Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с двигател briggs & stratton

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Проблем с двигател briggs & stratton

    Колянцето го разкачих преди да запаля двигателя , а върху отвора на тръбичката идваща от картера сложих една хартийка, за да проверя дали ще има пръски масло, но при това палене нямаше, значи вече не не вдига масло от картера както преди през тази тръбичка. Прочетох в сайта на Бриггс, че е възможно да прави подобни номера и при липса на херметизация или заминали гарнитури. Капака на двигателя в момента е без силикон,а гарнитурата му е в окаяно състояние, прегоряла е, и липса парче + това не съм затегнал болтовете добре, за да не разваля резбата. Всичко е от алуминий, а за няколко дни сигурно поне 10 пъти развъртах и завъртах болтовете, така че не ми се ще да повредя резбата. Напълно възможно да взима въздух от някъде.
    Утре ще сменя бензина, ще промия резервоара и ще сменя маслото както казахте.
    Пробата ще е и без въздушен филтър, за да елиминирам всички възможности за проникване на масло чрез горивоподаването.
    Ако и този път качи, значи трябва да се връщам в началото - сегментите.


    Наистина и аз се учудих от липсата на лагери, но щом така са преценили от завода.......

    Коментар


    • #62
      От: Проблем с двигател briggs & stratton

      Няма липса на лагер. Просто самия лагер е изработен в мотовилката и за това при проблеми с лагера се сменя с нова. Това е с цел да се намали възможността от превъртане на лагера при по-сериозни натоварвания и прегрявания. Пробвай с нов бензин и ново масло, гарнитура за корпуса на двигателя си изрязваш от картонче 0,5мм. Ако намериш клингирит е по-добър вариант, но от години не се продава и е просто картон. На главата вова гарнитура или старата ако е здрава я мажеш с графитна смазка.

      Коментар


      • #63
        От: Проблем с двигател briggs & stratton

        Аз говоря за основните лагери.До сега съм разглобил три такива Бригса и в момента фрезата ми е с такъв.До колегата с Бригса друго няма какво не е от гарнитърата на капака за колян.вал на картера от там можеш само да имаш теч на масло.Не е и от сегментите ти , те , като ги гледам са добри.Споко ще се оправи и ще ти служи още , а някой ден очаквай другата изненада с паленето , но за нея друг път. Успех и поЗдрави колежа!
        Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

        Коментар


        • #64
          От: Проблем с двигател briggs & stratton

          Днес, смених маслото с ново, смених и омасленият бензин, махнах въздушният филтър и запалих.
          Оставих го да работи към 2 минути, естествено и този път го имаше характерното задавяне (звучи като кихане) на всеки 3-4 сек работа, но така правеше и преди аварията.
          От единият край гарнитурата на главата беше в окаяно състояние, а и не затегнах болтовете сериозно защото пак щях да отварям да проверя цилиндъра, така че, половината газове излизаха от мястото с повредената гарнитура, а не от ауспуха , също така от това място и за 2 минути хвърли доста масло, което подлизна по ребрата на главата.
          След като изгасих и изстина малко, махнах капака на главата и всички изглеждаше наред, вътрешната страна на капака беше омаслена,а върху буталото имаше масло, но ги нямаше локвите каквито имаше при предните опити, само след 5-6 секунди работа.
          Смятам, че това се дължи на смененият бензин и на промитите вече тръбопроводи, по които преди това е имало остатъци от масло.
          Също така, запалих и оставих двигателят да работи с откачено коляно на тръбичката идваща от отдушника на картера.
          Отново направих проба с хартийка и нямаше пръски, при следващото палене отново ще я свържа към карбуратора.
          Целият този проблем с вдигнатото масло и последвалото блокиране на буталото, вероятно е бил на момента и може би е въпрос на време да направи така отново.
          Ако отново се повтори проблема ще сменя сегментите независимо, че са на половин час работа.
          Ще сменя гарнитурите, но града ми няма магазин за подобни части, за това взех червен силикон или както пише на тубичката "течна гарнитура", като временен вариант докато намеря гарнитури.
          Преди да намажа със силикон капака на картера и капака на главата, да махна ли старите гарнитури или направо да намажа блока и да завинтвам капаците както са си със старите гарнитури?
          Ето как изглеждаше буталото вчера след 30 сек работа:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:2
Размер:72.6 КБ
ID:5690466
          И как изглежда днес след 2 мин.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:90.8 КБ
ID:5690467Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:109.4 КБ
ID:5690468

          Коментар


          • #65
            От: Проблем с двигател briggs & stratton

            Първоначално публикуван от wsxqaz Преглед на мнение
            Преди да намажа със силикон капака на картера и капака на главата, да махна ли старите гарнитури или направо да намажа блока и да завинтвам капаците както са си със старите гарнитури?
            Абре колега ти на какво викаш капак на главата???Капака е отстрани в който лагерува едната шийка на коляновия вал /капак на картера/.Скъсаната гарнитура на страничния капак я остави , само я обезмасли преди това колкото можеш и намажи със силикона,изчакай малко и си ти.........Клю1овете на сегментите подреди ли по подходяшия начин , щото ,к като гледам не си мн. на ти с двигателите?Ако не си ще духа на лягане яко в картера особенно когато силно загрее.Духни с уста в тръбичката за отдушника на картера и виж запушена ли е? В никакъв случай на бързай да вкарваш колянцето на отдушника в карбуратора , запали , остави го на малко над средни обороти да загрее хубаво и тогава виж дали ще хвърля през колянцето капчици масло.
            Горната гарнитура на главата обикновенно се къса след отварянето ,трябва ти нова оригинална или си правиш от печатарско фолио /алуминиево/ , ако е прекалено тънко ще увеличиш прекалено компресията и има опасност от детонационно горене особенно когата през лятото загрее яко по време на тежка работа.Ако е тънко слагай две или три от фолиото /виж ,че оригиналната е малко по дебела/.
            Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

            Коментар


            • #66
              От: Проблем с двигател briggs & stratton

              Ключовете на 3-те сегмента ги сложих съответно на 0, 120 и 240 градуса, както трябва да бъдат.
              Тръбичката от картера едва ли е запушена, защото по време на работа духаше доста яко от от там, а и докато дърпам въженцето се усеща въздушен поток от там.

              Коментар


              • #67
                От: Проблем с двигател briggs & stratton

                На последна снимка ми се виждат резки по цилиндър по посока на буталото ,или така ми се привижда ?
                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                Коментар


                • #68
                  От: Проблем с двигател briggs & stratton

                  Нали не бъркаш тръбичката за вакуум с отдушника?
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #69
                    От: Проблем с двигател briggs & stratton

                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    Нали не бъркаш тръбичката за вакуум с отдушника?
                    Няма никаква вакуумна тръба , тъбата е отдушник на маслените изпарения от картера.
                    Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Проблем с двигател briggs & stratton

                      На моя има вакуумна тръба, която клати мембраната. Отдушникът влиза във филтъра и е изцяло от гума.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #71
                        От: Проблем с двигател briggs & stratton

                        Значи говорим за различни двиг. с теб.Моя и на колегата е 5 к.с.
                        Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Проблем с двигател briggs & stratton

                          Докато намеря гарнитури, сложих от силикона на капака на картера, но може ли да се използва и като временно решение и за главата?
                          Гледах снимки и в youtube, но никой не изолира главата с това.
                          Основно го слагат на картери и трансмисии.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Проблем с двигател briggs & stratton

                            Първоначално публикуван от wsxqaz Преглед на мнение
                            Докато намеря гарнитури, сложих от силикона на капака на картера, но може ли да се използва и като временно решение и за главата?
                            Ами не. Наляганията и температурите са други.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Проблем с двигател briggs & stratton

                              Точно така ,не можеш да го слагаш и за гарнит. на главата , само за картери ,капаци.На главата най добре намери алуминиево фолио дебело около 0,5 мм. , там температурата достига до 120 градуса при двиг. с въздушно охлаждане. Правиш 2 или 3 гарнитури и ги слагаш заедно една върху друга.
                              Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Проблем с двигател briggs & stratton

                                Ако гарнитурата на главата е цяла е възможно временно да се използва старата. Естествено с нормалния момент на притягане.
                                Моите са един 3,5 кс. на косачката и 11к.с. на генератора. Харесвах ги докато не се сдобих с истинска стара Хонда, с която задвижвам мотоблок.
                                Не си знае годините и часовете, но ако не запали от раз, просто няма бензин. Тиха, икономична и наистина безпроблемна.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X