Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

    Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
    То всичко се смята. И изчисленията са с процент грешки. Като е ново и никой не го е правил преди, след сметките идва момента на "проба-грешка" и на изгризани до кокълче пръсти.
    Важното в случая по-горе го казаха- няма жертви, адекватна реакция на отговорните служби и организации.
    Докато изгладят всички гънки, ще започнат да мислят нещо ново. И пак се започва отначало. Прогрес...


    За "по корабите"- и там е същата работа. Чакай да намеря нещо интересно.
    Прав си но много надежди се възлагаха на този проект.
    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

    Коментар


    • #62
      От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

      Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
      Глей ся, да не си паля дипломата но: Сили на усукване се смятат. Отдавна и вече не е и сложно. Резонанс същото.
      Аз затова нямам диплома, защото не съм такъв оптимист. Прочее, те затова и повечето сложни конструкции минават през цикли на тестване и подобрения. Излизат неочаквани моди на трептене, примерно.

      Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
      Остава сигурноста. Като и тя стане ефтинка май че вярно ще се връщаме по корабите.
      Да ме прощава Флотът, ама самолетите все още са по-сигурни. Пък и по-бързи, включително с целия принос на близкия изток към процедурите за качване на борда.

      Коментар


      • #63
        От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

        Пак казвам - няма значение какво, и на колко самолета се е счупило. Това е въпрос който няма как да обсъдим, понеже няма данни. Факта е че те са продали самолети, които изобщо не могат да летят, камо ли безопасно. Без да имат и бегла представа какво им е, и без да предупредят експлоатиращата организация че не познават самолета, нямат представа какво може и докъде, и значи - не могат да кажат на екипажите как да го карат. Сигурен съм, че в инструкцията му само случайно са пропуснали главата "Особени случаи на полета".
        Това вече не е инженерен авантюризъм, това е чисто безумие от алчност.
        Мак-Доналд Дъглас също не беше джудже, а вече я няма. Също от алчност, от финансова арогантност, и в резултат на типа мислене, който демонстрират тук опонентите ми. Когато е ставало дума за ключалка, по цената на апартаментска брава. Значи - реална загуба на технологията "мислене".
        Между другото - пътя към гроба на всеки монополист. Ако не бяха раздали толкова пари за подкупи, за да затриват другите самолетостроители, сигурно щяха да им стигат за хора, които могат да мислят. Освен за самодоволни креативни безумци и прочее дезигнери и менагери.

        Коментар


        • #64
          От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

          А и твьрдят,че ставал.По били загрижени за батериите на телефоните на пьтниците от колкото тая овьглената на снимката.


          Аз ли тьпо гледам????
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #65
            От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Аз затова нямам диплома, защото не съм такъв оптимист. Прочее, те затова и повечето сложни конструкции минават през цикли на тестване и подобрения. Излизат неочаквани моди на трептене, примерно.

            Да ме прощава Флотът, ама самолетите все още са по-сигурни. Пък и по-бързи, включително с целия принос на близкия изток към процедурите за качване на борда.
            Сложните конструкции минават на тестове и подобрения преди да станат работещи крайни продукти. Другото в специално тази тема е престъпление. А относно сигурноста на флота сме на корено противоположни мнения. разликата при трагичен инцидент е в броят на жертвите с малката разлика че на едното шансът и средствата за спасение са в пъти повече, доколкото на другото са равни на нула. За бързината е спор излишен.
            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

            Коментар


            • #66
              От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

              Дядо ми навремето едва не е притрепал цял Ил 18 пълен с пътници. Объркали маркучите на хидравликата и щурвал "нагоре" е бил щурвал "надолу". Усетил се да бутне напред шурвала за да вдигне носа при излитане. Колко е сложно да се направят различни маркучите за да няма бъркане? Сигурен съм, че и по ТУ 154 е имало издънки. Бащата има 20тина години на такова. Да питам ли или ще спрете да спорите на тема кой е по-гламав? Хайде малко обективност, ще ни се смеят...
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • #67
                От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                За бързината е спор излишен.
                С тия мога да се сьстезавам обаче - БЬРЗАЙ БАВНО,бием като цифка у мивка,те в момента не летят,ше ги шляпаме и с 5 км/ч
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #68
                  От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                  Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                  Дядо ми навремето едва не е притрепал цял Ил 18 пълен с пътници. Объркали маркучите на хидравликата и щурвал "нагоре" е бил щурвал "надолу". Усетил се да бутне напред шурвала за да вдигне носа при излитане. Колко е сложно да се направят различни маркучите за да няма бъркане? Сигурен съм, че и по ТУ 154 е имало издънки. Бащата има 20тина години на такова. Да питам ли или ще спрете да спорите на тема кой е по-гламав? Хайде малко обективност, ще ни се смеят...
                  Издънки е имал всеки, просто тези са актуалните в момента.
                  Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                  Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                  В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                  Коментар


                  • #69
                    От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                    Да бе. Що не погледнеш съветските документи по програмите за изпитанията ПРЕДИ да ги приемат за експлоатация. И сега при руснаците ще те разстрелят само за идеята да дадеш нещо, без да е минало всички мислими изпитания, в това число якостни на разрушаване, и ресурсни до разрушаване. За пределните режими на полета - без друго. По които се назначават допустими режими за екипажи със средна квалификация, и се определят и метеоминимуми и експлоатационни максимуми, съществено под реалните възможности на ЛА. Никой няма да събере в една папка рекламните брошури на производителите на чаркове от кол и въже, и без даже да погледне през прозореца тоя самолет изобщо излетял ли е, кацнал ли е, има ли го наистина, или само в голямата брошура на рекламния отдел, да натряска суперлативи в стил гланцово списание, и да каже е те това може. И съвсем няма да вземе да слага без всякаква нужда измислени нововъведения, за които никой не знае могат ли изобщо да работят. Какви литиеви акумулатори в самолет 500 тона? Място ли няма за нормални проверени, или много му тежат? И господ знае какви още глупости.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                      Вчера четох статистиката за авиационните аварии в Русия. Ужас! През 2007 е имало 8,6 катастрофи на 1 мил полета, това е 2 пъти повече от Африка и 3 пъти повече от средното в света. Всички катастрофирали машини след 1994г. са руско/съветско производство, преминали както казваш "...всички мислими изпитания, в това число якостни на разрушаване, и ресурсни до разрушаване. За пределните режими на полета - без друго. По които се назначават допустими режими за екипажи със средна квалификация, и се определят и метеоминимуми и експлоатационни максимуми, съществено под реалните възможности на ЛА."
                      Хвърли му на Гогол: russian airplane accident statistics и чети.
                      http://www.cbc.ca/news/world/story/2...on-safety.html
                      Защо е така? Защо тази ужасяваща статистика е толкова устойчива през годините? Кто виноват, що делать?
                      Не ги мисли "Boeing", те ще отстранят техническите проблеми и ще продължат напред.
                      С кой руски самолет ще ми препоръчаш да летя до Сингапур или Кейп Таун или Хюстън?
                      Ти с каква машина летя до Москва- Туполев, Илюшин или някаква друга?
                      Последно редактирано от Tramp; 28-01-13, 02:26. Причина: добавяне на линк.
                      There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                      No wahalla.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                        Всеки прави издънки! Въпроса е "Може ли да си го позволи?"... Аз си мисля, че към момента "Боинг" могат, въпреки, че издънката е огромна.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                          От беднотия. И това го пише в статистиката, не видя ли? И щото разните дребни, и по-едри тарикати взеха да минават избирателно на всякви недомислени западни "стандарти". Пак от беднотия, или от алчност.
                          Не знам статистиката на какво си гледал, но там всяка седмица има аварии и инциденти и с боинги и еърбуси, и те не са богопомазани. И виж на какви години са катастрофиралите Ту, и на колко часа са мечтаните лайнари.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                            . Какви литиеви акумулатори в самолет 500 тона? Място ли няма за нормални проверени, или много му тежат? И господ знае какви още глупости.
                            И аз това се чудя при положение че целия свят използваше и още използва никел - цинкови акумолатори в авиацията .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #74
                              От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                              Всеки прави издънки! Въпроса е "Може ли да си го позволи?"... Аз си мисля, че към момента "Боинг" могат, въпреки, че издънката е огромна.
                              Моженето беше до преди Ербъса да почне да прави вместо квартални каручки лимузини. Сега издънките са силно болезнени.
                              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                              Коментар


                              • #75
                                От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                                Кой одобри батерии които принципно пламват като ги надупиш?

                                Ползваме ЛАЙФЛАЙН,одобрена батерия и по самолетите,може да я монтираш на каквото искаш,последно за една батерийка ни взеха мааааалко под 1000 долара с моята отстьпка.Това малкото кирливо вьгленче кой го плякна там,че и имат наглоста да се изцепят - това не било проблем,по се страхували от батериите в телефоните на пьтниците..............Колко от тях пламнаха в последните години и колко издьржа тоя боклук???Ма иначе голям го вадят,ебати наглоста.

                                Е за това ме е яд,на бялото викат черно,а иначе че се правят грешки е ясно,всеки прави,но като не се учиш от тях е кофти.Е те това е темата ако ме питате мен,а не колко Бойнга е Бойнг или дали някой от инжинерите не е с фамилно име завьршващо на ОВ или МИНГ или НАДЗЕ.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X