От: Проблем с двигател briggs & stratton
Не прочетох всички постове признавам си но ще отговоря на нещата които мога.
От резервоара до карбуратора НЯМА потмпа. Един дунапрен е намушен вътре и той "просмуква" бензина през едни мембрани играещи роля на карбуратор ( то и карбуратор какъвто сме свикнали да виждаме няма) Тези мембрани много, често са вкоравени и не вършат работа и трябва да се разделиш с едни 10-15лв за да ти работи двигателя ( тук проблема не е в тях)
Всички такива двигатели които съм виждал са с износени сегменти. Първо никой не сменя въздушен филтър ( той и филтъра е един филтър ......- като лафа с майстора " ако ти знаех името нямаше да те наричам майстор"
Второ тия двигатели са прегрявани по 100 пъти на фрезоване.
Имал съм няколко такива и на всички сегментите им бяха заминали.
По спомени сегментите са около 15-20лв + 3-4лв за куриер.
Китайско двигателче със съмнително качество на материалите и съмнителна гаранция съвместимо с фрезата е около 220лв мощтност 5-7кс
Бутала също има ама не ти трябва.
Пукнатината НАД леглото за коляновия вал съм я виждал няколко пъти и все на това място. дори съм разглобявал двигател "донор" на който отново имаше шупла там, не знам дали е заводски дефект но двигателчетата си работят без проблем. аз лично бих си купил едни сегменти и бих си сглобил двигателя без да се притеснявам много за въпросната "пукнатина"
Сегментите се мушкат много лесно обратно в цилиндъра ( мисля, че тук се пуска буталото с биелата от към главата не си спомням. Викни някой да държи затворени сегментите и без сила вкарайте буталото в цилиндъра, няма да имате проблеми.
Като стягате биелата много внимавайте как стягате болтовете, че алумина се пука много лесно.
Сегментите по спомен бяха с диаметър 65 мм а дебелината не е точна но е около 2мм за горните два и 4.75 за масления ( размерите са в инчове и не идват точни числа като се мери в мм)
Ако не можеш да намериш ( или намираш на цена от 40-50лв ) ми пиши
НЕ СИПВАЙТЕ М10Д в двигатели без маслена помпа. М10Д е прекалено рядко за прегряващи двигатели с въздушно охлаждане. Най добрия избор е 15w-50 или 20W-50
Не прочетох всички постове признавам си но ще отговоря на нещата които мога.
От резервоара до карбуратора НЯМА потмпа. Един дунапрен е намушен вътре и той "просмуква" бензина през едни мембрани играещи роля на карбуратор ( то и карбуратор какъвто сме свикнали да виждаме няма) Тези мембрани много, често са вкоравени и не вършат работа и трябва да се разделиш с едни 10-15лв за да ти работи двигателя ( тук проблема не е в тях)
Всички такива двигатели които съм виждал са с износени сегменти. Първо никой не сменя въздушен филтър ( той и филтъра е един филтър ......- като лафа с майстора " ако ти знаех името нямаше да те наричам майстор"
Второ тия двигатели са прегрявани по 100 пъти на фрезоване.
Имал съм няколко такива и на всички сегментите им бяха заминали.
По спомени сегментите са около 15-20лв + 3-4лв за куриер.
Китайско двигателче със съмнително качество на материалите и съмнителна гаранция съвместимо с фрезата е около 220лв мощтност 5-7кс
Бутала също има ама не ти трябва.
Пукнатината НАД леглото за коляновия вал съм я виждал няколко пъти и все на това място. дори съм разглобявал двигател "донор" на който отново имаше шупла там, не знам дали е заводски дефект но двигателчетата си работят без проблем. аз лично бих си купил едни сегменти и бих си сглобил двигателя без да се притеснявам много за въпросната "пукнатина"
Сегментите се мушкат много лесно обратно в цилиндъра ( мисля, че тук се пуска буталото с биелата от към главата не си спомням. Викни някой да държи затворени сегментите и без сила вкарайте буталото в цилиндъра, няма да имате проблеми.
Като стягате биелата много внимавайте как стягате болтовете, че алумина се пука много лесно.
Сегментите по спомен бяха с диаметър 65 мм а дебелината не е точна но е около 2мм за горните два и 4.75 за масления ( размерите са в инчове и не идват точни числа като се мери в мм)
Ако не можеш да намериш ( или намираш на цена от 40-50лв ) ми пиши
НЕ СИПВАЙТЕ М10Д в двигатели без маслена помпа. М10Д е прекалено рядко за прегряващи двигатели с въздушно охлаждане. Най добрия избор е 15w-50 или 20W-50

Провери дали не му достига въздух и да засмуква през отдушника масло.Извади отдушника отстрани без да влиза в карбуратора и го запали тогава.Имам Honda G100 ,но не виждам разлика в принципа на работа.
Коментар