Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Българските ВВС

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Българските ВВС

    И малко констипативни теорий - щом руснаците (така де, резидента, бесепето на културата и компания) толкова държат да купим грипен вероятно искат да му откраднат нещо.
    Последно редактирано от turtey; 29-04-17, 09:39.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • От: Българските ВВС

      Тези теориЙ едва ли са много верни, макар че винаги има какво да се види при конкуренцията. Просто за тънкия ни джоб това е най-подходящо. Президента в случая е компетентен и не виждам защо да си правят сечено с новото правителство по въпроса. Имайки предвид, че купуваме самолети веднъж на 35 - 40 години е повече от ясно, че трябва да са нови. Това че не са руски или американски е донякъде пак някакво предимство. Пилотите също искат нови машини и са наясно, че само ще гледат отстрани F 35.

      Коментар


      • Re: Българските ВВС

        Какви ф35 бре хора. И грипена ни е преко сили. Важното е да са новички защото не можем да поддържаме стари ф16 ки.

        Коментар


        • От: Българските ВВС

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          И малко констипативни теорий - щом руснаците (така де, резидента, бесепето на културата и компания) толкова държат да купим грипен вероятно искат да му откраднат нещо.
          Е чакай де, нали е пълно дърво и чеп за зеле? Кътъй ще крададат от некадърници? ... Или все пак не е, ами купуваме страшни машинки, та чак ще ги пазим от ксерокса? УбаркАх се...

          Начи по-добре Грипена, Ф-ките никой не ще и да ги краде нящо...
          - Зверь, самый лютый, жалости не чужд.
          - Я, леди, чужд. Так, значит, я не зверь.

          Коментар


          • От: Българските ВВС

            Тези под наем ли са взети или на лизинг с офсетни програми, че нещо не ми е ясно?!

            Иначе всичко хубаво - едни 14 машини направили гръмките 20 000 часа. Малииий ! Направо изтръпнах!
            А иначе из главата ми се въртят едни сметки аматьорски:

            20 000 часа делено на 10 години = на едни 2000 часа на година. 2000 часа разделени на 14 машини ми то = на 143 часа на една бройка за година. Или 143 часа среден годишен нальот на самолет. Съвсем постижим и даже недостатъчен нальот на бройка за година. Защо?!?

            Ми защото: при необходим нальот на пилот за година 180-200 часа за да може той да е напълно подготвен и да лети 10 години се получават едни 1800-2000 часа на пилот за 10 г. служба. И така за 20 000 часа за 10 години ще имаме 10-11 подготвени в пълен обем летци.
            Само , че на 14 самолета се падат около 25-30 летци. И така 20000 часа делим на 10 години = 2000 часа годишно , делено на 25 пилота = на 80 часа годишен нальот на пилот. Ми на него му трябват 180-200 часа всяка година да е оперативно готов и адекватен за всички мисии и предизвикателства на алианса. С други думи с 80 часа годишен нальот този пилот ще прави 2,25 пъти по-малко от изискуемото , стандартното за алианса умеене.
            Ето обратната сметка: 25 пилота х 180-200 часа годишно = 4500 - 5000 часа за година общо. 4500-5000 часа умножени по 10 годинки = 45 000 - 50 000 часа общ нальот за 25 пилота с годишен нальот 180-200 часа. 45 000-50 000 делено на 14 машини = 3200-3500/3570/ часа на машина за този период.
            3200-3500 делено на 10г. = 320-350 часа на машина годишно. А пък те налетели 143 часа годишно на машина. Или 2,25-2,5 пъти по малко. Но иначе как е написано и звучи 20 000 часа за периода 2005 -2015 г. или 10 години. И използването на всякъде " индустриалното сътрудничество" това онова.

            Казваш, наздраве! Ми щом трябва нека е наздраве!

            Коментар


            • От: Българските ВВС

              Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
              Тези под наем ли са взети или на лизинг с офсетни програми, че нещо не ми е ясно?!..
              Самолетите не стават тяхна собственост, как ще му викаме все тая.

              Хубави сметки даде, забеляза ли че още 2014г всъщност са си върнали парите за наема? (получили са 20000ч. на нови самолети почти без пари )
              отделно са смъкнали наема още (риск печели риск губи) , купили са ЗРК-то и имат вече индустрийка носеща им 88млн./год.
              байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
              Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
              Суперспам - спама на суперите

              Коментар


              • От: Българските ВВС

                Я дай информация къде по-точно въпросните 200 часа са посочени като "изискуеми минмални за алианса"? Не друго ами попадам на разни информацийки от сорта:
                http://www.nationalreview.com/corner...michael-auslin
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • От: Българските ВВС

                  Не знам дали е изцяло за НАТО но поне за щатите беше че пилот с по малко от 200 летателни часа го смятаха за недостатъчно подготвен и не се допускаше до участие в бойни мисии . На времето нашите пилоти си ги навъртаха тия 200 часа та и отгоре имаха повечето .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • От: Българските ВВС

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Я дай информация къде по-точно въпросните 200 часа са посочени като "изискуеми минмални за алианса"? Не друго ами попадам на разни информацийки от сорта:
                    http://www.nationalreview.com/corner...michael-auslin
                    То в статията си пише ясно колко е и с колко е намален годишния нальот и до какво води и ще доведе това. А въпросните 180 - 200 часа годишно се тиражират по нета и медиите поне от 10-15 години. Горе долу от колкото са ни желанията за подновяване на авиопарка.
                    Лека.

                    Коментар


                    • От: Българските ВВС

                      Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
                      Самолетите не стават тяхна собственост, как ще му викаме все тая.

                      Хубави сметки даде, забеляза ли че още 2014г всъщност са си върнали парите за наема? (получили са 20000ч. на нови самолети почти без пари )
                      отделно са смъкнали наема още (риск печели риск губи) , купили са ЗРК-то и имат вече индустрийка носеща им 88млн./год.
                      Като не са тяхна собственост към днешна дата при евентуален конфликт с лошия източен батко те-чехите с какво ще се бранят и с какво ще участват в евентуални мисии на алианса, като собствениците на самолетите ще си ги приберат и ползват за национални нужди?!

                      Казваш 20 000 часа на чисто нови самолети и то без пари. Да не би чехите да са открили безплатния обяд.
                      И като са им навъртели 20 000 часа за 10 години , защо не напишат към днешна дата колко подготвени пилоти имат? 10 ли, 20 ли, 30 ли .....50 ли?
                      Защо не са изнесли данни колко е нальота на всеки един борд по отделно за 10 годишният период?
                      Ако от тези 14 самолета имат 2 двуместни , защо не са посочили колко часове са направили спарките общо и по отделно за всяка една спарка през този период? За да си направим грубата сметка колко летци е произвела тази програма! И каква в същност е целта на една такава програма?!?
                      И да се уточним едно нещо, Грипена е един от подходящите за нас варианти , но това не означава , че той е безплатен или евтин. Самолет от това поколение удовлетворяващ изискването за многоцелевост евтин няма, особено ако след изтичането на след гаранционният му период го оставим на земята. Тогава вече стойността на еди час ще хвръкне във въздуха.
                      И имам един въпрос към всички участници в разискваната тема:
                      Как мислите, ако предположим, че всички участници в конкурса имат еднакви, равни бойни, маневрени и логистични възможности как така един чисто нов самолет е с по-ниска цена от другите участници? Не е ли логично да му е взето или отнето нещо, с което да се компенсира цената? И какво може да е то?

                      Хайде лека!

                      Коментар


                      • От: Българските ВВС

                        Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                        То в статията си пише ясно колко е и с колко е намален годишния нальот и до какво води и ще доведе това. А въпросните 180 - 200 часа годишно се тиражират по нета и медиите поне от 10-15 години. Горе долу от колкото са ни желанията за подновяване на авиопарка.
                        Лека.
                        В правилността на 180-200 летателни часа нямаме никакви разногласия. Просто е некоректно да се наричат "изискуеми минимални за алианса", понеже не ми е известно да има документ на ниво алианс, в който да са посочени като такива, а в същото време пилотите на сума членове на алианса (при това от големите членове - ама имаме език слънце ) летят по-малко.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: Българските ВВС

                          Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                          Как мислите, ако предположим, че всички участници в конкурса имат еднакви, равни бойни, маневрени и логистични възможности как така един чисто нов самолет е с по-ниска цена от другите участници? Не е ли логично да му е взето или отнето нещо, с което да се компенсира цената? И какво може да е то?
                          Еми като за начало е по-малък и по-лек, с един по-малък от на F16 двигател, съответно може да носи по-малко, тяговъоръжеността му е по-малка, но пък площта на крилата му е по-голяма от на F16. Изначално е мислен да е по-евтин, а това има значение. Това води до компромиси, естествено. Ама то безкомпромисен самолет няма. Към днешна дата Eurofighter Tranche 1 и F16 Block15 или MLU, които са ни другите варианти, нищо чудно да са още по-големи компромиси. То ако бяхме държава като хората, нищо под Rafale и F35 не би било далновидно да се купува, ама такива са даденостите.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • От: Българските ВВС

                            Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                            И имам един въпрос към всички участници в разискваната тема:
                            Как мислите, ако предположим, че всички участници в конкурса имат еднакви, равни бойни, маневрени и логистични възможности как така един чисто нов самолет е с по-ниска цена от другите участници? Не е ли логично да му е взето или отнето нещо, с което да се компенсира цената? И какво може да е то?

                            Хайде лека!
                            Не е логично - в случая купуваме Грипените директно от производителя, при другите е от посредник.
                            Цената се формира от няколко компонента и от там идват разликите, със сигурност ако вземем само самолетите (без логистиката и обучението) - Грипена ще е най-скъп, защото е нов. Правена е и оценка за експлоатационните разходи след като ги купим. А не си спомням да е обявено, че неговата цена е най-ниска. Неофициално официалната информация е че той е най-изгоден като възможности/пари.
                            Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.

                            Коментар


                            • От: Българските ВВС

                              Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                              Като не са тяхна собственост към днешна дата при евентуален конфликт с лошия източен батко те-чехите с какво ще се бранят и с какво ще участват в евентуални мисии на алианса, като собствениците на самолетите ще си ги приберат и ползват за национални нужди?!

                              Казваш 20 000 часа на чисто нови самолети и то без пари. Да не би чехите да са открили безплатния обяд....
                              Направили са взаимно изгодна сделка.
                              Запада се стреми да има силни съюзници и чехите се възползват,Запада е инвестирал 1млр. срещу което е получил
                              1.обучени пилоти
                              2.вече работеща индустрия по шведски/чешки стандарти изнесена подалечко от границите.
                              3. Интеграция м/у всички шведски/чешки/баесистемски звена това да сработи
                              доктрината на братушките е точно обратната.

                              Прав е гагич, че 50г. цоциализъм са ни "научили", че в сделките все някой трябва да е прецакан, пък то може и човешки

                              пп
                              тия 200ч. не са ли малко над каквото ни трябва? (пари за мисии със самолети тъй или иначе нямаме)
                              байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                              Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                              Суперспам - спама на суперите

                              Коментар


                              • От: Българските ВВС

                                Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
                                тия 200ч. не са ли малко над каквото ни трябва? (пари за мисии със самолети тъй или иначе нямаме)
                                За да може един пилот да лети при всякакви условия и да се справя с аварийни и други непредвидими ситуации, които в тая професия са всекидневие, трябват часове. Пилота подлежи на адаптация с "олекотена" програма дори след 2 седмици отпуск, прекарано няколкодневно боледуване, проблеми в семейството и каквото още се сетиш извън "нормалното всекидневие". Нальот под определени часове представлява опасност за самите пилоти и започват по-често да се случват случки като тая преди няколко години с един забил се в полето български МиГ29, или по-лоши, независимо от условията. Губят се навици, губи се натренираност на организма, губи се усещане за машината, и в крайна сметка от тая машина започва да няма смисъл, щом няма човек, който да е в състояние да и използва способностите.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X