Обява

Свий
Няма добавени обяви.

БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

    Не мое ли отворен среден диф да се сложи...куатрото доказано недозавива. Ма на кал не знам кое е по-добре.

    Коментар


    • #92
      От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

      Прав си , но при нас 90 на сто е мокро или полу мокро. И на земна писта няма проблем, а и предпазва от завъртане, което при отворения диф е доказано.

      Коментар


      • #93
        От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

        От вчерашните тестове вече се очерта един проблем. На Ямахата стартера е зацепен за коляновия вал директно и постоянно, а вместо бендикс се използва еднопосочен лагер. След многократните угасвания на единия двигател/постоянно зацепения този без скоростите/, другия почва да го "бори" и компресията му не стига а започва да се върти обратно, при което стартера се завърта с космическа скорост и стана на "лютеница".Имам в главата си решение да сложа /заменя/еднопосочен лагер на някоя от осите, за да избегна това да се случва , ако угасне случайно пак.Иначе други забележки нямам. И преминавам към окончателния вид на проекта. А за калта върху радиатора има мрежа за мухи, която след гонката се почиства и пак и пак. Такива предпазители за радиатори много, а и ги има там от където си купих каската.вече знаете

        Коментар


        • #94
          От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

          Какви се оказаха основните проблеми при моята концепция. Това състезание си бе отличен тест за намиране на решението им.
          1. Единия двигател / помощния без скоростна кутия/ гасне на старта.Дори на един от стартовете на 14 000 rpm Пак заби и изгасна. НЕ гасне при плавно потегляне/ полусъединител/.
          2. На правата при голяма скорост обратното.Качва на 12-14 000 rpm и дави другия със скоростите, когато е на 5-6 предавка. Не му позволява да се " таваноса" , както му казваме .И скоростта остава на 70-80км/ч. и не може да се вдигне, защото съотношението на планетарния и зъбните е изчислено тогава да е 10 000 единия и 10 000 другия. При положение 7-8 000 основния и 13-14000 помощния , скоростта е 65-70 км/ч, което си е за кашмер.
          Въпреки промяната на оборотите от подаването на газта, положението си остана такова.
          Каква ми е грешката и какво предприех.Грешката ми е, че след като елиминирах скоростната кутия и касетата и дисковете, на практика съм оставил втория двигател без маховик. Поради което, той се развърташе преди основния, и качваше бързо оборотите и не позволява нищо да го пребори. А основния не може да го пребори. На практика, се получава ситуация, която наподобява каране на 5-6 предавка из баир/ баира е втория двигател/.НА старта е обратното.Поради липсата на маховик , десния двигател дори с високи обороти , забива поради липсата на маховик и няма инерционни сили, които да му помогнат да запази "позиция" спрямо другия, който на 1-ва скорост ,няма никакви проблеми.На един от стартовете тръгнах на 2-ра и не изгасна, но старта беше бавен.Първото , което ще опитам е тежък маховик, за помощния двигател, който няма да му позволява бързо да се развърта и няма да достига високи обороти над 11 000. В същото време ще акумулира голяма енергия, която ще му е нужна на старта, за да не забива при рязко потегляне. Вчера изпробвах новия маховик , който изработих от стомана и занитих на основния диск-държач на мястото на касетата.Получи се не толкова рязко развиване на оборотите, но плавно спадане и нещо , като задържане на обороти, между 4-5 000.Явно в този диапазон тази тежест акумулира най-много енергия. Сега остава да сглобим "часовника", както го нарича Вени /моя механик и дясна ръка в този проект/ и ще изпробваме утре на писта. Между другото има доста power ,както се вижда на снимката /как са се усукали шлиците на преходната ос от междинния Торсен за задния диф/, от Ауди куатро е.Но явно отстъпва на двете Ямахи. Вече има нова. Ако и нея усуче, ще го накажа като я заменя с такава от БТР.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #95
            От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

            Уникална машина! Успех в работата колега!
            УАЗ 31512 Мицубиши L 200

            Коментар


            • #96
              От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

              Честно казано доста време се опитвам да вдяна цялата схема на свързване на двата двигателя и не ми се удава съвсем. При всяко положение иде реч за доста сложна механика и електроника при свързването на двата мотора, като целта освен чистото предизвикателство е да се постигне висока литрова мощност от ниско тегло очевидно. На нас тука ни е много интересно естествено. Ама ти не се ли измъчи с тази концепция? В крайна сметка дали няма да се окаже , че оня англичанин дето сглабя Ариел с двулитров V-tec от Хонда с механичен компресор и вади от там 300 к.с. не е прав? Не ме разбирай неправилно. Само се опитвам да ти предложа информация а не да ти давам акъл. Моя е доказано по-малко от твоя.
              0888932647

              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

              Коментар


              • #97
                От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                Честно казано доста време се опитвам да вдяна цялата схема на свързване на двата двигателя и не ми се удава съвсем. При всяко положение иде реч за доста сложна механика и електроника при свързването на двата мотора, като целта освен чистото предизвикателство е да се постигне висока литрова мощност от ниско тегло очевидно. На нас тука ни е много интересно естествено. Ама ти не се ли измъчи с тази концепция? В крайна сметка дали няма да се окаже , че оня англичанин дето сглабя Ариел с двулитров V-tec от Хонда с механичен компресор и вади от там 300 к.с. не е прав? Не ме разбирай неправилно. Само се опитвам да ти предложа информация а не да ти давам акъл. Моя е доказано по-малко от твоя.
                Гледай филма "Генезис". Там в началото Леонардо Ди Каприо казва:" Идеята е най устойчивия вирус....влиза в теб и докато не те изяде, не излиза" Та става въпрос за идея, моя а не на някой , който си играе с Лего и трупа конски сили под капака. Ето тук един като мен, но единия двигател дърпа отпред другия отзад. http://www.youtube.com/watch?v=HaJxjktzndM Това моето наистина стана сложно, но пък така и трудно повторимо, да не говорим че е трудно и разбираемо, но го има и скоро ще е вече история, защото друг вирус се опитва да влезе в мен и бърза, за да остане нещо от мен и за него.
                Последно редактирано от kotarakafeliks; 29-04-11, 13:25.

                Коментар


                • #98
                  От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                  Първоначално публикуван от kotarakafeliks Преглед на мнение
                  Та става въпрос за идея, моя а не на някой , който си играе с Лего и трупа конски сили под капака.
                  Пак казвам - мен ме радваш безкрайно. Точно заради неизчерпаемата енергия да газиш извън утъпканите пътеки. А вируса дето го споменаваш .... някъде да е чул някой за лекарство , че ми писва от бръмбари в главата /мойта си/?:-)

                  Споделяй де! Кво те гложди?
                  0888932647

                  Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                  Коментар


                  • #99
                    От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                    Здравей колега,
                    Събуждам малко стара тема и навярно си преосмислил проекта и си решил проблема.
                    Но според мен основния ти проблем не е маховици и т.н., а е заложен конструктивно... И е нерешим като цяло поради чисто физични принципи.

                    Когато единия двигател вече е в обороти и 'стабилизиран', при натоварване изхода (зацепване на съединителя) енергията ще се пренасочи към опит за спиране на бавновъртящия се двигател.
                    Аналогията - блокираш кардана към диференциала, и усилието на едното колело се предава с обратен знак на другото. В твоя случай 'двете колела' са двата двигателя, а 'кардана' ти е трансмисията.
                    А тъй-като сумата от въртящите моменти на двигателите е равен на изходящия въртящ момент към трансмисията, то при по-рязко тръгване ще ти гасне по-слабия двигател при такъв въртящ момент, при който би загаснал и ако си само с него двигател (т.е. при същите условия, ако втория двигател въобще не е вързан)...
                    Така разбирам проблема... Проблема е точно в 'диференциалния' механизъм между двигателите. Според мен за да има реален резултат от такава идея и при старта, то трябва да има твърда или поне вариаторна връзка.
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                      Ако прочетеш и между редовете,с изненада ще установиш точно за каква концепция става дума!
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                        Откакто сложих маховик на пасивния двигател, нямам симптоми на гаснене. Проблема на това бъги се оказа теглото.864 кг.Мноооого тежко.И през целия сезон имах проблем със съединителя. Палеше се почти на всяко състезание. Преди месец направих тестове на писта само със задно задвижване. Като свалих преден диф, полуоски и кардан, измерихме го с 100 кг по-леко. На Криводол се оказа че тръгвам на 4-та и карам само на 5и 6-та. Сложих огромни задни гуми за да го натоваря и скоростта беше същата. Сега го свалям с още 100 кг и дигам дифа от 4.3 на 3.9 и ще тествам. Но 5 пъти и стотина обиколки на Криводол, не мръдна съединител а за гасене или нещо от рода не може и дума да става.Единия двигател стои на диапазон около 8-10 000 об.м а този със скоростите си е в нормалните граници и няма никакви проблеми. но след като го преработя ще знам резултатите.

                        Коментар


                        • От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                          Започва сезона на автокороса, има ли развитие машината?
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X