Обява

Свий
Няма добавени обяви.

РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

    Първоначално публикуван от Жоро Танев Преглед на мнение
    Марто, при цялото ми уважение към теб да кажеш, че Дакар в Африка е софт ..... е меко казано пресилено.

    Ха ха ха в Африка навремето е имало етапи където отпадат повече от една трета от мотоциклетистите. Но състезателното каране на такава надморска височина и такъв студ е кошмарно може това да е имал предвид.


    Ето и информация от първа ръка от Ел Мартило рейсинг. Това е от втория клип с мексиканското обръщане. Интересното е че в този болид са трима души. Забележете с каква скорост е станал инцидента. Всички са добре.


    El Martillo Racing was improving its results and had solved some problems during the race, and the team was ready to attack more aggressively the 2nd half of the race.

    At the km 50 marked on the road book of the 7th stage, the first part of the marathon stage, the water crossing where the accident happened was marked as “Danger 2”, when in fact it should’ve “Danger 4” at least. Besides that, there was a difference of about 200 meters between the mark of the water crossing and the spot where is in fact.

    The race car was moving at a speed of 174 km/h when suddenly they found the water cut 5 feet deep… There was not much to do but hang on and resist the crash. The affectations are quite notable, the car was completely destroyed.

    We kindly appreciate all the support, messages, worries and positive messages sent by friends, families and followers of all the El Martillo Racing team.

    Asking for your comprehension about the lack of information on the critical moments, we want to explain that the rest of the team did not had any further information of the accident, but a text message and a couple of phone calls with Matt and Nico. Obviously they tried not to scare or panic anyone, mainly family and relatives.

    The rescue of Nico and the race car started on Saturday 10th at noon, and until Sunday 11th 8:00 was not completed yet.

    Коментар


    • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

      Изненадата от днес GUERLAIN CHICHERIT X-Raid завършва етап 9 на 3-то място. Ще видим дали ще има наказание за пропуснати WP.

      Коментар


      • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

        Първоначално публикуван от Жоро Танев Преглед на мнение
        Марто, при цялото ми уважение към теб да кажеш, че Дакар в Африка е софт ..... е меко казано пресилено.
        Аз много конкретно съм написал какво имам предвид. По вертикала на 4000 метра (вземат се за няколко часа, а не дни) колко климатични пояса се сменят и колко пъти се разрежда въздуха..?!! Къде в Африка са карали единия ден в пясъчната пистиня, а следващия в кал и вода по един метър и т.н...?!! В Южна Америка трасетата са си "руска рулетка" дори и за организаторите, както се вижда малко по-горе в темата.

        Коментар


        • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

          Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
          Вчерашният осми етап ... най-губещ бе доскорошният лидер в генералното класиране Марк Кома
          Бареда !

          Коментарът на един от редакторите на Motorcycle USA - Llewelyn Pavey, който участва в състезанието заедно с баща си (и двамата с мотоциклети 59-ти и 60-ти) е, че 8-ми етап е бил истинска сеч и пълно тото кой ще получи техн. проблеми и кой не заради постоянното каране във вода и то солена. Мотоциклетът на Llewelyn Pavey също в един момент е спрял, както и на много от останалите мотоциклетисти.

          Според Llewelyn Pavey организаторите са взели решение да проведат етапа въпреки лошите условия, само заради телевизионните предавания (комерс).

          В бивака също било сеч и КТМ трябва да са продали 30 електрически инсталации, целите мотори са били покрити със сол и механиците са ги разглобявали и чистили до сутринта (който има механици - добавям аз).

          Представете си какво е коствал този етап за участниците без "фактори" зад гърба и тези с по-скромна поддръжка, че има и клас без поддръжка (бяха 9 мотоциклета).

          Бареда е жертва на едно тото в което го поставиха организаторите.

          Все пак не трябва да роптаем, без комерс няма да го има състезанието. Дали се отива в някаква крайност е много сложен въпрос (поне за мен). Истината е, че имаше драма, а Дакар без драма няма да е Дакар, така че организаторите според мен са взели правилно решение.

          ПС: Ако направят състезание за родата на Насър и Ал Раджи (има някакви индикации), наистина няма да е много забавно.

          Коментар


          • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

            Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
            Аз много конкретно съм написал какво имам предвид. По вертикала на 4000 метра (вземат се за няколко часа, а не дни) колко климатични пояса се сменят и колко пъти се разрежда въздуха..?!! Къде в Африка са карали единия ден в пясъчната пистиня, а следващия в кал и вода по един метър и т.н...?!! В Южна Америка трасетата са си "руска рулетка" дори и за организаторите, както се вижда малко по-горе в темата.
            Факт, Дакар в Южна Америка е много по-разнообразен откъм терен и по-хващащ окото... Африка си има своя чар, но той остана там някъде в 2007-а и годините преди това. Следях внимателно Africa Eco Race и някак си не можа да ме грабне, не само защото е вял клонинг, но и заради монотонността на трасетата...

            Коментар


            • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

              Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
              Близнак казаха че са имали алтернативно трасе за всеки случай, защо не го ползваха да го дух...т бедните, ебати и духа на Дакара. А и нема да е първият отложен етап в историята. Едно е да унищожиш техниката, друго е да има трудни етапи и там кой може нека го показва. Да е няколко часово съзтезание ОК, ама посредата на 15 дневно рали си е гавра с пичовете които така или иначе няма да объркат класирането, тяхната цел е да завършат. На организаторите като им пречи плебса да поканят родата на Насър да участва и да вдигнат многократно още таксите, сигурно и рум сервиз ще има тогава. Явно и на милионерите и им е тегаво, милиардерчета требват вече.
              И аз мисля така.Много ме издразни това тъпо решение на ASO изгавриха се с мотористите.Техника давена в солена вода вече никога не работи както трябва.
              Какво доверие може да имаш в машината за следващите етапи? Не ми се мисли какво е било при механиците. Да миеш и да оправяш нещо което не е направено за такова осоляване си е направо наказание..Може да са много добри но за всяко нещо си има предел.
              Това да не е сланина да я киснеш в сол и да се радваш.

              Ясно е вече за 2016 какви ще са машините..не ти трябва да си милиардер а реднек с блатно бъги.

              Коментар


              • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                Първоначално публикуван от boevski Преглед на мнение
                9 139 HUSABERG not starting
                Кофти.Наистина сам с мотора и два сандъка с части и дрехи шанса за финал е минимален.
                Още навремето му се чудих как се справя. През 2006 г. седеше като картинка от миналото с една Ямаха ХТ-500 в редицата от КТМи и то от тупаните не от тези велосипеди сега.

                Не го виждам и ония с камъните...иначе щеше да носи вече планини. Но друго си мисля че видяхме и монголец а българин още няма за цел да участва. Боевски кога ще ни зарадваш с новината? Годинките се изнизват а за там си трябват сили.

                Кофти е за повредите от солта но каквото за един това и за другите .. можеше да се случи и на Кома. Както видяхме и неговия мотоциклет даваше ядове.

                Коментар


                • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                  Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
                  Факт, Дакар в Южна Америка е много по-разнообразен откъм терен и по-хващащ окото... Африка си има своя чар, но той остана там някъде в 2007-а и годините преди това. Следях внимателно Africa Eco Race и някак си не можа да ме грабне, не само защото е вял клонинг, но и заради монотонността на трасетата...
                  Освен разнообразието на терена, другата разлика е рязката и непредвидима смяна на условията! Помните ли, как ги издави миналата година, там където не бяха виждали вода от години...?!

                  Коментар


                  • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                    Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
                    Факт, Дакар в Южна Америка е много по-разнообразен откъм терен и по-хващащ окото... Африка си има своя чар, но той остана там някъде в 2007-а и годините преди това. Следях внимателно Africa Eco Race и някак си не можа да ме грабне, не само защото е вял клонинг, но и заради монотонността на трасетата...
                    Гледах два репортажа и всичко ми се стори като на забавен каданс. Може и да е много добро като условия и маршрут но просто ми седеше като направено от пенсионер за пенсионери. Разбира се не трябва да забравяме и липсата на мастити спонсори и богати отбори. Може би затова се получава така. В Ю.Америка се изминават огромни като километри преходи по асфалт и затова природните картини така брутално се сменят. Да се надяваме че и Еко Рейса ще се разработи и напълни с интересни участници.

                    Коментар


                    • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                      Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                      Освен разнообразието на терена, другата разлика е рязката и непредвидима смяна на условията! Помните ли, как ги издави миналата година, там където не бяха виждали вода от години...?!

                      Това се е случвало многократно и през издания в Африка. Както и бонус пясъчни бури минирани терени и стрелба по състезателите. Намерете в тубата как се прекарват моторите с хеликоптери през внезапно преляли реки и автомобилите на самолети. Навремето Юта потопи единия от Туарезите в едни пустинни скали задържали вода.

                      Красотата на Ю.Америка е в точно тези надморски височини планините и многобройната радостна публика която донякъде съсипва честната игра между конкурентите. Както и пъстрите нови участници от латино танците. А операторите и монтажистите на предаването се грижат за другото ама на теб ли да ти обеснявам. Ти тези хватки ги знаеш много добре.

                      На мен ми харесва и на двата континента но в Африка е доста по тежко от към поправяне прекарване на техниката и други екстри. На няма и един километър от голямата дюна В Икике има пет етажен МОЛ и от там с Румен и Стоян пускахме снимки и ядохме Мак Доналдс.

                      В Африка след Мелия вече трудно можеш да си намериш бира. Но и това има своя чар и красота на преживяното.
                      Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 13-01-15, 22:36.

                      Коментар


                      • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                        Аз съм сигурен, че ако АСО решат да се върнат в Африка всички ще запеем друга песен различна от тази в момента. Тук ги отнесла вода в Африка ги отнасяха пясъчни бури, тук редовно получават помощ от публиката, а там рядко, защото просто в пустинята нямаше публика. Тук до някъде навигацията е малко по-лесна поради същата публика, там не беше така. Пеко го е казал точно. Няма спонсори няма богати отбори и .. няма АСО.
                        Георги Танев (0+)
                        Land Rover Discovery 1 300 TDi
                        Land Rover Club Bulgaria
                        0887 930 238, 0878 797 768

                        Коментар


                        • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                          Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                          Освен разнообразието на терена, другата разлика е рязката и непредвидима смяна на условията! Помните ли, как ги издави миналата година, там където не бяха виждали вода от години...?!
                          Това го имаше и в Африка и на Париж-Москва-Пекин.
                          Ето я картата виж колко са етапите.И тогава и сега винаги е било така.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Karta.jpg
Прегледи:1
Размер:145.9 КБ
ID:5634757

                          Коментар


                          • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                            Между другото Камаз днес пак мачкат...

                            Коментар


                            • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                              А защо руснаците изпробваха метан-дизеловия агрегат именно в Африка, а не го тестваха на Дакар?! Не беше ли по-добре на Дакар, защото има по-голяма конкуренция и щеше да има по еднозначни изводи до колко е конкурентен?
                              Георги Танев (0+)
                              Land Rover Discovery 1 300 TDi
                              Land Rover Club Bulgaria
                              0887 930 238, 0878 797 768

                              Коментар


                              • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                                Първоначално публикуван от Жоро Танев Преглед на мнение
                                А защо руснаците изпробваха метан-дизеловия агрегат именно в Африка, а не го тестваха на Дакар?! Не беше ли по-добре на Дакар, защото има по-голяма конкуренция и щеше да има по еднозначни изводи до колко е конкурентен?
                                Задал си отговор - защото го пробваха В Южна Америка би им било по-лесно като логистика, тъй като Аржентина и Чили са сред световните лидери по използване на метан за транспорта...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X