От: Българските ВВС
Вчера Кувейт е подписал договор за доставка на 28 Еврофайтера Транш 3в.Цената е между 7 и 8 милиарда долара и в нея освен самолетите е включено въоръжение,резервни двигатели,обучение на пилоти,тренажори и пълна логистика в продължение на 20 години.
За нас дори Транш 1а е скъп за подръжка ,двигателите най вероятно ще се нуждаят айде не от ремонт но от едно по -сериозно обслужване,освен това EJ-2000 се слави като не много икономичен двигател а на Евробоеца са два такива.Австрийците дето са много по-добре финансово от нас навремето купиха 15 Еврофайтера Транш 1 и сега всичките са приземени.
Вчера Кувейт е подписал договор за доставка на 28 Еврофайтера Транш 3в.Цената е между 7 и 8 милиарда долара и в нея освен самолетите е включено въоръжение,резервни двигатели,обучение на пилоти,тренажори и пълна логистика в продължение на 20 години.
За нас дори Транш 1а е скъп за подръжка ,двигателите най вероятно ще се нуждаят айде не от ремонт но от едно по -сериозно обслужване,освен това EJ-2000 се слави като не много икономичен двигател а на Евробоеца са два такива.Австрийците дето са много по-добре финансово от нас навремето купиха 15 Еврофайтера Транш 1 и сега всичките са приземени.
Коментар