Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бъги от Вартбург

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бъги от Вартбург

    Здравейте, утре почваме с проекта за бъги от вартбург 353 WS Combi 57 HP, FWD...
    Смятахме да правим двуместно, но се чудя дали да не го направим едноместно, за да мога да участвам с него в състезания ...
    Моля кажете ми според вас дали ще се получи нещо (макар че това няма да е от значение - така или иначе сме решили и ще го направим)
    И какви са изискванията, на които трябва да отговаря, за да мога да вляза в състезанието, за да знаем как да го правим ... Благодаря !
    Club Fiat BG Member:
    [url]www.fiat-bg.com[/url]
    Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
    [url]www.2tpower.com[/url]

  • #2
    Я вземи да сложиш и втора седалка че на състезанието навигатора в ремаркето ли ще го возиш За състезания няма ли да ти е малко маломощно И двигателя отпред ли щеси остане или ще го изтеглиш до задницата

    П.С. Замислял ли си се за идеята като сложиш двигателя отзад да запазиш упрвлението и да предавиш още един управляем мост отпред-ще е джеврско
    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

    Коментар


    • #3
      ами аз имах предвид бъги от онези малките, не като тези, дето ходят в пустинята примерно... Имам предвид тези:
      http://forum.rally-club.net/files/picture_008_184.jpg
      и все пак това за ремаркето е добра идея - ще има хубава гледка
      Ами не съм сигурен, че ще е маломощно ... този двигател с доработка може да стане 100-150 к.с. ... а само със спортен въздушен и още някои дреболии става 60+ ... пък и е двутактов и си развива въртящия момент още от 3000 оборота ...
      едит: Сега разбрах грешката си ... имам предвид авто-крос ...
      Иначе в училище един от учителите е в сервиз за бъгита ... ще имаме и помощ ... но проблема по-скоро е колесар ... ще се намери де ...
      Ами за двигателя - още не сме решили точно ... първо ще свалим купето, после ще направим план за действие, какво точно ще правим - дали ще преместим двигателя, дали ще измислим както казваш двойно управление и т н ... Мислех за вариянт с разпределителна кутия и вал, но незнам дали ще стане (за 4х4)... Утре го караме вартбурга в училище и го почваме ... Чудя се сега дали да е едноместно или двуместно ... Просто като гледам на авто-крос-а май са едноместни бъгитата ...
      едит2: Само незнам като преместим двигателя отзад - няма ли задната да стане първа ? Или се слага с главата надолу или нещо такова ? Не знам как точно става ...
      Club Fiat BG Member:
      [url]www.fiat-bg.com[/url]
      Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
      [url]www.2tpower.com[/url]

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от kiler_4o
        пък и е двутактов и си развива въртящия момент още от 3000 оборота ...
        Хихихихихи! Фпечатлих сЪ!
        цели шейсе коня, още от 3000 оборота...
        За учене става де.....
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от quadra
          Първоначално публикуван от kiler_4o
          пък и е двутактов и си развива въртящия момент още от 3000 оборота ...
          Хихихихихи! Фпечатлих сЪ!
          цели шейсе коня, още от 3000 оборота...
          За учене става де.....
          еее ами колко искаш ? 300 коня на 1000 ли ? Чинкуечнтото ги има ама ми се свиди още
          С този вартбург за първи път се преобърнах и той ми служеше за учебен автомобил за дрифтинг ... мисля, че и за такова учение ще стане ... само ми трябват изискванията и малко време А, и колесар
          Club Fiat BG Member:
          [url]www.fiat-bg.com[/url]
          Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
          [url]www.2tpower.com[/url]

          Коментар


          • #6
            Абре пич, не се обиждай, съвсем доброжелателно ти го казвам, ама не спираш да ме впечатляваш! Какъв дрифт, какво предно, какви 50 коня
            Те хората са го измислили, истински двигател (от 4.0 нагоре), задно предаване и тн...
            Това другото ми звучи като драг със скутерчета от 50 кубика
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от quadra
              Абре пич, не се обиждай, съвсем доброжелателно ти го казвам, ама не спираш да ме впечатляваш! Какъв дрифт, какво предно, какви 50 коня
              Те хората са го измислили, истински двигател (от 4.0 нагоре), задно предаване и тн...
              Това другото ми звучи като драг със скутерчета от 50 кубика
              Няма какво да се обиждам, дошъл съм да питам Ами дрифтинг - със 70-80 се сурках странично (или както обичам да казвам - "Карах с ключалките - напред ) Накрая успях със около 70-80 пак да взема един 180 градусов завой и веднага след него зацепи задното колело и се преобърнах А дрифтинга с предно става много лесно - газ и спирачка едновременно и ще видиш какво става в завой (Ако нямаш ръчна, де )
              Ами идеята е да стане 4х4, но още незнам как точно ще стане ... а другата идея е 3 карба от мотор и още някои "дреболии" и ще стане около 100-150 коня ... не са чак толкова малкко ... не че са много де
              Между другото един съсед (не го познавам) има Magnum SXT ... става въпрос за подписа ти Много готина кола, без двг (или поне не се чува )
              едит: Пак да поясня: Става въпрос за авто-крос с онези малките бъгита, нали ?
              Club Fiat BG Member:
              [url]www.fiat-bg.com[/url]
              Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
              [url]www.2tpower.com[/url]

              Коментар


              • #8
                Ооо Kiler_4o, как сме !!!
                И тука се засичаме, абе като те слушам маи само името ще остане от този вартбург )) За пет реда нахвърля работа за поне 2000-3000 лева и една година труд )) То направо да си вземете друга кола донор която си е 4х4 а не да се мъчите Както и да е всичко може да стане мерак и пари се искат

                Коментар


                • #9
                  Магнум 312 е заводското обозначение на двигателя който се слага на Гранд Черокито (каквото карах до преди две седмици), и означава обема в кубически инчове, или иначе казано 5200кубически сантиметра
                  Та въртящия момент там е 406Nm при 2000 оборота в минута, а мощноста е само 220 коня...
                  Сега разбираш защо се смея...Мани станахме като форум за Голф-тунинг
                  Нищо, надявам се скоро да се обзаведа с нещо с 306 коня и 5000кубика
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    quadra, пак караш на едро както си свикнал
                    А като гледам момчето говори нещо за училище ... Недей ги хвърля на вълците.

                    Иначе за тези 100-150 коня ... лично аз много се съмнявам, че са възможни, освен след цялостна преработка на двигателя...
                    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от tatkobarba
                      quadra, пак караш на едро както си свикнал
                      А като гледам момчето говори нещо за училище ... Недей ги хвърля на вълците.

                      Иначе за тези 100-150 коня ... лично аз много се съмнявам, че са възможни, освен след цялостна преработка на двигателя...
                      Ами кара се блока на стругар, прави се една доработка и се слагат 3 карбуратора от мотор, спортен филтър, резонансна фуния, спортна изпускателна система и т н ... (просто в момента не се сещам за друго )
                      ами не е за училище - за мен е (и 2мата съидейници), но в гаража не става - няма място за работа и понеже съм човек на директора и заместник директорките, абе въобще на училището като цяло, ми отстъпиха помещение, в което да мога да работя. Има хидравличен крик и мога да взимам каквито ми трябват инструменти от инструменталната (уча в ПГМЕЕ-БС - механото) ...
                      едит: ооо, JOGO_PLN, въобще не видях мнението ти Ами чак така не се знае, 2000-3000, но ще видим ... емблемата Wartburg задължително ще присъства А за парите - все ще се намери някой спонсор ... това все пак ще е реклама за училището - може и те да дадат нещо Но не се надявам на това ... А за друга кола донор - ами честно казано ако намеря друга кола - вартбурга отива за скрап, а аз държа да остане, понеже ми е много скъп ...
                      Club Fiat BG Member:
                      [url]www.fiat-bg.com[/url]
                      Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
                      [url]www.2tpower.com[/url]

                      Коментар


                      • #12
                        Действайте, а 4х4 може да се направи с два двигателя и тогава ще е наистина енергонаситено
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          Боже божееее колко мъка има по тоя свят
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #14
                            Стига че съвсем ще ги отчаеш момчетата...
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от quadra
                              Абре пич, не се обиждай, съвсем доброжелателно ти го казвам, ама не спираш да ме впечатляваш! Какъв дрифт, какво предно, какви 50 коня
                              Те хората са го измислили, истински двигател (от 4.0 нагоре), задно предаване и тн...
                              Това другото ми звучи като драг със скутерчета от 50 кубика
                              кудра ти нещо да не си се объркал - бъги 4000сс това ще е някъв кютук... бъгито трябва да е ЛЕКО по тая причина обикновено са 4х2, а не 4х4... Можеби има вариант двигателя и СК на "Пръдливия Ханс" да се преместят отзад а отпред да се направи нещо олекотено с носачи като на АТВ

                              *******

                              момчета, не се захващайте с Вартбургов мотор, че така ще си разбиете имиджа, че ще ви е срам да се покажете в даскалото

                              веднага вземайте V6 или V8 от ДЖЕЕП и започвайте да си правите... СТРУГ
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X