Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Пляскат го като реклама щото е трудно и само те си знаят колко. А явно и не знаят точно колко, щото сега тепърва трябва да ги усилват, или каквото там.

    Преди 2 години имаше един период около 6 месеца ни караха да пискаме щорите при кацане и излитане,за чий са им тия джамове на пьтниците не ми е ясно.

    Мани пьтниците,ще лапат каквото хвьрчи,ти загледай рамката между предните 2 на пилотската,и от вьтре я виж и от вьн.Не сьм чел кьде се е сцепило,но мога да сложа 6 бири бас,че е някьде там,а нена страничните да речем.И що ли.............???
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #47
      От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

      Новите технологии искат жертви. Понякога се получава буквално. За голямо съжаление.
      Много хора ще се кефят на големите прозорци. Без да се замислят, че голям прозорец не прави самолета по-сигурен а точно обратното. Това, което го прави по сигурен, не привлича клиенти. И за това се ходи по ръба на бръснача. Както и при много други технологии. Всяко ново нещо си е стрелба в тъмното. И понякога трескат мишената. Без да искат.
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • #48
        От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

        Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
        Няма проблем по авиониката, фюзелажа, двигателите, резервоарите, хидравликата, херметизацията, колесниците и по всяка друга система, чията неизправност би довела до загуба на самолета и човешки жертви.




        Не разбирам от самолето та да ме извиниш.Как се нарича цепнатина в джама,проблем сьс спирачките,пожар от батерии и теч на гориво + 2 сцепени мотора или поне това е моя превод?


        Since September,
        the growing list of reported troubles aboard the Dreamliner include a fuel leak, an oil leak, two cracked engines, a damaged cockpit window and a battery problem.
        ?Фюзелаж,резервоари,херметизация и каквото там изброи нещо не ми влиза в картинката.Или резервоарите са добре,не тече от тях,а от сьвсем друго място което може да пренебрегнем щото било 21 век...............

        Не се заяждам,просто ми е чудно как се премиряваме сьс сериозно проблеми щото вече всичко е кекаво.
        Последно редактирано от BENZBOSS; 27-01-13, 22:06.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #49
          От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

          Дай да хвьрля един боб - сцепено между основата на чистачката или поне някьде близо там е треснало.Е 747 кьде са му миглите ма на,ще го правят бегачка.

          Стискайте ми палци,отивам да тьрся кьде е ключа за палатката.

          Пьрвото Дрима,второто 747

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Boeing_787-8_N787BA_cockpit.jpg
Прегледи:1
Размер:159.6 КБ
ID:5448050

          Последно редактирано от BENZBOSS; 27-01-13, 22:12.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #50
            От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Мащабен фактор.
            Т.е. на всички е ясно как се правят джамовете на дойно по-малък самолет, ама този е на границата на всички технологии, първо щото е голям. После щото е сложен, а той е сложен И защото е голям. Затова части от него са проектирани по цял свят (той е и на границата на развойните ресурси на компанията), затова и обяснявам, че задачата е сложна. Тя си е.
            Ти въведе нещо изключително иновативно в самолетостроенето!!!! Очаквам всеки момент да те вземат в конструкторското на Боинг. Може и в ПР отдела. Все едно е.
            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

            Коментар


            • #51
              От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

              И аз не разбирам. Аз разбирам от това дали мога да се предвижа от т.А до т.Б със самолет без да остана спомен за роднините и без да плащам месечен доход за това удоволствие . Това в момента не може да стане със самолет, различен от Ербъс или Боинг.

              Коментар


              • #52
                От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                Ти въведе нещо изключително иновативно в самолетостроенето!!!! Очаквам всеки момент да те вземат в конструкторското на Боинг. Може и в ПР отдела. Все едно е.
                Нищо иновативно няма. С всеки следващ размер излизат нови тесли и това го има и в хартиените абажури, какво остава за самолетите.
                Иновативното са го въвели от Боинг - да качат пътници на тестовите полети.

                Коментар


                • #53
                  От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                  ANA said crew noticed a spider web-like crack in a window in front of the pilot’s seat about 70 minutes into Friday’s flight, which was close to its destination.


                  ТОПЛО.............остава да намеря и кьде на предния прозорец.Залагам на долната част кьм чистачката.
                  Последно редактирано от BENZBOSS; 27-01-13, 22:37.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #54
                    От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                    За съжаление методът на крайните елементи, колкото и да е иновативен и компютъризиран, все още не може да покрие всички възможни натоварвания на всички крайни елементи.

                    Офтопик.
                    Темата е пряко доказателство, че някой сънародници не искат на тях да им е добре, а с цялото си сърце копнеят на другите да им е зле. Аз лично не се кефя, нито на спуканите стъкла да дриймлайнера, нито на пукнатините в крилата на 380, нито на разбиитото СУ или на прецакания ИЛ, макар че провокациите на ГРУ ми идват и на мен в повече. За пореден път призовавам да не си мерите провисналите части на тема УСА срещу Ръша. Това не е нашата борба и нямаме място в нея. Пичове, намерете си достойна кауза.
                    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      ANA said crew noticed a spider web-like crack in a window in front of the pilot’s seat about 70 minutes into Friday’s flight, which was close to its destination.


                      ТОПЛО.............остава да намеря и кьде на предния прозорец.
                      http://english.kyodonews.jp/photos/2013/01/203670.html

                      Той може да лети и без прозорци...
                      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                      Коментар


                      • #56
                        От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Нищо иновативно няма. С всеки следващ размер излизат нови тесли и това го има и в хартиените абажури, какво остава за самолетите.
                        Иновативното са го въвели от Боинг - да качат пътници на тестовите полети.
                        Глей ся, да не си паля дипломата но: Сили на усукване се смятат. Отдавна и вече не е и сложно. Резонанс същото. При фърчилаторите някои прости истини са изведени още с квадратните прозорци и нитовете, плюс реактивизацията. Толкоз. Не търси оправдание в размера. Примери за големи и сполучливи летящи не липсват.
                        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                        Коментар


                        • #57
                          От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                          Хънтаре, за съжаление въобще не е толкоз просто. Справка - ракетите.
                          Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                            Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                            Хънтаре, за съжаление въобще не е толкоз просто. Справка - ракетите.
                            Самолети се строят не от вчера, а някои от построените много преди теб и мен да ни има още летят. Не злобея а ме е яд по-скоро и не съм нито фил нито фоб на едните или другите. И аз понеже имам навик да ползвам периодично услугите на авиокомпаниите си имам мнение по въпроса. И ми се ще да си летя комфортно и сигурно. В Боинг с изключение на 747 всичко друго е грозно, ефтинджос и неудобно/мое мнение/. За съжаление от доста време цената е основният фактор и луксове като при руските от време оно, големият Дъглас и... няма да ни огреят. Остава сигурноста. Като и тя стане ефтинка май че вярно ще се връщаме по корабите.
                            Та кое е сложното в изчисленията? Силите на усукване или вибрациите? Или джамовете?
                            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                            Коментар


                            • #59
                              От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                              То всичко се смята. И изчисленията са с процент грешки. Като е ново и никой не го е правил преди, след сметките идва момента на "проба-грешка" и на изгризани до кокълче пръсти.
                              Важното в случая по-горе го казаха- няма жертви, адекватна реакция на отговорните служби и организации.
                              Докато изгладят всички гънки, ще започнат да мислят нещо ново. И пак се започва отначало. Прогрес...

                              За "по корабите"- и там е същата работа. Чакай да намеря нещо интересно.

                              http://www.foxnews.com/us/2010/11/09...r-engine-room/

                              Има и още корабни истории. Този го давам за пример, защото минахме покрай него. Има 15 метрови лодки със двойно подсигурено задвижване на отделен авариен вал и отделен винт. С отделно захранване на гориво, отделно палене... Абе двойно подсигурена система. Ама тук са изчислили, че не е нужно. Добре, че времето беше "бунаца"...
                              Последно редактирано от NIKSD; 27-01-13, 22:56.
                              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                              Коментар


                              • #60
                                От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!

                                http://www.guardian.co.uk/business/v...n-cracks-video

                                МММММ да,22 секунда на клипа.

                                Брат и ти си прав,нали и ние тоя го духаме с пробите дето ни дават да пробваме та пишем после кой е оцапал кьлките.Ползват батерии каквито се ползват на Шеви Волт,онова дето си запали 3 коли при тестове заради проблеми сьс сьщия по вид батерии.Кое не им е ясно,че при вибрации или удьр стават на кокьл ли?

                                http://www.guardian.co.uk/business/v...e-safety-video


                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:787-Battery-Burns-Fusel.jpg
Прегледи:1
Размер:317.0 КБ
ID:5448070
                                Последно редактирано от BENZBOSS; 27-01-13, 22:59.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X