Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Махагонова моторница

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Махагонова моторница

    Явно при транеца дъното е наистина съвсем плоско. В документацията упоменат ли е клас на мореходност?
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #17
      От: Махагонова моторница

      Според мен , лодката е мореходна. При транеца е нормално дъното да е плоско , предвидена е за бордови двигател.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #18
        От: Махагонова моторница

        Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
        Според мен , лодката е мореходна. При транеца е нормално дъното да е плоско , предвидена е за бордови двигател.
        По-скоро е предвидена за сладка вода с леко набръчкана повърхност. Ъгълът на килеватост при транеца няма нищо общо с местоположението на двигателя.
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • #19
          От: Махагонова моторница

          Предвидена е за бордови двигател около 250 hp.
          Двигателя стои първи на около 2.5м от носа. След него е кокпита - два реда седалки за 4-5 човека и ведна след тях е резервоара(той е буквално до транеца. Движението се предава с вал към витлото. Вала минава почти през половината лодка.
          Модела на лодката е (palm beach 22”) в нета се въртят няколко снимки на други ентусиасти и част от чертежите.
          Пак да кажа - нямам амбицията да я карам на пълна мощност, а лижерно покрай брега. Изключително и само в спокойно море - вълни до 30 см. Надявам се че няма да се обърне.
          Много ме притеснява друго: максималното газене е 60cm, а транеца в най-високата си част е 62cm. С обшивката да стане макс 66cm ?!?!?!
          За двигател съм се спрял за сега на mercruser 250 hp или ilmor 320 hp. Много съм далече от това за сега но се оглеждам. За меркюрито намирам цена около 14-15000$ илмора около 11000$ и двата от Щатите. Мито и ДДС допълнително. В Пловдив все още не съм намерил човек който да се наеме да маринизира двигател от кола. На старо има но все нещо им липсва основно охлаждането. Ако имате идей - приемам всякакви. Също така скоростни кутий дебелини на валове, спецификация на пропелера - магазини откъдето да ги купя. Почти всички части за които се сетих и прочетох ги намирам само в Щатите


          Коментар


          • Stbd
            Stbd коментира
            Редактиране на коментар
            Двигатели се намират в скандинавските страни и незнам защо в Белгия. В Белгия някъде има голяма морга за морски двигатели, звънял съм за един стар дизел преди години.

        • #20
          От: Махагонова моторница

          Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
          По-скоро е предвидена за сладка вода с леко набръчкана повърхност. Ъгълът на килеватост при транеца няма нищо общо с местоположението на двигателя.
          Има , от това зависи ъгъла на вала който задвижва витлото , може да забива носа. Ето тук има подобна от махагон.

          https://uk.topboats.com/italia/barch...lorida-super-1
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #21
            От: Махагонова моторница

            Първоначално публикуван от Phill4684 Преглед на мнение
            Предвидена е за бордови двигател около 250 hp.
            Двигателя стои първи на около 2.5м от носа. След него е кокпита - два реда седалки за 4-5 човека и ведна след тях е резервоара(той е буквално до транеца. Движението се предава с вал към витлото. Вала минава почти през половината лодка.
            Модела на лодката е (palm beach 22”) в нета се въртят няколко снимки на други ентусиасти и част от чертежите.
            Пак да кажа - нямам амбицията да я карам на пълна мощност, а лижерно покрай брега. Изключително и само в спокойно море - вълни до 30 см. Надявам се че няма да се обърне.
            Много ме притеснява друго: максималното газене е 60cm, а транеца в най-високата си част е 62cm. С обшивката да стане макс 66cm ?!?!?!
            За двигател съм се спрял за сега на mercruser 250 hp или ilmor 320 hp. Много съм далече от това за сега но се оглеждам. За меркюрито намирам цена около 14-15000$ илмора около 11000$ и двата от Щатите. Мито и ДДС допълнително. В Пловдив все още не съм намерил човек който да се наеме да маринизира двигател от кола. На старо има но все нещо им липсва основно охлаждането. Ако имате идей - приемам всякакви. Също така скоростни кутий дебелини на валове, спецификация на пропелера - магазини откъдето да ги купя. Почти всички части за които се сетих и прочетох ги намирам само в Щатите
            Имам чертежи на една руска с подобен размер и форма , само дето горната част е закрита , предвидена е за двигател от Газ53. Според мен може за пригодиш автомобилен двигател , може да ползваш и Z-колона.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #22
              От: Махагонова моторница

              8 градуса


              Коментар


              • #23
                От: Махагонова моторница

                Първоначално публикуван от Phill4684 Преглед на мнение
                ...Пак да кажа - нямам амбицията да я карам на пълна мощност, а лижерно покрай брега. Изключително и само в спокойно море - вълни до 30 см. Надявам се че няма да се обърне.
                Много ме притеснява друго: максималното газене е 60cm, а транеца в най-високата си част е 62cm. С обшивката да стане макс 66cm ?!?!?!
                Килеватостта на корпуса, основно има значение за комфорта и натоварванията, които се изпитват при каране с висока скорост през по-високи вълни. Това им е лошото на глисиращите по-плоскодънни корпуси, че в един момент карането заприличва на пускане по ски писта с найлон. С други думи, при 50 санта вълна почваш да буташ лодката, за да не ти изпаднат ченетата (пломбите изпадат и по-рано). Що се отнася до максималното газене, то в него влиза разстоянието от предпазителя на витлото до водолинията. Така че, споко - ще имаш поне 35-40 сантиметра надводен транец.

                П.П. Това за газенето все пак зависи от успешната изработка, с най-точното спазване на развесовките. Смяната на материали без разчети може да доведе до превишаване на проектното тегло и съответно газене.
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • #24
                  От: Махагонова моторница

                  Мислил съм за z колона, дори за v трансмисия за да освободя място за сядане на повече хора, но мисля че ще разваля баланса на лодката. Двигателите за които писах са по 400 кг средно. Незнам колко тежи двигател с z колона, но надали ще е по малко ?


                  Коментар


                  • #25
                    От: Махагонова моторница

                    Не трябваше ли предварително да направиш канала за кожуха на вала , сега ще е доста сложно? Имай предвид , че винтовете които си ползвал се късат ако дървото поеме влага , аз бих ги развил , и бих набил дибли 10мм.
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • #26
                      От: Махагонова моторница

                      Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                      Полиестерната е с три съставки - смола, ускорител и втвърдител, като директното смесване на ускорител и втвърдител дават БУМ. Първо се "ускорява", после се "втвърдява". И с двата вида смола се работи най-добре при 15-тина градуса - рано сутрин или късно вечер, но не и в най-големите жеги. Тогава нищо не може да те спаси от моменталическото втвърдяване.
                      Имам една полиестерна която ми я даде човек който произвежда сърфове и кърпи лодки и всякакви други дивотии от такъв материал . Няма трети компонент само смола и втвърдител е . Мирише като автомобилния кит и докато не е стегнала се мие с кореселин . С нея си кърпих бронята на еспейса стяга за по малко от час . В една чашка 200 милилитра я пълня около половината и сипвам една капачка от втвърдителя .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #27
                        От: Махагонова моторница

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        Имам една полиестерна която ми я даде човек който произвежда сърфове и кърпи лодки и всякакви други дивотии от такъв материал . Няма трети компонент само смола и втвърдител е . Мирише като автомобилния кит и докато не е стегнала се мие с кореселин . С нея си кърпих бронята на еспейса стяга за по малко от час . В една чашка 200 милилитра я пълня около половината и сипвам една капачка от втвърдителя .
                        Има и фабрично ускорени, така че е възможно да се бъркат само две съставки.
                        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                        Из "Златния телец"

                        Коментар


                        • #28
                          От: Махагонова моторница

                          Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                          При това тегло , само с това дъно ще премине в режим на глисиране , стига да има и двигател с нужната мощност. Очаквам и двамата морски да се включат , но явно са надули платната , или отворили уискито , или и двете.
                          При наличието на толкова различни корита от пластмаса на мен поне ми се губи смисъла да се открива Америка с тоя дизайн,в нашето море,с материалите там......

                          Дьрвото е много пипкав материал за лодки,шапка свалям на всеки престрашил се да почне само - до тук плоско дъно на тежка дървена лодка която ще се кара в море от човек който се чудеше дали плоското дъно е добре или зле за там.

                          Без да звуча кофти / то иначе и как да звуча де / аз това в морето не бих го рискувал.

                          Нямам с какво да помогна,тук лодки има по 1500 долара,една боя,едни нови седалки и матраци,музика,мотора леко се стяга ......и за 3 бона си ти.

                          Само като прочета Ще я карам в спокойно море.......и ми настръхва косъма,как ги намирате тия спокойни морета не знам,моите все ми се вълнуват баш кога не трябва.

                          За уиските си прав,за платната не си,плавам си от Панама за Калифорния на мотори,2.5 месеца в океана от Уругвай до нас.
                          Последно редактирано от BENZBOSS; 11-08-19, 22:32.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #29
                            От: Махагонова моторница

                            За мен в готова пластмасова лодка няма тръпка. Харесва ми пътя да започна от чертежа и да се радвам гледайки как нещата се получават.
                            Да не говорим че дизайна и всичкия този дебело лакиран махагон ...... някакси ми допадат много. В крайна сметка това е като да караш ретро автомобил. Има тръпка.
                            Чисто цифром до тук лодката ми струва 7-8000 със всички дървообработващи машини които се наложи да купя.
                            Пак да кажа лодката е започната само с едно голо желание и един чертеж.


                            Коментар


                            • #30
                              От: Махагонова моторница

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                              При наличието на толкова различни корита от пластмаса на мен поне ми се губи смисъла да се открива Америка с тоя дизайн,в нашето море,с материалите там......

                              Дьрвото е много пипкав материал за лодки,шапка свалям на всеки престрашил се да почне само - до тук плоско дъно на тежка дървена лодка която ще се кара в море от човек който се чудеше дали плоското дъно е добре или зле за там.

                              Без да звуча кофти / то иначе и как да звуча де / аз това в морето не бих го рискувал.

                              Нямам с какво да помогна,тук лодки има по 1500 долара,една боя,едни нови седалки и матраци,музика,мотора леко се стяга ......и за 3 бона си ти.

                              Само като прочета Ще я карам в спокойно море.......и ми настръхва косъма,как ги намирате тия спокойни морета не знам,моите все ми се вълнуват баш кога не трябва.

                              За уиските си прав,за платната не си,плавам си от Панама за Калифорния на мотори,2.5 месеца в океана от Уругвай до нас.
                              То и мадамите са за малко пари , дори и екстри имат , но някои предпочитат да се женят , хем скъпо , хем ги няма всички екстри. Не му убивай мерака на човека , най-сложното го е направил. След време ще може да се похвали , че е построил лодка от дърво. Аз в седми клас бях решил да си правя яхта , с която да избягам в Америка от комунистите. Дори бях набелязал от къде да си открадна дървен материал. А наздраве!
                              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X