От: Отговорът на Боинг - Дриймлайнер, полетя!
Задачата? Коя именно? Да вземеш планини от пари, и да дадеш на клиентите за експлоатация не сурови, ами реално негодни самолети? Или да решиш това менте ли е, или прост буклук? С неработещи дренажи на резервоарите (кое му е сложното, след като височинни самолети има от стотина години), със скапани реле-регулатори на акумулаторите (след като вече и на УАЗа не горят), и най-вече - очевидно без изобщо да са минавали изпитания, щом гаснат двигателите и се трошат прозорците. Значи - така и ще направим летателните изпитания - направо с пътници, те са евтини, а празните полети ще трябва да ги плащаме ние. И за сметка на застрахователите - като падне хем те ще платят лабораторните плъхове, хем ние ще видим кво му е скапано, или изобщо не сме знаели че трябва да направим.
Прочее, също като Боинг-737, и той така е докарван до летателна годност. С три катастрофи с пътници от умрели двигатели, докато не си признали че не са се и канели да го вдигат във въздуха без пари - по закон били длъжни да изпитват двигателите на земята, пък в полет - не.
Тия хора са идиоти, и това вече не е новост. А виж на мястото на някой застраховател, щях да си направя кефа да ги разоря наистина.
Задачата? Коя именно? Да вземеш планини от пари, и да дадеш на клиентите за експлоатация не сурови, ами реално негодни самолети? Или да решиш това менте ли е, или прост буклук? С неработещи дренажи на резервоарите (кое му е сложното, след като височинни самолети има от стотина години), със скапани реле-регулатори на акумулаторите (след като вече и на УАЗа не горят), и най-вече - очевидно без изобщо да са минавали изпитания, щом гаснат двигателите и се трошат прозорците. Значи - така и ще направим летателните изпитания - направо с пътници, те са евтини, а празните полети ще трябва да ги плащаме ние. И за сметка на застрахователите - като падне хем те ще платят лабораторните плъхове, хем ние ще видим кво му е скапано, или изобщо не сме знаели че трябва да направим.
Прочее, също като Боинг-737, и той така е докарван до летателна годност. С три катастрофи с пътници от умрели двигатели, докато не си признали че не са се и канели да го вдигат във въздуха без пари - по закон били длъжни да изпитват двигателите на земята, пък в полет - не.
Тия хора са идиоти, и това вече не е новост. А виж на мястото на някой застраховател, щях да си направя кефа да ги разоря наистина.
Коментар