Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

    Първоначално публикуван от turtey
    Е поне уЙкито е хубаво да отваряме
    Защо да ровим толкова назад?

    Ако трябва да сме гадни, само преди няколко месеца, на връх 9-ти май падна гордостта на Сухой - Суперджет 100 в Индонезия, и изтрепа сума ВИП и потенциални купувачи. Такъв резил рядко бива, но няма да правим генерални заключения, защото Стефан ще каже, че и там пръст имат Боинг като консултатнти на проекта.

    Факт е, че приземиха Дриймлайнера преди да е станала беля, а не замитат проблемите под чергата, както се прави на други места.

    Коментар


    • #32
      От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

      Да не се повтарям: http://www.offroad-bulgaria.com/show...26#post2078726
      Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

      Коментар


      • #33
        От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

        Аз само не разбрах - какво общо има сакатлък със серия акумулатори - японски, произведени от Юаса, с чиито акумулатори идват оригинално къде 90% от мотоциклетите във форума, и които меко казано са читава марка - с качествата или липсата на такива на даден самолет ?

        Не е като да са монтирали лагерите на турбините с по девет сачми вместо предвидените осемнадесет (или 13 от 26 ли беше) ? Нещо което май историята е виждала преди години с едни Ил-62-ки за чиито жертви все още не са мухлясали паметниците около Варшава ?

        Не че нещо де, не оспорвам изконното право на Стефан да излита в балистична крива при всяко споменаване на "Несделано в СССР"
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #34
          От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

          Ако ще Киайски да са ми е все тая,то вече кое не е,а и в нашата работа познайте коя лодка е за предпочитане,Китайска,Тайванска или тая от Южна Каролина,за Калифорния или Флорида да не говорим.


          На мен ми е чудно след като има такьв пазар,като долу горе знаят какво се тьрси и какви пари ще смькнат ...........как така в 21 век продьлжават да правят елементарни глупости като тая с цепените прозорци или теча на гориво.Не е като да бьрзат или финансиране да им липсва или акьл или вето на материали или техника или................а де.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #35
            От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            Не че често ходя на работа със самолет, но със сигурност ще откажа билетите за боинг, както и за еърбус, прочее.
            А до аерогарата ще отидеш с Газела, нали?
            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

            Коментар


            • #36
              От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
              Такъв прецедент да се спрат всички летящи самолети по света с руска/съветска машина не е имало . Въпреки че са некъдърни и не могат да ги правят .

              На тази географска ширина живота на нормалните люде никога не е струвал повече от сцепена копейка.От времето на Иван Грозни през Сталина та до Путина.За признаването на истината при производствени военни или други катастрофи няма нужда да говорим.

              Аз от самолети нищо не разбирам но като пасажер гледам по летищата с какво лети цял свят..и там няма много руски или китайски самолети.Много ясно че инцидентите с Боинг са много просто те летят в пъти повече от всички други.А понякога вина имат и самите пилоти.Като случая с последния забил се руски супер самолет водката и безхаберието затриха пасажерите а не конструкторите.
              Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 27-01-13, 18:57.

              Коментар


              • #37
                От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                ...Като случая с последния забил се руски супер самолет водката и безхаберието затриха пасажерите а не конструкторите.
                Може ли поподробно за това?

                Коментар


                • #38
                  От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                  Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                  Не че нещо де, не оспорвам изконното право на Стефан да излита в балистична крива при всяко споменаване на "Несделано в СССР"
                  Аз пък ще взема да го оспоря. Както и на всичките му подгласници и от двата лагера.

                  Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                  как така в 21 век продьлжават да правят елементарни глупости като тая с цепените прозорци или теча на гориво.Не е като да бьрзат или финансиране да им липсва или акьл или вето на материали или техника или................а де.
                  Понеже май верно размишляваш по темата, ще ти кажа какво предполагам:
                  Мащабен фактор.
                  Т.е. на всички е ясно как се правят джамовете на дойно по-малък самолет, ама този е на границата на всички технологии, първо щото е голям. После щото е сложен, а той е сложен И защото е голям. Затова части от него са проектирани по цял свят (той е и на границата на развойните ресурси на компанията), затова и обяснявам, че задачата е сложна. Тя си е.

                  Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                  А до аерогарата ще отидеш с Газела, нали?
                  Стефан? Само с УАЗ.

                  Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
                  Може ли поподробно за това?
                  Не.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                    Ясене, искам човек да ми отговори, откъде му е информацията че водката е виновна за катастрофата със СуперДжет-100.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                      Казах не. Ако отговори ще го изтрия. Останалата част от глупостите ще трием по-късно.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                        Ясене джамовете не са % от размера на самолета,ако ще 300 метра да е 'фьрчилото тоя който лети с него пак е метьр и 80 и очите са му макс една педя дистанция лявото от дясното,не му трябва витрина за да го кара.

                        Нито е толкова голям,нито е толкова сложен,че да му се цепят джамовете.Да не говорим,че електрониката ги водеше на педя,че и авторевьрс имаха преди петилетки,какво толкова имат да гледат???

                        Нали го играха едно време тоя номер с квадратните джамове,пак ли на сьщия клон кацат???То бива пестене и рязане ма това вече на нищо не прилича.Конкуренция нещо не им се намира та за това така.






                        Оцьклил се е нещо,210 до 250 човека качва,скапаната 154ка знаеш колко качва та никакьв голям самолет не е това,за джамовете обаче това не важи,а да ги видим ще запазят ли дизайна или ше се 'апат по гьзь.Карбонова рамка ма обшивката не дьржи нещо на витрини.
                        Последно редактирано от BENZBOSS; 27-01-13, 20:41.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #42
                          От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          Нали го играха едно време тоя номер с квадратните джамове,пак ли на сьщия клон кацат???То бива пестене и рязане ма това вече на нищо не прилича.Конкуренция нещо не им се намира та за това така.
                          Ами играха го тоя номер с квадратните прозорци, сега играят вероятно някой друг. Като е с 30% по-голямо коритото, кой знае дали усукванията не са с 65% по-големи? Или направо тройни и не им трябва на прозорците да са квадратни, за да се пукат. Някои неща не подлежат на смятане. Други подлежат, след като някой си е счупил главата в тази област от мащаби и материали.

                          И има конкуренция, ама най-вероятно и от двете страни счетоводителите са повече. Така е с публичните компании.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            И има конкуренция, ама най-вероятно и от двете страни счетоводителите са повече. Така е с публичните компании.
                            А е да си дойдем на думата,за това говорим,а усукванията друг да ги смята.30% по-големите прозорци в салона го пляскат като реклама,ония вьтре пьк какво гледат сьвсем не ми е ясно,ясно ми е какво е това дупка в корпус подлежащ на усукване,вибрации и смяна на налягане,малко ма достатьчно.То бива то може ма аз сложна задача не виждам.

                            Как да е,ще поживеем и ще видим,дано не сьм прав.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #44
                              От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                              30% по-големите прозорци в салона го пляскат като реклама
                              Пляскат го като реклама щото е трудно и само те си знаят колко. А явно и не знаят точно колко, щото сега тепърва трябва да ги усилват, или каквото там.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                                Първоначално публикуван от Стефан
                                Най-скъпия на света боинг не може да лети, вие чувате ли се какво говорите?
                                Не е най-скъпият, 747 е по-скъп. Иначе си прав, не може да лети, поради административна забрана, свързана с открити дефекти. Тези дефекти НЕ СА довели до жертви или ранени. НЕ СА покрити, НЕ СА игнорирани. Няма проблем по авиониката, фюзелажа, двигателите, резервоарите, хидравликата, херметизацията, колесниците и по всяка друга система, чията неизправност би довела до загуба на самолета и човешки жертви. При съвременните реалности, когато инженерите са подчинени на счетоводителите, този самолет представлява брилянтно инженерно достижение.


                                Затова и не лети - щото "тотална щета". Класификацията и терминологията на шофьорите от ДАПа в авиацията водят до това.
                                Виновен.


                                Няма никакво значение какво се е счупило в самолета, и колко самолета са се счупили.
                                Наистина ли си завършил някакво образование, когато имаше такова в България. За такова изказване преди 1990 биха ме изгонили от ВУЗ или дори от техникум. Ако с известни рискове се върнем на ДАПаджийска терминология, все едно ли е дали се счупила полуоска или е отказал алернатор на един автомобил? Масовата граджданска авиация има адски много допирни точки с другите видове транспорт. Нито е извънземна, нито са забранени счетоводителите в нея.


                                Въпроса е че тези хора вече очевидно не могат да направят самолет. Загубена е културата на такива разработки, и технологията на изпитанията им. Както космическите полети, и още кой знае какво.
                                Ако те не могат, кой може?
                                Впрочем, ето структурата на флота на Аерофлот, според самите тях: http://www.aeroflot.ru/cms/en/flight/plane_park
                                Накратко:
                                7 бр. Боинг
                                6 бр. Илюшин
                                10 бр. Сухой
                                102 бр. Eрбъс.

                                Прежалили са си клиентите. Който оцелее, оцелее. Останалите ще чакат следващият руски самолет с тираж над 100 бр.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X