Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бъги от Вартбург

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Трябвашеда оточниш че е за автокрос от самото начало че гледай кви обърквации станаша
    Ако ще е бъги двигателя трябва да мине отзад или се замисли за кола със заден двигател Освен ако баща ти не обикаля банките с пистолет в ръка забрави и за тунинги от сорта на 3 карбуратора, спортни филтри, спортна изпускателна система и др. че става малко смешно-бричка за 50лв с доработки за 5000лв
    Училището няма да ти даде никакви пари- най-много да ти искат пари!
    Защо не се замислиш дълбоко в плана си!
    НАДЯВАМ СЕ ДА НЕ СЕ ОБИЖДАШ, май така седят нещата Другите се опитаха да ти помогнат с метафори но аз давам направо
    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

    Коментар


    • #17
      двигател от стара Шкода
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #18
        Вземи си направо една Шкода 120л или една костенурка и започни от тях не се занимаваи с тея двутактови реликви!!!
        [size=7][color=GREEN]EnDuRo[/color][color=blue] & [/color][color=green]OFF_rOaD[/color][color=blue] TeAm[/color][color=green] BiStRiCa[/color][/size]
        [img]http://www.autonet.bg/Offroad/deso%20tuning.jpg[/img]

        Коментар


        • #19
          днес на обяд видях бъгито-костенурка на днх... имаше 5-6 зяпачи около нея...
          чудя се как ли се движи като не е с 4-литров мотор, или поне с "хеми"
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #20
            ако беше с хеми нямаше да има зяпачи защото нямаше да се движи а щеше да пикира ниско над асфалта

            то иначе и аз у нас имам еднин варел, ако го паркирам на НДК дали няма да събера цяла талпа а?
            no signature no problems

            Коментар


            • #21
              ша пикира, ама с дигната муцунка
              такъв топуз се слага само посредата иначе няма балансиране...
              швабите слагат на костенурите боксерчета от Порше и после БРРРРРР! с 200 по аутобана
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #22
                По темата... Аз имам недовършено бъги от Вартбург, остава да монтирам скоростния лост, ръчната, под, 2 седалкии и някоя тръба като се обръщаме да не се контузваме . Бъгито е с двигател и скорости от Костенурка и задно окачване от VW 1600TL, но става и от Кафера. Обаче за състезания едва ли ще става защото предницата не може да се вдига (или ще стане много сложно)и е доста тежка, да не говорим, колко твърда стана след, като свалих всичко излишно от Варчо. Иначе ако си намерите задно окачване от костенурката, скорости и двигател за 2 дни си готов с мотора. Направете си бъгито с 2 седалки и си правете кефа с него, после ще ви е лесно да си направите състезателно бъги или да подготвите някое готово за състезание.
                VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
                SXS-Restorations 0886513079
                Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от Bugman
                  По темата... Аз имам недовършено бъги от Вартбург, остава да монтирам скоростния лост, ръчната, под, 2 седалкии и някоя тръба като се обръщаме да не се контузваме . Бъгито е с двигател и скорости от Костенурка и задно окачване от VW 1600TL, но става и от Кафера. Обаче за състезания едва ли ще става защото предницата не може да се вдига (или ще стане много сложно)и е доста тежка, да не говорим, колко твърда стана след, като свалих всичко излишно от Варчо. Иначе ако си намерите задно окачване от костенурката, скорости и двигател за 2 дни си готов с мотора. Направете си бъгито с 2 седалки и си правете кефа с него, после ще ви е лесно да си направите състезателно бъги или да подготвите някое готово за състезание.
                  Ами ние като цяло за кеф смятахме да го правим, но аз изгледах едно състезание (е част от него) ... и направо така се запалих ... като гледах малко дрифтинг се запалих по него, още съм запален, но след като се преобърнах нямам с какво да дрифтирам и реших да довърша идеята за бъгито ... А иначе според вас за колко пари мога да си намеря костенурка ? Или поне заден двигател ... Вярно, че съм голям 2т фен, но след това бъги може да направим нещо по-състезателно
                  Club Fiat BG Member:
                  [url]www.fiat-bg.com[/url]
                  Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
                  [url]www.2tpower.com[/url]

                  Коментар


                  • #24
                    Моето бъги много-лесно може да стане с 2 мотора отпреде всичко си е готово за оригиналния мотор, направете го и вие така, но не сваляйте двигателя на варчо а сложи просто още 1 и ще стават големи фиести после, щото ще пушат не 2, а 4 гуми Двигател от костенурка и скорости мога да намеря, но си мисля, че ще излезе по-евтино да се намери някоя много изгнила и да се полва за части - по евтино ще излезе. но за да си правиш сметка мога да споделя, че мога да намеря скорости и мотор за 300-400лв.
                    VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
                    SXS-Restorations 0886513079
                    Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

                    Коментар


                    • #25
                      момчета от такива глупости се УМИРА и то само веднъж, не давайте безумни съвети на деца които ходят още на училище и са гледали 1000 пъти Fast and The Furios - Tokyo Drift. наистина се умира, а в най-добрия случай се осакатява за цял живот. Така че деца, не правете глупости това дето го дават по филмите е глупост а което не е не се прави с варбург ами с подготвени за това коли и шофьори които прекарват по 8 часа на пистата

                      2 двигателя колега ти вярваш ли си??? имаш ли идея как се синхронизират тези двигатели дори и да да едни и същи камоли ако единия е варбургов а другия VW не давай малоумни съвети че ще загине някой и после на твойта съвест.
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от fanatic
                        момчета от такива глупости се УМИРА и то само веднъж, не давайте безумни съвети на деца които ходят още на училище и са гледали 1000 пъти Fast and The Furios - Tokyo Drift. наистина се умира, а в най-добрия случай се осакатява за цял живот. Така че деца, не правете глупости това дето го дават по филмите е глупост а което не е не се прави с варбург ами с подготвени за това коли и шофьори които прекарват по 8 часа на пистата

                        2 двигателя колега ти вярваш ли си??? имаш ли идея как се синхронизират тези двигатели дори и да да едни и същи камоли ако единия е варбургов а другия VW не давай малоумни съвети че ще загине някой и после на твойта съвест.
                        Зарежи The fast and the furious ... Вече съм се преобръщал с кола (на всичко отгоре аз карах - и то странично) и много добре знам рисковете ... Понеже взимах 180 градусов завой (на игрището) с oversteer бях наклонен на страни и нищо ми няма... както и на спътника ми ... но като седна на седалката сега - тавана ми е пред очите (вече не де, изправихме го) ...
                        АБСОЛЮТНО никога няма да правя нещо несигурно повече ... дори да продължа с дрифтинга някой ден - задължително в колата ролбари ... В това бъги няма да вдигна повече от 10-15 км/ч докато не го преобърнем "на сухо" и да се качим 2-3 човека отгоре, за да проверим дали е здраво ... на всичко отгоре за ролбарите ще използваме дебели тръби ... НОВИ ... Ще се консултирам с човек, който определено разбира от тези работи и ще сложа тръбите които ми каже + малко дебелина от мен за сигурност ... Конструкцията ще я изчислим, после ще я пусна тук, за да ми кажете дали е сигурна според вас ...
                        Не сме самоубийци !!! Безопастността е на първо място !!! Ако трябва проекта ще се забави с месеци докато съберем пари, но ще е безопасно ...
                        Club Fiat BG Member:
                        [url]www.fiat-bg.com[/url]
                        Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
                        [url]www.2tpower.com[/url]

                        Коментар


                        • #27
                          Браво дано си запомниш думите, разума на първо място, че аз като се знам на твойтя възраст какви ги вършех страх ме хваща, то като ти влезе безнина в кръвта няма отърване, важното е да се всушвате в по-големите повечето от тях не говорят празни приказки, успех с проекта и да пускате редовно снимки
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от fanatic
                            Браво дано си запомниш думите, разума на първо място, че аз като се знам на твойтя възраст какви ги вършех страх ме хваща, то като ти влезе безнина в кръвта няма отърване, важното е да се всушвате в по-големите повечето от тях не говорят празни приказки, успех с проекта и да пускате редовно снимки

                            Засега единствената снимка, която сме направили е колекцията от свещи, която махнахме от радиатора за парното - общо взето 3-4 марки по 4 свещи + 1-2 по 3 ... 4 Brisk, 4 BM3 и т н Май толкова бяха де
                            Винаги се вслушвам в съветите на възрастните и колкото и глупаво да звучат се замислям по въпроса и 2-3 дни само това ми е в главата Дори като си легна преди да заспя мисля за нещо което са ми казали през деня ... и това по някой път е доста полезно ...
                            Между другото нямам други приятели които да са се преобръщали с кола освен този, който седеше до мен, но той не караше
                            Club Fiat BG Member:
                            [url]www.fiat-bg.com[/url]
                            Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
                            [url]www.2tpower.com[/url]

                            Коментар


                            • #29
                              А сега щом каза че се вслушваш в съвети на по-големите ето и един
                              от мен:Тръгвай из района и търси някой стар жожко,взимай СК а и
                              най-добре цялата задница.Не вярвам да е скъпо а и СК на жожо е
                              неубиваема.Насаждай смело двигателят от Варгата.Надали има друг
                              двигател който с не много доработки да можеш коренно да промениш
                              толкова.Само със смяната на двете генерации/от Баркас/ го правиш
                              от 50 на 70 кс.А с корекции на смукателни и изпускателни/само с
                              пилата/,полиране,шлайф на блок и глава направо скачаш яко нагоре.
                              Има и един куп още неща които могат да се правят по 2Т двг.Абе
                              не знам друг двигател по който да може да се направи толкова много.
                              Успех и умната щото наистина става машина за убиване.
                              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от derhunter
                                А сега щом каза че се вслушваш в съвети на по-големите ето и един
                                от мен:Тръгвай из района и търси някой стар жожко,взимай СК а и
                                най-добре цялата задница.Не вярвам да е скъпо а и СК на жожо е
                                неубиваема.Насаждай смело двигателят от Варгата.Надали има друг
                                двигател който с не много доработки да можеш коренно да промениш
                                толкова.Само със смяната на двете генерации/от Баркас/ го правиш
                                от 50 на 70 кс.А с корекции на смукателни и изпускателни/само с
                                пилата/,полиране,шлайф на блок и глава направо скачаш яко нагоре.
                                Има и един куп още неща които могат да се правят по 2Т двг.Абе
                                не знам друг двигател по който да може да се направи толкова много.
                                Успех и умната щото наистина става машина за убиване.
                                Е вярно, че сме kiler_4o и killerboy, но надявам се няма да убием никой ...
                                Aма жожко - трябва да потърся ... май не съм виждал много в района ...
                                Трябва да видя и как точно ще стане, двигателя наобратно ли се слага или скоростната кутия сочи назад ? Ще погледна как е стига да намеря зазка ... сега казвам на отбора ...
                                Club Fiat BG Member:
                                [url]www.fiat-bg.com[/url]
                                Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
                                [url]www.2tpower.com[/url]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X