Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Българските ВВС

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Българските ВВС

    Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
    Чей ся, тия нали са скъпи за поддръжка и експлоатация. Отделно, грипена ако е последна модификация е по-многофункционален от тия тайфуни. За тях, тайфуните, се казваше, че щели да постигнат истинска многофункционалност при транш 3.
    Скъпи, колко да са скъпи? Наличните са много по-скъпи! Като сложим и това, че отиват (наличните) на практически "неподдържими" и "неексплоатируеми", просто няма какво да смятаме, защото на нула не се дели (та няма начин да извеждаме отношения и пропорции)...
    Грипенът, е ерзац Ф-16 (ма излитал от магистрала да му се невиди ). Тези, дето се тръшкат за ново и първа употреба, упорито отказват да възприемат фактическото обстоятелство (на което множество пъти съм обръщал внимание), че ние си имаме традиция (наложена от соц-реалността), две трети от авиопарка ни да е втора употреба, рециклиран, саниран и дрънтаплясиран. Ми барем да не е санирана панелка, а "Ф", или в по-добрия случай "Евър"-а. Щот то и нова панелка, си е пак толкова панелка.

    ПП
    Аз съм си дюлгерин, нали - та панелки. По шофьорското същество на форума, може с еквивалентност да се чете - Лада (например).
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

    Коментар


    • От: Българските ВВС

      На мен ми се струва че с F16, дори и сегашните употребявани, ще ни е по лесно да се интегрираме в НАТО и в бъдеще по лесно да ъпрейднем с по нови американски самолети като F35 да речем. Предполагам че американците са стандартизирали и наземното оборудване до голяма степен.
      Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

      Коментар


      • От: Българските ВВС

        България... F35...?! ОК....
        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

        Коментар


        • От: Българските ВВС

          Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
          На мен ми се струва че с F16, дори и сегашните употребявани, ще ни е по лесно да се интегрираме в НАТО и в бъдеще по лесно да ъпрейднем с по нови американски самолети като F35 да речем. Предполагам че американците са стандартизирали и наземното оборудване до голяма степен.
          Комуникационните системи ако не са еднакви то със сигурност осигуряват пълна съвместимост в рамките на НАТО .
          Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
          Toва "...нов самолет, с целия си ресурс..." е мнооого относително, защото срещу нова лада отмах взимам каквото и да е заподно, или японско за същия бюджет и повярвай ми ще има по-добри експлоатационни х-ки и по-голям остатъчен ресурс!
          Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
          Нов - виж по-горе, евтин за експлоатация, ОК, прилични качеста - по-скоро някакви качества...
          То за това в настоящия конкурс вариант за Лада (руски самолет) не са предвидени по условие . Не че новото им поколение самолети са лоши просто политическата кониоктура на света е друга в момента . Ресурса на Грипен е 30 + години напред . Тук не става въпрос какво искаме а какво реално можем да си позволим да експлоатираме . Щото и аз искам Ламборгини Авентадор ама реалностите ми налагат Рено Еспейс
          Последно редактирано от sek.1; 26-04-17, 04:29.
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • От: Българските ВВС

            Грипена е добре.

            Засега.

            По-нататък, при повече парички Ф-35.

            Те се чудят как да "закърпят" ситуацията.Затова избират такъв многофункционален самолет.

            А и по принцип това е изтребителят с един двигател с най-малка аварийност и рекордът за това е негов.

            Коментар


            • От: Българските ВВС

              Въпросът не е само в самият самолет,а в едно общо цяло с логистика,въоръжение,инфраструктура,обучение.Шведите оръжие не продават,те продават само самолета,за въоръжение пак трябва да се договаряме с съответният производител на такова.А и много от това "желязо" показано на рисунката не е интегрирано към електрониката на Грипенът,с други думи ако искаме да си поръчаме GBU-12 да речем а тя не е интегрирана към електрониката на самолета то трябва да си платим за удоволствието.Подобен проблем с Ф-16 не стои,с изключение на някой много екзотични "железа".Другото което е,да Грипенът е страхотен самолет но в сравнение с Ф-16 си е просто "бутиков" от към произведени бройки.Тук изниква въпросът за логистиката.Не смея да гадая какви са изискванията в договора по тази тема но ако шведите подържат нашите бъдещи Грипени по договор да кажем 10 г то на 12-тата,ще лети само 1.Колкото до Ф-16 от него има произведени хиляди,в момента се експлоатира от десетки страни,в Дивидс-Маунтанс има стотици консервирани с запчастите поне няма да има проблем при нормално сключен договор за логистика.

              Коментар


              • От: Българските ВВС

                Любопитен съм, шведите дали са склонни към корупция в случая?
                Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                Коментар


                • От: Българските ВВС

                  http://aeropress-bg.com/articles/439...80%D0%B8%D1%8F
                  За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                  0878 79 20 61 Борис

                  Коментар


                  • От: Българските ВВС

                    Първоначално публикуван от komuso Преглед на мнение
                    Грипенът е страхотен самолет но в сравнение с Ф-16 си е просто "бутиков" от към произведени бройки.Тук изниква въпросът за логистиката.Не смея да гадая какви са изискванията в договора по тази тема но ако шведите подържат нашите бъдещи Грипени по договор да кажем 10 г то на 12-тата,ще лети само 1.
                    Защо мислиш така? Шведите си изпълняват международните договори чинно, защото е въпрос на престиж. Ако си чул нещо за липса на части, то евентуално се отнася за вътрешното снабдяване на шведската армия, за което има други причини.

                    Коментар


                    • От: Българските ВВС

                      Изглежда е и по-евтин
                      Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                      Коментар


                      • От: Българските ВВС

                        Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
                        Тази статия на мен ми звучи достоверно. Ако фактите са правдиви значи Грипен може би е правилния избор.
                        Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                        Коментар


                        • От: Българските ВВС

                          Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                          Любопитен съм, шведите дали са склонни към корупция в случая?
                          Едно време правителството на Индия падна заради скандал с рушвет от шведския Бофорс, даден с цел стимулиране на избора на гаубица ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • От: Българските ВВС

                            Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                            A какво друго, освен по-евтин е?
                            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                            Коментар


                            • От: Българските ВВС

                              Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                              A какво друго, освен по-евтин е?
                              Стар мерцедес или нова дачия?
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • От: Българските ВВС

                                Нашето, българско, разбиране за ново и старо е толкова изопачено, че отговора е труден.
                                Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X