Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бъги от Вартбург

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Първоначално публикуван от Bugman
    Момчета махнете купето на няколко болта е хванато, скъсете шасито и после слагате ралбарите и пода и тва е, не ви трябват тия тежки ламарини, елате до М.Рудник да ви покажа как става горе-долу, а двогателя ще е голяма игра да го сложите отзаде, по добре мислете за друга задница, освен това на Вартбурга му е слабо охлаждането и за бъги ще грее.
    1. Двама от тримата сме в меден рудник
    2. Плана ни е утре или вдругиден да сме махнали купето
    3. Третото ще го обсъдим на някое кафе в м.р. 3мата + теб ако не възразяваш
    само третия е от созопол, но учи в бс и идва тук всеки понеделник и си тръгва в петък ...
    Ламарини може и да не слагаме наистина, но двигателя според мен трябва да е по средата, понеже ще стане много тежка предницата иначе ... пък и тъкмо ако е по средата двг ще сме със задно
    Club Fiat BG Member:
    [url]www.fiat-bg.com[/url]
    Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
    [url]www.2tpower.com[/url]

    Коментар


    • #62
      е докъде стигнахте?

      Коментар


      • #63
        Първоначално публикуван от георги велев(g1994pk)
        е докъде стигнахте?
        ами свалихме купето, но после не сме имали възможност да работим повече ...
        Май в крайна сметка ще е с преден двигател, а отзад ще са радиатор, акумулатор и каквото успеем да преместим, понеже задното окачване ще пречи на полуоските, а се съмнявам в здравината на заварките, ако режем и заваряваме по-назад всички основни части от задвижването ... Вие на какво мнение сте ? Кажете, за да съм сигурен, че това е най-добрия вариянт ... Ако кажете, че ще издържат заварките ще се опитам да обедя останалите, нищо, че ще си усложним много работата, но поне ще е със задно ... макар, че и предното не е зле според мен, просто като е отпред ще имаме проблем с баланса, а за вдигането на предницата при тръгване (рязко) ако е със заден двигател сериозно се съмнявам ... Особено ако радиатора е отпред, за да "ни топли краката през зимата"
        За седалки ще помислим какви ще ползваме, другите искат да са фабричните, но незнам - според мен тук трябва да очаквам съвет от вас ... А между другото колко вървят по-добрите колани - 4, 5 точкови например ?
        Иначе за охлаждането ще оставим и радиатора от парното, евентуално може да сложим още един радиатор и имаме 1 или 2 излишни вентилатора допълнително, затова предполагам, че няма да имаме проблем ...
        Задницата действително стана много лека - 2 човека я вдигат без никакви проблеми, а един - малко трудно, но ще успее ... като е на плочки задницата се мести като ритнеш гумата ... Дано с тръбите и преместванията да направим нещо ...
        Иначе купето се държеше на 8 болта + няколко 10 и 13, които държаха калниците към задната част от купето ... чудя се как да е пода - ламарина, тръби, ламарина или само ламарина отдолу и тръби отгоре ?
        Благодаря !
        Club Fiat BG Member:
        [url]www.fiat-bg.com[/url]
        Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
        [url]www.2tpower.com[/url]

        Коментар


        • #64
          До: Бъги от Вартбург

          Здравейте и от мен. Относно бъгито с двигател от вартбург, аз също съм се запалил да си правя но не ми остава време в момента. Спрял съм се на нещо подобно http://www.blitzworld.co.uk/products.php?productId=195
          използваш шасито на варта, закачаш гредите които държат двигателя за тръбната конструкция и шасито го режеш след края на СК. както е показано на сайта можеш в последствие да си сменяш окачване и двигател без да променяш тръбната конструкция.
          Последно редактирано от mirminod; 08-07-09, 12:20.

          Коментар


          • #65
            До: Бъги от Вартбург

            здравейте !!! имам СК и ДВГ от глф 1,3 е насадени на шаси от вартбург идеята ми е да стане 4х2 със задно (сега е с предно) като използвам задния мост на една лада (ВАЗ) друг е проблема че инсталацията на ДВГ е много оплетена от нея ми трябват само уредите за отчитане (ако може) или поне километраж. Някой ако може да помага !!! Благодаря предварително

            Коментар


            • #66
              До: Бъги от Вартбург

              [QUOTE=kiler_4o;97425]
              Иначе купето се държеше на 8 болта + няколко 10 и 13QUOTE]
              Само да Ви обърна внимание, че болтовете се означават по диаметъра на резбата, а не по размера на шестограна на главата. Във вашият случай болтовете са 6 и 8 мм. Има още доста да учите, помислете преди да подкарате машината, а още по-добре извикайте някой който е в час повече от вас, да поогледа какво сте сътворили, че да няма после ооох, болиии
              Иначе пожелавам Ви успех, давайте, но умната!
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #67
                До: Бъги от Вартбург

                Първоначално публикуван от mirminod Преглед на мнение
                Здравейте и от мен. Относно бъгито с двигател от вартбург, аз също съм се запалил да си правя но не ми остава време в момента. Спрял съм се на нещо подобно http://www.blitzworld.co.uk/products.php?productId=195
                използваш шасито на варта, закачаш гредите които държат двигателя за тръбната конструкция и шасито го режеш след края на СК. както е показано на сайта можеш в последствие да си сменяш окачване и двигател без да променяш тръбната конструкция.
                Нали не мислиш да го направиш същото?Прекалено е ПАРКЕТНО думата която много ми харесва във тоя форум.

                Коментар


                • #68
                  До: Бъги от Вартбург

                  Точно такова не, но нещо подобно само, че искам да е по-високо защото ще се кара из баирчета разни. Бе общо взето за офф-роут разходки.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Бъги от Вартбург

                    Първоначално публикуван от kiler_4o Преглед на мнение
                    Ами кара се блока на стругар, прави се една доработка и се слагат 3 карбуратора от мотор, спортен филтър, резонансна фуния, спортна изпускателна система и т н ... (просто в момента не се сещам за друго )
                    ами не е за училище - за мен е (и 2мата съидейници), но в гаража не става - няма място за работа и понеже съм човек на директора и заместник директорките, абе въобще на училището като цяло, ми отстъпиха помещение, в което да мога да работя. Има хидравличен крик и мога да взимам каквито ми трябват инструменти от инструменталната (уча в ПГМЕЕ-БС - механото) ...
                    едит: ооо, JOGO_PLN, въобще не видях мнението ти Ами чак така не се знае, 2000-3000, но ще видим ... емблемата Wartburg задължително ще присъства А за парите - все ще се намери някой спонсор ... това все пак ще е реклама за училището - може и те да дадат нещо Но не се надявам на това ... А за друга кола донор - ами честно казано ако намеря друга кола - вартбурга отива за скрап, а аз държа да остане, понеже ми е много скъп ...

                    Аз уча в ПГСАГ (съсед ) отзаде в халетата ли работиш? До игрището?Може ли да намина някои път да видя как върви работата.защото и аз скоро ще почвам бъги ама се чудя от Трабант ли да е или от Вартбург.Успех в начинанието!!!
                    Последно редактирано от IcOMencheV; 03-01-10, 22:15.
                    По малко, ама с хляб!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X