Обява

Свий
Няма добавени обяви.

БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

    ХЕй...колеги! Бях ви изоставил за около половин година и като поразгледах форума, май наистина ви е изпохапало "кучето" А и много "щуротии" и смели проекти сте започнали. Всичко това е чудесно и мен лично ме радва, защото разбирам че не само аз съм лудия тук.Виждам че доста тръби сте изпонарязали , а Пламен и дота време е потрошил покрай фрезата и струга. Вярвам че ще успеете в начинанията си.Лично имам към всички доста забележки и съвети, но темата ми е за друго. Както и вие , така и аз не съм стоял "мирен" и реших да реализирам една идея , от която отдавна ме сърби мозъка. А именно да сложа два двигателя да работят заедно, защото двигателите от мотоциклет имат мощността, но им липсва въртящ момент. Просто така са конструирани, защото носят малко тегло. Ако се съединят два ,вече е друго.А именно:
    Прикачени файлове

  • #2
    От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

    Всъщност концепцията ми не е нещо ново като метод, но поне не е правено. Или поне не го намерих в нета.По този метод се синхронизират новите хибриди -комбинация петрол електромотор. Но в моя вариант аз ще ползвам единия двигател за постоянна тяга, а другия посредством скоростната кутия ще е като променлив редуктор-вариатор. Като разпределителен модул ще използвам планетарен редуктор от Pegeot 405 mi16x4 .Има го в раздатъчната кутия. Ето схемата която съм си правил и предварително се извинявам за некомпетентните схеми от чертожна гледна точка, но такава дисциплина в музикалното училище нямаше.Но мисля че ще стане ясно каква ми е идеята. На единия двигател е изкормена скоростната кутия и съм взел движението директно от оста на съединителя.Виж снимките.Този двигател ще върти централното зъбно на планетарния редуктор с постоянни обороти.Да речем 2700, които ще се получат чрез редукция. Втория двигател върти водилото на редуктора с променлива скорост, както досега и съответно с предавките. Така че релативната скорост която ще се получи е сбор от двете скорости от двата двигателя, но така че единия поддържа високия въртящ момент постоянно.Ето и таблицата и скиците които съм разработил.

    Коментар


    • #3
      От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

      Ето още снимки.
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #4
        От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

        Разбира се че топлата вода е измислена отдавна.Принципа който използвам, наистина го има като приложение на много места.В комбайните е доста разпространен, но с хидравликата е по-лесно, защото там с един преливен клапан или хидроакумулатор се решава всяко претоварване, максимално натоварване, разликите в скоростите и т.н. И колегата Пламен много добре го знае. Но при "твърдите връзки", каквито са зъбните и верижните предавки е доста трудно синхронизирането и получаването на релативна тяга от два агрегата едновременно.Доста се рових из интернет за да намеря инфо , но така и не открих нищо по темата. А принципа е прост и го има във всички автомобили. Представете си на задния мост, единия двигател да движи едното колело а другия другото а кардана да е изхода. Само че заради осите на въртене удачно е да се използва планетарен редуктор а не обикновен диференциал. Обаче, най-важното тук е, че при моя вариант аз искам единия двигател да работи постоянно в диапазона на най-големия си въртящ момент 8000-10000 об/м. което досега ми липсваше особено на завоите, когато за да завия, трябваше да падна на 4-5000 , което се изразяваше в "забиване" и трудно развъртане на двигателя. Сега обаче, помощния двигател ще поддържа този момент, а основния, ще забавя скоростта.След анализа ми на примерни скорости, най-удачните съм показал на скицата.Първа скорост бавна-само за старт. После другите стават с около 15% по-дълги. Но всичко ще се покаже на първите тестове.За сега всичко е още теория а идеята е най-коварния вирус
        който се лепва за теб и яде от съня ти, времето, нервите и парите !!!

        Коментар


        • #5
          От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

          Всъщност започнах, като изтърбуших скоростната кутия от единия двигател и изведох директна ос навън. На снимката се вижда /десния двигател/. Е естествено трябвашв да моделирам на СНС-то нов капак, но пък на мен това ми е силата.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #6
            От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

            Интересно, много интересно ще следя проекта, има какво да научи човек от луди глави като теб.
            Един въпрос, ако съм разбрал правилно единия двигател ще си работи с постоянни обороти около 8000об/м и ти ще командваш само другия или и двата ще са командват от педала на газта, но с различна регулировка.

            Коментар


            • #7
              От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

              Първоначално публикуван от kotarakafeliks Преглед на мнение
              Всъщност започнах, като изтърбуших скоростната кутия от единия двигател и изведох директна ос навън. На снимката се вижда /десния двигател/. Е естествено трябвашв да моделирам на СНС-то нов капак, но пък на мен това ми е силата.
              Трябва да ми покажеш как става на СНС-то,аз съм 20-30г назад и въртя ръчките като побъркан!Като гледам кучето не те е пускало въобще,успех в проекта!
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар


              • #8
                От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                Трябва да ми покажеш как става на СНС-то,аз съм 20-30г назад и въртя ръчките като побъркан!Като гледам кучето не те е пускало въобще,успех в проекта!
                Пламене,ако ми изпратиш чертеж и заготовката, ще ти върна на имейла 3д модел да го одобриш и след 5 дни е готово.

                Коментар


                • #9
                  От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                  Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                  Интересно, много интересно ще следя проекта, има какво да научи човек от луди глави като теб.
                  Един въпрос, ако съм разбрал правилно единия двигател ще си работи с постоянни обороти около 8000об/м и ти ще командваш само другия или и двата ще са командват от педала на газта, но с различна регулировка.
                  Само този със скоростната кутия, ще променя оборотите и предавките, както и досега, а другия ще натиска постоянно на около 8000 или зависи от терена.Ако е кално с по-малко.Абе представи си една каруца , теглена от един кон постоянно, а от време на време или постоянно с различна сила едно магате да напира отзад. Или бъгито да си е както до сега, но да върви по надолнище а колко е наклона, зависи от оборотите на двигателя с постоянния натиск.

                  Коментар


                  • #10
                    От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                    Бях разглеждал подобна концепция в Американски форум,беше осъществена от някакви Араби,и беше се получило извънземно бъги,гониха го по огромни дюни с страшни наклони,подобен проект е доста сложен,но човек с амбиция като твоята може да го осъществи,като гледам си подбрал и правилните елементи за сглобяване на пъзела,ще следя с интерес,това не е нещо което може да се види навсякъде!
                    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                    Коментар


                    • #11
                      От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                      Интересна концепция! Досега не бях се замислял как работят хибридните автомобили. Но при тях май е по-лесно, понеже помощния двигател е електрически и по-лесен за управление. Ще следя темата с интерес!

                      Коментар


                      • #12
                        От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                        Първоначално публикуван от kotarakafeliks Преглед на мнение
                        Пламене,ако ми изпратиш чертеж и заготовката, ще ти върна на имейла 3д модел да го одобриш и след 5 дни е готово.
                        Съгласен съм,но нямам доверие на новата техника,аз съм на принципа ръка да пипне око да види,ако може!
                        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                        Коментар


                        • #13
                          От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                          Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                          Съгласен съм,но нямам доверие на новата техника,аз съм на принципа ръка да пипне око да види,ако може!

                          Така е е но по-добре опитай в областта на скулптурата и изобразителното изкуство,защото тези техники и детайли днес са немислими за изпълнение без модерни машини и компютри.Ееее разбира се с много много време и труд да, но когато трябва да се движиш по две оси едновременно или по някоя крива с универсална фреза и струг е невъзможно. А дори да го направиш ,няма да е точно а и никой няма да ти го признае в днешно време. Това е като да нарисуваш някой като на снимка. А с жсема всеки ще го щтакне и ще излезе по-добре.

                          Коментар


                          • #14
                            От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                            Хммм...тоя планетен диф дефакто ше работи през цялото време...това май не е добре ако няма истиски лагери на сателитите.

                            Коментар


                            • #15
                              От: БЪГИТО МИ Е ВЕЧЕ С ДВА ДВИГАТЕЛЯ.

                              И на мен това ми е единственото съмнение. Но трябва да го изпробвам и като задере ще слагам някакви иглени.Търсих инфо за изпълнението, но не намерих и не знам как са го изпълнили.Предполагам че PEGEOT са сложили качествени втулки или нещо от сорта.За да разбера ще трябва да го бастисам , а не ми се троши сега.Не знам , но ще тествам и след това ще видя.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X