Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сухой Т-50 ПАК ФА.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

    Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
    .
    Това е точно и го изпитахме на собствен гръб!!!

    Коментар


    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

      "Излизането ни от ДРСО е дозата свеж въздух , което ще ни позволи да преструктурираме и модернизираме икономиката" ..това в интервю на мастит американски икономист и бизнесмен. Тя икономиката на щатите е много повече милитаризирана от на бившия Съветски съюз(ако се разрови човек и разните му документи се оказва , че същата тази икономика е милитаризирана със прякото участие на САЩ и 30% са участие на Рокфелер) с тая разлика , че на щатите им е разрешено да си печатат кооооооолко си искат пари . И с тия пари да си купуват умове , колкото си искат ..реално истинския им опонент могат да бъдат само китайците ..след 10, 20 30 50 ..години ама чайна таун ще е столица на великите щати . Нищо и никоя книга по икономика не може да обясни наглия безпардонен диктат и санкции на великите щати...

      Коментар


      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

        Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
        Добър вечер!

        Лека!
        Какви глупости си натворил в темата , не е истина.
        Пишеш общи приказки от учебника за 1930, но нищо общо със съвременната авиация и темата за руски изтребители.

        Само едно нещо да ти напиша. Съвременните изтребители се проектират аеродинамично нестабилни ( за разлика от 30), това води до висока маневреност.
        Типичен пример е Грипен. Това чудо без компютри и софтуер няма пилот който да го задържи във въздуха, точно заради това е страшно маневрен.

        Аеродинамиката, като дял от физиката се подчинява на природни закони, от който няма мърдане. Единствено е да създадеш материали който да издържат.
        Още от началото да подчертая, аеродинамичните модели изключително зависят от характеристиките на флуида, а те са много променливи. Дори скоростта на звука не е константната, а зависи от налягане, температура и от състава. Това води до голяма разлика в моделите в зависимост от височината- едни са за ниско, други за големи височини, И още по голяма разлика от скоростта - до звукова , свръхзвукова , и по темата с дроновете - хиперзвукова.
        Цялата тая физика , кара конструкторите да си скубят косите да намерят "приличен" компромис, между маневреност и скорост. Не става , няма добър пенкилер, - а не че на са се пробвали, да не започна темата за променливата геометрия.
        Такъв пенкилер е Ф-35, да се чудиш защо никой не го харесва. В другия край е ф-22. Но при него заданието е просто, да може да стигне бързо далече , да заеме позиция, да пусне ракетите и още по бързо да се прибере. А ако може да се максимално невидим . Защо ли всички го харесват???

        Су50, е другия кошмар, тук конструкторите ( а те са се сменяли много) е трябвало да правят компромис не с физиката, а с технологиите, компютри/софтуер, материалите , капризите и постоянно променящите се задания- в началото проекта е бил до 1.6м , а после до 2-2.1М
        А като капак на всичко още няма двигател за който е бил смятан.
        ( много прилича да имаш задание за камион , ама за момента ще го караш с двигател от лека кола )
        Абсурд -получил се е някакъв франкеншайн. Предницата има силно изразен и супер характерен LERX , в комбинация с предните крила, има уникален ъгъл и скорост за катерене, но това комбинирано с някакви огромни крила и още по голяма опашка - за работа на големи височини - манджа с грозде. Никакъв шанс да издържи 9г .

        Прекрасен пример за самолет конструиран от политици, а не от инженери. Да се чудиш защо тези политици се отказаха от него, как не го вкараха в серийно производство...

        Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение
        . Нищо и никоя книга по икономика не може да обясни наглия безпардонен диктат и санкции на великите щати...
        Да се опитам ли аз.
        Може би една от причините е, че в Америка ценят умните хора.
        В Русия, СССР, България.... мисленето е такова , че един умен човек , учен изобретател - колкото и да е добър може да стигне нивото най- много на средна класа. Задавал ли си си въпроса колко е заплатата на щеф на университет и шеф на банка в Русия ( и за Бг важи)
        Точно обратното е от другата страна на океана.
        Ценят умните хора, защото водят до иновации, те се защитават с патенти , което прави авторите им милионери.
        Това пък води до това изобретателите да ходят в Америка , вместо да стоят на заплата в ЕС или Русия.
        Колко пъти съм писал точно за лопатките .
        Последно редактирано от biol; 11-02-19, 13:53.

        Коментар


        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

          Първоначално публикуван от windwarrior Преглед на мнение
          Па тъпите германци го изключиха от конкурса си за заместник на Тайфуна. Оставят си опция за дрътия Супер Хорнет. Явно не знаят нещо, което ти знаеш за фъ35. Или по вероятно - знаят нещо, което ти не знаеш за фъкатапъката 35. Ти си избери вариант.
          Варианта акълни хвъркшват боецо е ,че Франция и Германия стартират проект за нов самолет 5+поколение и ще го направят бързо,та ще искретат и с по стари ъпргейднати машини!Те така !
          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

          Коментар


          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

            Да, то това е баница, режи па яж.

            Коментар


            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

              Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
              Добър вечер!
              написал си го по-неточно(за М), но няма да издребнявам, защото имаш ново постижение - "и както си летиш пожелаеш да направиш еволюция с претоварване 5 единици , то ще трябва така да поставиш самолета, че аеродинамиката му да произведе 5 пъти по-голяма подемна сила от теглото му" (както си го написал се разбира като единствения възможен начин)
              теориите се тестват в крайни условия:
              Би ли ми казал при безветрие, каква подемна сила има аеродинамиката, при вертикално перпендикулярно на земята набиране на височина (а това вече го могат и пътнически)
              И след като въпросната подемна аеродинамична сила в ~0 (спрямо тази която издига машината) то според теб откъде се появява претоварването и как въобще набира височина
              За учебника от 1939г. ти вярвам на 100%.

              Лека!
              пп
              и съм аматьор любител все пак.
              Добър вечер, DBRS!
              Прочете ли внимателно всичко, а израза: " в най-обшия случай"? С една дума -най-често срещания или изходния случай , изходно положение. Или обяснението трябва да започне от нещо изходно, елементарно , лесно за възприемане. Не може да започне от никъде. Пък и ти не питаш за точно конкретна еволюция. Ако искаш за конкретна маневра, ами питай за точно конкретно маневриране с точното му име и ще ти бъде отговорено също толкова конкретно. Е то трябва да знаеш видовете маневрирания и т.н. Тя стана дълга и широка. Затова и последващите ми обяснения са такива лишени от термини.
              Та като имаш желания да говорим с ясни и точни термини, защо питането ти, а именно :
              "...Би ли ми казал при безветрие, каква подемна сила има аеродинамиката, при вертикално перпендикулярно на земята набиране на височина (а това вече го могат и пътнически)...не има формата : " Би ли ми казал при нулеви стойности на скоростта на вятъра или на големината на вятъра, каква обща подемна сила ще притежава самолета в случай на кабриране с ъгъл на наклона на траекторията равен или близък до 90 градуса /или пък това тангаж ли се нарича или май не
              / , като тази способност имат вече и пътнически самолети".
              Не виждам така да си го написал. Но остави разбрах какво имаш в предвид.
              Като за начало големината на силата на вятъра не влияят на маневрирането на самолета. Той, вятъра оказва влияние само в етапите излитане и кацане и движение по земята. Или ако ще вятъра да е със скорост 50 км/ч или 100 м/с или колкото си щеш тези самолети все ще си правят фигурките. Самолета в полет постоянно се движи в условията на земната атмосфера и тя рядко е тиха. С една дума самолета се движи във въздушния поток. С други думи той се движи във вятъра. Така е направен да се движи. Важни при полета / еволюциите на един самолет са скоростите му спрямо въздушния поток. А те биват няколко вида. Така ,че движейки се във вятъра/ потока са важни скоростите на ЛА спрямо потока/вятъра.
              При такъв вид изкачвания за каквито говориш самолета движейки се нагоре също се обтича или произвежда подемна сила. И тя би му изкривила траекторията на полета, ако ти не би взел определени мерки за да премахнеш влиянието и.
              и те така.
              Граждански самолет не може да изкачва с ъгъл на наклона на траекторията 90 градуса или около него. Това ще е само доста кратък момент от време и сравнен с този на бойните самолети не би могъл да се нарече изкачване. Да не споменаваме , че има видове изкачване. Другото по клиповете са определени ракурси на камери.

              Хайде, Лека!


              п.п. И какво като си любител/аматьор?

              Коментар


              • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                Първоначално публикуван от biol Преглед на мнение
                Какви глупости си натворил в темата , не е истина.
                Пишеш общи приказки от учебника за 1930, но нищо общо със съвременната авиация и темата за руски изтребители.

                Само едно нещо да ти напиша. Съвременните изтребители се проектират аеродинамично нестабилни ( за разлика от 30), това води до висока маневреност.
                Типичен пример е Грипен. Това чудо без компютри и софтуер няма пилот който да го задържи във въздуха, точно заради това е страшно маневрен.

                Аеродинамиката, като дял от физиката се подчинява на природни закони, от който няма мърдане. Единствено е да създадеш материали който да издържат.
                Още от началото да подчертая, аеродинамичните модели изключително зависят от характеристиките на флуида, а те са много променливи. Дори скоростта на звука не е константната, а зависи от налягане, температура и от състава. Това води до голяма разлика в моделите в зависимост от височината- едни са за ниско, други за големи височини, И още по голяма разлика от скоростта - до звукова , свръхзвукова , и по темата с дроновете - хиперзвукова.
                Цялата тая физика , кара конструкторите да си скубят косите да намерят "приличен" компромис, между маневреност и скорост. Не става , няма добър пенкилер, - а не че на са се пробвали, да не започна темата за променливата геометрия.
                Такъв пенкилер е Ф-35, да се чудиш защо никой не го харесва. В другия край е ф-22. Но при него заданието е просто, да може да стигне бързо далече , да заеме позиция, да пусне ракетите и още по бързо да се прибере. А ако може да се максимално невидим . Защо ли всички го харесват???

                Су50, е другия кошмар, тук конструкторите ( а те са се сменяли много) е трябвало да правят компромис не с физиката, а с технологиите, компютри/софтуер, материалите , капризите и постоянно променящите се задания- в началото проекта е бил до 1.6м , а после до 2-2.1М
                А като капак на всичко още няма двигател за който е бил смятан.
                ( много прилича да имаш задание за камион , ама за момента ще го караш с двигател от лека кола )
                Абсурд -получил се е някакъв франкеншайн. Предницата има силно изразен и супер характерен LERX , в комбинация с предните крила, има уникален ъгъл и скорост за катерене, но това комбинирано с някакви огромни крила и още по голяма опашка - за работа на големи височини - манджа с грозде. Никакъв шанс да издържи 9г .

                Прекрасен пример за самолет конструиран от политици, а не от инженери. Да се чудиш защо тези политици се отказаха от него, как не го вкараха в серийно производство...



                Да се опитам ли аз.
                Може би една от причините е, че в Америка ценят умните хора.
                В Русия, СССР, България.... мисленето е такова , че един умен човек , учен изобретател - колкото и да е добър може да стигне нивото най- много на средна класа. Задавал ли си си въпроса колко е заплатата на щеф на университет и шеф на банка в Русия ( и за Бг важи)
                Точно обратното е от другата страна на океана.
                Ценят умните хора, защото водят до иновации, те се защитават с патенти , което прави авторите им милионери.
                Това пък води до това изобретателите да ходят в Америка , вместо да стоят на заплата в ЕС или Русия.
                Колко пъти съм писал точно за лопатките .
                Здравей, Biol!
                Не знам с твоята велика грамотност/знания/ в областта, на модерната ли беше, аеродинамика как си пропуснал факта, че термин аеродинамична нестабилност няма. Има балансировка, устойчивост, неустойчивост и управляемост и те биват видове такива. Или самолета е устойчив, неустойчив, управляем или неуправляем. И на тези нещица са посветени определени дялове , глави от аеродинамиката. Или от динамиката на полета!?! Не знам ти кажи.
                Всеки самолет ако са налични определени условия може да е неустойчив. Такива случаи/особености има и при самолетите 2 и 3 поколение изтребители. Е ти и това от къде да знаеш. На неустойчивият самолет каквато и да е сила/сила с произволен произход/ да му въздейства той ще се завърти в посоката и. Поради това пилота трябва постоянно да компенсира/парира/уравновесява различни по големина и посока сили във всеки един момент и така той адски бързо ще се измори психически и физически и затова управлението минава през най-общо казано компютър.
                Скоростта на звука в атмосферата/въздуха зависи само от температурата на средата/въздуха. В случая въздуха е вид флуид както е и вид флуид водата. А вече в различните среди или флуиди скоростта на звука е различна.Чудеса. Как и това си пропуснал недоумявам. Най-вероятно това в аеродинамиките на 21 не е от значение.
                От там нататък нивото на познанията или по-точно на незнанията ти са цитирам дословно:

                " Всичките тези цифри са пълна каша ".

                Но ако случайно имаш претенции за голяма грамотност/знания/ в областта на аеродинамиката или поне за някаква такава то би ли ни разяснил една от елементарните, базисните характеристики на типа самолет, разглеждан в темата. А именно скоростта. Колко видове скорост има един самолет? Каква е физическата същност на всяка една от тях? Как се изчислява, определя, измерва всяка? Какво е значението на видовете скорост и в какви случаи се използва всяка? Какви ограничения налага всеки вид скорост и защо? А пък ако обясниш всичко това с простички думи та да та разберем всички. Пък ако приложиш и математически апарат в обясненията. Дали ще можеш и за колко време? А ще стане ли без да заучаваш определени неща наизуст? С една дума да са ти елементарно физически ясни. А, забравих, в модерната аеродинамика на 21 век скоростта за нищо я нямате. Интересно, в книгите от "'39 година" на миналия век това защо е ясно обяснено?!?
                За всякакви деления на аеродинамиката съм попрочитал, но за делене на такава до и след 21 век сега разбирам.

                Лека!

                Коментар


                • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                  Ей, Петьо, много си се впрегнал за един самолет уникат от 10 броя. Много благодарско че искате толкова на дълбоко да ни образовате, но има ли смисъл се пита в задачата? Ние тук самолети не можем да ви построим, колкото и да се учим, та май смисъл няма!
                  Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                  Коментар


                  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                    Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                    Ей, Петьо, много си се впрегнал за един самолет уникат от 10 броя. Много благодарско че искате толкова на дълбоко да ни образовате, но има ли смисъл се пита в задачата? Ние тук самолети не можем да ви построим, колкото и да се учим, та май смисъл няма!
                    Хе-хе, това обяснява всичко...
                    HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

                    Коментар


                    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                      Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                      ...Но остави разбрах какво имаш в предвид. ..
                      и те така.
                      Уж, но не отговори на въпроса:
                      Кое създава претоварването и издига машината, след като аеродинамичната сила е малка, радвам се че го и написа,че не е и в посока на издигането (
                      аеродинамичната сила).


                      Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                      Граждански самолет не може да изкачва с ъгъл на наклона на траекторията 90 градуса или около него. Това ще е само доста кратък момент от време и сравнен с този на бойните самолети не би могъл да се нарече изкачване. ..


                      твърдението ти за САМО температурата(относно М на въздух) ни връща в пропуски от седми клас

                      а относно 5g и "нужни пет пъти теглото аеродинамични подемни сили",
                      как във F1 има подобни g, пък няма подобни в пъти аеродинамични сили?
                      Последно редактирано от DBRS; 11-02-19, 21:32.
                      байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                      Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                      Суперспам - спама на суперите

                      Коментар


                      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                        Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                        Варианта акълни хвъркшват боецо е ,че Франция и Германия стартират проект за нов самолет 5+поколение и ще го направят бързо,та ще искретат и с по стари ъпргейднати машини!Те така !
                        Имаш план-графика кога ще е готов? И знаеш че ще е бързо? Дай на лични повече инфо, на тая информация ще и намерим добър пазар.
                        А всъщност защо не си вземат готовия Ф-35, а ще правят свой(макар и бързо)?
                        Само да не е "толкова бързо" като Еврофайтара или като транспортния А-400, щото до тогава ще излезне поколение 7+...
                        Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                        Коментар


                        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                          Германия е заредила 35,Англия също,Франция си има Рафал и е много добър!Даже и индийците Рафал ,отказаха Су!А с оглед на международната обстановка и най -вече.на руските имперски напъни ще го направят по- бързо от прототипите на пакфа.Той там ще си и остане ,умрял проект,с оглед на санкциите и удара по доставка на технологии през Китай,щото и те са под санкции,ако не случайно не знаеш.А писаниците на разни авио "специалсти"тука за критична аеродинамика при ниски скорости са агети и смехорията.Минималните скорости и при най-бавните маневри са около 200км/ч,а ефективноста на всяко крило и антикрило започва от 80,нагоре ,като това важи за малките аеродинамични елементи при.автомобилите,а при самолетите нещата са много по ефективни със всичките им задкрилки,елерони,клапи и стабилизатори ,дори без управляем вектор.,самолета може да бъде достатъчно маневрен.Доказват го обикновените витлаци по всички авиошоута,те подвижни сопла нямат.
                          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                          Коментар


                          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                            Кое са заредили германците? Ако е за Ф-35 - нали се отказаха и директно изхвърлиха като мръсни котета американците от участие в конкурса (няма да правим аналогия с тук.... ) ? Сигурно не знаят колко губят...
                            За витловите на авиошоутата май си в голяма грешка Задачка за домашно - влияе ли мощността, отдавана от двигателя при тези самолетчета върху управляемостта и подемната сила дори и при околонулеви скорости
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар


                            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                              Хайде и ти къде го заби в динамика на флуидите
                              За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                              0878 79 20 61 Борис

                              Коментар


                              • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                                Единствено и само когато излиза от маневра ,ако падането е свободно.Разликата между Су тата и Ф овете е съществена след такива маневри.Първите както казват и в клиповете "застават в камбана ,склоняват носа и тръгват надолу при всяко енно изпълнение ,вторите пускат носа до хоризонтал и тръгват във вертикала и последваща маневра с висока сложност.При свободно падане по гравитация ,кви двигатели,кви флуиди,кви пет лева,двигателя ти трябва при излизане.Респект към 22 ,че само с две посоки на вектора ,постига повече от Су.Има много клипове които показват 22 и 35 с колко по -бързо приключват едни и същи маневри от Су!И това постигнато с "летящи тухли.",дето никой не иска....
                                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X