Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Българските ВВС

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Българските ВВС

    Вчера Кувейт е подписал договор за доставка на 28 Еврофайтера Транш 3в.Цената е между 7 и 8 милиарда долара и в нея освен самолетите е включено въоръжение,резервни двигатели,обучение на пилоти,тренажори и пълна логистика в продължение на 20 години.
    За нас дори Транш 1а е скъп за подръжка ,двигателите най вероятно ще се нуждаят айде не от ремонт но от едно по -сериозно обслужване,освен това EJ-2000 се слави като не много икономичен двигател а на Евробоеца са два такива.Австрийците дето са много по-добре финансово от нас навремето купиха 15 Еврофайтера Транш 1 и сега всичките са приземени.

    Коментар


    • От: Българските ВВС

      Първоначално публикуван от komuso Преглед на мнение
      Вчера Кувейт е подписал договор за доставка на 28 Еврофайтера Транш 3в.Цената е между 7 и 8 милиарда долара и в нея освен самолетите е включено въоръжение,резервни двигатели,обучение на пилоти,тренажори и пълна логистика в продължение на 20 години.
      За нас дори Транш 1а е скъп за подръжка ,двигателите най вероятно ще се нуждаят айде не от ремонт но от едно по -сериозно обслужване,освен това EJ-2000 се слави като не много икономичен двигател а на Евробоеца са два такива.Австрийците дето са много по-добре финансово от нас навремето купиха 15 Еврофайтера Транш 1 и сега всичките са приземени.
      Кувейт взима 22 едноместни и останалите двуместни.

      Да, прав си и за двигателите, и за това, че на нас скъпи ще ни дойдат. Все си мисля, че нещо ще се завърти около този грипен, в Унгария мисля имаха работеща схема.
      Всеки трети е шести

      Коментар


      • От: Българските ВВС

        Грипенът нее никак лош самолет но,но се продава "гол" без въоръжение,то се поръчва отделно от самите му производители.Чехите дълго време летяха само с едни стари AIM-9M/L,докато Американкият Конгрес не разреши САЩ да им продадат AIM-120C.Освен това двигателят също е американски-лицензионен F 404(като на F-18C/D)

        Коментар


        • От: Българските ВВС

          Това "транш 1" не е ли много демоде?!? И дали подлежи на смислен ъпгрейд до 3 примерно (това за спряганият Юрофайтър)?

          Щото примерно Транш 3 го дават по-добър оверал от F-22:
          http://www.aviatia.net/eurofighter-vs-f-22/

          обаче тази цена от 35к USD/час нещо не е за нашият джоб....
          В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

          Коментар


          • От: Българските ВВС

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            И по кои по-точно параметри е по-добре, освен цената?
            Най вече е нов . Разполагаме с 100% ресурс на машината . Стари таралясници на които се чудим от къде да им купим части и сега си имаме .
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • От: Българските ВВС

              Абе и аз това говорех ама ми скочиха лееко...

              Коментар


              • От: Българските ВВС

                Всъщност стари таралясници на които да можем да купим каквито и да е части вече нямаме.

                А при наличното финансиране на войската 100% ресурс не се сещам с какво ще го изгорим.

                Коментар


                • От: Българските ВВС

                  Тези Еврофайтъри също не са нови (мисълта ми е, че не са толкова скъпи), навремето Италия имаше проблеми с изплащането им и Германците щяха да си ги взимат като бяха склонни да ни ги дадат на нас, на "политическа" цена. Убу ма стана скандал - как така за италианците няма лабаво, пък на нас фандъци. То и ние нещо им се кумехме - как така ще взимаме стари самолети, като можем да си кърпим 29-ките (те може да са всякви, но пък са "братушкенски").
                  Затова и не взехме онези самолети, които взеха румънците.
                  А за Ф-овете, няма как да имаме проблеми с поддръжката (освен финансови), за да има някакви проблеми със САЩ, или Турция в рамките на НАТО, то значи да няма НАТО, а тогава как ще поддържаме самолети, би ни било възможно най-белия кахър.
                  На Грипените им е хубава цената, но то е защото толко си и чинят...
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • От: Българските ВВС

                    Грипена нов е 70 милиона евро, стари варианти не се произвеждат. Ако това е хубава цена ...
                    За да е добре за джоба ни, отиваме отново на втора ръка - демек "стари таралясници".
                    Вярно евтин бил за подръжка, но пък и е "половин" самолет спрямо възможностите на конкурентите - около, но винаги с малко по-малко от другите.

                    Коментар


                    • От: Българските ВВС

                      Най-вероятно решението е взето и за цвят от кумува срама са добавили файтерите, които пък лесно да бъдат отхвърлени по-нататък заради цената. Демек позицията е изходната от преди няколко години, Грипен или Ф16. Загубено време, което пък знаем, че в армията е имагинерна величина...

                      Коментар


                      • От: Българските ВВС

                        Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                        Тези Еврофайтъри също не са нови (мисълта ми е, че не са толкова скъпи), навремето Италия имаше проблеми с изплащането им и Германците щяха да си ги взимат като бяха склонни да ни ги дадат на нас, на "политическа" цена. Убу ма стана скандал - как така за италианците няма лабаво, пък на нас фандъци...
                        Това е интересно - може ли за малко повече подробности?!?
                        В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                        Коментар


                        • От: Българските ВВС

                          Малко след като не взехме португалските, 2012 в разгара на кризата.
                          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                          Коментар


                          • От: Българските ВВС

                            Добър Вечер!
                            Многоцелевостта е стандарт/белег на определено поколение изтребители и е достатъчно ясно определен. Това , че някои/всички/ производители "леко" спекулираха и спекулират при рекламирането на новите си стоки трябва да ви говори за определени неща.
                            Не мога да повярвам, че Ф-16 МЛУ, първите версии на Юрофайтера и Грипена не са многоцелеви! Какъв шок! Не е ли едно от основните условия за придобиване на нов изтребител именно да е многоцелеви / МЦИ/? Пък тези гореспоменатите на са многоцелеви! Какво купуваме тогава?! И с това чудо ще сме интегрирани в системата за колективна сигурност на алианса и даже ще ги пращаме на мисии зад граница. Интересно!?!
                            Ако това са окончателните три възможности и се отделят пари , то аз залагам на свръх можещото МЛУ-МЦИ отвсякъде.
                            Въпреки , че чисто новото си е чисто ново и не отстъпва по нищо и е най-добрият/логичният/разумният вариант в конкретния случай. Двудвигателният конкурент както правилно забелязахте ще отстъпи по цена и по принцип е непосилен за нас. Той е само за парлама в този конкурс.
                            Лека Вечер!

                            Коментар


                            • От: Българските ВВС

                              Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                              Добър Вечер!
                              Многоцелевостта е стандарт/белег на определено поколение изтребители и е достатъчно ясно определен. Това , че някои/всички/ производители "леко" спекулираха и спекулират при рекламирането на новите си стоки трябва да ви говори за определени неща.
                              Не мога да повярвам, че Ф-16 МЛУ, първите версии на Юрофайтера и Грипена не са многоцелеви! Какъв шок! Не е ли едно от основните условия за придобиване на нов изтребител именно да е многоцелеви / МЦИ/? Пък тези гореспоменатите на са многоцелеви! Какво купуваме тогава?! И с това чудо ще сме интегрирани в системата за колективна сигурност на алианса и даже ще ги пращаме на мисии зад граница. Интересно!?!
                              Ако това са окончателните три възможности и се отделят пари , то аз залагам на свръх можещото МЛУ-МЦИ отвсякъде.
                              Въпреки , че чисто новото си е чисто ново и не отстъпва по нищо и е най-добрият/логичният/разумният вариант в конкретния случай. Двудвигателният конкурент както правилно забелязахте ще отстъпи по цена и по принцип е непосилен за нас. Той е само за парлама в този конкурс.
                              Лека Вечер!
                              Напълно многоцелеви самолет няма и технически е невъзможно да бъде създаден . Няма как да съчетаеш качествата нужни за полет на малки и пределно малки височини и на голяма височина . Долу се иска една аеродинамика и броня на големи височини и скорости друга динамика и колкото се може по малко тегло . Американците от едни 20 години се канят да спират А 10 ама всичките им нови многоцелеви самолети не могат да го заменят като самолет за непосредствена огнева поддръжка на наземните сили та само го модернизират и за сега ще служи още дълго . Руснаците не си и помислят да спират Су 25 а не е като да нямат и те нови многоцелеви самолети . В машиностроенето има един принцип тръгнеш ли да създаваш машина която да върши десет неща обикновено не може да прави както трябва нито едно от десетте .
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар


                              • От: Българските ВВС

                                Напълно подкрепям това което си написал що годе можеш до някаква степен да съчетаеш изтребител - бомбер - разузнавач, но като дойде и CAS /близка авио поддръжка/ и нещата стават не съвместими.

                                Какво предвижда проектът за придобиване на нови изтребители?

                                На изискванията отговарят предложенията на три държави. За новопроизведени самолети това е Швеция с Gripen C/d, а за употребявани – Италия с Eurofighter Tranche 1 и Португалия, с логистичен пакет и въоръжение от САЩ, с F-16 MLU (Third Party Transfer).

                                http://www.otbrana.com/%D0%BD%D0%BE%...575)%20otbrana
                                Последно редактирано от gabocvet; 10-04-16, 20:29.
                                За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                                0878 79 20 61 Борис

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X