От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!
Не такава беднотия. Регламентните работи в авиацията (нещо като ТО на колите) са ужасни по обем, време, и цена. Малка фирма с няколко самолета, която осигурява всъщност дълги полети в тежки, или екстремални условия, но трябва да вози евтино, няма как да се оправи току така. Там западните самолети не могат да оцелеят по принцип, работата е че и на още останалите съветски им идва времето.
Остави колко струва акумулатора, въпроса е в ментетата. Ето на тебе са ти дали "кат за авиацията", и това ВЕЧЕ е или измама, или менте. За какво ти е на тебе самолетна батерия? Която трябва да може да работи при -70 по Целзий, при половината от атмосферното налягане, във всякакво пространствено положение, при характерен високочестотен вибрационен спектър, и често превключване на големи консуматори? И за какво му е на самолета батерия, която трябва да е удароустойчива, да живее на мокро, в корозионна среда, да издържа на дълбок разряд, и каквото там още.
С всичко са така. Всеки лъже колкото може, и пълни рекламите си с глупости. Всеки следващ се хваща на глупостите, слага някакви буклуци на едно място, казва че това е нещо си, и на свой ред лъже отгоре. На края има кула от рекламни лъжи. Най-тежкия танк в историята, който пехотата спира с големите си картечници, най-скъпия самолет който не може да излети, най-богатото общество, което няма един хляб за цялото население, но има борчове за половин галактика, и измама за две.
Те за загубили инженерната култура да проектират такива системи. Както Курск и Фукушима не ги уби морето, а получовеците. Цивилизациите които са построили тия машини ги няма, а наследниците им са загубили знанията на Древните, и сега не могат даже да ги карат. И айде - руснаците, китайците, знаят че не може да прескачаш по две стъпала, колкото и да бързаш нагоре. И карат полека, след като са почакали науката да си свърши работата, и казват "ще възстановим технологиите за това, ще измислим за онова, и после ще видим какво да правим нататък". А тия блъскат на ура, масово представят желаното за действително, замитат всичките си издънки под рекламния килим, и всъщност влачат всички и всичко надолу. Ми, не знаеш как се проектира толкова голям самолет с такива витрини, защо правиш менте, че товариш и живи хора в него? Като се научиш - строй, кой е против. Не можеш да летиш в космоса - какви пътнически полети и хотели бълнуваш? Не можеш да воюваш - какво световно господство?
Детска психиатрия няква. Макар че сега му казват флинтстоунене. И в това лъжат.
Не такава беднотия. Регламентните работи в авиацията (нещо като ТО на колите) са ужасни по обем, време, и цена. Малка фирма с няколко самолета, която осигурява всъщност дълги полети в тежки, или екстремални условия, но трябва да вози евтино, няма как да се оправи току така. Там западните самолети не могат да оцелеят по принцип, работата е че и на още останалите съветски им идва времето.
Остави колко струва акумулатора, въпроса е в ментетата. Ето на тебе са ти дали "кат за авиацията", и това ВЕЧЕ е или измама, или менте. За какво ти е на тебе самолетна батерия? Която трябва да може да работи при -70 по Целзий, при половината от атмосферното налягане, във всякакво пространствено положение, при характерен високочестотен вибрационен спектър, и често превключване на големи консуматори? И за какво му е на самолета батерия, която трябва да е удароустойчива, да живее на мокро, в корозионна среда, да издържа на дълбок разряд, и каквото там още.
С всичко са така. Всеки лъже колкото може, и пълни рекламите си с глупости. Всеки следващ се хваща на глупостите, слага някакви буклуци на едно място, казва че това е нещо си, и на свой ред лъже отгоре. На края има кула от рекламни лъжи. Най-тежкия танк в историята, който пехотата спира с големите си картечници, най-скъпия самолет който не може да излети, най-богатото общество, което няма един хляб за цялото население, но има борчове за половин галактика, и измама за две.
Те за загубили инженерната култура да проектират такива системи. Както Курск и Фукушима не ги уби морето, а получовеците. Цивилизациите които са построили тия машини ги няма, а наследниците им са загубили знанията на Древните, и сега не могат даже да ги карат. И айде - руснаците, китайците, знаят че не може да прескачаш по две стъпала, колкото и да бързаш нагоре. И карат полека, след като са почакали науката да си свърши работата, и казват "ще възстановим технологиите за това, ще измислим за онова, и после ще видим какво да правим нататък". А тия блъскат на ура, масово представят желаното за действително, замитат всичките си издънки под рекламния килим, и всъщност влачат всички и всичко надолу. Ми, не знаеш как се проектира толкова голям самолет с такива витрини, защо правиш менте, че товариш и живи хора в него? Като се научиш - строй, кой е против. Не можеш да летиш в космоса - какви пътнически полети и хотели бълнуваш? Не можеш да воюваш - какво световно господство?
Детска психиатрия няква. Макар че сега му казват флинтстоунене. И в това лъжат.
Коментар