От: Проблем с двигател briggs & stratton
Поразпитах, един бивш механик от ТКЗС-то, направо ми го каза така:
"Долният ти сегмент е счупен, всмукателният ти клапан засяда, и ето от къде избива маслото в резевоара", наистина има логика в това, но тогава в подбуталното пространство ли е се събира излишното масло, от което се увеличава налягането и изгася двигателя?
Имам известни съмнения и ще ги споделя.
Миналото лято, същият този двигател е посещавал, некомпетентен "майстор" за рутинен ремонт, но "специалистът", не е е могъл да извади ремъчната шайба, по нормалният начин със скоба, и него знам какво в правил, вероятно е блъскал и усуквал, при което бил счупил нещо в двигателя, след което го бил залепил с лепило за метал.
И понеже не аз, а някой който си няма хал-хабер от двигатели го е носил за ремонт, така и не разбрах какво е счупено.
Днес се обадих на "майстора" , за да го питам какво е счупил, но се прави на ударен, не бил помнел, но веднага предложи да ми набута "китайски двигател пушка"
за 300 лв.
Освен че счупил нещо в двигателя, наглеца дори взел 180 лв, за ремонта, жалко че чак сега разбирам, как ми се искаше да ми падне в ръчичките тогава.
Та се чудих, има ли нещо вътре, което при счупване би направили подобен проблем.
От тогава машината има около час-час и половина работа, преди да започнат проблемите с маслото.
Утре ще го отворя.
Поразпитах, един бивш механик от ТКЗС-то, направо ми го каза така:
"Долният ти сегмент е счупен, всмукателният ти клапан засяда, и ето от къде избива маслото в резевоара", наистина има логика в това, но тогава в подбуталното пространство ли е се събира излишното масло, от което се увеличава налягането и изгася двигателя?
Имам известни съмнения и ще ги споделя.
Миналото лято, същият този двигател е посещавал, некомпетентен "майстор" за рутинен ремонт, но "специалистът", не е е могъл да извади ремъчната шайба, по нормалният начин със скоба, и него знам какво в правил, вероятно е блъскал и усуквал, при което бил счупил нещо в двигателя, след което го бил залепил с лепило за метал.
И понеже не аз, а някой който си няма хал-хабер от двигатели го е носил за ремонт, така и не разбрах какво е счупено.
Днес се обадих на "майстора" , за да го питам какво е счупил, но се прави на ударен, не бил помнел, но веднага предложи да ми набута "китайски двигател пушка"
за 300 лв.
Освен че счупил нещо в двигателя, наглеца дори взел 180 лв, за ремонта, жалко че чак сега разбирам, как ми се искаше да ми падне в ръчичките тогава.
Та се чудих, има ли нещо вътре, което при счупване би направили подобен проблем.
От тогава машината има около час-час и половина работа, преди да започнат проблемите с маслото.
Утре ще го отворя.
Коментар