Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сухой Т-50 ПАК ФА.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

    Много писаници залудо.Самолетите като танковете да отживелица.Но нали трябва да се наливат пари в ВПК

    Коментар


    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

      Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
      ...
      Приятелю, без никакво намерение да противореча на позицията ти по принцип, но по начина, по който я отстояваш, тя само олеква. Не искам да те засягам и за всеки случай предварително моля за извинение, но освен "клипове" е нужна и поне базова техническа грамотност.
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

        Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
        Германия е заредила 35,Англия също,Франция си има Рафал и е много добър!Даже и индийците Рафал ,отказаха Су!А с оглед на международната обстановка и най -вече.на руските имперски напъни ще го направят по- бързо от прототипите на пакфа.Той там ще си и остане ,умрял проект,с оглед на санкциите и удара по доставка на технологии през Китай,щото и те са под санкции,ако не случайно не знаеш.А писаниците на разни авио "специалсти"тука за критична аеродинамика при ниски скорости са агети и смехорията.Минималните скорости и при най-бавните маневри са около 200км/ч,а ефективноста на всяко крило и антикрило започва от 80,нагоре ,като това важи за малките аеродинамични елементи при.автомобилите,а при самолетите нещата са много по ефективни със всичките им задкрилки,елерони,клапи и стабилизатори ,дори без управляем вектор.,самолета може да бъде достатъчно маневрен.Доказват го обикновените витлаци по всички авиошоута,те подвижни сопла нямат.
        Я потърси да видиш какво е съотношението на килограми спрямо конски сили при витловите от авиошоута. Двигателя е разположен отпред , влиянието на въздушният поток от витлото върху самолета и най вече върху елементите за управление които си изброил. Това нещо излита без проблем от движещ се автовоз.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

          Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
          Приятелю, без никакво намерение да противореча на позицията ти по принцип, но по начина, по който я отстояваш, тя само олеква. Не искам да те засягам и за всеки случай предварително моля за извинение, но освен "клипове" е нужна и поне базова техническа грамотност.
          Е имам ,защото авиационна литература чета от ученик ,познавам и доста народ от авиаторските среди.С аеродинамиката съм се борил.още като ученик по реномирани кръжоци и клубове.Та на макет ,мога да накарам.и тухла да планира в правилна посока ,без да се премята, известно време и без мотор.!Мотор мен при премятане и свободно падане ,не си ли гледал и че на витловите им.обират оборотите ,е така за ефекта ,та дали.е отпред или.отзад има значение ,но не и при нулевата бариера ,мотор и голяма тяга трябват за овладяване на машината след това,след тая критична точка.Да не говориме че такива маневри при ниска скорост в близък въздушен бой,без да имаш мощност да изчезнеш в непредсказуема са абсолютно излишни и безмислени.Вашното е като направиш.сложна маневра ,да имаш мощност която да ти осигури ,скорост или изпълнението на друга подобна маневра,но не чрез пропадане в гравитация за да набереш скорост.Разликите в изпълнениетя са коренно различни.Клиповете не са учебници ,но са реални и не само от авиошоута ,а и от учения над авиобази.Не виждам защо трябва да се пренебрегват като пример.Няма.да мине много време.и съм сигурен ,че въпросните тухли ще правят подробно показно и тука.
          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

          Коментар


          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

            Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
            Е имам ,защото авиационна литература чета от ученик ,познавам и доста народ от авиаторските среди.С аеродинамиката съм се борил.още като ученик по реномирани кръжоци и клубове.Та на макет ,мога да накарам.и тухла да планира в правилна посока ,без да се премята, известно време и без мотор.!Мотор мен при премятане и свободно падане ,не си ли гледал и че на витловите им.обират оборотите ,е така за ефекта ,та дали.е отпред или.отзад има значение ,но не и при нулевата бариера ,мотор и голяма тяга трябват за овладяване на машината след това,след тая критична точка.Да не говориме че такива маневри при ниска скорост в близък въздушен бой,без да имаш мощност да изчезнеш в непредсказуема са абсолютно излишни и безмислени.Вашното е като направиш.сложна маневра ,да имаш мощност която да ти осигури ,скорост или изпълнението на друга подобна маневра,но не чрез пропадане в гравитация за да набереш скорост.Разликите в изпълнениетя са коренно различни.Клиповете не са учебници ,но са реални и не само от авиошоута ,а и от учения над авиобази.Не виждам защо трябва да се пренебрегват като пример.Няма.да мине много време.и съм сигурен ,че въпросните тухли ще правят подробно показно и тука.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:xo.gif
Прегледи:1
Размер:30.9 КБ
ID:5808766
            Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

            Коментар


            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
              Кое са заредили германците? Ако е за Ф-35 - нали се отказаха и директно изхвърлиха като мръсни котета американците от участие в конкурса (няма да правим аналогия с тук.... ) ? Сигурно не знаят колко губят...
              За витловите на авиошоутата май си в голяма грешка Задачка за домашно - влияе ли мощността, отдавана от двигателя при тези самолетчета върху управляемостта и подемната сила дори и при околонулеви скорости
              Не са изхвърлили американците, а конкретно Локхийд и изтърсака им фъкатапъката 35, дето след всеки полет трябва да му слагат нов маджун на джамлъка. В конкурса остават Макдонел със доказаният Супер Хорнет.
              Синьо небе над златни жита. Ако някой се чуди - Добруджа е. Южна. Българска.

              Коментар


              • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                За кога да купуват супер хорнет, може да си подменят тайфуните с такива ама транш некой си по-наточен или о господи да си поръчат френския рафал. Или да с общи усилия с европейските партньори да си произведат нещо по-таковата модерно поколение. А аз на фона на изброените, под модерно поколение разбирам нещо с различна концепция.
                Всеки трети е шести

                Коментар


                • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                  Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                  За кога да купуват супер хорнет, може да си подменят тайфуните с такива ама транш некой си по-наточен или о господи да си поръчат френския рафал. Или да с общи усилия с европейските партньори да си произведат нещо по-таковата модерно поколение. А аз на фона на изброените, под модерно поколение разбирам нещо с различна концепция.
                  То финалистите са именно Тайфуна и Хорнет. Проблемът им е, че Тайфуна не е сертифициран да носи американски ядрени боеприпаси. Та единия вариант е да поръчат и някакви бройки амерички самальоти, покрай Тайфуните. Което обаче им усложнява поддръжката и логистиката, щото требе да поддържат 2 основни МЦИ.

                  Другия вариант е да си поръчат само Тайфуни и да продължат да поддържат известна бройка от дъртите Торнадо, които явно са сертифициран за нюкове, ама пък били много дебели за поддръжка откъм кинти.

                  Любопитното в случая е, че ако все пак ще си поръчват амерички файтер, че е Хорнет, а не вундервафлата фъ35. Явно не четат форума и тукашните форумни специалистори от кръжока по авиомоделизъм към ОСО.
                  Последно редактирано от windwarrior; 12-02-19, 23:03.
                  Синьо небе над златни жита. Ако някой се чуди - Добруджа е. Южна. Българска.

                  Коментар


                  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                    Що тука некви настоящи специалисти ли има ,по модерна авиация,работещи в сферата!Може и да има някои от едно време,ма с информация от първоизточник ,надали!Па стигнахме до четене и клипове ,освен ако някой на го канят на учения и изпитания при амемриканците и руснаците!Що се реши ,че.проблема.с упратненията на купола.е масов проблем.и че не е отсранен.Американците и не само ,не са технически мърди .Личи и по масовото производство.Не бих ги мислил с такъв проблем.Новия МиГ31 има същия проблем.,въпреки че е височинен и високоскоростен.ракетоносец,работещ на предел на натоварване.
                    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                    Коментар


                    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                      Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                      Здравей, Biol!
                      Скоростта на звука в атмосферата/въздуха зависи само от температурата на средата/въздуха. В случая въздуха е вид флуид както е и вид флуид водата. А вече в различните среди или флуиди скоростта на звука е различна.Чудеса. Как и това си пропуснал недоумявам. Най-вероятно това в аеродинамиките на 21 не е от значение.
                      От там нататък нивото на познанията или по-точно на незнанията ти са цитирам дословно:
                      " Всичките тези цифри са пълна каша ".
                      Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
                      твърдението ти за САМО температурата(относно М на въздух) ни връща в пропуски от седми клас ?
                      Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
                      Хайде и ти къде го заби в динамика на флуидите
                      Добре , съгласен че зависи от температурата, след внимателно четене на поста, и от състава, сега дай да си стиснем ръцете и за налягане/височина

                      Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                      Варианта акълни хвъркшват боецо е ,че Франция и Германия стартират проект за нов самолет 5+поколение и ще го направят бързо,та ще искретат и с по стари ъпргейднати машини!Те така !
                      Няма да стане. В момента за 6 поколение само Америка има капацитет да проектира и произведе. Евентуално след тях Китай.

                      Няма шанс . до 90г Франция развиваше някаква военна наука. Писал съм го преди, как Америка развива политическо влияние, чрез бизнес с военни технологии.
                      На практика военните индустрии на Германия , Франция Англия, са благодарение на трохи от УСА.

                      Коментар


                      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                        Първоначално публикуван от biol Преглед на мнение
                        Добре , съгласен че зависи от температурата, след внимателно четене на поста, и от състава,...
                        Не му пускай фъндък, нищо такова не е писал. Само температурата друже, влияела на М на въздуха
                        байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                        Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                        Суперспам - спама на суперите

                        Коментар


                        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                          Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                          Даже и индийците Рафал ,отказаха Су!
                          Като си прав, прав си маамудеа... Никой не им ще на руснаците боклуците...

                          https://m.timesofindia.com/india/fac...w/67964875.cms
                          Синьо небе над златни жита. Ако някой се чуди - Добруджа е. Южна. Българска.

                          Коментар


                          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                            Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
                            Уж, но не отговори на въпроса:
                            Кое създава претоварването и издига машината, след като аеродинамичната сила е малка, радвам се че го и написа,че не е и в посока на издигането (
                            аеродинамичната сила)....
                            твърдението ти за САМО температурата(относно М на въздух) ни връща в пропуски от седми клас

                            а относно 5g и "нужни пет пъти теглото аеродинамични подемни сили",
                            как във F1 има подобни g, пък няма подобни в пъти аеродинамични сили?
                            Здравей, DBRS!

                            Ще започна от нещо лесно и кратко: Скоростта на звука в атмосферата или във въздушна среда или във въздуха или във флуид със сродни и сходни характеристики на въздуха зависи от температурата на средата, сиреч температурата на въздуха, атмосферата, въздушната среда или газ-флуид със сродни характеристики. Числото М не показва скоростта на звука. То - числото М на полета е отношение на две величини - точно определен вид скорост на самолета/полета към точно определен вид скорост на звука, поради това и числото М на полета е и безразмерна величина - няма мерна единица. Но ти това от къде да знаеш.
                            Не пиши "аеродинамичната сила" , защото доста от силите влияещи на самолета във въздуха са аеродинамични. Имаш предвид подемната сила, която е с аеродинамичен произход или е вид аеродинамична сила.
                            Това изкачване, което си дал като пример в клипа е далеч от това да бъде изкачване с ъгъл на наклона на траекторията 90 градуса или вертикално изкачване. Въпросното изкачване показано в клипа е с ъгли на наклона на траекторията не повече от 55-60-на градуса. Е ъглите на снимане на камерките и думичката в заглавието- Vertical подвеждат малко разбиращите. Но това са едни други теми. И ако не е тайна засече ли времето на праволинейния участък на изкачването или същинското такова? Какво каза, колко броени секундички трае и до какви височинки? Даааааа....продължавай с клиповете.

                            След това относно F1 болидите и претоварванията при този спорт. Тук наистина нещата стават забавни.
                            Ще започна от това , че в полет поради характера на движение на самолета или 6-те му степени на свободия /ти да видиш/ той и човека/хората в него е подложен или търпи няколко вида претоварване. Това са надлъжно-тангенциално, нормално и странично. Всички те могат да се изменят по посока или знак по съответната ос. Та поради факта, че нормалното претоварване достига най-високи стойности и може да се изменя в най-големи граници за най-кратко време или може да е знакопроменливо с най-бързи темпове то и оказва най-голямо значение на самолета и поведението му и с него най-много са съобразени качествата на самолета. Затова е и прието когато се говори за претоварване да се има в предвид нормалното такова. А то се създава от подемната сила или нейни съставни. Във f1 обаче болидите и човеците в тях изпитват или са подложени или търпят само надлъжни и странични претоварвания , но не и нормални. Тези претоварвания във F1 поради характера на движение на болидите или колите / те имат в пъти по-малко степени на свобода от самолета/ се създават от други сили - неаеродинамични. Каква изненада. Стойностите на нормалното претоварване във F1 са същите, които и са при нормалното ходене,стоене или движение на всеки един човек или са равни на единица. При F1 ролята на подемната сила се играе от земната повърхност-асфалта. Или това е така наречена реакция на опората.
                            Все магически нещица....
                            Та бележката, забележката или констатацията ти относно 7 -я клас при диалога, спора, диспута, полемиката ни най-вероятно ще промени адресата си.
                            Та то ми е ясно,че падането ти отдавна е започнало. Въпроса е дали продължава или е спряло.

                            Лека!

                            Коментар


                            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                              Здравей petyo413,
                              плътността на средата е това което е определящото/същественото за скоростта на звука в нея(средата).
                              Температурата е едно от нещата които и влияят (на плътността) Толкоз. (при въздух с различна плътност но еднаква температура имаш различна скорост на звука)
                              (горното е описано в кръжоците преди 7-ми клас)

                              Но не ми обръщай внимание, рецитирай си формулите и термините,
                              на който му е интересно,му стана ясно колко си вникнал в тях,
                              просто сам се закопа в претенциите си за прецизен изказ

                              Лека!
                              байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                              Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                              Суперспам - спама на суперите

                              Коментар


                              • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                                Ето една диаграма за скоростта на звука в земната атмосфера.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:486px-Comparison_US_standard_atmosphere_1962.svg.png
Прегледи:1
Размер:78.9 КБ
ID:5808867

                                В земната атмосфера основната зависимост на скоростта на звука е от температурата, защото другите два фактора плътност и налягане действат противоположно (на скоростта) и с увеличаване на височината над земната повърхност ефектите от тях се компенсират взаимно.
                                Така основния фактор оказващ влияние остава изменението на температурата.
                                Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X