Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
    "Раздадено на подизпълнители на твърде ранен етап ..." От мениджърски на човешки, това значи че идиотчетата нямат НИКАКВА идея какво има в тоя самолет, камо ли как, и дали изобщо работи, и това по никой начин не ги интересува. Интересува ги финансовия отчет на кантората "Боингови рога и копита" в края на годината.
    Виж, какво пише под същата статия един човек, който е работил 10 години в Boeing:
    Преведи си внимателно първото изречение.
    No offense, but I think you have no idea whatsoever about assembly design. "Boeing asked suppliers to create their own blueprints for parts". 1) Suppliers often design their parts .The individual part design is owned by the supplier
    (except for some major airframe structures)
    2) Boeing instantiates the part in the context of an airplane segment.That assembly is owned by Boeing
    3) Boeing design engineers review,tweak and approve parts that come from the supplier.Now the part design is sent back to the supplier for manufacturing.Trust me there are a few thousand engineers who do this.
    4) Boeing approved part design is sent back to the supplier for manufacturing. ONLY such parts are procured for airplane assembly.
    The article is quite misleading.
    - A decade at the ompany
    There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
    No wahalla.

    Коментар


    • #92
      От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
      ...

      ТУК има интересно изказване не Илон Мъск (шефа на Тесла и прочее други щуротии) че проблемът е абсолютно предвидим и че Боинг наистина са осрали нещата понеже са заложили на що-годе стандартна конструкция акумулатор с малък брой големи клетки, при която пламне ли една клетка - отделя достатъчно енергия да прехвърли към следващата. В Тесла-та акумулаторите били със стотици малки клетки, при които ако една даде фира - не отделя достатъчно енергия да прехвърли към следващата....
      Ми не само при Тесли-те ами и в самата майка природа си е така.
      Всъщност галваничната батерия, Волта и Галвани са я "краднали" от електрическия скат.
      И при него "елементите" са си точно така - колкото се може повече и по-малки.

      Ама пусто в лекциите това го няма, не само у нас явно, та топлата вода и преоткриването.
      байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
      Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
      Суперспам - спама на суперите

      Коментар


      • #93
        От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

        Хубаво, и кво? Всички знаят че авиониката им идва от Китай, от къде какво друго - не съм се интересувал.
        Виж, ако разговорът ще е за стандартизацията в самолетостроенето, работата ще отече, понеже историята е дълга. Поне до скоро имаха всъщност непреодолими идеологически проблеми с шините за данни, и най-вероятно изобщо не използват стандарта си. Ако и с останалото е така, еле пък с общите методики за проектиране, нищо чудно цялата история да е на ръба на самодейността, а каквото се прави - да е на парче, и от когото хванат. Който пък прави каквото и както знае от другаде, и с друг контекст. Което пък самолета като цяло никак не понася. Така загубиха марсианска станция - разпадна се при влизането в марсианска орбита. Половината била проектирана и произведена в инчова система, другата половина - в метричната. Толкова и им е минало през ума за разликите в якостните изчисления, хем зад нещастния робот и водещите конструктори, са стоели няколко милиарда долара.
        На каквито мисли навежда отсъствието на методика за изпитания изобщо.

        Коментар


        • #94
          От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

          Стефане, относно авиониката: "Rockwell Collins", "Honeywell Aerospace" и "Astronautics Corporation of America" не са баш китайски кантори:
          http://www.avionics-intelligence.com...-avionics.html
          Нека лицата в кокпита не те объркват- това са японски пилоти от All Nippon Airlines (ANA).
          В статията, (която ти едва ли ще прочетеш) пише и за шините за данни- явно са решили идеологическите проблеми.
          Знаеш ли кои са производителите на авиониката в новите руски пътнически самолети?

          Относно загубеният апарат на Марс:
          http://articles.cnn.com/1999-09-30/t...tem?_s=PM:TECH
          Тогава яко настъпаха мотиката и станаха за смях, но се стегнаха и в момента "Любопиткото" щъка из Марс и праща снимки на зелени човечета. Червени хич не се виждат...
          Последно редактирано от Tramp; 31-01-13, 00:04.
          There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
          No wahalla.

          Коментар


          • #95
            От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

            Не видях номера на стандарта. Виждам само списък от прибори за някой си самолет, което именно и мирише на нямане на стандарт.

            Коментар


            • #96
              От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

              Пише си ги стандартите:
              The Common Data Network (CDN from Rockwell Collins is a, bi-directional copper and fiber optic network that utilizes ARINC 664 standards and protocols to manage the data flowing between the 787's onboard systems. It is based on Ethernet technology and enabled for avionics systems. The CDN has higher data rates, expanded connectivity, and reductions in overall aircraft weight when it is contrasted with point to point topologies
              Стефане, наистина ли си мислиш, че който и да е производител ще допуснат вграждане в самолета на каквото и да е, без да е стандартизирано?
              There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
              No wahalla.

              Коментар


              • #97
                От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                Леко и непринудено. Прословутия МИЛ СТАД 1553, аналога за военната авиация, така и не работи. Работят АРИНК 419, и по-новия 429, които са им подарени от руснаците.
                Намерих само странни документи, много не се вижда. Тоя 664 какво е, мултиплекс ли?

                Коментар


                • #98
                  От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                  Ето за ARINC 664
                  http://en.wikipedia.org/wiki/Avionic...tched_Ethernet
                  Ще се използва в новият руски самолет Irkut MS-21
                  http://en.wikipedia.org/wiki/Irkut_MS-21
                  Интересен самолет- с малко руски части. Сделан почти как Boeing 787
                  ARINC 664 се използва и в Sukhoi Superjet 100.

                  Работят АРИНК 419, и по-новия 429, които са им подарени от руснаците.
                  Интересно. Къде мога да прочета за този подарък?
                  There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                  No wahalla.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                    Интересно. Ethernet е измислен в Xerox - при това 1973-74 година. Там ако има някакво руско влияние ще е вече много яка конспирация.

                    664 е просто Ethernet, описан със самолетни термини (и не го крие).

                    Коментар


                    • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                      Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
                      Ми не само при Тесли-те ами и в самата майка природа си е така.
                      Всъщност галваничната батерия, Волта и Галвани са я "краднали" от електрическия скат.
                      И при него "елементите" са си точно така - колкото се може повече и по-малки.

                      Ама пусто в лекциите това го няма, не само у нас явно, та топлата вода и преоткриването.
                      Няма го в лекциите, главно защото лекции за електрически скат се хвърлят да пишат главно хора, виждали поне веднъж въпросния рибок.
                      Електрическият скат би дал мило и драго да има 1, 2, 3 или 4-волтови елементи, каквито има в съвременните батерии. Но не може, защото има граници на това колко активни вещества можеш да държиш в организма си. Поради което се задоволява с 0.2-волтови и прави много от тях, което му струва каквото там му струва.

                      Първоначално публикуван от Р. Файнман
                      Преди да давате съвети на пчелата, замислете се, че тя може би има свои проблеми.
                      Същото се отнася до конструкторите на батерии и на самолети.

                      Вече обясних защо литиева батерия не може да се направи лесно едновременно сигурна (да не прави бели никога) и надеждна (да работи винаги). Поради което тази химия съвсем отскоро и с твърде променлив успех се използва в авиацията, във флота, в медицината и на други подобни места. Като знам колко е капризна (а произтича тоя каприз от високата енергийна плътност) и че засега никой не се е затрил от нея, успехите всъщност са похвални.

                      Коментар


                      • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                        И понеже е сутрин и съм кисел: Свиквайте (най-вече Стефан).

                        Технологичната ни култура е стигнала до положението, в което новите "неща" са достатъчно сложни, за да имат много проблеми, а развойният им цикъл е достатъчно къс, за да не се оправят всичките тези проблеми преди вграждането на това "нещо" в още по-ново и по-сложно и по-голямо "нещо".

                        Важи за абсолютно всичко - от диод на фенерче да си светиш в тъмното, до енергийна и транспортна инфраструктура.

                        Да не си помислите, че отричам простите и работещи неща - ама простите неща работят просто, а ние имаме и сложни задачи за решаване.

                        Коментар


                        • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                          И накратко:

                          Добре дошли в цифровото средновековие.

                          Коментар


                          • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                            АРИНК 429 е ГОСТ 18977-73, който работи от 68-а, като отраслова нормала. А са им го дали заради Конкорда, на известната съвместна конференция по него, и Ту-144, заради неработещия АРИНК-419. И изобщо, цялата теоретична разработка на идеологията на последователните вместо паралелните интерфейси, на отворените шини "за всички", вместо последователните пакети за всички потребители "по заявка един след друг", е изцяло работа на тяхното НИИ-1 по приборостроене. Следващата изобщо възможна стъпка е "магистрала", не знам доколко тоя етернет е това. Във всеки случай, две години не можеха да се оправят с тая работа в Еърбуса 380, и най-накрая сигурно са прочели някой учебник. Какво има в Суперджета не знам - сигурно каквото са поискали италианците, понеже те обещаха да го продават по света. Макар че със Спартана така и не се оправиха.

                            Коментар


                            • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                              ... А са им го дали заради Конкорда, на известната съвместна конференция по него...
                              Може ли подробности ? За конференцията ?
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар


                              • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                                Толкова и им е минало през ума за разликите в якостните изчисления, хем зад нещастния робот и водещите конструктори, са стоели няколко милиарда долара.
                                е тука вече не говориш сериозно
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X