Обява

Свий
Няма добавени обяви.

БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

    Вече съм доста напред с материала! Двигателите и онова чудо което се оказа доста голямо прасе и както го нарича Вени /без който не знам как щях да се справя в срок/ е като механизма на часовник от тези на Кремълския дворец Но снощи двигателите бръмнаха и остава инсталацията, която както се вижда е като змиярник, да се оправи и мисля че до средата на другата да тествам.
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #17
      От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

      Дано не се износят бързо, ама мисля че най-разумно е да си ги синхронизираш 1:1....т.е. и двата ДВГ-та на еднакви обороти....тоя диф пак ше работи ма с по-малки разлики м/у оборотите...и ше издеяни повече.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 007.jpg
Прегледи:1
Размер:394.4 КБ
ID:5261780Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 0101.jpg
Прегледи:1
Размер:224.5 КБ
ID:5261781Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 013.jpg
Прегледи:1
Размер:197.4 КБ
ID:5261782
      Последно редактирано от Andrei; 19-03-11, 09:07.

      Коментар


      • #18
        От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

        Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
        Дано не се износят бързо, ама мисля че най-разумно е да си ги синхронизираш 1:1....т.е. и двата ДВГ-та на еднакви обороти....тоя диф пак ше работи ма с по-малки разлики м/у оборотите...и ше издеяни повече.
        Не четеш по-горните обяснения на Андрей,мотора,който ще върти корпуса на планетарния механизъм,по негови сметки ще пее на 8000об непрестанно,а другият със ск.ще работи във всички режими,така,че няма да има кой-знае какво синхронизиране.
        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

        Коментар


        • #19
          От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

          Тази сутрин палихме и двата двигателя и системата работи. Идеята е вярна.Сега почвам охлаждането и превръзването на змиярника от кабели и както се получава обикновено при нас ....всичко е на метода проба-грешка. Наистина в един момент се получава голяма разлика между скоростта на планетите , но тя ще е само на старта , а после почти ще е изравнена. От опита ми с мотоциклетните двигатели на моите бъгита знам че обикновено карам с около 8-10000 оборота.Така че ще бъда почти в синхрон, когато системата ще е натоварена на макс и триенето ще е голямо.

          Коментар


          • #20
            От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

            Здравей колега. Искам дате питам във какъв клас щесе състезава тази машина,преди интервенцията съм я виждал и изглежда доста вношително за което те поздравявам както и за дизаина които също е уникален.

            И другото което е нямали да стане доста тежка със всичките тези редеуктори и диференциали?

            Поздрави.
            Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

            Коментар


            • #21
              От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

              Първоначално публикуван от vacho Преглед на мнение
              Здравей колега. Искам дате питам във какъв клас щесе състезава тази машина,преди интервенцията съм я виждал и изглежда доста вношително за което те поздравявам както и за дизаина които също е уникален.

              И другото което е нямали да стане доста тежка със всичките тези редеуктори и диференциали?

              Поздрави.
              За класа още не съм решил, защото сега втория двигател е 1000, но лесно след теста мога да падна на 600 за да съм в малкия клас.Защото втория двигател все пак върти с 1/2 по-леко, защото самия планетарен е 2/1 , но това ще се види на таблото при тестовете.Доколкото килограмите , няма как да сложиш още 170-180 коня без повече килограми.Лошото е че изгубих доста време , а ми трябват поне 20 дни за да го модифицирам от алуминий, но няма да спестя повече от 15-20 кг.

              Коментар


              • #22
                От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                Не четеш по-горните обяснения на Андрей,мотора,който ще върти корпуса на планетарния механизъм,по негови сметки ще пее на 8000об непрестанно,а другият със ск.ще работи във всички режими,така,че няма да има кой-знае какво синхронизиране.
                Абе чета и надявам се горе доло схващам...фатката е че секи диф е направен да работи асиметрично основно при завой и инцидентно приплъзване т.е. 'работи' доста малко. Тука на празен ход единия бичи със 8000 другия с 1000 и на планетките им се извива свят.
                Като кажем че тоя режим е само за малко, докато стартира примерно или се придвижва, то състезателния също не е много по-лек, щото разлика от 2-3000 оборота на нещо дето е направено да работи 'инцидентно' с 50 оборота разлика е бая.
                Надявам се малкото тегло целата машина да разтовари, ама времето ше покаже....дано кара 3 сезона и за още да пита.

                Коментар


                • #23
                  От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                  След тестването на максимум натоварване ще го испектирам и както предполагам че ще се образува луфт или ще задере. Но няма да е проблем да модифицирам планетите с иглени лагери или някакви керамични втулки, които да издържат на обороти и натоварване. А и има и такова нещо, като износване, което за нашите 100 км, които изминаваме на година не е като 100 000 или с две думи 1000 пъти по-малко.
                  Последно редактирано от kotarakafeliks; 20-03-11, 09:38.

                  Коментар


                  • #24
                    От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                    Днес ще палим!

                    Коментар


                    • #25
                      От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                      Е ако всичко е наред ще завъртя малко.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #26
                        От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                        Както се очакваше след още първата натоварена обиколка планетките задраха в осите. Но нищо страшно. Ще модифицирам планетките и ще сложа иглени лагери за 35000 оборота и 17 000 N натоварвне пък нека само да посмеят пак да задерат. Иначе мощността е доста голяма. Като натисна двата стартера , бъгито сипали и тръгва на самоход

                        Коментар


                        • #27
                          От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                          Евала колега, идеята е уникална. Не мога и да си представя колко мощност ще има това нещо. Ето заради такива теми си струва да се посещава форума.
                          Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                          http://www.facebook.com/JeepBG
                          LZ1GGC

                          Коментар


                          • #28
                            От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                            Предлагам ти направо синхронно да ги въртиш...така 'на око' тоя редуктор ше яде бая мощост за триене и жега, при схемата която използваш. Верно при твойта схема имаш 130Нм на 'празен ход' амааа колко са за колелата колко за греене на чайника?!?!?

                            П.С...не трее да се забравя, че мойто са само теории ей тука от фотьойла с лаптопа на корема.

                            Коментар


                            • #29
                              От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                              КОлега, все пак имаш ли предвид , че става дума за състезателно бъги, а не за такова за разходки. Не гледа ли вчера формулата, колко известни марки болиди се строшиха , които са създадени от бая по-умни глави от нас.Така че аз от идеята си не се отказвам , защото на старта и на завоите ми трябва висок въртящ момент, който няма как по друг начин да го постигна.

                              Коментар


                              • #30
                                От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                                Оказа се че няма да е толкова просто, но мисля че се справих с възникналия проблем.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X