Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с двигател briggs & stratton

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проблем с двигател briggs & stratton

    Не прочетох всички постове признавам си но ще отговоря на нещата които мога.
    От резервоара до карбуратора НЯМА потмпа. Един дунапрен е намушен вътре и той "просмуква" бензина през едни мембрани играещи роля на карбуратор ( то и карбуратор какъвто сме свикнали да виждаме няма) Тези мембрани много, често са вкоравени и не вършат работа и трябва да се разделиш с едни 10-15лв за да ти работи двигателя ( тук проблема не е в тях)
    Всички такива двигатели които съм виждал са с износени сегменти. Първо никой не сменя въздушен филтър ( той и филтъра е един филтър ......- като лафа с майстора " ако ти знаех името нямаше да те наричам майстор"

    Второ тия двигатели са прегрявани по 100 пъти на фрезоване.

    Имал съм няколко такива и на всички сегментите им бяха заминали.

    По спомени сегментите са около 15-20лв + 3-4лв за куриер.

    Китайско двигателче със съмнително качество на материалите и съмнителна гаранция съвместимо с фрезата е около 220лв мощтност 5-7кс
    Бутала също има ама не ти трябва.
    Пукнатината НАД леглото за коляновия вал съм я виждал няколко пъти и все на това място. дори съм разглобявал двигател "донор" на който отново имаше шупла там, не знам дали е заводски дефект но двигателчетата си работят без проблем. аз лично бих си купил едни сегменти и бих си сглобил двигателя без да се притеснявам много за въпросната "пукнатина"

    Сегментите се мушкат много лесно обратно в цилиндъра ( мисля, че тук се пуска буталото с биелата от към главата не си спомням. Викни някой да държи затворени сегментите и без сила вкарайте буталото в цилиндъра, няма да имате проблеми.
    Като стягате биелата много внимавайте как стягате болтовете, че алумина се пука много лесно.

    Сегментите по спомен бяха с диаметър 65 мм а дебелината не е точна но е около 2мм за горните два и 4.75 за масления ( размерите са в инчове и не идват точни числа като се мери в мм)
    Ако не можеш да намериш ( или намираш на цена от 40-50лв ) ми пиши

    НЕ СИПВАЙТЕ М10Д
    в двигатели без маслена помпа. М10Д е прекалено рядко за прегряващи двигатели с въздушно охлаждане. Най добрия избор е 15w-50 или 20W-50
    Последно редактирано от 2LT; 04-11-15, 21:30.

    Коментар


    • #32
      От: Проблем с двигател briggs & stratton

      Благодаря за напътствията 2LT.

      Наистина всичко както го описа си е така.
      Днес щях да вадя буталото, през деня имам много малък промеждутък, в който мога да работа, вечер пък осветлението не ми е добро, така че не пипам нищо.
      Колкото време имах днес ми отиде в изправяне на смачканите ръбове на скобата, която разпличква маслото.
      Предишният майстор, съвсем очевидно ги е премачкал с чук към главите на болтовете и нямаше как да се развият.
      Пробвах с какво ли не, шила, секачи, отверки, пирони кривих, телове, накрая успях да ги извия, колкото тръбният ключ да направи що годе стабилен захват за главата на болта.
      Тук на снимката се вижда как са премачкани

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:2
Размер:135.1 КБ
ID:5689920

      Коментар


      • #33
        От: Проблем с двигател briggs & stratton

        Майсторска работа.

        Коментар


        • #34
          От: Проблем с двигател briggs & stratton

          Тая ламаринка затова е там,да я подвиеш за да не се развива болчето. Контра дет се вика. Добре си е премачкана. Ако това ти се опира значи не си за тази работа...
          Калин Владов,09РСПБЗН

          Коментар


          • #35
            От: Проблем с двигател briggs & stratton

            Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
            Тая ламаринка затова е там,да я подвиеш за да не се развива болчето. Контра дет се вика. Добре си е премачкана. Ако това ти се опира значи не си за тази работа...
            ...еее Калине ,много си критичен(но си прав де)!
            KX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.

            Коментар


            • #36
              От: Проблем с двигател briggs & stratton

              Възможно е да помислено и за това, но в моя случай нямаше никакъв контакт с главата на болта, имаше отстояние поне 2 мм.
              Може би нямах подходящ инструмент за да ги изправя, но основната спънка беше, че внимавах да не огъна и да надраскам някой елемент, но в крайна сметка освободих болтовете.
              Вероятно това е вторият път, в който тези ламаринки се изправят и на места метала така се умори , че ако още един път се огъне ще се откъсне.

              Коментар


              • #37
                От: Проблем с двигател briggs & stratton

                Извадих буталото, и изглежда сегментите при предишният ремонт настина са сменяни.
                На практика излиза, че са на 30 мото минути.

                Измерих с шублер диаметъра на цилиндъра -65мм
                Измерих и диаметъра на буталото 64.8, но точността на шублера е дадена 0,5 така че смятам че е в нормите.

                При първият сегмент отстоянието е 0мм.
                При вторият 0,5мм
                Масленият сегмент е 0, но като натисна малко повече под лек ъгъл влиза 0.4 милимитровата пластина на луфтомера.

                Относно "мазното" движение на буталото направих видео. Мисля че всичко е наред.



                Имах намерение да премахна сегментите на ръка, но ми се струва, че са в добро състояние и не ми се рискува да ги счупя.
                Ще пробвам да намеря клещи за да ги сваля и да ги замеря в цилиндъра.

                Ето си снимки, неможах да фокусирам добре и качеството е лошо. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:98.3 КБ
ID:5690094Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:171.7 КБ
ID:5690095

                Коментар


                • #38
                  От: Проблем с двигател briggs & stratton

                  Слагай един сегмент в средата на цилиндъра (без бутало),че ако има елипса и слагаш нов сегмент все едно нищо не е направено а е влошено даже.И още нещо което не мога да видя добре ,втория сегмент (средния) имали маслообиращ ръб по периферията и ако да на къде е ръба надолу или нагоре ?
                  Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проблем с двигател briggs & stratton

                    Оказа се , че проблема не е от сегментите.
                    Бяха свалени и изпробвани всичките, всичко беше по нормите, цилиндърт няма елипса.
                    Вторият сегмент има маслообиращ ръб.
                    При пъхане разстоянието между двата им края, където са кючовете беше напълно в нормите.

                    Вече пренасочвам вниманието към системата за горивоподаване.
                    Проверих тази мембрана, която се вижда на снимката, не ми се вижда износена или спечена, но единият ръб е леко набран, така че имам съмнения дали ще е от нея.
                    Щом намеря време ще проверя и долната, която се вижда на другата снимка, която чак сега забелязвам е доста омаслена.

                    Само да ви попитам, да намажа ли блока със термо силикон преди да го завия както е правено при предишния ремонт?


                    Този чоп между двете пластинки на пластмасовото колело в дупката на зъбното колело на разпределителният вал ли влиза?


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:93.3 КБ
ID:5690150Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:85.9 КБ
ID:5690149Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:1
Размер:108.4 КБ
ID:5690152Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:75.8 КБ
ID:5690151

                    Файлът с интерактивното ръководство за ремонт на Birggs&Stratton, за който бях споменал по рано, сега виждам че в един от торент сайтовете е получил сийд и ще може да се свали. Модераторите да кажат ако няма да е проблем да публикувам линк.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблем с двигател briggs & stratton

                      На единият си въпрос намерих отговор.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.png
Прегледи:1
Размер:32.9 КБ
ID:5690153

                      Коментар


                      • #41
                        От: Проблем с двигател briggs & stratton

                        Тази мембрана ти е подкачащата помпа ,а това нагърченото играе ролята на клапан .От тази мембрана може да не пали .Мисля че се предлага гарнитури за капака ,но след добро почистване и обезмасляване ще стане и със силикон ,аз ползвам един на виктор реинц и съм доволен ,тези червените и черните (силикони) съм доста резервиран

                        пп Маслообиращия ръб да е надолу
                        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Проблем с двигател briggs & stratton

                          Мисля направо да сложа нова гарнитура, предпочитам да не мажа със силикон, че че като отворих в картера на дъното бяха утаени парцалчета силикон, а имаше и полепнали по компонентите вътре.
                          Преди малко сглобих целият двигател наново, пробвах да запаля, работеше 3-4 сек и гаснеше. Дръпна пак и същото, така направих 3-4 запуска.


                          След това отворих главата, имаше внушително количество масло, направо локвичка върху буталото.
                          Подсуших я и започнах да дърпам.
                          Дръпнах поне 20 пъти и се събра това количество, което се вижда на снимката.А интересното, е че се събира дори и като го няма капака, което значи че се всмуква от долу, а не би трябвало да става така нали? Разстоянието между двата края на сегмента, сложен в буталото, въпреки че не го мерих с луфтомер, ми се стори под 0.8 мм, колкото е минимумът по спецификация.


                          Преди да започна ремонта, се събираше само с 3-4 дърпания.
                          Извадих гуменото коляно от тръбичката, идваща от отдушника на картера и видях, че е пълно с масло.
                          Цялото масло влизащо в резервоара за гориво, а в последствие и върху буталото идва през тази тръбичка.
                          От там мисля, че през клапана в цилиндъра отвива бензин омешен солидно с масло и от там гасне.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:88.6 КБ
ID:5690186Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:2
Размер:86.9 КБ
ID:5690187Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:98.4 КБ
ID:5690188

                          Коментар


                          • #43
                            От: Проблем с двигател briggs & stratton

                            Имам два такива болкука и подобни симптоми се наблюдаваха при силно замърсен въздушен филтър. През маркуча за картерни газове се засмуква маслото от картера и става к'вото става.
                            За подобни двигатели автомобилни масла, особено М10 и подобните му, категорично не се използват. Има масла специално за тях. Разфасовка от 2Л масло едноименно с двигателя струваше 20лв, но нямаш идея колко ядове ще ти спести.
                            Съвсем отделна песен е КОЛКО масло си налял в картера
                            Мери се при незавита капачка с щека.
                            Също така, ппрегледай маслоуловителя под капачкатз за катрерни газове.
                            Последно редактирано от Scrapheap; 07-11-15, 21:55.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #44
                              От: Проблем с двигател briggs & stratton

                              Въздушният филтър изобщо, не съм го гледал или сменял в интерес на истината. Мислех си, че откакто
                              последните 5 години основно аз използвам машината, предвид факта, че се пали само началото на май и втората половина на октомври, предимно при влажно време и не се вдига прах, няма с какво да е замърсен.
                              Утре и него ще прегледам обезателно.
                              М10Д е използвал дядо ми, в периода от края на 90-те до 2005-2006 някъде.
                              Следва 2-3 годишен застой за машината и след това я поех аз.
                              2 пъти съм наливал автомобилно масло Шел от жълтото и 3 или 4 пъти специализирано за този двигател на Briggs.
                              От сега нататък ще наливам по 600 мл, колкото и пише .

                              Коментар


                              • #45
                                От: Проблем с двигател briggs & stratton

                                Добре ,че е само 1цилиндър ! Провери дали не му достига въздух и да засмуква през отдушника масло.Извади отдушника отстрани без да влиза в карбуратора и го запали тогава.Имам Honda G100 ,но не виждам разлика в принципа на работа.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X