Обява

Свий
Няма добавени обяви.

РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

    Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
    Според мен тази година заявяват присъствие и си тренират хората от отбора логистика и тн.. Най вероятно вече имат разработен болид 4х4 и сега предстои пасване гледане мислене тестове тестове и тестове. Машините 4х4 на 10" ходове и дизеловите двигатели се развиха много. А състезанието като трасе в Ю.Америка трудно може да бъде спечелено от концепция само със задно задвижване. Това отдавна не са ония колибки от ерата Шлесер. Виж някое клипче в Тубата от тогава и ще ме разбереш. При бъгитата нищо не е мръднало и на сантиметър от тогава. Изключвам новата концепция като на Гордън която в SCORE я определят като клас Тръги с калници. Но тази конфигурация има предимство само в участъците WRC в дюните има само недостатъци.
    Пеко, аз си мисля, че Пежо няма да заложат на 4х4 болиди. Самата марка в серийното си производство има един 4х4 модел и той е Мицубиши, а скоро лицензът му изтича. Оставяме на страна Hybrid4 системата, която е добра, но скъпа, та си мисля, че идеята е да докажат колко са добри 2WD автомобилите. Нищо, че в ралито може задно, а на пътя е предно... То и серийният "травестит" 2008 е само с предно и система с една камара електроника, която симулира блокажи и т.н. А и главно се луша думата на Сайнц, който си се влюби в бъгитата...
    С нетърпение очаквам чисто пустинните етапи, не само заради "лъвчетата", но и заради всички заднозадвижвани машини...

    Коментар


    • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

      Ицо, аз много се учудих като разбрах, че Пежо ще заложат на 4Х2! Предишните им победи на Дакар са с 4Х4 автомобили. 205 Т16 се състезаваше в легендарната Група Б, 405 Т16 го бяха подготвили пак за Група Б, но я спряха и тогава ги модифицираха за Дакар, има и едно 405 Т16 за планинското Pikes Peak 1988 пилотирано от Ари Ватанен!

      Р.П.(RFF) 0898677590
      Пътна помощ
      ДЕНОНОЩНО

      Коментар


      • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

        Първоначално публикуван от Стефан Слабов Преглед на мнение
        ..... РенеГадовете не се наложиха, защото са прекалено тежки, а от там идват голяма част от техните технически проблеми .....

        ПП Не видях стр. 9


        Позачетох се из интернета, за АТВта има писано доста за Карякин.






        Между другото Карякин е топ пилот на заводски тим на КАН АМ в Русия. Многократен победител на трофи серии в Русия именно с Кан Ам машините. Та техните болки механиците ги знаят до най-малката подробност. Основното което го отказа от участие с познатата за него машина, беше мнението на самите производители, че вариатор+ ремък+ 55градуса жега+ феш-феш не са за Дакар. А избора на Ямаха,момчето го коментира просто - погледнахме с какво кара първият в състезанието Патронели и въпроса с избора се реши сам.





        Технически промени в сравнение с 2014г не са толкова и много - въпреки, че утежниха АТВто му с близо 40 килограма. Основните разлики са преместени горивни резервоари - голям отпред и малък отзад, две помпи и една дублираща. Резервоар за 5литра вода до горивният резервоар. Два радиатора - разположени един зад друг. На нерфбаровете сега са инструменти, части, компресор за гуми, пяна и аптечка. Нисък заден бар за лесно повдигане. Основната тежест е пренесена по-отзад, за да се разтовари предницата.




        Други интересни решения е премахването на отвореният ауспух и Пауър Командър. През 2014г проблемът с жегата и Командърите е бил масов, отделно че умиращ командър често убиваше и комутатора. А за един етап се е стигало и до два изгорени комутатора. Тази година е с оригиналното запалване, минусът е максималната скорост, която е с около 20км ч. по-низка.

        Акумулаторът е сменен с литиево-йонен, стандартният миналата година често не издържаше до края на състезанието - вибрации и много консуматори му съсипваха живота доста бързо.
        Последно редактирано от paksss; 06-01-15, 21:08. Причина: допълване
        Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

        Коментар


        • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

          Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
          Пеко, аз си мисля, че Пежо няма да заложат на 4х4 болиди. Самата марка в серийното си производство има един 4х4 модел и той е Мицубиши, а скоро лицензът му изтича. Оставяме на страна Hybrid4 системата, която е добра, но скъпа, та си мисля, че идеята е да докажат колко са добри 2WD автомобилите. Нищо, че в ралито може задно, а на пътя е предно... То и серийният "травестит" 2008 е само с предно и система с една камара електроника, която симулира блокажи и т.н. А и главно се луша думата на Сайнц, който си се влюби в бъгитата...
          С нетърпение очаквам чисто пустинните етапи, не само заради "лъвчетата", но и заради всички заднозадвижвани машини...
          Според теб кой от пилотите им е показал нещо на задно предаване? Ползват влизането си на сцената с най големите звезди и скъпа нова програма. Но да се влачат след десето място в класирането докато се махнат Х-райд и Тойота няма как да го преживеят...Може пък и да пуснат такъв модел комби и 4х4 Почти убеден съм че тази година ще се радват ако спечелят и един етап в надпредварата. Пожелавам им го защото и мен много ме радват болиди със задно предаване.

          Коментар


          • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

            Първоначално публикуван от Румен Петров - RFF Преглед на мнение
            Ицо, аз много се учудих като разбрах, че Пежо ще заложат на 4Х2! Предишните им победи на Дакар са с 4Х4 автомобили. 205 Т16 се състезаваше в легендарната Група Б, 405 Т16 го бяха подготвили пак за Група Б, но я спряха и тогава ги модифицираха за Дакар, има и едно 405 Т16 за планинското Pikes Peak 1988 пилотирано от Ари Ватанен!
            Тогава 4х4 е било много модерно и символ на технологичен напредък. Няколко години по-рано, quattro доказва, че 4х4 задвижването не е монопол само ноф-роуд машините... И лавината започва, повличайки всички... 4х4 модата продължи до края на 90-те на миналия век, сега се усеща изестно раздвижване отново. Но най-интересното е, че типичните SUV се лансират като градски машини, без акцент към 4х4, а за приключенски се вписват комбитата с повишен клирънс и пълноприводна трансмисия. Това ме кара да се надявам, че VW групата ще се върне в Дакар с някоя от бюджетните си марки - Seat или Skoda и ще разплаче сегашните доминанти. Разбира се, ако в маркетинг плановете влиза Южна Америка, чиито автомобилен пазар най-много се влияе от Дакар...
            За Пежо, вече писах какви са доводите. Те навсякъде в пресинфото пишат "предпочетохме машина с един задвижващ мост / 2WD", като избягват да цитират, че за ралито е задно, за да си лансират моделите с предно...

            Коментар


            • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

              Направи ми впечатление, че когато Роби Гордън мине през скок автомобилът му се приземява първо задницата, след това предницата, а при Пежо наблюдавам обратното, първо предните колела опират в земята, а задницата сле това! На какво се дължи това?
              Р.П.(RFF) 0898677590
              Пътна помощ
              ДЕНОНОЩНО

              Коментар


              • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                Разпределение на тежеста, дължина на автомобила?
                Nissan Terrano 2.7 TDi
                ----------------------------
                Нещо което работи - не се пипа!

                Коментар


                • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                  Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                  Минусите са ми ясни и от личен опит, и от опита на Христов и Ценков на Дакар. Но всичко това не важи ли със същата степен и за коли 4х4 ? Тегло, куп агрегати и възли, доста повече електроника, доста повече течности и радиатори. Докато при задното всичко би трябвало да е изчистено до перфекционизъм - започвайки от минимални агрегати, през тегло и компановката,та завършвайки с по-големи ходове и респективно по-голям комфорти по-малки натоварвания за пилотите?

                  Предимството идва от цената на технологията и разбира се възможността да се правят скъпи тестове...Минито примерно е точно милка в евро по-скъпо от всяко едно бъги. Ако се направят различните машини но на еднакаква цена бъгито може и да победи.

                  А разликата между автомобил и АТВ 4х4 започва от там че първото не се управлява основно чрез тежеста на тялото на пилота и свършва до разпределението на масата между колесната база на машината. Бъгито може и да е по комфортно на скокове и гърбици но на макадамовите етапи е трудно и рисково за управление. От там идва напрежението умората и по-слабите резултати. Радиаторите при 4Х4 са само два повече и то не много големи като размер.

                  Може още много неща да се кажат но нямам време днес.

                  Коментар


                  • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                    Първоначално публикуван от Румен Петров - RFF Преглед на мнение
                    Направи ми впечатление, че когато Роби Гордън мине през скок автомобилът му се приземява първо задницата, след това предницата, а при Пежо наблюдавам обратното, първо предните колела опират в земята, а задницата сле това! На какво се дължи това?

                    Пежото е на летящи А-рамена а Гординито на trailing arms. Втората система има по голям ход заради целия мост и носачите. При цял заден мост задната част на бегачката може да се товари повече. Например с гориво резервни гуми и тн.

                    Коментар


                    • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                      За мен лично, новината на деня е етапната победа на Матиас Валкнер! И други световни МХ шампиони са карали Дакар, ама тоя е най-напред с матриала.. Освен всичко друго, в момента е и трети в генералното... А кашата при АТВ-тата става все по-голяма - личи си, че ги няма Патронелитата...
                      П.С. Адмирации за Сайнц! Ако не заспи пак на някой лиазон, ще оправдае парите на полуфалиралите Пежо!

                      Коментар


                      • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                        Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
                        Пеко, аз си мисля, че Пежо няма да заложат на 4х4 болиди. Самата марка в серийното си производство има един 4х4 модел и той е Мицубиши, а скоро лицензът му изтича. Оставяме на страна Hybrid4 системата, която е добра, но скъпа, та си мисля, че идеята е да докажат колко са добри 2WD автомобилите. Нищо, че в ралито може задно, а на пътя е предно... То и серийният "травестит" 2008 е само с предно и система с една камара електроника, която симулира блокажи и т.н. А и главно се луша думата на Сайнц, който си се влюби в бъгитата...
                        С нетърпение очаквам чисто пустинните етапи, не само заради "лъвчетата", но и заради всички заднозадвижвани машини...
                        А Dangel? И той французин, и той взема PSA - колите за разработките си.
                        Това не е , че съм пристрастен.
                        Как милата ми родина се падна в толкова скапана държава?

                        Коментар


                        • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                          Първоначално публикуван от didogen Преглед на мнение
                          А Dangel? И той французин, и той взема PSA - колите за разработките си.
                          Това не е , че съм пристрастен.
                          Dangel никога не се е асоциирал с PSA, макар че по спогодба PSA трябва да му сервизират машините кат освои собствени... Не е и финансова сила, така че няма интерес да се рекламира на Дакар или по-скоро няма възможност... А може би няма и смисъл - Дакар следва пътя на Ф1 и WRC, къ дето се правят кампанни на едро. Това донякъде започна с Мицукошитата и бе разработено с пулна сила от VW... А вмомента се наблюдава мимолетна безтегловност, като заводските акценти са поверени на южноамериканските филиали - Mitsubishi, Renault, Volkswagen (донякъде).
                          На мен лично ми е интересно защо бразилците от Troller не са в играта, при положение, че мачкат в местния крос-кънтри шампионат и Dos Sertoes...

                          Коментар


                          • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                            Благодаря за коментара. Но не знам отговори ли ми на един въпрос или отвори друг такъв в мен. Толкова години се занимава с тия работи, та не може ли да сглоби едно бъги или друг прототип? Но май интереса му е повлиян в началото от Куатро и за него са интересни рали колите 4х4. Колкото до Дакар, Ф1 и WRC. За съжаление със заводските отбори гонят участници, като създателите на тези състезания. Имам предвид, че са поставени едни формули от частници и всеки е заставал с машината си. А сега стават толкова скъпи, че частен отбор ако успее да се вреди, то се задържа година - две. То и за това ще се организират нови състезания, по отворени към тях де. Наистина тези състезания заприличаха на Шоурум.
                            Как милата ми родина се падна в толкова скапана държава?

                            Коментар


                            • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                              Първоначално публикуван от didogen Преглед на мнение
                              Благодаря за коментара. Но не знам отговори ли ми на един въпрос или отвори друг такъв в мен. Толкова години се занимава с тия работи, та не може ли да сглоби едно бъги0 или друг прототип? Но май интереса му е повлиян в началото от Куатро и за него са интересни рали колите 4х4. Колкото до Дакар, Ф1 и WRC. За съжаление със заводските отбори гонят участници, като създателите на тези състезания. Имам предвид, че са поставени едни формули от частници и всеки е заставал с машината си. А сега стават толкова скъпи, че частен отбор ако успее да се вреди, то се задържа година - две. То и за това ще се организират нови състезания, по отворени към тях де. Наистина тези състезания заприличаха на Шоурум.
                              Дакар е пре@ан именно от Peugeot, които през 1986 от скука връхлитат там със старите болиди от В-групата на WRC и по-важното - с тонове и тирове асистенция, създавайки облика на надпреварата такъв, какъвто го виждаме сега и изтривайки завинаги аматьорския и приключенски замисъл на Тиери Сабин (загинал в Африка през същата тази година)...

                              Коментар


                              • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                                Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
                                старите болиди от В-групата на WRC
                                Ама пък какви болиди само...никога вече няма да има такива зверове...
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X