Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бъги от Вартбург

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от quadra
    Най-добре се присажда двигател от Форд Таунус V4, и разбира се няма никакъв смисъл да обръщаш короната и да слагаш двигателя отпред.
    Ей как ме подсети.Навремето един приятел щеше да слага такъв двигател на Вартбурга.Добре,че навреме спря

    Коментар


    • #47
      Първоначално публикуван от derhunter
      Стоянчо нали дядо ти има жожо в гаража.Я вземи и легни отдолу
      и разгледай какво що.Няма стар и нов,концепцията е една и съща.
      На СК.от ЗАЗ съм насаждал двг. от Жигула 1300 и Форд 100 кс.
      По-добре повече чети вместо да се изказваш по въпроси които не
      са ти ясни.
      Има един съвсем нов модел/и, който малко прилича на самара и двигателя вече е отпред. Явно са много рядки защото аз съм мяркал само няколко.
      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

      Коментар


      • #48
        Има един съвсем нов модел/и, който малко прилича на самара и двигателя вече е отпред. Явно са много рядки защото аз съм мяркал само няколко
        Казва се Таврия
        99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
        It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

        Коментар


        • #49
          Taka mi se struva ili srednata vazrast na pi6e6tite v temata e 15 god?

          Izvineniq za latinicata.
          Луд умора нема,само се поти!!!

          Коментар


          • #50
            Недей да правиш четки на Пламен Исаев, derhunter i quadra
            о 88 з 417 оо 4 - Стоян

            Коментар


            • #51
              ами другите точно заради фланците не са съгласни ... щяло да излезе много скъпо да ни ги направят ... но според мен въобще не е така ... Иначе вчера се занимавахме - махнахме вратите (предните ги оставихме за тест-ръновете за да не изпаднем, макар че винаги сме с колани... махнахме и предния капак, почти цялата електроника, махнахме тръбите на въздушния филтър дето отиват към карба и от карба направо над десния фар ги сложихме да смучи от там въздух ... махнахме и задното гърне, понеже беше сменяно, много тежко и като цяло боклук ...
              Сега звука е перфектен, наподобява V8 по мъркането с натискането на газта на първа почти без газ върти гуми, предполагам, че и на 2 и 3 ще върти но няма място в училище да го пробваме как ускорява ... само на 1 и 2 го изръчкахме 2-3 пъти но тъкмо влиза в обороти на 2 и спирачка ... иначе гаражите отпред щяха да ни се видят познати
              Даже и фенклуб си събрахме Доста хора ни погледаха
              Club Fiat BG Member:
              [url]www.fiat-bg.com[/url]
              Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
              [url]www.2tpower.com[/url]

              Коментар


              • #52
                Първоначално публикуван от Tsvetan
                Taka mi se struva ili srednata vazrast na pi6e6tite v temata e 15 god?

                Izvineniq za latinicata.
                Ех,къде да беше така,пък то малкото ми дете е на толкова.

                Коментар


                • #53
                  Ето един 3Д модел, който направих, кажете ми според вас ако мръднем там двигателя - тази конструкция добра ли е ? евентуално с някои допълнения ...
                  само да поясня, тук няма седалка, волан и дори окачване ... този модел го направих за около 20 минути за да предложа конструкция на съидейниците ми ... е, кажете:
                  http://common.hit.bg/buggy.JPG
                  (за да не натоварвам тези които са на трафик - оставям снимката като линк...)
                  Club Fiat BG Member:
                  [url]www.fiat-bg.com[/url]
                  Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
                  [url]www.2tpower.com[/url]

                  Коментар


                  • #54
                    Това от близката страна предницата ли е? Ако е така - правилно сте се ориентирали, нещо такова трябва да стане.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #55
                      Първоначално публикуван от quadra
                      Това от близката страна предницата ли е? Ако е така - правилно сте се ориентирали, нещо такова трябва да стане.
                      дам, точно предницата е ... ами не сме се ореантирали - направих проект и го представям пред Вас и тях ... да видим какво ще излезе
                      ама основното, което питам е за здравината на конструкцията ... моля ако някой "ветеран" чете темата да каже
                      Club Fiat BG Member:
                      [url]www.fiat-bg.com[/url]
                      Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
                      [url]www.2tpower.com[/url]

                      Коментар


                      • #56
                        Добре сте се ориентирали. Ако използвате оригиналната рама от Варбурга има възможност да се направи това което ти си нарисувал - в конструкцията на Варбурга е заложена възможност за задно или двойно предаване, така че ако преместите двигателя барабар с трансмисията отзад няма да е много сложно да работи всичко както трябва.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #57
                          Първоначално публикуван от quadra
                          Добре сте се ориентирали. Ако използвате оригиналната рама от Варбурга има възможност да се направи това което ти си нарисувал - в конструкцията на Варбурга е заложена възможност за задно или двойно предаване, така че ако преместите двигателя барабар с трансмисията отзад няма да е много сложно да работи всичко както трябва.
                          ами да - това според мен е най-доброто решение баланс/задвижване и т н ... когато го правех не се бях замислял, че вартбурга има рама, но с рамата още по-лесно ще стане и по евтино, понеже по-малко тръби ще слагаме ...
                          разбира се върху всичко това ще има и ламарина ...
                          Club Fiat BG Member:
                          [url]www.fiat-bg.com[/url]
                          Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
                          [url]www.2tpower.com[/url]

                          Коментар


                          • #58
                            Алуминиева. Питай Йори, той ще ти помогне с нея.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #59
                              ОК, мерси, ще го питам ...
                              едит: ако можеш да помогнеш с намирането на йори - равен няма да имаш
                              едит2: а Йори за ламарината или за конструкцията, или за 2те да го питам ?
                              Club Fiat BG Member:
                              [url]www.fiat-bg.com[/url]
                              Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
                              [url]www.2tpower.com[/url]

                              Коментар


                              • #60
                                Момчета махнете купето на няколко болта е хванато, скъсете шасито и после слагате ралбарите и пода и тва е, не ви трябват тия тежки ламарини, елате до М.Рудник да ви покажа как става горе-долу, а двогателя ще е голяма игра да го сложите отзаде, по добре мислете за друга задница, освен това на Вартбурга му е слабо охлаждането и за бъги ще грее.
                                VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
                                SXS-Restorations 0886513079
                                Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X