Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

    Че каква друга причина има да се разпадне при влизане в гравитационно поле?

    Забравил съм какво и как беше, но е имало две такива конференции. И двете страни са имали проблеми с топлината в толкова голям самолет. Ония изобщо не са можели да подкарат навигацията на свръхзвуков самолет за толкова дълги полети, а при руснаците е имало безумен административен натиск "що правите това и така бе буклуци, американците не го правят, вие по-умни ли сте от тях???". Така и системотехниката е решила да предаде технологията на конкуренцията, за да може да работи нататък спокойно, КГБ са приели от други съображения, и така е станало. Явно и досега решението им носи дивиденти, понеже те правят каквото си искат, а американците така и не могат да подкарат своите стандарти. Просто са грешни.

    Коментар


    • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

      А-бе момчета, защо я занемарихте тази тема - толкова беше забавно. А и тези кашони пуканки тук - кой ще ги рупа.
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

        Ами добре
        Някой от тук като че урочаса Боинг - точно когато са им най-необходими, инженерите на фирмата решават дали да стачкуват.
        http://www.huffingtonpost.com/2013/0...p_ref=business

        Коментар


        • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

          Сега по лесно ще постигнат това което искат . Особено ако в процеса на проектирането на машината често са се бъркали счетоводителите .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

            Ако не се бъркат "счетоводителите" машините ще си останат паметници на инженерната мисъл - чудесни, но безполезни. Между другото намесата на "счетоводителите" кара инженерите да мисля повече и по-добре.
            Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

            Коментар


            • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

              О, да. Особено, когато съкратят системните инженери, и оставят единствено "ефективни мениджъри" и "креативни дизайнери". Авиацията не е комикс, и не е филмче за семейство Флийнтстоун, там стане ли бакалския тефтер господ - небето се изсипва на земята, и пет пари не дава за ничии "планирани печалби".

              Коментар


              • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                Ако не се бъркат "счетоводителите" машините ще си останат паметници на инженерната мисъл - чудесни, но безполезни. Между другото намесата на "счетоводителите" кара инженерите да мисля повече и по-добре.
                А дано, ама надали. Едва ли инженерите са измислили как повечето индустриални изделия, които ползваме да стават негодни за употреба след предварително програмираният период.

                Аз досега не съм питал, но пак да повторя: Има ли в производство масово въздухоплавателно средство, с търговска ползваемост, което да не е прозведено под търговската марка Боинг, Ербъс и донякъде Embraer? И ако това е така, само политически ли са причините за това или има чисто икономически и инженерни проблеми при другите бивши производители? И да не вземете да пробутвате някакви екзотики като Ил-96, който е произведен в 30 бройки за четвърт век производство.

                Нямам нищо против руското, украинското и съветското гражданско самолетостроене. Само че то, за огромно съжаление, забързано отива на свиждане при своите колеги Fokker, De Havilland и (McDonnell) Douglas. И нито отраслови нормали със спорно авторство от средата на ХХ-век ще го спасят, нито отчаяни фенове.

                Как за 30 години, с целия огромен опит в тази област, с потрошените стотици милиони човекочасове в индустрията не можаха да спретнат 2-3 самолета от класа на А320 и А330, които да не падат, да не са шумни, да харчат нормално количество гориво и да могат да се произведат в поне 3-4 хил. бройки. Както се вижда всички останали недостатъци авиокомпаниите и потребителите им могат да преглътнат.

                Коментар


                • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                  Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                  А дано, ама надали. Едва ли инженерите са измислили как повечето индустриални изделия, които ползваме да стават негодни за употреба след предварително програмираният период.
                  Всъщност програмирания живот се прави от инженерите. Което позволява на компаниите да разработват нови продукти. Което пък стимулира инженерното иноваторство.
                  Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                  Коментар


                  • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                    А ТУ 154 ? На него какво му е ?
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                      А ТУ 154 ? На него какво му е ?
                      Без съмнение чудесен самолет за 1969 година, но не е в производство, не може да лети в Европа, харчи много. Произведен е в недостатъчен за евтина поддръжка тираж. Въпреки че е частично управляем при отказ на хидравличната и електрическата система има висок брой аварии по време на експлоатация, спрямо съвременните конкурентни модели. Ако 727 беше още флагманът на Боинг в този клас всичко щеше да е наред с ТУ154, но 727 е пенсиониран преди 20 години и никога не е бил флагман.

                      Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                      Всъщност програмирания живот се прави от инженерите. Което позволява на компаниите да разработват нови продукти. Което пък стимулира инженерното иноваторство.
                      Наистина счетоводител не може да измисли нищо, но може да уволни кадърен и да назначи "правилен" инженер. Принципно има нещо правилно в стимулацията за нови продукти, но нека това да остане в крушките, ножчетата за бръснене, принтерите, потребителската електроника, но да оставят авиацията и автомобилостроенето на мира.
                      Последно редактирано от bokomo; 03-02-13, 15:38. Причина: отговор на друг цитат

                      Коментар


                      • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                        Само Тушка бил способен на такова исполнение - http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%...%80%D1%8F_2010

                        Коментар


                        • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                          http://en.wikipedia.org/wiki/TACA_Flight_110

                          И това не е лошо изпълнение, но това са старите самолетие. Ако на един А340 му откаже електрониката (цялата) или хидравликата - оцелели няма да има. Доколкото знам даже няма и разработена процедура при такива обстоятелства, както и няма процедура какво да се прави с един ТУ154, ако му се откъсне крилото или опашката.

                          Коментар


                          • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                            Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
                            Само Тушка бил способен на такова исполнение - http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%...%80%D1%8F_2010
                            Не ставай съвсем смешен- много други пилоти са приземили самолетите си успешно, след загуба на двигателите, хидравликата и ел. захранването. Вземи да прочетеш и нещо, което не е на руски език. Помага.
                            Докато си тук да те питам: с колко години изостава пътническото самолетостроене в Русия и каква авионика използват новите модели ЛА? Това може да го намериш и на руски език. Препоръчвам ти книгата на Леонид Селяков "Трънливият път за никъде".
                            http://www.stiluet.com/2010-05-25-10...05-26-13-59-45
                            Все пак темата е за Boeing 787 Dreamliner, а не за Tu-154 Deathliner.
                            There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                            No wahalla.

                            Коментар


                            • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                              Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнение
                              Не ставай съвсем смешен- много други пилоти са приземили самолетите си успешно, след загуба на двигателите, хидравликата и ел. захранването.
                              Всъщност след пълен отказ на всички системи няма успешен опит за приземяване . Без работещи двигатели само един Боинг е успял да кацне http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%...BC%D0%BB%D0%B8 Пак нов към момента на случката самолет и пак основната причина икономия .
                              Последно редактирано от sek.1; 03-02-13, 17:31.
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар


                              • От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                                Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                                Наистина счетоводител не може да измисли нищо, но може да уволни кадърен и да назначи "правилен" инженер. Принципно има нещо правилно в стимулацията за нови продукти, но нека това да остане в крушките, ножчетата за бръснене, принтерите, потребителската електроника, но да оставят авиацията и автомобилостроенето на мира.
                                Всъщност новата ни кола е в пъти по-добра от старата - по здрава, по-безопасна, по-икономична и по удобна...Това важи и за Мерцедес. Новите коли има програмиран живот доста по-дълъг от времето, в което ги карат първите им собственици. И не забравяй, че фирмите съществуват, за да печелят.
                                Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X