Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с двигател briggs & stratton

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с двигател briggs & stratton

    Поразпитах, един бивш механик от ТКЗС-то, направо ми го каза така:
    "Долният ти сегмент е счупен, всмукателният ти клапан засяда, и ето от къде избива маслото в резевоара", наистина има логика в това, но тогава в подбуталното пространство ли е се събира излишното масло, от което се увеличава налягането и изгася двигателя?

    Имам известни съмнения и ще ги споделя.
    Миналото лято, същият този двигател е посещавал, некомпетентен "майстор" за рутинен ремонт, но "специалистът", не е е могъл да извади ремъчната шайба, по нормалният начин със скоба, и него знам какво в правил, вероятно е блъскал и усуквал, при което бил счупил нещо в двигателя, след което го бил залепил с лепило за метал.

    И понеже не аз, а някой който си няма хал-хабер от двигатели го е носил за ремонт, така и не разбрах какво е счупено.
    Днес се обадих на "майстора" , за да го питам какво е счупил, но се прави на ударен, не бил помнел, но веднага предложи да ми набута "китайски двигател пушка"
    за 300 лв.
    Освен че счупил нещо в двигателя, наглеца дори взел 180 лв, за ремонта, жалко че чак сега разбирам, как ми се искаше да ми падне в ръчичките тогава.

    Та се чудих, има ли нещо вътре, което при счупване би направили подобен проблем.
    От тогава машината има около час-час и половина работа, преди да започнат проблемите с маслото.

    Утре ще го отворя.

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с двигател briggs & stratton

      Първоначално публикуван от wsxqaz Преглед на мнение
      ... в подбуталното пространство ли е се събира излишното масло
      Не само излишното, то всичкото масло е там. Там му е и мястото

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с двигател briggs & stratton

        Да, де наясно съм, но така и не разбрах това масло, което блокира буталото цилиндъра къде се събира.
        Утре ще го отворя целият двигател, не само капака и ще видя какво става вътре.

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с двигател briggs & stratton

          Налягането под буталото го избутва през отдушника. Под буталото е мястото на маслото. Отдушника го води в карбуратора по пътя на въздуха и влиза в цилиндъра.
          Калин Владов,09РСПБЗН

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с двигател briggs & stratton

            А на мен ми е интересно от карбуратора как стига до резервоара
            Досега не съм чувал дете да се върне в майка си и мотор да връща бензин

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с двигател briggs & stratton

              Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
              А на мен ми е интересно от карбуратора как стига до резервоара
              Досега не съм чувал дете да се върне в майка си и мотор да връща бензин

              Възможно е да стане..
              Двигателят развива доста обороти, маховика доста тежи и буталата имат достатъчно инерция за да създадат такова налягане, така че това налягане все трябва да избие от някъде за да не се сцепи блока.

              Или ще се изкриви биелата или ще се пръсне нещо, добре че в моя случай връща масло в карбуратора.

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с двигател briggs & stratton

                Господа отворих двигателя.
                Отварях го основно с идеята да видя какво е счупил предният пишман майстор.
                Капакът беше облепен със термо силикон.
                На пръв поглед вътре някакви елементи, които да изглеждат лепени с лепило -метал-метал.


                Тази метална пластина, която стои свързана под биелата, ми се струва, че служи да разплисква маслото.
                Тя е свързана с болтовете, които сързват двете челюсти на биелата за коляновият вал.
                Именно там крайчетата и ми се струват премачкани. Не знам дали е станало в процеса на експлоатация или при предишен ремонт.


                На последната снимка се вижда капака, на който има пластмасово зъбно колело, с две скоби, което не успях да видя къде е свързано, понеже избързах, но май влиза в дупката на зъбното колело, на вала за клапаните и за вторият задвижващ вал. Какво е предназначението му?

                Довечера, като се освободя ще продължа с разглобяването.
                Нямам от онези цилндрични скоби, които служат да притискат сегментите, докато се вкарва буталото в цилиндъра, при това положение има ли големи трудности с връщането на буталото в цилиндъра?






                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:117.8 КБ
ID:5689681
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:2
Размер:135.1 КБ
ID:5689682
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:1
Размер:164.7 КБ
ID:5689683
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:1
Размер:158.7 КБ
ID:5689684

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с двигател briggs & stratton

                  Обикновено долния край на цилиндъра е с фрезенк та не е голяма драма липсата на скоба. Слагат се едни клещи под буталото за да не слиза в блока и лекичко, един по един, се наместват сегментите докато поведат в цилиндъра.
                  Някак от снимките буталото изглежда охлабено. Трябва да се премерят: цилиндъра, буталото и сегментите. Трябва да се провери състоянието на отдушника за картерни газове. Едноцилиндровите правят голям "вятър" в картера еле пък ако са издухали сегментите...
                  A Lone Rider

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с двигател briggs & stratton

                    На капака се вижда пукнатинаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:1
Размер:232.8 КБ
ID:5689729
                    Трагичното не е смъртта, а животът, който
                    хората живеят или не изживяват до смъртта си.
                    Чарлз Буковски

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с двигател briggs & stratton

                      Сега развий двата болта на биелата тези с ,,премачканите пластинки ,, ,извади буталото и виж сегментите как са . Като извадиш сегментите от буталото ,намажи го с масло и го вкарай обратно в цилиндъра ,трябва буталото да се движи ,,мазно,, .Ако има такава хлабина че да си ,,хлопа,, в цилиндъра ,направо си приготви 250/300лв. и взимай един китаец ,примерно сумек и се радваш следващите 20 години .И на мен като колегата от горния пост ми се вижда че буталото има доста хлабина + износени сегменти и става филма .


                      пп Като изкараш сегментите ,вкарай един в цилиндъра ,и го снимай .Искам да видя каква хлабина има ,,ключа,, на сегмента .

                      пп Вкарай сегмента до средата на цилиндъра .
                      Последно редактирано от jimito; 03-11-15, 19:01.
                      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с двигател briggs & stratton

                        Първоначално публикуван от stelio Преглед на мнение
                        На капака се вижда пукнатина[ATTACH=CONFIG]836090[/ATTACH]

                        Наистина има , в първият момент като правих и качих снимките не я забелязох, понеже оглеждах основно коляновия вал и биелата, но в последствие ми е наби в очите.

                        Значи онзи не е излъгал, че е станала докато е свалял ремъчната шайба, понеже мястото се пада зад нея.
                        Проучих нещата в интернет, поразпитах и по обстойно, и се оказа че проблемът наистина е със сегментите.
                        Намерих и един наистина великолепен софтуер, за всички двигатели на Бригс до 2010 някъде, много подробни схеми и обяснения на всеки елемент и евентуален проблем. Уви за моя казус липсват обяснения стъпка по стъпка.
                        Файлът е към 620 мб, имах големи трудности докато го издиря и изтегля, така че ако някой има идея къде да го кача, за да може хората от форума до го ползват при нужда да кажат.

                        Отговорих си сам на въпроса , пластмасовото колело е част от механизма за ограничаване на оборотите.

                        Утре ще извадя буталото, че днес се прибрах много късно.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с двигател briggs & stratton

                          Те нямат много промени по конструкцията през годините . Имай предвид че цилиндъра е от алуминий ,и ако е износен той не подлежи на ремонт .Подлежи но не е рентабилен и почти в всички случай е некачествен . Ако имаш от къде да вземеш и един чисто нов сегмент да го пуснеш и него в цилиндъра за да видим ,,ключа,, .Може и елипса да има самия цилиндър.
                          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с двигател briggs & stratton

                            Я го качи тоя файл на tranz.it или на друго подобно място?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с двигател briggs & stratton

                              Благодаря ви колеги за напътствията.
                              Непременно ще направя така.
                              В интерес на истината, след като миналата година блокира поради каране без масло, двигателят наистина беше отписан и сериозно беше обмислен варианта за китайски двигател.
                              В друг случай отново бих си взел Бригс, но както казах годишно фрезата се ползва 2 пъти за по 30 мин.
                              Просто изобщо няма да е рентабилно да се дават 600 лв.

                              Ако цилиндърът все пак е износен , то ще е поради някакъв технически проблем.
                              Двигателят е от 90-те, но имало е периоди по 2-3 години да е е каран, но е припалван през няколко месеца и маслото е сменяно.
                              Ще е пресилено ако каже, най-много да има 100 работни часа, така че едва ли може да се говори за амортизация.
                              При допир с пръст е изключително гладка повърхността, като стъкло е, няма каналчета и шупли.
                              Последно редактирано от wsxqaz; 03-11-15, 19:55.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с двигател briggs & stratton

                                Първоначално публикуван от wsxqaz Преглед на мнение
                                Благодаря ви колеги за напътствията.
                                Непременно ще направя така.
                                В интерес на истината, след като миналата година блокира поради каране без масло, двигателят наистина беше отписан и сериозно беше обмислен варианта за китайски двигател.
                                В друг случай отново бих си взел Бригс, но както казах годишно фрезата се ползва 2 пъти за по 30 мин.
                                Просто изобщо няма да е рентабилно да се дават 600 лв.
                                Бригс отдавна не е Бригс ,така че не си заслужава тези пари .Аз сложих преди 3 години Сумек ,гори от два до три пъти по малко от бригса ,а за качество ...............всички са един дол дренки .Та стигне ли се до нов вземи си един китаец ,те всички са китайци де .
                                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X