Обява

Свий
Няма добавени обяви.

РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

    Дакар 2015: обзор етап 8 (автомобили) и 7 (мотори)




    Рали Дакар 2015 ни представи състезание „3 в 1″ през вчерашния ден, след като мотоциклетите поеха към Боливия, откъдето пък се прибраха автомобилите, за да се срещнат с камионите в околностите на Икике, Чили. Може да звучи малко объркващо, но пък бе доста интересно. А и след днешния почивен ден за коли и камиони, от утре нещата влизат в по-лесни за препредаване коловози.

    На две колела, Пауло Гонсалвеш взе своята първа етапна победа в рали Дакар 2015. Португалският пилот на Honda успя да изстиска минималните 14 секунди, пред шампиона Марк Кома и 30 пред завършилия на трето място дебютант Матиас Валкнер. Гонсалвеш запазва третото си място в генералното класиране, пред чилийския талант Пабло Куинтаниля (4-и и за деня).

    Лидерът в генералното класиране на рали Дакар 2015 Хоан Бареда изживя своя кошмарен ден вчера. Испанецът счупи кормилото на своята Honda и завъши етапа на 10-о място, изгубвайки над 6 минути от аванса си пред Кома. Така и разликата между двамата в челото е малко над 6 минути. Лошата новина бе, че аварията на Бареда се случи насред маратонския етап към Боливия >>>към целия репортаж>>>

    Коментар


    • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

      Като гледам тракера Бареда губи състезанието .. старата лисица Кома с търпение ще спечели, ако не се лъжа петия си Дакар.
      Георги Танев (0+)
      Land Rover Discovery 1 300 TDi
      Land Rover Club Bulgaria
      0887 930 238, 0878 797 768

      Коментар


      • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

        Доколкото разбрах .. го дърпа Jeremiah Israel по трасето.. Ужасно..

        Коментар


        • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

          Между другото на соленото езеро се постигат най-високите скорости в Дакар.. При колите 180 км / ч. .. Газта е до дупка.. Кара се в струята на този който е пред теб и има стратегия за постигане на по-висока максимална скорост: две коли една до друга като втората бута с предната, броня в броня, а първата пори въздуха. По този начин се постига малко по-висока макс. скорост отколкото ако се движат поотделно.. Вчера някои от автомобилите / мисля че Toйотите / го демонстрираха

          Коментар


          • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

            Първоначално публикуван от Superchief Преглед на мнение
            Доколкото разбрах .. го дърпа Jeremiah Israel по трасето.. Ужасно..
            Много се надявах тази година Бареда да вземе титлата, но няма късмет и това е то. Много жалко, защото Хондите са много по добри от КТМ а и Бареда може да няма опита на Кома но много добър и бързо се учи.
            Дано поне да успее да завърши етапа, пък после каквото сабя покаже.
            MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

            Коментар


            • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

              https://www.youtube.com/user/bort28ormd - Е тия юнаци отразяват класирането при камионите и най-вече Маз,ама е на руски.

              Коментар


              • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                Спускане по дюната към Iquique


                Коментар


                • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                  Може би най-емблематичното място в Дакар .. впечатляващата 3 км. дюна с 1000 м. денивелация на финала на 8-ми етап в Икике .. Надявам се някой ден да отидем с някои от вас да гледаме Дакар на това място.. а защо не и да се спуснем от там..

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1836958_1517314891882143_8852827558095256968_o.jpg
Прегледи:1
Размер:85.3 КБ
ID:5634518

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150111_123659.jpg
Прегледи:1
Размер:53.6 КБ
ID:5634519

                  Коментар


                  • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                    Първоначално публикуван от tchoumpov Преглед на мнение
                    Много се надявах тази година Бареда да вземе титлата, но няма късмет и това е то. Много жалко, защото Хондите са много по добри от КТМ а и Бареда може да няма опита на Кома но много добър и бързо се учи.
                    Дано поне да успее да завърши етапа, пък после каквото сабя покаже.
                    И аз се надявах но уви.Не е работата до късмет а до мъдрост и рутина.
                    Бареда си е живо камикадзе,за разлика от старата лисица Кома.
                    Рано му е още за съжаление !

                    Коментар


                    • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                      Първоначално публикуван от tchoumpov Преглед на мнение
                      Много жалко, защото Хондите са много по добри от КТМ...........
                      Аз от мотори изобщо не разбирам, но след като в първите 10 има 7 КТМ-а ?????????
                      Добре, че за Хонда кара невероятната Лая Санц.29 годишна, с четири участия и четири финала в Дакар до сега, а за момента 9-та в генералното за 2015. Това момиче заслужава адмирации.
                      "Проблем имаме само когато нямаме решение" !
                      „Дори и да са те изяли, пак имаш два изхода.“

                      Коментар


                      • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                        Първоначално публикуван от tchoumpov Преглед на мнение
                        Много се надявах тази година Бареда да вземе титлата, но няма късмет и това е то.
                        Харесвам "банг-банг" Бареда по няколко причини...
                        Първо, това е пилот от най-новата история на "Дакар" - не е карал ралито в Африка и е фокусиран към трасетата на Южна Америка
                        Второ, има огромен потенциал, защото печели най-тежките етапни победи...
                        Но (трето) кара на схемата "след мен и потоп", която му яде главата от три години насам... Разровете представянията му...
                        Огромният потенциал на пилота на Honda му изигра лоша шега... Бареда все още няма ясна тактика, какво точно се прави след като оглавиш генералното, и караше ден за ден. А такава тактика няма място в Дакар...
                        Това връща нещата в скучното русло "Кома - Депре", само дето Депре го няма и работата става още по-скучна...

                        Коментар


                        • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                          За да спечели Хонда , им трябват в отбора трима много опитни състезатели , а те ги нямат. Още от 80-те години така побеждаваха БМВ , Хонда , Ямаха , 5-6 фирмени състезатели , от тях завършваха само двама/трима , но бяха в челото. КТМ се наложиха като разчитаха на трима много добри състезатели , и още трима /водоноски/ които да помагат по трасето със всичко което им потрябва , затова са все първи. Другите фирми разчитат на един единствен добър състезател , и шанса , че няма да получи повреда , тежко падане , голяма грешка в навигацията , е много малък. Тази година беше по-интересно защото го няма Депре , няма го и Чалеко , но Кома си е Кома , караше внимателно и чакаше другите да допуснат грешка.
                          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                          Коментар


                          • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                            Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                            За да спечели Хонда , им трябват в отбора трима много опитни състезатели , а те ги нямат. Още от 80-те години така побеждаваха БМВ , Хонда , Ямаха , 5-6 фирмени състезатели , от тях завършваха само двама/трима , но бяха в челото. КТМ се наложиха като разчитаха на трима много добри състезатели , и още трима /водоноски/ които да помагат по трасето със всичко което им потрябва , затова са все първи. Другите фирми разчитат на един единствен добър състезател , и шанса , че няма да получи повреда , тежко падане , голяма грешка в навигацията , е много малък. Тази година беше по-интересно защото го няма Депре , няма го и Чалеко , но Кома си е Кома , караше внимателно и чакаше другите да допуснат грешка.
                            Ако сложим и Бареда, стават точно трима опитни, защото Гонсалвеш и най-вече Родригеш са сравнително обиграни стари кучета. Но тимът е малък...
                            Никол никога не е имал толкова мощен отбор като КТМ, да не говорим, че доскоро бяха единственият официално заводски (Хонда са вторите, Шерко и ямаха са с подкрепата на вносителите във Франция) и за мен това е простата причина да са винаги първи. Сега са малко по-скромни, но преди имаше и водонска на водоноската...

                            Ето и малко снимки от вчера:












                            >>>ОЩЕ СНИМКИ>>>

                            Коментар


                            • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                              Benediktas Vanagas (339) малко е теглил Пежата в бивака на мартонския етап да запалят.

                              Коментар


                              • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                                Няма друго такова автомобилно състезание в света! Дакар е като Ерусалим, Мека и Ватикана на куп - супер разнообразни условия, терени, климат и надморска височина! Трасетата и условията в Африка са си направо "софт". Дори не мога да си изфантазирам как се подготвя конкурентна машина (кола, бъги, мотор, АТВ, УТВ, камион - без значение) за там! Изпитвам невероятен респект към всички, но като гледам при моторите на каква напреднала възраст се пускат хора, направо ми висва ченето! Няма WRC, няма F1 - Дакар е мястото където се разбира кой от какво е направен...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X