Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с двигател briggs & stratton

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Проблем с двигател briggs & stratton

    Всъщност Хонда няма прилика с бригс. Имам една антична Хонда и два Бригса, като всички сравнения са в полза на Хондата.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #47
      От: Проблем с двигател briggs & stratton

      Пич източи маслото, налей му 590мл и пробвай пак.

      Коментар


      • #48
        От: Проблем с двигател briggs & stratton

        Първоначално публикуван от Schamane Преглед на мнение
        Пич източи маслото, налей му 590мл и пробвай пак.
        За последната седмица 3 пъти го правех, но ако имах рафинерия сигурно щях още толкова пъти да го направя .

        Както казах в някой по горни постове, масло на 30 мин изглеждаше като 10 годишно, а след това отново ново масло минута и половина работа и хайде пак чернилка.
        Признавам доста утайка имаше на дъното на картера, може цвета от това да е, но по самата миризма и консистенция се личи, че нещо не му е в ред.
        Така, че докато най-накрая проблема не се реши ще правя изпитанията с 2 минутното масло.

        Коментар


        • #49
          От: Проблем с двигател briggs & stratton

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Всъщност Хонда няма прилика с бригс. Имам една антична Хонда и два Бригса, като всички сравнения са в полза на Хондата.
          А ако отдушника е запушен и качва масло през шийките на клапаните ?

          Коментар


          • #50
            От: Проблем с двигател briggs & stratton

            Тази версия, с автоматичен или ръчен смукач е?
            При тези карбуратори особеното е, че поплавъкова камера няма и смукателите са натопени направо в резервоара. Мембраната го играе и бензинова помпа, която се задвижва от вакуума. Има една тръбичка с гумено коляно, през която също е много е вероятно да навлиза масло в резервоара. и цилиндъра. През нея точно минава този вакуум. Проследи целия и път и плътността на връзките. Но пак провери добре количеството масло в картера.
            Не се опитвай да го палиш, без въздушния филтър или поне винтът, който го държи към карбуратора и минава през клапата на смукача. Освен винт е и тапа в карбуратора и без него в дифузьора ще навлиза прекалено много бензин и ще дави. С регулатора ли го ползваш или директно подаваш газ?
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #51
              От: Проблем с двигател briggs & stratton

              Първоначално публикуван от DAROGA Преглед на мнение
              А ако отдушника е запушен и качва масло през шийките на клапаните ?
              Точно оттам качва. Това е ДВГ със стоящи клапани и малоумна реализация.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #52
                От: Проблем с двигател briggs & stratton

                След като си разглобил двигателя, трябваше да го промиеш доколкото е възможно, така и така си го разглобил. Това че е станало черно е нормално като не си промил, а новото масло на какво мирише, бензин, по-рядка консистенция ли е? Двигателя изобщо успяваш ли да го запалиш, ако успяваш да го запалиш - маслото от картера повече ли е или по-малко. Не ми е ясно изобщо какъв карбуратор има това чудо, можеш ли да свалиш карбуратора от 'главата' и да въртиш за да видиш каква консистенция образува, чист бензин масло? Промий системата на карбуратора, направи теста като го откачиш от главата и въртиш на празно само да образува смес, а после провери по система къде ти омесва нещата. Просто нямам никаква идея за този карбуратор и двигател, но ако прочистиш система и въртиш без да го палиш, със откачен карбуратор от корпуса, сам ще разбереш от къде идва проблема, ще има омасляване.

                Коментар


                • #53
                  От: Проблем с двигател briggs & stratton

                  Виждам че са сваляни и пробвани сегментите в цилиндъра. Но цилиндъра се износва повече в долната и средната част. Най-отгоре, ако мерите ще седи като нов. Имам едно акме, което съм му правил основен ремонт със смяна на бутало направо на втори ремонт, защото в долната част беше много износен. Преди няколко години направих само смяна на сегменти и сега не бутва грам масълце. От страни има отдушник на картерни газове. излизат в атмосферата. Само когато беше много износен двигателя, преди ремонта плюеше доста масло от там. сега не бутва и грам. би трябвало ако всичко е наред с двигателя за извадиш маркуча и да го затапиш към карбуратора а другото от картера да го оставиш свободно.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Проблем с двигател briggs & stratton

                    Благодаря ви за голямата активност и желание за помощ.

                    Двигателят е с ръчен смукач и точно тази тръбичка с гуменото коляно, е основният заподозрян. В по-горните си постове мисля , че написах, че махнах коляното и при проверката, вътре беше с нацапано с масло, както и самата тръбичка, затова смятам че от там се качва маслото. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:2
Размер:86.9 КБ
ID:5690234
                    Подавам газ с регулатора.

                    При отварянето, промих двигателя и изчистих всякакви полепнали утайки по елементите, но при пробният запуск, когато го палих 3-4 пъти за по 3-4 секунди не налях ново масло, а това което беше последно в картера и е работили само 2 минути. За тези 2 минути, настина всякаш стана по рядко и се усеща миризма на бензин.
                    Днес ще проверя отдушника, а след това и карбуратора, както описа Schamane.
                    Надявам се проблема наистина да е свързан със запушване.
                    Сегмента го измерихме на около 2 см от горният край, и някъде малко под средата. Нямаше видимо отклонение, всичко беше точно.
                    Това масло, което е хвърляло от там, не знам дали е от сега , или е от преди, защото миналото лято, по точно преди 30 мин работа е извършена смяна на сегментите, може тогава наистина да е имало износване и маслото да е от тогава.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Проблем с двигател briggs & stratton

                      Освободих въздушният филтър и го намерих половината подгизнал от масло, а във ваничката му имаше 5-10 грама.
                      Направих нов запуск, този път подавах газ и го държах към 30 секунда да работи, не беше много равномерна работата му, но и преди да се развали на 4-5 секунди от аспуха се чуваше глъх шум, все едно се задавя или прави цикъл без да се възпламени горивото.
                      След тези 30 секунди отворих главата и отново имаше локва върху буталото.
                      Тръбичката идваща от отдушника беше разкачена предварително !!!!
                      Според мен причините са тези:
                      1. Останало бензиномасалена смес в резервоара и горивопроводите и при подаването на горивото бензина изгаря, а маслото остава върху буталото.
                      2. Да има остатъчни количества в карбуратора, които да били поддадени в цилиндъра.
                      3. Маслото да го вдигат клапаните от отдушника.
                      4. Маслото да го вдига буталото.
                      Отворих и това капаче на отдушника, където са пружините на буталата и не ми се видя да има проблем, така че го върнах обратно.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:94.3 КБ
ID:5690273Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:2
Размер:72.6 КБ
ID:5690274Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:114.6 КБ
ID:5690275Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:1
Размер:122.9 КБ
ID:5690276

                      Коментар


                      • #56
                        От: Проблем с двигател briggs & stratton

                        Колега, вземи и забърши двигателя като е в горно положение буталото, завърти го да слезе до долу и виж дали остава масло по стените. Толкова масло от бензина не ми се вярва да остане. Така като гледам буталото слязло надолу, а стените оляти с масло не е добре. Сегментите трябва да си обират маслото от стените на цилиндъра. Сегментите може да са нови и да не са износени, но да са някакво менте и да не притискат с необходимата сила към цилиндъра. Буталото като е свалено сегментите трябва да са отворени, почети да излизат, но заради пружината сила трудно се разтварят за да се извадят/монтират.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Проблем с двигател briggs & stratton

                          Сегментите ще обират маслото от картера, но не и това ,което влиза през карбуратора. Махни гуменото коляно от въпросната тръбичка и дрърпай стартера. Трябва да има само пулсиращ въздушен поток без масло.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #58
                            От: Проблем с двигател briggs & stratton

                            Според мен причините са две ,или има доста масло в бензина или елипса на цилиндъра . Колянцето го е махнал преди запалването ,колегата е писал .
                            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Проблем с двигател briggs & stratton

                              1.Маслото на този двигател се налива малко под ръба , където започва резбата за капачките и то в строго хоризонтално положение на двигателя.
                              2.Смачканите пластини трябва да са смачкани към едната страна на шестостена на главата на болта за да го осигурят против саморазвиване.
                              3.Зъбното пластм. колело е центробежен регулатор и чрез щанга подава допълнително газ на карбуратора когато двиг.рязко се натовари за да не загасне.
                              4.Мембраната играе роля на подк. помпа за бензина.
                              5.Този двигател има склонност когато е мн. загрял да блокира клапан в отворено положение /често случващ се номер особенно по горещото през лятото/.
                              6.Този двигател е мн. дуракоустойчив за години около 20 , но иначе е еднодневка /няма дори основни плъзгащи лагери/втулки/ , т.е. коляновия вал лагерува върху алуминиеви легла /капаци/.
                              Опитай сега да го запалиш без да слагаш и въздушен филтър , защото той в момента е подгизнал от масло и не пропуска въздух и дави мотора.Виж после дали пак ще натрупа мн. масло над буталото.
                              Смени маслото в картера с ново , защото в старото може да е проникнал бензин и от там да се е разредило и да го качва над буталото.
                              Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Проблем с двигател briggs & stratton

                                Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                                Според мен причините са две ,или има доста масло в бензина или елипса на цилиндъра . Колянцето го е махнал преди запалването ,колегата е писал .
                                Махнал е отдушника.
                                Без вакуумната тръба трудно ще го запали.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X