Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

    Не такава беднотия. Регламентните работи в авиацията (нещо като ТО на колите) са ужасни по обем, време, и цена. Малка фирма с няколко самолета, която осигурява всъщност дълги полети в тежки, или екстремални условия, но трябва да вози евтино, няма как да се оправи току така. Там западните самолети не могат да оцелеят по принцип, работата е че и на още останалите съветски им идва времето.

    Остави колко струва акумулатора, въпроса е в ментетата. Ето на тебе са ти дали "кат за авиацията", и това ВЕЧЕ е или измама, или менте. За какво ти е на тебе самолетна батерия? Която трябва да може да работи при -70 по Целзий, при половината от атмосферното налягане, във всякакво пространствено положение, при характерен високочестотен вибрационен спектър, и често превключване на големи консуматори? И за какво му е на самолета батерия, която трябва да е удароустойчива, да живее на мокро, в корозионна среда, да издържа на дълбок разряд, и каквото там още.
    С всичко са така. Всеки лъже колкото може, и пълни рекламите си с глупости. Всеки следващ се хваща на глупостите, слага някакви буклуци на едно място, казва че това е нещо си, и на свой ред лъже отгоре. На края има кула от рекламни лъжи. Най-тежкия танк в историята, който пехотата спира с големите си картечници, най-скъпия самолет който не може да излети, най-богатото общество, което няма един хляб за цялото население, но има борчове за половин галактика, и измама за две.
    Те за загубили инженерната култура да проектират такива системи. Както Курск и Фукушима не ги уби морето, а получовеците. Цивилизациите които са построили тия машини ги няма, а наследниците им са загубили знанията на Древните, и сега не могат даже да ги карат. И айде - руснаците, китайците, знаят че не може да прескачаш по две стъпала, колкото и да бързаш нагоре. И карат полека, след като са почакали науката да си свърши работата, и казват "ще възстановим технологиите за това, ще измислим за онова, и после ще видим какво да правим нататък". А тия блъскат на ура, масово представят желаното за действително, замитат всичките си издънки под рекламния килим, и всъщност влачат всички и всичко надолу. Ми, не знаеш как се проектира толкова голям самолет с такива витрини, защо правиш менте, че товариш и живи хора в него? Като се научиш - строй, кой е против. Не можеш да летиш в космоса - какви пътнически полети и хотели бълнуваш? Не можеш да воюваш - какво световно господство?
    Детска психиатрия няква. Макар че сега му казват флинтстоунене. И в това лъжат.

    Коментар


    • #77
      От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

      "Както Курск и Фукушима не ги уби морето, а получовеците. Цивилизациите които са построили тия машини ги няма, а наследниците им са загубили знанията на Древните, и сега не могат даже да ги карат." - е те в тая част си немаш на идея колко си прав.
      Последно редактирано от Самодържец; 30-01-13, 10:30. Причина: цитат
      Всеки трети е шести

      Коментар


      • #78
        От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
        Остави колко струва акумулатора, въпроса е в ментетата. Ето на тебе са ти дали "кат за авиацията", и това ВЕЧЕ е или измама, или менте. За какво ти е на тебе самолетна батерия? Която трябва да може да работи при -70 по Целзий, при половината от атмосферното налягане, във всякакво пространствено положение, при характерен високочестотен вибрационен спектър, и често превключване на големи консуматори? И за какво му е на самолета батерия, която трябва да е удароустойчива, да живее на мокро, в корозионна среда, да издържа на дълбок разряд, и каквото там още.

        Ми такива правят и явно покриват И самолетните нужди.Батерийката иначе си я бива,дьржи на какво ли не и струва малко повече от неодобрените в самолетната индустрия.Е като ме питат Коя е най-добрата ...........и за мен тая е.За вибрационния спектьр нямам какво да кажа,но другото го има и по лодките,всяка уважаваща себе си лодка с това вьрви и не сьм чул нещо да е пламнало.

        Тия кога излетяха,кога им се запали батерията,че и нормално било.Псувай,ние до лодка сьс самолет ходим,да хванеш единия и да го натаковаш значи. WebRep


        currentVote


        noRating
        noWeight
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #79
          От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

          Друго си беше едно време - истински гении и майстори поправяха дефектите разследвайки останките от разбилите се самолети и аутопсирайки труповете. А в наши дни разни неуки нещастници спират от движение цяла флота превантивно за един изпушил акумулатор и за едно спукано стъкло. Е те така стомана няма как да се кали. Обречени сме.
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #80
            От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
            Друго си беше едно време - истински гении и майстори поправяха дефектите разследвайки останките от разбилите се самолети и аутопсирайки труповете. А в наши дни разни неуки нещастници спират от движение цяла флота превантивно за един изпушил акумулатор и за едно спукано стъкло. Е те така стомана няма как да се кали. Обречени сме.

            Аз при тебе дойдох сьс сцепен ауспух на лодката,снимах им го,температура им премерих,обясних им какво се иска и.............го замазаха само от горе да не се вижда.В момента е за продажба малко под 2.5,а може и продадена да е последните 2 дни.
            Знаят ли,ЗНАЯТ,дреме ли им............на моите НЕ,поне тия спряха самолетите,но какво прави скапана батерия там не ми е ясно.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #81
              От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
              ...но какво прави скапана батерия там не ми е ясно.
              Вчера на предварителното следствие в Япония обявиха че до тук не могат да намерят никакъв проблем с изгорелия акумулатор. Не са свършили още, но следваща по реда е управляващата електроника и зарядните. А те май са френски

              ТУК има интересно изказване не Илон Мъск (шефа на Тесла и прочее други щуротии) че проблемът е абсолютно предвидим и че Боинг наистина са осрали нещата понеже са заложили на що-годе стандартна конструкция акумулатор с малък брой големи клетки, при която пламне ли една клетка - отделя достатъчно енергия да прехвърли към следващата. В Тесла-та акумулаторите били със стотици малки клетки, при които ако една даде фира - не отделя достатъчно енергия да прехвърли към следващата.

              Лично предполагам че от Боинг просто са разчитали на читава контролираща електроника която да държи акумулаторите в безопасен режим и че издънката е там. Но не съм специалист. Решението с многобройни малки клетки ми се вижда по-читаво като фундаментално решение, но вече колко приложимо е в конкретния случай не знам.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #82
                От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                Решението с многобройни малки клетки ми се вижда по-читаво като фундаментално решение, но вече колко приложимо е в конкретния случай не знам.
                То пък предполага паралелно включване на клетки за достигане на желания капацитет, а пък то е още по-тъпо. Справка - джиповете ни

                Проблемът с акумулатора ще излезе случайност в рамките на предвидения риск. Язък само за барута на някои колеги тук.

                Коментар


                • #83
                  От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                  Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                  То пък предполага паралелно включване на клетки за достигане на желания капацитет, а пък то е още по-тъпо. Справка - джиповете ни

                  Проблемът с акумулатора ще излезе случайност в рамките на предвидения риск. Язък само за барута на някои колеги тук.

                  Един е пламнал,сьщия по конструкция като тия които пламнаха в електромобилите на Тойота.Като го гледам е по-мальк и от това което ние имаме,а самата фирма за батерийки прави и техния размер.

                  Двойно и тройно се подсигурява всяка една система по тия 'фьрчила,тия как така просто са разчитали,че това ще е в ред не ми е ясно.Да показвам ли на колко волта или ампера дьржи една свястна батерия или да покажа зареждачка която кляка от няма нищо,а уж вьрха на технологията?


                  Слагат нещо което не се слага в самолет,после се притеснявали повече за телефона ми ако тяхната тьпа идея да е пламнала.Е те тва ме дразни,но 21 век,какво да правиш,да живей Китай и инжинерното мислене,с 5 лева маймуни ловим.

                  Статии на странен език да пускам ли,да се посмеят малко хората?
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #84
                    От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    ...сьщия по конструкция като тия които пламнаха в електромобилите на Тойота...
                    Асене, да не си си дал юзъра и паролата на някой друг ?

                    Какви електромобили има Тойота, какви акумулатори са им пламвали ?

                    А твоите лодки за пример не ги давай. Те са като ламборгинитата и фераритата в края на 70те - фирмата има пари да ги произвежда скъпо, но няма пари да им прави сто процентови изпитания другояче освен на гърба на клиентите, които така или иначе ги карат на високосна година веднъж

                    Ако трябва да им търсиш самолетен екивалент ще трябва да гледаш в частните джетове, въпреки че и там не знам сравнението колко ще е правилно.
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #85
                      От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                      http://www.cnbc.com/id/100389938/Pra...ls_Test_in_787


                      ОПС,не били Тойота ми Шеви,да ме извинят малките Япончета.

                      Моите лодки не са пример,но ползваме батерии които са одобрени и за самолети.Те не ги знам какво могат да правят,но на ход аз мога да си ги тормозя как си искам,да им набивам колко ток си искам,да ги смуча,да ги товаря,да го откачам................и не се дават.Тия на цял самолет не намериха място за една такава ми се пробват с другите модели и после мммммммм не били те,аз сьм виновен.

                      Сатията горе може да е тенденциозна,но това намерих за 10 секунди,ако трябва друга ще намеря.
                      Последно редактирано от BENZBOSS; 30-01-13, 18:26.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #86
                        От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                        http://blogs.hbr.org/cs/2013/01/the_..._deeper_t.html
                        Преведено - развойната работа разхвърляна на подизпълнители на твърде ранен етап. После нещата не пасвали.

                        Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                        Вчера на предварителното следствие в Япония обявиха че до тук не могат да намерят никакъв проблем с изгорелия акумулатор. Не са свършили още, но следваща по реда е управляващата електроника и зарядните. А те май са френски

                        ТУК има интересно изказване не Илон Мъск (шефа на Тесла и прочее други щуротии) че проблемът е абсолютно предвидим и че Боинг наистина са осрали нещата понеже са заложили на що-годе стандартна конструкция акумулатор с малък брой големи клетки, при която пламне ли една клетка - отделя достатъчно енергия да прехвърли към следващата. В Тесла-та акумулаторите били със стотици малки клетки, при които ако една даде фира - не отделя достатъчно енергия да прехвърли към следващата.

                        Лично предполагам че от Боинг просто са разчитали на читава контролираща електроника която да държи акумулаторите в безопасен режим и че издънката е там. Но не съм специалист. Решението с многобройни малки клетки ми се вижда по-читаво като фундаментално решение, но вече колко приложимо е в конкретния случай не знам.
                        Работата с батерийките не е проста.
                        Лесно можеш да направиш литиева батерия, която никога не прави беля с достатъчно предпазливи параметри в контролера. Ама тя не винаги ще работи, щото контролерът се разсърдил на някое разклащане на тока и я изключил. Ако това ти е батерията, захранваща авиониката - не се знае коя беда е по-голяма.

                        Многобройните малки клетки докарват проблема с балансирането, което става сложно, а сложните неща са само затова ненадеждни. Освен това намаляват енергийната плътност и накрая язък че са литиеви.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                          One of two batteries involved in recent Dreamliner incidents shows signs of having been overcharged though the other did not, according to investigators.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2779.jpg
Прегледи:1
Размер:119.8 КБ
ID:5448849Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2780.jpg
Прегледи:1
Размер:194.5 КБ
ID:5448850

                          Е колко може да се тормози батерия от някакьв самолетен вид.И така 2 месеца пльтно,разреждане до около 40% около 50 пьти поне.И ни гори,ни пуши,ни цвьрка.
                          И това на нещо дето не лети.


                          Не разбирам,чета само и не ми се врьзва прочетеното.
                          Прикачени файлове
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #88
                            От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                            31.23V на 24V акумулатор. Евала! Е така не се прави...
                            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                            Коментар


                            • #89
                              От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                              ...Тия на цял самолет не намериха място за една такава ми се пробват с другите модели...
                              Място колкото щеш - просто стандартните са прекалено тежки за целта...

                              Да ти разкажа ли една притча. Сори че е копи пейст - от предишна моя публикация преди години:

                              *** *** ***
                              ...В края на 70те не знам кой точно модел Сивик имал крути проблеми с гарнитурите на главата. Горял ги на поразия. Двигателят му бил много компактен, икономичен, мощен за кубатурата си. Взаимствал някакви мотоциклетни решения, и втори и трети цилиндър доста греели. За двигателя нямало проблем, блока и главата оцелявали без щети, но гарнитурите просто си горели.

                              Производителите на гарнитури казали на инженерите от Хонда в общи линии "...колеги, този двигател има конструктивен проблем. Не е проектиран правилно. Много грее...".

                              Хондовци се поклонили седемдесет и седем пъти, ухилили се и казали "...Уважаеми коУеги, двигателят си е съвсем читав, и е пУоектиУан в този си вид по Уед много уважителни пУичини. ТемпеУатуУите са в Уамките на допустимото и не вУедят на останалите компоненти на двигателя. НАПУАВЕТЕ НИ ЗДУАВИ ГАУНИТУУИ !!!..."

                              Производителите на гарнитури били шокирани, и мърморейки обидено се заели с проблема. В крайна сметка изкарали нови модели гарнитури, които издържали на натоварването, и всички заживели мирно и щастливо.

                              Мимоходом, качеството на новите поколения гарнитури позволило на всички други производители да почнат да се заиграват с двигатели за които до тогава просто не искали да се сещат...
                              *** *** ***

                              Та нали се сещаш. Могат. Могат и стандартни акумулатори да сложат, и от композитите да се откажат. Могат и перка да му сложат
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар


                              • #90
                                От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                                И като могат, що не го могат?
                                На тия батерии виси непрекъснато цялата кабина, двигателите, противопожарната система, кислорода, и в боинг - дявол знае какво още. Без тях е само магнитния компас, ако не са откраднали и него. Щото вече съчма за авиохоризонта и сноса нямат, та без ток хептен не могат да го карат, нито да кацнат аварийно.

                                "Раздадено на подизпълнители на твърде ранен етап ..." От мениджърски на човешки, това значи че идиотчетата нямат НИКАКВА идея какво има в тоя самолет, камо ли как, и дали изобщо работи, и това по никой начин не ги интересува. Интересува ги финансовия отчет на кантората "Боингови рога и копита" в края на годината.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X