Тя, на ЗАЗ-а си сочи назад, даже първите бяха с обратна първа, като втора на нормален автомобил.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Бъги от Вартбург
Свий
X
-
хахахаха, значи много лесно ще стане работатаПървоначално публикуван от GADТя, на ЗАЗ-а си сочи назад, даже първите бяха с обратна първа, като втора на нормален автомобил.
Супер просто, двигателя ще е в средата на рамата и няма да имаме проблем с баланса...
Еми в такъв случай - за всички бургазлии:
Купувам ЗАЗ на разумна цена !
едит: Derhunter, до колкото знам моя двигател е от тези със 57 к.с.
Между другото - благодаря ти, ти ми вдъхна много ентусиазъм в досегашния
Ще взема пиличката за нокти на майка ми
А сега сериозно - какво имаш предвид "само с пилата" ? И знаеш ли какво точно и колко точно трябва да се изпили ?
Между другото смятаме да слагаме и резонаторна фуния (ще намерим кой да ни я направи) ...Club Fiat BG Member:
[url]www.fiat-bg.com[/url]
Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
[url]www.2tpower.com[/url]
Коментар
-
хахахаха, значи много лесно ще стане работата
Супер просто, двигателя ще е в средата на рамата и няма да имаме проблем с баланса...
Еми в такъв случай - за всички бургазлии:
Купувам ЗАЗ на разумна цена !
едит: Derhunter, до колкото знам моя двигател е от тези със 57 к.с.
Между другото - благодаря ти, ти ми вдъхна много ентусиазъм в досегашния
Ще взема пиличката за нокти на майка ми
А сега сериозно - какво имаш предвид "само с пилата" ? И знаеш ли какво точно и колко точно трябва да се изпили ?
Между другото смятаме да слагаме и резонаторна фуния (ще намерим кой да ни я направи) ...[/quote]
1-во двигателя ще ти дойде отзад извън рамата почти,но проблем с
развесовката нямаш тъй като рамото напред е доста дълго.По-скоро
за бъги си е перфект.А за профилирането на отворите-ще трябва да се разровя много назад че беше отдавна,но ще видя.Това "резонаторна
кутия"не знам кво е.Знам резонансен ауспух кво е но който и да го
прави трябват много точни изчисления.В противен случай само много
шум и най-много да суши повече цилиндрите.Мога да ти дам още сума ти позиции как се развърта 2Т но много сложно ще ви дойде.Според
мен почвайте с по елементарните неща в смисъл рама СК окачване
пък като дойде до двг-то ще помагам.Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
Селска фурна аспух нема. Пак същият.
В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки
Коментар
-
Колега не четеш ли темата, малките са под контрола на даскалаПървоначално публикуван от fanaticмомчета от такива глупости се УМИРА
и никой няма да ги пусне да карат мпс със съмнителна здравина, освен, това днешните младежи
са достатъчно предпазливи, някой даже прекалено, но са с неограничени възможности и по-добре да ги амбицираме и им помагаме, отколкото да ги плашим, защото днешно време децата могат да бъдат въвлечени в крайно тежки ситуации ако нямат подходящи занимания.
Варчо е с фрайлайф(ако така се казваше), което трябва да ни подсети, че ако му сложим отделен педал за газта и го включим на първа, може би ще стане интересно, когато карайки с 30 натиснем 2-та педала...
Момчета сега разбрах, че сте от Бургас, елате ако искате да видите моето бъги какво представлява, после ще ви покажа и бъги пак с костенурски двигател, но с оригинална рама и едно друго ще ви кажа къде да огледате, така ще имате повече и по добра представа какво и защо ви трябва.
П.П. Зная от къде можете да намерите Зазка, даже 2 и да свалите каквото ви трябва за не-много пари, двигателите са пообрани, но скоростите са там, може да ползвате и задното окачване...
VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
SXS-Restorations 0886513079
Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек
Коментар
-
Да не би бъгито ти да стои от време на време в един двор на ул. "Ген. Гурко" ?Първоначално публикуван от BugmanКолега не четеш ли темата, малките са под контрола на даскалаПървоначално публикуван от fanaticмомчета от такива глупости се УМИРА
и никой няма да ги пусне да карат мпс със съмнителна здравина, освен, това днешните младежи
са достатъчно предпазливи, някой даже прекалено, но са с неограничени възможности и по-добре да ги амбицираме и им помагаме, отколкото да ги плашим, защото днешно време децата могат да бъдат въвлечени в крайно тежки ситуации ако нямат подходящи занимания.
Варчо е с фрайлайф(ако така се казваше), което трябва да ни подсети, че ако му сложим отделен педал за газта и го включим на първа, може би ще стане интересно, когато карайки с 30 натиснем 2-та педала...
Момчета сега разбрах, че сте от Бургас, елате ако искате да видите моето бъги какво представлява, после ще ви покажа и бъги пак с костенурски двигател, но с оригинална рама и едно друго ще ви кажа къде да огледате, така ще имате повече и по добра представа какво и защо ви трябва.
Иначе явно за резонаторната фуния е същото като ауспух ... имаме точната схема ...
Дам, има фрайлауф ... и нашия работи
По принцип не сме под голям контрол, но ние вече достатъчно се контролираме... 3ма човека обсъждаме всичко и после аз и без това го споделям с баща ми, така че спокойно ... ще се пазим ... а това за 2та педала - идеята ме кефи 
Значи ние сме почнали, вече 1 врата е свалена (нямах време за повече) ще гледаме утре да свалим и другите 4 врати, електрониката и да започнем таблото ... имаме план за действие, утре го лепваме на стената ... Ами толкова за тази вечер, че ще ставам след 5 часа и половина а още не съм легнал, лека нощ на всички и благодаря за идеите и мненията, ще почета пак утре ...
Между другото двама от 3мата сме членове на 2tpower (клуб вартбург и трабант) и единия доста ги разбира (не аз), а другия (аз) по-малко ... но все пак се справяме ... той може да си разглоби и сглоби двигателя и доста работи ми обясни, а е 89 ...
Club Fiat BG Member:
[url]www.fiat-bg.com[/url]
Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
[url]www.2tpower.com[/url]
Коментар
-
абе като прочетох дрифтинг-мифтинг и как се търкаляхме ама нищо ни няма и настръхнах... господ ги пази ама до време, а това за контрола на даскала ми е ясноПървоначално публикуван от BugmanКолега не четеш ли темата, малките са под контрола на даскалаПървоначално публикуван от fanaticмомчета от такива глупости се УМИРА
все едно няма никакъв контрол. Дано децата имат достатъчно акъл.
no signature no problems
Коментар
-
Ми и аз знам, че сочи към предницата, идеята ми е да го направят с 2 мотора или със задно, че къде е купона иначе...
VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
SXS-Restorations 0886513079
Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек
Коментар
-
А с много доработка ли се слага СК от заз на Вартбург ? Понеже другите не са сагласни поради тази причина ...
пък и са прави, че за зимата и кал е по-добре с предно ... май ...Club Fiat BG Member:
[url]www.fiat-bg.com[/url]
Club 2T Power (wartburg & Trabant) member:
[url]www.2tpower.com[/url]
Коментар
-
Моля ви се стига глупости как 2 различни двигателя
Цялата работа с насаждането на СК от зазка на варбург ми се вижда малко безцелна
Питайте Евгени Ендуро-той може да ви даде инфо за подобен проект-бъги от трабанд- https://htftp.offroad-bulgaria.com/s...abant-bagi.jpg
о 88 з 417 оо 4 - Стоян
Коментар
-
Нищо не става от самосебеси.Насаждането става с фланец.А бъгиПървоначално публикуван от kiler_4oА с много доработка ли се слага СК от заз на Вартбург ? Понеже другите не са сагласни поради тази причина ...
пък и са прави, че за зимата и кал е по-добре с предно ... май ...
с предно предаване,особено ако имате и спортни апетити е просто
безмислено.Точно в калта ще си седите на едно място и ще се чудите
дали ще тръгне някога.Не бъркай карането на кола по асфалт и
офа.Нямат нищо общо.Не ти е проблем да влезеш в търсачката и да
видиш дали някъде по света има бъги с предно.Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
Селска фурна аспух нема. Пак същият.
В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки
Коментар
-
Стоянчо нали дядо ти има жожо в гаража.Я вземи и легни отдолуПървоначално публикуван от stojan_defender-aАз ли нещо неразбрах, двусмислица ли стана, но СК на Заза особено на по-стария(за новите незнам) сочи към предницата
И още нещо: как успяхте да намесите заз при варбурга?
и разгледай какво що.Няма стар и нов,концепцията е една и съща.
На СК.от ЗАЗ съм насаждал двг. от Жигула 1300 и Форд 100 кс.
По-добре повече чети вместо да се изказваш по въпроси които не
са ти ясни.Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
Селска фурна аспух нема. Пак същият.
В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки
Коментар
-
Най-добре се присажда двигател от Форд Таунус V4, и разбира се няма никакъв смисъл да обръщаш короната и да слагаш двигателя отпред.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар