Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с двигател briggs & stratton

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Проблем с двигател briggs & stratton

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    Нали не бъркаш тръбичката за вакуум с отдушника?
    И аз ти се зачудих на предния въпрос .Има отвор в цилиндъра който съвпада с отвор в карбуратора и там става цялата клатинетика на мембраната .
    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

    Коментар


    • #77
      От: Проблем с двигател briggs & stratton

      Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
      И аз ти се зачудих на предния въпрос .Има отвор в цилиндъра който съвпада с отвор в карбуратора и там става цялата клатинетика на мембраната .
      Стана ясно, че говорим за различни модели Бригс. Моят даже е с вертикален вал.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #78
        От: Проблем с двигател briggs & stratton

        Първоначално публикуван от traper2504 Преглед на мнение
        ...................там температурата достига до 120 градуса при двиг. с въздушно охлаждане. .

        Не съм мерил лично температурата на тези двигатели ,но на татра с въздушно охлаждане термометъра мисля че започваше от 120 градуса ,работната беше 160 ,а прегряването на 220 градуса .Това са спомени преди около 17 години
        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

        Коментар


        • #79
          От: Проблем с двигател briggs & stratton

          Така е и си прав за някой въздухари.
          Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

          Коментар


          • #80
            От: Проблем с двигател briggs & stratton

            Не знам, не съм мерил температури, но на Трабант гарнитурите на главите са алуминиеви. И той си е въздухарка.
            Nissan Terrano 2,7 TDI

            Коментар


            • #81
              От: Проблем с двигател briggs & stratton

              Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
              Не знам, не съм мерил температури, но на Трабант гарнитурите на главите са алуминиеви. И той си е въздухарка.
              На всички въздухари гарнитурите на главите трябва да са алуминиеви.
              Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

              Коментар


              • #82
                От: Проблем с двигател briggs & stratton

                Колега wsxqaz , най често този проблем с преливане на масло в карбуратора през отдишниковата тръбичка или през износени втулки /водачи/ на клапаните се получава при пренасяне на фрезата на разстояния , качване на ремарке /в багажници/ и от там силно накланяне назад или напред. Спомни си добре това правил ли си го. И пиши най после оправи ли се , както ти казах ..............
                Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                Коментар


                • #83
                  От: Проблем с двигател briggs & stratton

                  Колегата автор на темата е в такава заблуда, че чак нямам желание да пиша в темата!
                  То ако можеше всеки сам да си прави двигателя отдавна нямаше да има майстори.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Проблем с двигател briggs & stratton

                    Първоначално публикуван от wsxqaz Преглед на мнение


                    Така, отворих главата действително целият цилиндър и буталото бяха в масло изтрих кокото можеш, дърпах и доста пъти с обърнат наопаки двигател за да изтече това, което е останало вътре.
                    Източих горивото, понеже щом наклонях двигател започваше да изтича от карбуратора.
                    Първоначално не обърнах внимание, но после съвсем случайно установих, че по някакъв начин се е върнало масло в раезрвоара за бензин. Нямам представа как е минало от картера, през тръбопроводите, чак до резервоара, но такова е положнието....

                    Другото странно нещо,е че след смяната на маслото няма и 1 работен час двигателя, а маслото беше сякаш е работило 2-3 години непрестранно..

                    След като почистих колкото можех, затворих главата, и пробвах да стартирам. Този път дори и със свещ буталото се движеше свободно, изглежда проблемът наистина е бил в маслото...
                    Но след като запали, работи 2-3 мин, с едно-две форсирания за да продухам цилиндъра и двигателя пак спря. И отново буталото беше блокирало, не толкова здраво като първия път, но пак имаше доста съпротивление при опъване.
                    И ми се струва, че в бензина отново ми е върнало масло?

                    Някой има ли идея от какво може да е.
                    Буталото да ми се дави в масло?
                    Някъде прочетох, че може да е от прекалено много налято масло, но винаги съм го пълнил колкото събере до капачката и до сега не е създавал проблеми двигателя.
                    Мога да приложа и снимков материал ако не намери някой заинтересован.

                    Благодаря ви.
                    А тука вече след обръщането задължително си напълнил яко отдушниковата тръба и затова е последвало и второ напълване на масло , макар и този път по малко количество масло в надбуталното пространство.
                    Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Проблем с двигател briggs & stratton

                      Жалко, че някой са останали с впечатлението, че съм ви използвал напътствията и съветите без накрая да каже едно голямо БЛАГОДАРЯ .

                      От последното ми мнение до днес нямаше никакъв развой, затова и нямаше какво да пиша . Както казах официално ще приема ремонта на двигателя за завършен и ще го пробвам едва като му сменя гарнитурите с нови, което стана днес.
                      Сложих новите гарнитури напълних масло, почистих картера от утайки, и го монтирах на машината.
                      Работеше си напълно нормално, отначало 1-2 мин го поддържах на леки обороти, като в последствие увеличавах.
                      Както казах вече, на всеки 3-4-5 сек се дави и се чува нещо като "кихане" и тогава от ауспуха излиза и видим пушек, което според мен се получава от невъзпламеняване на сместа, но при по високи обороти, или го прави по-нарядко или пък не се чува.
                      След като го сложих на машината и го пробвах под товар, също не създаваше проблеми, освен че може би си въобразявах, но май пускаше дим на промеждутъци, което може да го е правил и преди, но аз да не съм забелязъл.
                      Карам го с отстранено коляно, свързващо отдушника на картера и карбуратора. От тръбичката от картера духа, но не пръска масло.
                      Вероятно по-нататък ще върна гуменото колянце, както си е във фабричен вид, но първо искам да видя дали няма да хвърли масло отново, защото в сякаш у мен останаха някакви съмнения, че щом е станало веднъж ще стане отново, предвид факта, че не съм сменял никаква част.

                      В интерес на истината, машината наистина е товарена и пренасяна в "нестандартно положение". Изобщо не се замислих за това. При ъгълът, под който е бил накланян двигателят, наистина позволява маслото да се стече, и се надявам наистина това да е била причината.
                      Но, ако се е качило масло от там, то може да е станало преди 4 месеца, когато беше използвана последно преди да се развали преди малко повече от 2 седмици.
                      Ако тогава е влязло масло в резервоара, нищо чудно е е проличало чак на следващото палене.

                      Но в случая след като свалих коляното, вътре цялото беше омазано, както и тръбичката, така че съм склонен да вярвам, че маслото се е качило от там.
                      Напълно възможно е водачите на клапаните да са се повредили или пък износили при карането без масло миналото лято, но по време на ремонта ги инспектирах и замерих, нямаше отклонения.
                      А и както казах двигателят е на по-малко от 100 часа, няма как да се амортизират за толкова малко работа, а и очевидно не бяха пострадали при карането на "сухо", така че се моля вариантът на колегата trapper да е бил разколничето и да е станало по време на пренасяне.

                      А когато го обръщах на обратно двигателя , доколкото си спомням бях източил маслото, а и тогава още не бях отворил отдушника и смятах, че може би, е помислено за работа под наклон и, че има някаква защита от преливане, така че си признавам, че постъпих наистина глупаво тогава.

                      Освен да ви благодаря, няма какво друго да кажа колеги.
                      Много съм ви благодарен за отделеното време и точните напътствие и съвети.
                      Ето, че днес доказахме, че е напълно възможно да се извършват ремонти дистанционно.

                      Успех и наздраве !!
                      Последно редактирано от wsxqaz; 15-11-15, 18:29.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Проблем с двигател briggs & stratton

                        Спокойно можеш да си върнеш колянцето на отдуш. на мястото , от пренасянето е бил проблема , докарвали са ми такава фреза веднъж...........А за пропушването на големи обороти и когато е добре загрял споко , хапва си по малко масло , като моя тук и това говори , че си е на годинки и мн. работа е свършил. Радвам се ако съм помогнал .хора сме и на всеки може да се случи , а и за това е форума , за да си помагаме , ама комай забравяме и тогава голям го вадимйеее.
                        Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Проблем с двигател briggs & stratton

                          Това припукване от ауспуха е от не добре затварящ изпускателен клапан! Спокойно почти няма двигател като твоя който да него прави това на тихи до средни обороти. Върни гуменото коляно на мястото му, защото ще влиза прахоляк от там който е пагубен за двигателя, а и те инжинерите са го измислили да не влиза масло през него.

                          Коментар


                          • #88
                            Здравей колета, Темата е стара, но имам същия проблем. Лятото като фрезовах и блокира двигателя. Днес намерих време и го разглобих. Видимо няма счупени сегменти, но изпускателния клапан е пригорял. Възможни причини и тяхното отстраняване? Мерси.

                            Коментар


                            • #89
                              Първоначално публикуван от antondonew Преглед на мнение
                              Здравей колета, Темата е стара, но имам същия проблем. Лятото като фрезовах и блокира двигателя. Днес намерих време и го разглобих. Видимо няма счупени сегменти, но изпускателния клапан е пригорял. Възможни причини и тяхното отстраняване? Мерси.
                              Ако я прочетеш има голям шанс, да разбереш какво се случва. Или ти е по-лесно някой от нас да я прочете и да ти каже с две думи... че бързаш?
                              ;-)
                              Grand Cherokee I - 5.2 - супер беше!
                              нула 999 нула 3 нула 9 нула 3

                              Коментар


                              • #90
                                Има голяма вероятност да е добре изгледаЩто менте.
                                ама как да зная от едни снимки!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X