Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сухой Т-50 ПАК ФА.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

    От къде ги вадите тия апокрифни сайтове дето едни китайци казали че...., и тия китайски жени дето казали...., за кой е предназначено това дето са казали? Пред кой тук ще хване декиш? Тук толкова ли кухи ви се струват хората?
    Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

    Коментар


    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

      Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
      От къде ги вадите тия апокрифни сайтове дето едни китайци казали че...., и тия китайски жени дето казали...., за кой е предназначено това дето са казали? Пред кой тук ще хване декиш? Тук толкова ли кухи ви се струват хората?
      Готин сайт
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

        Колко да е "готин", сайт създаден за промити мозъци.
        Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

        Коментар


        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

          Всички са с такива...
          HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

          Коментар


          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

            Основното му преимущество е в близкия маневрен бой, за какъвто Ф-22 изобщо не е проектиран...
            Според "сайта", според който в сайта се цитират китайците (без да се уточнява, всичките ли).
            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Коментар


            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

              Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
              Основното му преимущество е в близкия маневрен бой, за какъвто Ф-22 изобщо не е проектиран...
              Според "сайта", според който в сайта се цитират китайците (без да се уточнява, всичките ли).
              Коментирахме вече че с по големите си размери и маса този самолет, аз не виждам колко да е маневрен. 5 тона повече какъвто и двигател да ги бута при претоварване 10 пъти стават 50. Какво става с оперението и всичко останало?
              Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

              Коментар


              • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                Последните демонстрации по авиоизложения и военни бази показват съвсем друго за Ф22 и 35 като маневреност,факт който умишлено не е демонстриран по рано.Безпилотния стелт освен разликата в соплото е почти копиран от американския и пак с тая разлика ,че втория се използва.Нема.лошо ,конкуренцията ражда чудеса .
                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                Коментар


                • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                  Американците ползват основно Глобъл-хоука, дето има огромна разлика с Охотника...
                  А за промитите мозъци - ами всички поляризирани сайтове и от двете страни 'на барикадата' изглеждат така...
                  Прочетете и ще видите, че и руснаците и американците имат много такива примери - 'имперското' избива на челото
                  За маневреността - ами май не е съвсем така - пусни аеробатика на изтребители, и ще видиш къде са множеството клипове
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                    Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                    Коментирахме вече че с по големите си размери и маса този самолет, аз не виждам колко да е маневрен. 5 тона повече какъвто и двигател да ги бута при претоварване 10 пъти стават 50. Какво става с оперението и всичко останало?
                    Ама за да се разберем, непременно ли трябва да ползваме комиксна изразност (онези пипончета)...
                    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                    Коментар


                    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                      Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                      Според "сайта", според който в сайта се цитират китайците (без да се уточнява, всичките ли).
                      Целият китайски народ!
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                        Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                        Китайците "дали" положителна оценка за новите двигатели.
                        Изглежда руснаците все повече се доближават до окомплектоването на хвърчило от 5-то! ...
                        Според статия в индийската версия на "Бизнес инсайдър" руската програма за изтребител 5-о поколение е провал. В материала се изтъква, че към момента руснаците са направили едва 10 самолета от този тип, от които само един - с усъвършенстван двигател. Като се има предвид поредното отлагане на сроковете за производство се прави извод, че Су-57 не е сериен самолет и много малкият брой самолети, които евентуално биха могли да бъдат произведени в следващите години, ще е практически без никакво значение на фона на няколкостотин вече произведени Ф-35.
                        Смята се, че в най-добрия случай този проект би могъл да се използва като платформа за тестване на усъвършенствани радари и сензори, с които да се модернизират съществуващите машини от 4-о поколение.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                          Нормално е индийците да твърдят че е провал - в края на краищата руснаците не кандисаха на желанието на индийците да споделят с тях технологиите, а индийците пък не бяха съгласни да са само 'купувачи на готово изделие'...
                          Да са имали амбиции да го продават по целия свят - твърдо не... Никой не продава ей-така технологиите си предимно с цел да не се прави reverse engineering, на образците... То ако става въпрос - американците биха искали да си купят няколко (и руснаците - няколко Ф-22 - ей така, за музеите (на ФСБ ) )...
                          За другите неща - навярно са прави...
                          Дали ще получи широко разпространение СУ-57 - едва ли... Забавянето също може да е свързано с недостатъчно ресурс, отделян за него, като ресурсът е пренасочен за други 'по-интересни' проекти... Въпреки, че последните години общо взето си спазват 'разтеглените' срокове...
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                            Според статия в индийската версия на "Бизнес инсайдър" руската програма за изтребител 5-о поколение е провал. В материала се изтъква, че към момента руснаците са направили едва 10 самолета от този тип, от които само един - с усъвършенстван двигател. Като се има предвид поредното отлагане на сроковете за производство се прави извод, че Су-57 не е сериен самолет и много малкият брой самолети, които евентуално биха могли да бъдат произведени в следващите години, ще е практически без никакво значение на фона на няколкостотин вече произведени Ф-35.
                            Смята се, че в най-добрия случай този проект би могъл да се използва като платформа за тестване на усъвършенствани радари и сензори, с които да се модернизират съществуващите машини от 4-о поколение.
                            Има голяма доза истина и разбира се има и малко "кисело грозде". Те всички знаят ,че няма серийно производство и изглежда скоро няма да има по ред причини. Едната е двигателя,друг е проблеми със стелт характеристиките който много не ги касае (няма да се промъкват в чуждата територия за да освободят "товара"), имат по евтини работещи машини МИГ,СУ,и доктрината им поне за момента не налага да пълнят небето с "комари".
                            Индийците са трудни за разбиране.Един път искат руски СУ 35, друг път Ф 16,пък те били стари и само за "музея",поле се договоряха със САЩ за целия завод и технологията и пак не се знае на къде ще им сече брадвата.
                            Ясно е, че руснака има други приоритети (пред СУ 57) и няма да бързат да товарят и без това тънкия бюджет.

                            Коментар


                            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                              Нормално е индийците да твърдят че е провал - в края на краищата руснаците не кандисаха на желанието на индийците да споделят с тях технологиите, а индийците пък не бяха съгласни да са само 'купувачи на готово изделие'...
                              Абе не ще да е само от това.
                              Всеки трети е шести

                              Коментар


                              • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                                Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                                От къде ги вадите тия апокрифни сайтове дето едни китайци казали че...., и тия китайски жени дето казали...., за кой е предназначено това дето са казали? Пред кой тук ще хване декиш? Тук толкова ли кухи ви се струват хората?
                                Добър вечер!

                                В повечето случаи тягата на моторите на един самолет не уравновесява тегло , а силата на челното съпротивление на самолета. За случаите когато тягата на двигателя или двигателите на един самолет уравновесява или се бори и с теглото на самолета или съставна на теглото има едно така наречено съотношение м/у тяга, създавана от силовата установка на самолета и теглото му - тяговъоръженост.
                                А оперението и управляващите плоскости/повърхности на Су-57 не ги мисли, защото заедно с тях и в пълна синхронност с тях в управлението на самолета дейно участие взима и газодинамичното му такова, което от своя страня значително/фрапиращо подобрява управляемостта на самолета както на малки така и на големи скорости или числа М на полета при големи ама големи ъгли на атака. А един самолет колкото е по-управляем толкова по-маневрен. Основно правило в аеродинамиката: управляемостта влияе пряко и правопропорционално на маневреността. Е това са едни такива основни принципи , но те нямат кой знае какво значение , защото са как беше " от едни учебници от 1939 г.". Е...
                                А маневреността или по-добрата , по-високата маневреност дава съществени предимства като започнеш от близкия та стигнеш чак до далечния ракетен въздушен бой. Е тук трябва да се знае каква е същината и значението на думата маневреност или смисъла на употребата на тази дума при характеризирането на един боен самолет, в случая изтребител. Е и това са подробности. Е , но за да знаем какво е маневреност трябва да знаем какво представлява маневрирането с един самолет или какви са видовете маневриране на самолета. Как самолета маневрира. Е все такива незначителни основни нещица...


                                Лека!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X