лети,това цитат от един от добрите летяли някога на такова нещо?Опитали са,но сечено,и там нещо не е сработило.

                Пример - Генчо Биволев друсва на военното на Тубрук след като не му включват приводната,така губи електриката,но пали и подава електричество та мммммм не е като да не е правено.
                Ако искаш и за спирането да питам,че едно време в Индия си кацна,но се наложи да свалят седалките и да го оглозгат за да може да излети,бунтове някакви имаше та кацат на едно кьсичко,колко кьсичко мога да питам веднага.

                От кратьк разговор - проблеми сьс самолета както и човешка грешка освен ако не приемем,че и ВСУто не им работи което пьк си е летене сьс свалени гащи или по каубойски.
                Последно редактирано от BENZBOSS; 03-02-13, 19:41.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                  Самолёт следовал по воздушной трассе через Усинск на эшелоне 10 600 м, когда произошёл отказ трёх бортовых генераторов из четырёх. Вследствие этого пропало электрическое питание (напряжение в бортовой электросети), перестало работать навигационное и радиосвязное оборудование, а также электрические топливные насосы, оставив машину только с оперативным запасом топлива 3300 кг, достаточным для 30 минут полёта. Пилоты снизили самолёт до высоты 3000 м, чтобы попытаться запустить вспомогательную силовую установку (ВСУ), приводящую в действие четвёртый (резервный) генератор. Отключение электропривода насосов не позволяло осуществить перекачку топлива из топливных баков крыла в расходный бак в фюзеляже. Первое сообщение о проблемах с электропитанием на борту поступило в 6:57 по московскому времени (2:57 UTC); когда лайнер снизился до 3000 м, радиосвязь с ним была потеряна. Информацию о местонахождении самолёта передавал аварийный буй системы КОСПАС-САРСАТ. Примерно в 7:47 по местному времени (3:47 UTC) органы МЧС в Ижме были проинформированы, что самолёт может совершить вынужденную посадку в местном аэропорту. Аэропорт Ижма — бывший аэропорт местных воздушных линий, который сейчас используется только как вертолётная площадка, его взлётно-посадочная полоса длиной 1325 м для взлётов и посадок Ту-154 непригодна. Аэродром был закрыт для приёма самолётов в 2003 году.

                  Пилоты, по их признанию, обнаружили аэродром Ижма случайно. Снизившись и пробив облачность, они вели машину на высоте 3000 метров над рекой Ижмой и визуально искали подходящую площадку на берегах или участок реки без изгибов, где можно было бы осуществить относительно безопасное приземление или приводнение. Обнаружение бетонной ВПП было неожиданной удачей. Большая часть бортового навигационного оборудования не работала, поэтому пилотам пришлось контролировать положение самолёта по визуальным ориентирам, использовать подручные средства. В частности, при снижении, во время прохождения облачности в качестве авиагоризонта пилоты использовали стакан с водой.

                  Пассажиры перед посадкой были переведены в переднюю часть салона. Отказ электрооборудования привёл также к невозможности управления закрылками и предкрылками, в связи с этим посадочная скорость (350—380 км/ч) была значительно выше нормы (270 км/ч). Два захода на посадку были прерваны с уходом на второй круг, это дало возможность пилотам оценить состояние полосы (отсутствие препятствий на ней и т. п.). С третьего захода[9] в 7:55 по местному времени (03:55 UTC) была совершена успешная аварийная посадка. Cамолёт выкатился на 160 м за торец взлётно-посадочной полосы в кустарник и мелкий лес[6], в результате чего он был существенно повреждён. Все девять членов экипажа и 72 пассажира, в том числе беременная женщина, были успешно эвакуированы с использованием аварийных надувных трапов самолёта. Пострадавших не было.

                  Погода во время посадки была пасмурной, высота нижней границы облачности 400 м, видимость 22 км, температура +2 °C, точка росы +1 °C, влажность 85 %, ветер западно-северо-западный, 2 м/с. Успешная посадка аварийной машины со сниженной управляемостью на короткую полосу в этих метеоусловиях была расценена российскими авиационными экспертами как чудо. Одним из факторов удачной посадки явилось многолетнее поддержание ВПП в удовлетворительном состоянии начальником вертолётной площадки Сергеем Сотниковым, который добросовестно следил, чтобы на полосе не было мусора и не рос кустарник.

                  Коментар


                  • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                    Това го четох,на кратко 3 от 4 генератора не сработват,опит да запалят аварийното подаване и четвьрти,но не прехвьрля гориво.Това на пистата как стои,ВСУто му като не бачка за чий са го пуснали да лети?Факта,че случайно виждат летището не е за пренебрегване,вьв всяка една авария си трябва СЕРИОЗНА доза КЬСМЕТ и тия това са напипали.2 захода,на третия кацат дьлго и айде в гората.

                    Не споря,не се заяждам и не сьм сирак защото това е ЯКА машина.Колко и да е ЯКА обаче рано или кьсно сдава багажа.Добрите и страни по някой пьт играят лоша роля - големите и мощни мотори,3 броя са добре,цепи през океана без да се води по телта,но я избабаниха от летене точно по тая /а и не само / причина.
                    Добрите страни на Дрийм Бойнга се виждат - лек и харчи малко ма нещо му се палят батерийките щото някой не е чел дебелите книги.

                    Вчера смятах какви батерии трябват на едно нещо дето трябва да стигне до Австралия с малко зареждачки и някои други неща,на втория час му избих от главата на собственика странната идея да си прави експерименти точно с токовете,а от Боинг явно са по-смели от мен и не се сьмнявам знаят мнооооооого повече.И като знаят пак в талаша.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:42.jpg
Прегледи:1
Размер:235.5 КБ
ID:5449838

                      http://www.fresher.ru/2011/11/08/sch...menskoe-chudo/

                      Открийте десетте разлики между това и батерийката на Дрийм нещо си.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                        Този човек спасил всички на борда на ТУ. Човек който вярвал в свое летището и 12 години го поддържвал в летно състояние.



                        http://d3.ru/comments/297769

                        Коментар


                        • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                          Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
                          Този човек спасил всички на борда на ТУ. Човек който вярвал в свое летището и 12 години го поддържвал в летно състояние.



                          http://d3.ru/comments/297769

                          И са му направили някакьв подарьк от няккьв Клуб,голямо БРАВО на човека.Само с мерак обаче не става,ако говорим за делото му ШАПКИ ДОЛУ,но ако разгледам по-подробно снимките от случая и нищо чудно да си сипя и отлея още едно.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                            Пак проблеми с акумулаторите на Дриймлайнера и пак в Япония http://www.vesti.bg/tehnologii/nauka...lajnyr-6002997
                            Лош късмет или просто японците са прекалено педантични в поддръжката?
                            Толкова по-добре за Ербъс

                            Коментар


                            • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                              Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
                              Самолет кацна без елзахранване, без навигациона система, без радиовръзка, без закрилки, без двигатели. Не се сещам да имало подобен случай в историята на западна пасажирска авиация, при който всички на борда са останали живи. Отгоре на всичко този самолет бил отремонтирован на писта , излетя и след малък ремонт пак летял. Посочи ми подобен факт със западен самолет, за да стана съвсем смешен?
                              Сибирски, има няколко такива случаи... Най-известния е GIMLI GLIDER Остава без гориво и двигателите гаснат. Предния му колесник не е заключен заради липса на хидравлика... Иначе би бил без никакви поражения.

                              Западняшка небрежност при зареждането с гориво - мислили са, че зареждат гориво в килограми/литри, а са заредили в паунди...
                              Пилота се увличал по безмоторно летене (без майтап - имал доста опит в безмоторното летене) и успява да приземи самолета на неизползваема писта, на която се провежда автомобилно състезание...

                              Друг интересен случай Air Transat Flight 236 - къса горивна магистрала и помпите изхвърлят горивото над Атлантика... Успява да кацне на азорите с планиране над 120км...
                              И в двата случая - всички спасени...
                              И в двата случая самолетите са си излетяли самостоятелно от мястото на кацане (Gimli glider - само след два дни излита самостоятелно)... След случката през 1983г Gimli Glider хвърка до 2008г когато е пенсиониран...

                              А относно дриймлайнера - много нова концепция. Много електрически енергоемка (като се сметнат климатици и т.н.)... Проблема едва ли е само в акумулаторите...

                              П.С. Поне по руските авиационни форуми мнението за Ижма е човешка грешка - на бордния инженер... Защото при правилни действия на борд-механика би трябвало дефектния акумулатор да бъде изключен от системата и да няма други поражения върху системата като цяло.. Поне така пишат реалните пилоти..
                              Последно редактирано от slowtraveler; 15-01-14, 10:14.
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X