Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сеялка КУРТ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:shema.jpg
Прегледи:601
Размер:162.2 КБ
ID:6567209

    Коментар


    • Колега Войнов ...мога да ви изпратя каталога с резервните части на пдф файл....трябва само да посочите ел. поща

      Коментар


      • voinov@mail.bg

        Огромно благодаря Колега!
        Успех и късмет!

        Коментар


        • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:index.jpg
Прегледи:516
Размер:7.6 КБ
ID:6567331
          навярно от износените храповици сее по малко семена

          Коментар


          • Ако имах такъв хемороид на сеялката бих го изнасилил. Демек-разглобяване, заваряване на карантиите вътре и да стане просто вал.
            Или направо да се направи нов вал със захват за звездочката.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • Пък са и скъпи да ги смениш.....80 лв. парчето!
              Обаче аз бих ги сменил и ще съм спокоен.Инженерите не напразно са ги поставили там.

              Коментар


              • Поставили са ги за да си правят реклама.
                Смисъла на хемороида е да не предава движение, ако се движиш назад. Или ако се получава задвижване от двете колела-да важат оборотите само на едното, обикновено това което се върти по-бързо. Това за да не се намалява нормата като правиш завой.

                Колко завоя се правят с работеща сеялка?
                Колко метра общо, от общия метраж който се изминава в нивата?
                Като си в завой, и се падне задвижването на сеялката са е от по-бавното(вътрешното за завоя) лолело-с колко се намалява нормата?
                Отчита ли се, че обикновено за завой с по-малки обороти надругата страна на нивата има завой с по-високи обороти?
                Но и всички завои да са с ниските обороти-с колко процента ще се намали сеитбената норма за цялата нива?

                Отговорите на тези въпроси показват защо няма нужда от приплъзващ съединител. Полза от него има само на теория, и то мижава, а на практика само създава проблеми.

                В света на земеделската техника не е по-различно от света на автомобилния пазар-всеки се стреми да продава повече, и се мъчи да убеди клиента, че неговата машина е по-по-най. А това става с разни нововъведения от които полза за работата никаква, но хората се лъжат, че има нещо ново внедрено. Техниката за нивата трябва да е максимално упростена за да е надеждна, като това не бива да става за сметка на качеството на работа.
                В дадения случай качеството на работа няма да се влоши с нищо, даже ще се подобри значително, ако се изхвърлят глупостите и се сложи твърд вал.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • Всеки прави каквото си иска, накрая хем ние сме го платили, хем си плащаме и за доработките, а понякога и сами си ги измисляме, за да върши все пак някаква работа тази машина.
                  Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
                  Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

                  Коментар


                  • Идеята на храповика е по различна от споменатата по горе от колегата.
                    това са бушни в схемата.При блокиране на верига или вал да не се къса веригата или деформира вала ....предпазител.
                    А задвижването на сеялката е само от едното колело ....друг тип сеялки задвижват от двете(мисля моносем)

                    Коментар


                    • Ммм. нещо не съм съгласен с идеята за бушоните.
                      И изобщо с идеята, че който и да е конструктор ще заложи нарочно в конструкцията бушон който като сработи и се счупва безвъзвратно.
                      Където има нужда от бушон се слага именно такъв. Къде фрикционен съединител с регулируем натяг, къде прещракваща муфа...

                      А щом задвижването е само от едното колело-значи тази джаджа служи само като еднопосочен съединител. Демек-да върти само напред.
                      Излишно усложняване на машината.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Ммм. нещо не съм съгласен с идеята за бушоните.
                        И изобщо с идеята, че който и да е конструктор ще заложи нарочно в конструкцията бушон който като сработи и се счупва безвъзвратно.
                        Където има нужда от бушон се слага именно такъв. Къде фрикционен съединител с регулируем натяг, къде прещракваща муфа...

                        А щом задвижването е само от едното колело-значи тази джаджа служи само като еднопосочен съединител. Демек-да върти само напред.
                        Излишно усложняване на машината.
                        Търговците го пишат храповик....а то си е фрикционен съединител (прещракваща муфа)

                        Коментар


                        • Ахаа...
                          Ето защо на нещата трябва да им се казва с истинските им имена.

                          Та-фрикционен съединител ли е, или прещракваща муфа? Щото са различни неща, макар да вършат долу-горе една и съща работа.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • Муфа....6бр.на всяка секция има.
                            Кольо ти нали и ти сееше с алп .....не си ли обърнал внимание .....

                            Коментар


                            • Не съм, всичко си работеше перфектно. То Алп пишеше само на сандъците, на секциите си пишеше Курт.
                              Ама беше тя.
                              От тази година съм вече с Квернеланд. Старичка, но казват,ч е е по-добра от Курта, и сеела по-прецизно. На мен не ми пука за прецизностаа, и Курта си е напълно достатъчен, но той не е мой, минаналата година го ползвах на заем.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2020-03-10_15-06-41.jpg
Прегледи:438
Размер:238.0 КБ
ID:6569922 новите модели вече имат и пружини за натиск на колелото
                                и са сложили и уплътнение към чугунената отливка да няма триене метал с метал

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X