Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с двигател briggs & stratton

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с двигател briggs & stratton

    Здравейте колеги.

    По време на фрезоване, при около 75% мощност и при много лека за обработка почва двигателят замря.
    Просто си угасна внезапно.
    Първо помислих, че е задрало буталото, защото след като се опитах да я стартирам отново чрез въженцето, то не можеше да се дрпне, самият цилидър беше блокирал.
    Не знайно защо извадих свещта и дръпнах отново въженцето.

    Този път стана почти без никакво съпротивление, буталото се освободи и се дърпаше нормално, само дето нямаше свещ .

    Първо помислих, че е нещо с клапаните, понеже проблемът изглежда идваше от компресията. Гледах малко в ютуб, и се оказа ще най-вероятно имам hydro-lock или хидро удър. Навлязло е повече масло в подбуталното пространство и в самият цилиндър, което създава огромно съпротивление.
    Така, отворих главата действително целият цилиндър и буталото бяха в масло изтрих кокото можеш, дърпах и доста пъти с обърнат наопаки двигател за да изтече това, което е останало вътре.
    Източих горивото, понеже щом наклонях двигател започваше да изтича от карбуратора.
    Първоначално не обърнах внимание, но после съвсем случайно установих, че по някакъв начин се е върнало масло в раезрвоара за бензин. Нямам представа как е минало от картера, през тръбопроводите, чак до резервоара, но такова е положнието....
    Другото странно нещо,е че след смяната на маслото няма и 1 работен час двигателя, а маслото беше сякаш е работило 2-3 години непрестранно..

    След като почистих колкото можех, затворих главата, и пробвах да стартирам. Този път дори и със свещ буталото се движеше свободно, изглежда проблемът наистина е бил в маслото...
    Но след като запали, работи 2-3 мин, с едно-две форсирания за да продухам цилиндъра и двигателя пак спря. И отново буталото беше блокирало, не толкова здраво като първия път, но пак имаше доста съпротивление при опъване.
    И ми се струва, че в бензина отново ми е върнало масло?

    Някой има ли идея от какво може да е.
    Буталото да ми се дави в масло?
    Някъде прочетох, че може да е от прекалено много налято масло, но винаги съм го пълнил колкото събере до капачката и до сега не е създавал проблеми двигателя.
    Мога да приложа и снимков материал ако не намери някой заинтересован.

    Благодаря ви.

  • #2
    От: Проблем с двигател briggs & stratton

    Я тука да напишеш модела на машината че тия Бригс и Стратон правят много работи. Снимки също помагат.

    Има ли бензинова помпа този двигател? Или вакуумен кран за бензина за високо разположен резервоар? Това са обичайни виновници за такива простотии.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с двигател briggs & stratton

      Благодаря за отклика.
      Веднага ще кача щом се прибера довечера.
      Иначе двигателят е точно, като този на снимката.
      Знам, че е доста разпространен. Монтират ги на мотофрезите Болгар МБ-5, в средата на 90-те.
      Точният модел също ще го погледна и кажа.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo1-moteur-brigg-stratton-5-hp-1-7xex1x5w1695939.jpg
Прегледи:1
Размер:71.7 КБ
ID:5689580

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с двигател briggs & stratton

        Я ми го дай тоя Бригс, нищо не става от него

        Иначе ако е като тоя на снимката бензинова помпа със сигурност има някаква, защото казанът за бензин е малко под карбуратора. В зависимост каква е тя, всякакви простотии може да стават.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с двигател briggs & stratton

          Ето и снимките.


          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:69.5 КБ
ID:5689582Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:96.7 КБ
ID:5689583Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:106.2 КБ
ID:5689585Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:1
Размер:139.8 КБ
ID:5689586Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:1
Размер:70.7 КБ
ID:5689587

          Ето ги и снимките.


          Тук на първите 3 се вижда локвичката с масло, която се образува на буталото след 4-5 дръппвания на въженцето.
          Източих част от него, но продължава да се събира, явсно не е от препълване на картера.



          На следващата се вижда бензина, който изкарах от резервоара.



          На последната, това вярвате или не е ново масло, работило приблизително 90 секунди, преди отново да блокира буталото.

          Преди малко някой, ми подхвърли нещо от сорта, че може да е от маслените сегменти, но малко се съмнявам да е от тях.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с двигател briggs & stratton

            Как така наливате масло до капачката,колкото събере?Няма ли масломерна щека?Имам две косачки с Бригсови двигатели и на двата двигателя има щеки за маслото.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с двигател briggs & stratton

              Няма. Има два отвора за наливане, съответно отпред и отзад, зависи на каква машина е монтиран двигателя и коя дупка, ще е по достъпна, а отпред има и пробка за изпускане на маслото. Щеки няма.
              Ако твоите двигатели са по-нови модели може и да имат, или пък може при двигателите с вертикален вал да се слагат.

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с двигател briggs & stratton

                Масло се сипва колкото трябва, а не колкото поеме и двигателя не трябва да работи наклонен, защото маслото отива в цилиндъра. Китайчетата също са така.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с двигател briggs & stratton

                  Има много двигатели (и други механичми) на които "колкото трябва" е докато почне да тече от дупката през която се налива.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с двигател briggs & stratton

                    Двигателят подобен ли е на този:

                    Има една тръбичка ,която свързва картера с карбуратора и ако влиза компресия в картера ,може да отива масло в карбуратора ,оттам и в цилиндъра.
                    Последно редактирано от plamenpe; 02-11-15, 17:55. Причина: смяна на линка

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с двигател briggs & stratton

                      Първоначално публикуван от plamenpe Преглед на мнение
                      Двигателят подобен ли е на този...
                      Тоя как не го полази ток от бобината не знам.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с двигател briggs & stratton

                        Като го запалиш ,пуши ли синьо ?
                        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с двигател briggs & stratton

                          Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                          Като го запалиш ,пуши ли синьо ?

                          Преди да се развали не.

                          След като му изпразних цилиндъра и изтрих колкото можах маслото, и запалих отново, пушеше доста да.
                          Но това можеше да се очаква, защото все ще е останало масло в цилиндъра.
                          След този ремонт, работи както казах вече минута и половина -две и отново спря, а в бензина в резервоара отново попадна масло.
                          Относно клипа, да, двигателят е такъв, поне блока и капака му , тук на показаният на клипа има друг ауспух и някой други елементи, но като цяло е такъв.

                          А относно тръбичката, нямах представа, че съществува, но едва ли ще е от нея.
                          Както казах дори и като махна капака, както се вижда на снимките и дръпна въженцето 3-4 пъти върху буталото се образува локвичка от масло, което няма как да дойде от карбуратора, защото по всичко личи , че се засмуква и, че идва от долу.

                          Машината е на 20 години, през това време винаги се е карала с масло до ръба на гърловината. Дори на времето се караше на каквото масло има, най-често м10д, а в момента наливам фирмено масло на Бригс, за четиритактови двигатели с въздушно охлаждане.
                          Последните няколко години, двигателят работи годишно има-няма 2 часа, преди е имало периоди по 2-3 години да не е пален.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с двигател briggs & stratton

                            М10Д е съвсем приемливо масло за тоя двигател.

                            От всичко изглежда че имаш контакт между маслото и бензина, а няма много места където тия двете течности контактуват. Не разбирам защо реши че двигателят прехвърля толкова много масло през сегментите. Значително по-вероятно е да го получава откъм клапаните.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с двигател briggs & stratton

                              Както казаха по-горе-качва го през отдушника,вади буталото и ще се види...
                              Калин Владов,09РСПБЗН

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X