Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Българските ВВС
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
От: Българските ВВС
Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение...Да не говорим колко магистрали, аутобани и пътища имат подходящата товароносимост.Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
От: Българските ВВС
Абе май не е точно така
Weight Winner: Saab
The Saab weights 17,136 pounds less than the Lockheed.
Коментар
-
От: Българските ВВС
Добре ей ти го по-точно
Weight is a point of divergence between the aircraft. The F-16 empty is about 50% heavier than the Gripen - the former weighs about 9 tons empty, and the latter 6
Ето ти Грипен колко тежи празен:
И F-16
Та казваш еднакво тежътПоследно редактирано от DaGa; 18-02-16, 20:11.
Коментар
-
От: Българските ВВС
Ми малко послъгват (или се бъркат), Ф-16 е около 9 тона, Грипен е около 7. Ф-ът носи (може, може и да не носи) 3 тона въоръжение, а Грипен 1,5. Т. е. Ф-ът е с около 25% по-тежък и носи 100% повече. И двата без допълнителни резервоари събират около 3,5 тона гориво, т. е. ако ги смятаме заредени, разликата в теглото вече е 20% (срещу същите 100 в полезен товар).Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
От: Българските ВВС
Блок 50/52, според наличния в нета флайт менюъл тежи точно 9162 кг. Това е "оперативна" празна маса- включва пилот, масла и онова количество гориво, което не може да бъде използвано.
Грипен C според официалните материали на "СААБ" е 6800кг, без да се уточнява какво включва това. Пак според СААБ, масата на празния Грипен от новата модификация "Е" ще бъде 8 тона.
F 16 също използва по-широки гуми, с по-голям диаметър.
А пък оръжията са плюс за Вайпър-а, просто защото двете машини ще използват едни и същи боеприпаси, и ще решават едни и същи задачи- но пък например, 6 ракети въздух-въздух ще представляват по- малък процент от общата маса при Ф-16.
Коментар
-
От: Българските ВВС
Здравейте!
Blue_Tattoo.Това, което включват 9162-та кг на ф-16 е същото и за 6800 -те кг на Грипена, защото е стандарт за сухо тегло на такива самолети. Единствено ме съмнява масата на пилота да е включена. Но пък едни 80-100 кг едва ли ще съборят сметката.
Добре си се сетил за размера и вида на гумите. Те не само трябва да са с по-голям диаметър, но и по-широки и с по-различна структура за да осигуряват необходимото смачкване при използване в условия на неподготвени ПИК и такива с грундово покритие.
Но гумите не са достатъчно решение. От по-голямо значение е колесника, неговият тип/устройство/ ,разположение и съответно като резултат от това и размера на коловоза. В някои литератури колесника се нарича устройство за излитане и кацане. Важна част от него е амортизатора, който най-често е двойно действаш. В други литератури можеш го срещна като shock-absorberл. Като при някои ЛА това се води и е цяла система. В това отношение Ф-а изостава доста от Грипена. Или спокойно можеш да кажеш, че Ф-а има доста по-ограничено използване от необорудвани, неподготвени , камо ли пък от грундови полоси. В момента, в който на Ф-а му опре носовата стойка ще си напълни входното устройство и от там ТРД-то с чужди тела при кацане на непочистена ПИК. Да не говорим за грунд.
За масата само ще спомена , че Ви интересува така наречената MTOW или максималната маса при излитане. Тук сухата маса не Ви пречи или нейните стойности не са от значение при кацане на неподготвени полоси. Товароносимостта на настилката се изследва преди кацане на ЛА не само заради чисто статично състояние на ЛА , но и поради динамичното му такова или при опиране.
Ако имам време довечера пак ще се включа да доразвия темата за масата и колесника в съчетание с гумите при неподготвени ПИК.
Лек ден!
Коментар
-
От: Българските ВВС
Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнениеЗдравей , Станкос!
Те такова животно нема.
Лек.
Коментар
-
От: Българските ВВС
Проектът за нов изтребител отложен отново
http://offnews.bg/news/Politika_8/Pr...vo_625051.htmlЗа всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
0878 79 20 61 Борис
Коментар
-
От: Българските ВВС
" В края на януари командирът на ВВС ген.-майор Румен Радев изрази опасенията си, парите няма да бъдат усвоени, тъй като не очаква подписването на договор за новите самолети. "
То явно е ясно и за хората отвътре... Още се чудя дали генерала наистина има някаква надежда, че може да промени нещата? И как успяха да го убедят?Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: Българските ВВС
Новите изтребители на армията станаха кораби.
http://www.segabg.com/article.php?id=794204
Много е бил прав генералът!За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
0878 79 20 61 Борис
Коментар
-
От: Българските ВВС
Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеА за чий са ни тези нови кораби ? Какъв флот трябва да натрупаме за да сме евентуално равностойни на черноморския флот на Русия или Турция .
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар