Обява

Свий
Няма добавени обяви.

БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

    Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
    Може да направиш различни гърбици за подаване на газ на двата мотора

    Това не е лоша идея а и нее много сложна за испълнение, освен това ми се вижда надеждна.

    Просто трябва малко експерименти дасе нацелят оборотите.
    Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

    Коментар


    • #47
      От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

      Мисля за електронен педал на газта, като на съвременните автомобили, защото така лесно мога да променям съотношенията.Дори за различните трасета. От опит знам че миналата година сменях зъбните, за различните писти а сега това ще е лесно.Дайте жокер от коя кола мога да ползвам такъв педал.

      Коментар


      • #48
        От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

        Не знам с електронен дали ще можеш да подаваш различна "газ" на двата мотора. Може би да сдвоиш два педала като предвидиш регулировка в разминаването им.

        Коментар


        • #49
          От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

          Първоначално публикуван от kotarakafeliks Преглед на мнение
          Мисля за електронен педал на газта, като на съвременните автомобили, защото така лесно мога да променям съотношенията.Дори за различните трасета. От опит знам че миналата година сменях зъбните, за различните писти а сега това ще е лесно.Дайте жокер от коя кола мога да ползвам такъв педал.

          Има много коли с такъв педал, на БМВ серво мотора който движи дросела е отделен модул свързан със къси жила за дросела и лесно може дасе преспособи от чисто механична гледна точка,виж електрониката е друга работа. Освен това на същите тези БМВ-та има темпомат който върши същата работа.

          Иначе със електронна гас са по-новите мудели на фолксваген, шкода,сеат след 2000год.

          Друк е въпроса дали ще издържи на тези вибрации потенциометъра който е на педала,имай в предвид че това е слабо място и често дава дефект.

          ПП. БМВ след 2000год. 6 цил.
          Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

          Коментар


          • #50
            От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

            Теста на Мадан е успешен. Идеята е вярна и скоростите действат както е на таблицата. Утре го отварям за инспекция.Оборотите на втория двигател трябва да са плавни и почти успоредни на основния.При старт обаче трябва да са около 5000 иначе гасне при рязко потегляне.Една идея ми дойте след днешния тест. Не е ли добре да качна някъде по системата един еднопосочен лагер, което ще спомогне при отнемане на газта да не е толкова силна двигателната спирачка.

            Коментар


            • #51
              От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

              Аз с електрониката нямам проблем, но не съм сигурен че силата на стъпковото моторче от клапа ще испее да тегли лостчето на газта.Ще видя и ще опитам поне.

              Коментар


              • #52
                От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                Първоначално публикуван от kotarakafeliks Преглед на мнение
                Аз с електрониката нямам проблем, но не съм сигурен че силата на стъпковото моторче от клапа ще испее да тегли лостчето на газта.Ще видя и ще опитам поне.
                Моторчето нее стъпково а серво мотор с редуктор и няма да ема проблем със мощноста.
                Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

                Коментар


                • #53
                  От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                  Първоначално публикуван от kotarakafeliks Преглед на мнение
                  Теста на Мадан е успешен. Идеята е вярна и скоростите действат както е на таблицата. Утре го отварям за инспекция.Оборотите на втория двигател трябва да са плавни и почти успоредни на основния.При старт обаче трябва да са около 5000 иначе гасне при рязко потегляне.Една идея ми дойте след днешния тест. Не е ли добре да качна някъде по системата един еднопосочен лагер, което ще спомогне при отнемане на газта да не е толкова силна двигателната спирачка.
                  Това ич не е лоша идея....по-принцип трее серийно да е вградена в съдединитлите на двигателите който използваш....така наречения 'слипер клътч'...демек кат върнеш газта да не блокира задната гума на пистаркта.

                  Коментар


                  • #54
                    От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                    Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
                    Това ич не е лоша идея....по-принцип трее серийно да е вградена в съдединитлите на двигателите който използваш....така наречения 'слипер клътч'...демек кат върнеш газта да не блокира задната гума на пистаркта.
                    Колега за да уважаваме постовете ти моля те пиши на български език, както правим всички в този форум. Затова и той е различен от другите!

                    Коментар


                    • #55
                      От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                      Колега аз мисля ,че с тази е-газ ще се получи малко забавяне (колебание) при подаването на гаста както и малко по бавно ще става падането на оборотите при отнемане на гаста. Това си е мое мнение като човек които кара автомобили с е-газ(електронна газ). Все пак става дума за състезателна машина. Поздрави за усилията и оспешното реализиране на идеята.

                      Коментар


                      • #56
                        От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                        Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                        Колега за да уважаваме постовете ти моля те пиши на български език, както правим всички в този форум. Затова и той е различен от другите!
                        Не държа да ми уважават постовете! Но ще се постарая!

                        Коментар


                        • #57
                          От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                          Първоначално публикуван от kotarakafeliks Преглед на мнение
                          Аз с електрониката нямам проблем, но не съм сигурен че силата на стъпковото моторче от клапа ще испее да тегли лостчето на газта.Ще видя и ще опитам поне.
                          Колко сила е нужна? И какъв ход?
                          Предполагам, че има някаква възвратна пружина, не може ли да се смени с друга?
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #58
                            От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                            Колега, не знам дали знаеш, но аз съм машиностроител и съм конструирал доста машини. www.plasticabg.net Това серво мотор с редуктор ми звучи някак си бавно. А и сложно за управление.А и виж снимките, какви моменти има.Много прах и кал.По-скоро съм се ориентирал на хидравлични елементи от роботиката.И мисля че е по лесно за реализация. Педала движи кръгов цилиндър , който пък подава на прав. Е в случая ще подава на два едновременно , на които хода лесно се регулира.На времето бях купил на големия ми син конструктор с такива хидравлики . Спомням си че един динозавър ходеше перфектно с такова задвижване и най-важното много точно. А и няма кабели а само едни полиамидни вени.Само трябва да открия кой ги внася.
                            Последно редактирано от kotarakafeliks; 04-04-11, 18:00.

                            Коментар


                            • #59
                              От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                              Много прах и кал. Ето и един клип от миналата година. http://vbox7.com/play:b73a665d от едно събиране в Севлиево.Другото е на Пламен Petroff който е доста активен тук и не дава лоши съвети в този форум.А и миналата година се представи доста добре в шампионата. И още един клип в който съм събрал някои от моите бъгита. Има какво да се види. http://vbox7.com/play:b70f5caf Всичко е просто начин на съществуване и всеки си избира как. Я един музикален поздрав от мен към всички мои фенове.http://vbox7.com/play:277b8db6 Все пак 22 години съм бил музикант и поне да не е напразно.
                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от kotarakafeliks; 04-04-11, 18:19.

                              Коментар


                              • #60
                                От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                                Всичко се оказа ОК!Детайлите не са мръднали. Няма следи от амортизации по лагерите и верижните зъбни. Сега остана да запушим течовете на маслото и сглобяваме за първото състезание.Всички въпросителни и съмнения относно идеята, изчисленията на предавателните числа и реализацията вече са в историята.Е...има и място за ъпгрейт, но ще бъде в някоя от паузите на шампионата.
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X