От: Българските ВВС
	
		
			
			
				
	
Но, на практика, означават едно и също, а то е, че не се позволява на всеки, на когото му скимне, да прави резервни части или цяло изделие. Естествено, това важи за играчи, които са в системата и се съобразяват с нея, като е възможно и другото. Иначе нямаше как Иран толкова години да поддържа в летателна годност своите Ф-14 в условия на наложено ембарго.    
							
						
					
					Първоначално публикуван от DBRS
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		 
							
						



 Позволи ми да цитирам това в "Общоизвестните факти"
 Позволи ми да цитирам това в "Общоизвестните факти" 
 Тая с лицензите за производство на съветско оръжие които реално никога не сме имали даже и руснаците се отказаха вече да я повтарят . Толкова глух коловоз е че локомотива на комунизма го подминава
 Тая с лицензите за производство на съветско оръжие които реално никога не сме имали даже и руснаците се отказаха вече да я повтарят . Толкова глух коловоз е че локомотива на комунизма го подминава  Договорите по който произвеждахме и ремонтирахме съветска военна техника определено не могат да се нарекат точно лицензи . И след като са сключени между вече не съществуващи в правния свят субекти няма как да важат . Щото и Русия се смята за правоприемник на СССР само когато става въпрос за активи опре ли до пасиви бягат като чумави от тая връзка .
 Договорите по който произвеждахме и ремонтирахме съветска военна техника определено не могат да се нарекат точно лицензи . И след като са сключени между вече не съществуващи в правния свят субекти няма как да важат . Щото и Русия се смята за правоприемник на СССР само когато става въпрос за активи опре ли до пасиви бягат като чумави от тая връзка .
							
						

Коментар