Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бъги от Вартбург

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Тя, на ЗАЗ-а си сочи назад, даже първите бяха с обратна първа, като втора на нормален автомобил.

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от GAD
      Тя, на ЗАЗ-а си сочи назад, даже първите бяха с обратна първа, като втора на нормален автомобил.
      хахахаха, значи много лесно ще стане работата Супер просто, двигателя ще е в средата на рамата и няма да имаме проблем с баланса...
      Еми в такъв случай - за всички бургазлии:
      Купувам ЗАЗ на разумна цена !
      едит: Derhunter, до колкото знам моя двигател е от тези със 57 к.с. Между другото - благодаря ти, ти ми вдъхна много ентусиазъм в досегашния Ще взема пиличката за нокти на майка ми
      А сега сериозно - какво имаш предвид "само с пилата" ? И знаеш ли какво точно и колко точно трябва да се изпили ?
      Между другото смятаме да слагаме и резонаторна фуния (ще намерим кой да ни я направи) ...
      Club Fiat BG Member:
      [url]www.fiat-bg.com[/url]
      Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
      [url]www.2tpower.com[/url]

      Коментар


      • #33
        хахахаха, значи много лесно ще стане работата Супер просто, двигателя ще е в средата на рамата и няма да имаме проблем с баланса...
        Еми в такъв случай - за всички бургазлии:
        Купувам ЗАЗ на разумна цена !
        едит: Derhunter, до колкото знам моя двигател е от тези със 57 к.с. Между другото - благодаря ти, ти ми вдъхна много ентусиазъм в досегашния Ще взема пиличката за нокти на майка ми
        А сега сериозно - какво имаш предвид "само с пилата" ? И знаеш ли какво точно и колко точно трябва да се изпили ?
        Между другото смятаме да слагаме и резонаторна фуния (ще намерим кой да ни я направи) ...[/quote]
        1-во двигателя ще ти дойде отзад извън рамата почти,но проблем с
        развесовката нямаш тъй като рамото напред е доста дълго.По-скоро
        за бъги си е перфект.А за профилирането на отворите-ще трябва да се разровя много назад че беше отдавна,но ще видя.Това "резонаторна
        кутия"не знам кво е.Знам резонансен ауспух кво е но който и да го
        прави трябват много точни изчисления.В противен случай само много
        шум и най-много да суши повече цилиндрите.Мога да ти дам още сума ти позиции как се развърта 2Т но много сложно ще ви дойде.Според
        мен почвайте с по елементарните неща в смисъл рама СК окачване
        пък като дойде до двг-то ще помагам.
        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от fanatic
          момчета от такива глупости се УМИРА
          Колега не четеш ли темата, малките са под контрола на даскала и никой няма да ги пусне да карат мпс със съмнителна здравина, освен, това днешните младежи са достатъчно предпазливи, някой даже прекалено, но са с неограничени възможности и по-добре да ги амбицираме и им помагаме, отколкото да ги плашим, защото днешно време децата могат да бъдат въвлечени в крайно тежки ситуации ако нямат подходящи занимания.
          Варчо е с фрайлайф(ако така се казваше), което трябва да ни подсети, че ако му сложим отделен педал за газта и го включим на първа, може би ще стане интересно, когато карайки с 30 натиснем 2-та педала...
          Момчета сега разбрах, че сте от Бургас, елате ако искате да видите моето бъги какво представлява, после ще ви покажа и бъги пак с костенурски двигател, но с оригинална рама и едно друго ще ви кажа къде да огледате, така ще имате повече и по добра представа какво и защо ви трябва.
          П.П. Зная от къде можете да намерите Зазка, даже 2 и да свалите каквото ви трябва за не-много пари, двигателите са пообрани, но скоростите са там, може да ползвате и задното окачване...
          VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
          SXS-Restorations 0886513079
          Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от Bugman
            Първоначално публикуван от fanatic
            момчета от такива глупости се УМИРА
            Колега не четеш ли темата, малките са под контрола на даскала и никой няма да ги пусне да карат мпс със съмнителна здравина, освен, това днешните младежи са достатъчно предпазливи, някой даже прекалено, но са с неограничени възможности и по-добре да ги амбицираме и им помагаме, отколкото да ги плашим, защото днешно време децата могат да бъдат въвлечени в крайно тежки ситуации ако нямат подходящи занимания.
            Варчо е с фрайлайф(ако така се казваше), което трябва да ни подсети, че ако му сложим отделен педал за газта и го включим на първа, може би ще стане интересно, когато карайки с 30 натиснем 2-та педала...
            Момчета сега разбрах, че сте от Бургас, елате ако искате да видите моето бъги какво представлява, после ще ви покажа и бъги пак с костенурски двигател, но с оригинална рама и едно друго ще ви кажа къде да огледате, така ще имате повече и по добра представа какво и защо ви трябва.
            Да не би бъгито ти да стои от време на време в един двор на ул. "Ген. Гурко" ?

            Иначе явно за резонаторната фуния е същото като ауспух ... имаме точната схема ...
            Дам, има фрайлауф ... и нашия работи По принцип не сме под голям контрол, но ние вече достатъчно се контролираме... 3ма човека обсъждаме всичко и после аз и без това го споделям с баща ми, така че спокойно ... ще се пазим ... а това за 2та педала - идеята ме кефи
            Значи ние сме почнали, вече 1 врата е свалена (нямах време за повече) ще гледаме утре да свалим и другите 4 врати, електрониката и да започнем таблото ... имаме план за действие, утре го лепваме на стената ... Ами толкова за тази вечер, че ще ставам след 5 часа и половина а още не съм легнал, лека нощ на всички и благодаря за идеите и мненията, ще почета пак утре ...
            Между другото двама от 3мата сме членове на 2tpower (клуб вартбург и трабант) и единия доста ги разбира (не аз), а другия (аз) по-малко ... но все пак се справяме ... той може да си разглоби и сглоби двигателя и доста работи ми обясни, а е 89 ...
            Club Fiat BG Member:
            [url]www.fiat-bg.com[/url]
            Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
            [url]www.2tpower.com[/url]

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от Bugman
              Първоначално публикуван от fanatic
              момчета от такива глупости се УМИРА
              Колега не четеш ли темата, малките са под контрола на даскала
              абе като прочетох дрифтинг-мифтинг и как се търкаляхме ама нищо ни няма и настръхнах... господ ги пази ама до време, а това за контрола на даскала ми е ясно все едно няма никакъв контрол. Дано децата имат достатъчно акъл.
              no signature no problems

              Коментар


              • #37
                Аз ли нещо неразбрах, двусмислица ли стана, но СК на Заза особено на по-стария(за новите незнам) сочи към предницата И още нещо: как успяхте да намесите заз при варбурга?
                о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                Коментар


                • #38
                  Ми и аз знам, че сочи към предницата, идеята ми е да го направят с 2 мотора или със задно, че къде е купона иначе...
                  VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
                  SXS-Restorations 0886513079
                  Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

                  Коментар


                  • #39
                    А с много доработка ли се слага СК от заз на Вартбург ? Понеже другите не са сагласни поради тази причина ...
                    пък и са прави, че за зимата и кал е по-добре с предно ... май ...
                    Club Fiat BG Member:
                    [url]www.fiat-bg.com[/url]
                    Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
                    [url]www.2tpower.com[/url]

                    Коментар


                    • #40
                      Моля ви се стига глупости как 2 различни двигателя
                      Цялата работа с насаждането на СК от зазка на варбург ми се вижда малко безцелна Питайте Евгени Ендуро-той може да ви даде инфо за подобен проект-бъги от трабанд- https://htftp.offroad-bulgaria.com/s...abant-bagi.jpg
                      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от kiler_4o
                        А с много доработка ли се слага СК от заз на Вартбург ? Понеже другите не са сагласни поради тази причина ...
                        пък и са прави, че за зимата и кал е по-добре с предно ... май ...
                        Нищо не става от самосебеси.Насаждането става с фланец.А бъги
                        с предно предаване,особено ако имате и спортни апетити е просто
                        безмислено.Точно в калта ще си седите на едно място и ще се чудите
                        дали ще тръгне някога.Не бъркай карането на кола по асфалт и
                        офа.Нямат нищо общо.Не ти е проблем да влезеш в търсачката и да
                        видиш дали някъде по света има бъги с предно.
                        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                        Коментар


                        • #42
                          И аз това съм го казвал милион пъти ама нейсе...
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #43
                            Първоначално публикуван от stojan_defender-a
                            Аз ли нещо неразбрах, двусмислица ли стана, но СК на Заза особено на по-стария(за новите незнам) сочи към предницата И още нещо: как успяхте да намесите заз при варбурга?
                            Стоянчо нали дядо ти има жожо в гаража.Я вземи и легни отдолу
                            и разгледай какво що.Няма стар и нов,концепцията е една и съща.
                            На СК.от ЗАЗ съм насаждал двг. от Жигула 1300 и Форд 100 кс.
                            По-добре повече чети вместо да се изказваш по въпроси които не
                            са ти ясни.
                            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                            Коментар


                            • #44
                              По принцип няма никакъв проблем с присажданията /мога да дам доста примери/само трябва да си размърдаш сивото вещество
                              А на ЗАЗката се обръща короната и готово-двигателят е отпред.

                              Коментар


                              • #45
                                Най-добре се присажда двигател от Форд Таунус V4, и разбира се няма никакъв смисъл да обръщаш короната и да слагаш двигателя отпред.
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X