Обява

Свий
Няма добавени обяви.

РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

    Макар,че не пиша тук,следя състезанието с интерес и попивам всякаква информация свързана с него.По въпроса "кое на КАМАЗА му е КАМАЗ" аз бих отговорил,че в Камаза има много повече части от Камаз, от колкото части от Мини в състезателното Мини, все пак такава марка няма,но е шампион в надпреварата.

    Коментар


    • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

      KАМАЗ-Мастер : двигател - "Либхер"
      трансмисия - ZF
      амортисьори - Рийгер
      Другите части може и да са Камазови , не споря .
      На моята така наречена Тойота , единствено предното стъкло и машинката за чистачките е Тойота.
      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

      Коментар


      • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

        Факта, че на първите 5 места има 4 КАМАЗ-а показва,че се справят по един или друг начин

        Коментар


        • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

          Скоро гледах едно белоруско клипче и там хората казват защо побеждава Камаз.Защото руснаците си водят със тях цял малък завод.Демек харчат най-много пари от всички в името на победата.Това е.

          п.п.Половин час го търся въпросното клипче,ама не го намирам нещо.

          Коментар


          • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

            Няма лошо, нали за това са фирмените участници, повдигат реномето на производителя и сега повече хора ще си купят Камаз в Русия.
            Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

            Коментар


            • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

              Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
              голягледах едно белоруско клипче и там хората казват защо побеждава Камаз.Защото руснаците си водят със тях цял малък завод.Демек харчат най-много пари от всички в името на победата.Това е.

              п.п.Половин час го търся въпросното клипче,ама не го намирам нещо.

              В това издание с най голям бюджет бе отборът на МАН, следван от отбора на Ивеко и на трето място по бюджет бе отборът на Камаз. Както писах и предишни години Камаз не е 100% държавно предприятие, участие в концерна има и Мерцедес, и съвместните ЗФ, Закс и Либхер. И участието на камаз не е просто с цел някъде на майната си, руснака,да купи с два камаза повече, то си е ковачница и полеви тест на доста технологии успешно прилагани в голям процент от серийните западни камиони и едрогабаритна техника.



              В това издание с най голямо
              Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

              Коментар


              • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                Освен своите големи победители, Дакар си има и по малки такива... Вижте кои са най-добрите в отделните подкласове при коли, мотори, АТВ и камиони ТУК.

                Ще се учудите ли, ако ви кажа, че Peugeot и Гордън си имат своите малки победи на Дакар 2015?

                Коментар


                • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                  Добре де те Камаз-ите преди не си ли бяха с техен руски двигател, с който пак доминираха. А в последните сложиха либхеров, защото техните много димели при атака на висока дюна и така излизаха от някакви новопоставени норми за екологичност?

                  А ако си говорим за истински Камаз или Ман, или Ивеко, то може да погледнем с какви машини хората извозват дърва по пресечен терен и ще ни стане ясно кой кого.
                  Лопата - друг солдата!!!

                  Коментар


                  • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                    Истински за какво? За гора, за камъни, за дълъг път?

                    Пък масовото използване на Зил131 в дърводобива се обуславя от предлагането на една грамада резервни части изкупени от военните търгове. Защото ако за една сфера трябваше да платиш близо 1800лв, колкото е оригинална по оферта, едва ли щеше да е толкова използваема в нашите гори.
                    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                    Коментар


                    • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                      Аз знам тайната на успеха на КАМАЗ
                      Путин им пуска едно окръжно в което се казва, че който не влезе топ 3 на Дакар, пак ще кара КАМАЗ, ама в Сибир

                      Технологиите навсякъде са почти еднакви и както виждате нито ИВЕКО, нито МАН или ТАТРА се чупят в трасето...
                      Руснаците бият заради пилотите, просто са много добри и има голяма "вътрешна" конкуренция.
                      За да стане "техничката" четвърта през 2011-а и пета през 2015-а, с тегло над 500 кг. повече от "бойните" машини, значи тайната не е само в камиона...
                      И още нещо, но според мен много важно...виждал съм с очите си през годините на участия какъв ред, дисциплина и респект има в бивака им !
                      Там цари демократически централизъм, т.е. демокрацията е централизирана в един човек и се получават нещата...няма дървени философи, няма претенции и т.н. Някой да е чувал за "Отборни заповеди" като при другите ? Не ! Защото там им казват - " Като си добър, дерзай !"
                      През 2013-а на последния малкия етап от 15 км. се "драха" два Камаза за някакви секунди и единия финишира без едно колело или без гума, нещо такова..
                      Това според мен това е разковничето, човешкия фактор... техниката е вече почти еднаква....

                      Коментар


                      • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                        Първоначално публикуван от yamaha-racing Преглед на мнение
                        Макар,че не пиша тук,следя състезанието с интерес и попивам всякаква информация свързана с него.По въпроса "кое на КАМАЗА му е КАМАЗ" аз бих отговорил,че в Камаза има много повече части от Камаз, от колкото части от Мини в състезателното Мини, все пак такава марка няма,но е шампион в надпреварата.
                        Ето че за точно описание не са нужни много думи! Поздрави!
                        Иво (таксито) Андреев
                        0988 91 80 50
                        Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                        Коментар


                        • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                          Какво значи дадена марка днес в автомобилостроенето. Като изключим няколко световни гиганта немски и японски на другите марки кое им е собствено производство освен логото. Шкода и Сеат са едни от най-ярките примери.
                          На Дакар пък изобщо какво значи дадена марка? По скоро марката означава отбора, а не производителя на дадената машинария.
                          КАМАЗ са отбор и надали някой има претенции че това е КАМАЗ-а който се движи масово прашните пътища на Русия и Азия.

                          По отношение на ТВ предаванията и аз съм така възмутен от Евроспорт. Защо са всички тия напъни за отразяване, като според тях няма аудитория. Защо тогава тия спонсори се напъват да рекламират, като няма пред кого. Има нещо гнило в цялата история. Но какво ли се чудя. Евроспорт са уникални в предаванията си. Само те могат паралелно да дават ски скокове по ES и ES2 при положение че в същото време текат в пъти по-интересни спортове. Не знам що за политика имат, но е жалко наистина.
                          Последно редактирано от Краси; 19-01-15, 14:59.
                          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                          Коментар


                          • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                            Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                            ...Като изключим няколко световни гиганта немски и японски на другите марки кое им е собствено производство освен логото.
                            Това не е вярно, но е дълго и не по темата...

                            Иначе интересна е класацията за блиските до серийните автомобили...
                            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                            Коментар


                            • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                              Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
                              Аз знам тайната на успеха на КАМАЗ
                              Путин им пуска едно окръжно в което се казва, че който не влезе топ 3 на Дакар, пак ще кара КАМАЗ, ама в Сибир

                              Технологиите навсякъде са почти еднакви и както виждате нито ИВЕКО, нито МАН или ТАТРА се чупят в трасето...
                              Руснаците бият заради пилотите, просто са много добри и има голяма "вътрешна" конкуренция.
                              За да стане "техничката" четвърта през 2011-а и пета през 2015-а, с тегло над 500 кг. повече от "бойните" машини, значи тайната не е само в камиона...
                              И още нещо, но според мен много важно...виждал съм с очите си през годините на участия какъв ред, дисциплина и респект има в бивака им !
                              Там цари демократически централизъм, т.е. демокрацията е централизирана в един човек и се получават нещата...няма дървени философи, няма претенции и т.н. Някой да е чувал за "Отборни заповеди" като при другите ? Не ! Защото там им казват - " Като си добър, дерзай !"
                              През 2013-а на последния малкия етап от 15 км. се "драха" два Камаза за някакви секунди и единия финишира без едно колело или без гума, нещо такова..
                              Това според мен това е разковничето, човешкия фактор... техниката е вече почти еднаква....
                              Абсолютно точно описание на ситуацията в отбора. Демокрация,дисциплина и едни няколко други думички започващи пак със същата буквичка-Д!

                              Ама какво да се прави=това е положението или с други думи цената на успеха. При един малко по=широк поглед= При поне няколко от най тежките състезания,в най тежките им категории,руснаците мачкат яко!

                              ФАКТ! Или статистика!
                              Иво (таксито) Андреев
                              0988 91 80 50
                              Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                              Коментар


                              • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                                Абе, не руснак а желязо…….
                                Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X