Обява

Свий
Няма добавени обяви.

РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

    Сайнц е ударил мотоциклетист вчера и не е спрял да помогне. Това много ми напомня на случая с Петернахсел от 2012!
    И съжалявам за лошия коментар (за съм колегата на Емо). Винаги съм бил фен на Дакар, но никога не ми се е налагало да го правя досега :-)

    Коментар


    • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

      Рали Дакар 2015: обзор етап 2



      Вторият етап на рали Дакар 2015, освен че бе един от най-дългите, се оказа и доста тежък. Освен дългото състезателно трасе (518 км за мотори, ATV и автомобили и 331 км за камионите), участниците срещнаха големи трудности и с адската жега. За някои, отсечката от Вила Карлос Паз до Сан Хуан се оказа и последна в тазгодишното рали, а всички категории са с нови лидери в генералното класиране.Започвайки с отпадналите участници от рали Дакар, няма как да не споменем Адам Малиш. Полският ски-скок ветеран започна ударно кариерата си в рали-рейда и тази година имаше амбиции не просто за топ 10, а за топ 5 в класирането. За съжаление, тези му амбиции се изпариха, както и голяма част от състезателното му бъги SMG, което се запали и изгоря напълно едва на 35 километра от финала. Така, Малиш стана един от 22-мата отпаднали до днес участници от рали Дакар 2015 (1 камион, 3 автомобила, 6 четириколки и 12 мотоциклета).



      Далеч от отпадането, но и далеч от амбициите за призова позиция в рали Дакар 2015 са още няколко знакови имена от надпреварата. Започваме с Роби Гордън, който след идеален първи етап, преживя кошмарен втори вчера. Американецът загуби над 4 часа от водача, заради проблем със спирачките на своето Gordini HST. Не по-добре се развиха нещата и за победителя от първия ден Орландо Теранова, който се превъртя 4 пъти през таван след пропадане в канавка. За щастие, неговото Mini се размина без сериозни щети, но аржентинецът е вече 10-и в генералното, на 22 минути след водача. Друг губещ за деня бе Стефан Петерханзел, който натрупа час пасив, след като се изгуби във втората половина на отсечката. Каръкът, за съжаление, продължава да съпътства Нани Рома,който и вчера загуби доста време по трасето. Зле се развиха и нещата за Емилиано Спатаро (Renault Duster), който нямаше намерение да излиза от топ 10 на рали Дакар, но още вчера натрупа сериозен пасив и е на 17-о място в генералното, на 45 минути от водача. >>>вижте целия репортаж>>>

      Коментар


      • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

        И малко снимки от вчера, докато дойдат тези от днеска













        >>>ЦЯЛАТА ГАЛЕРИЯ>>>

        Коментар


        • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

          Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
          Подозирам, че катарския принц е толкова издигнат над материалното, че се стреми да доказва, че няма машина, която да му устои...
          Съмнявам се за Насър, по-скоро се възхищава на себе си и победите си. И като всеки един влюбен в себе си човек обича да печели, при това ако е по-сигурно е по-добре. Известно е, че "ерата Мини" е към края си. Техническият директор не веднъж се е изказвал, че технически, минита са на върха си и е време да отстъпят на друг проект. За тази година имат промени само в осветителната уредба и въздухозаборника на тавана, просто, вече няма накъде. И някои изключително естетически промени, колкото с нещо да се отличават от миналогодишната.



          Пък коли само със задно предаване, последните години са били представяни от малки тимове, без бюджет и амбиции, е и тук таме някой като Гордън, но и той е повече за цвят. Повратната точка дойде тази година с навлизането на Пежо - да колите са още пресни-пресни, с куп проблеми, с не изчистени детски болежки, но догодина едва ли ще е така, съвсем незабелязано бе и вмъкването на Бъгито на Шишери в отбора на Х-рейд, и сериозно, заводско развитие извън Дакар на концепта на Насър . Наближава нов етап в Дакар, и дали 2016г няма да е година на задно задвижващите се болиди?

          А колкото до Насър, предложението за тази година бе той да е пилотът вместо Шишери, ама за какво му е на Катареца участие без победа, той си плаща за да е на подиума.

          Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

          Коментар


          • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

            Ето и днешните резултати при моторите. Днес по добро представяне за Марк Кома, но и Хуан Бареда плътно зад него.
            Results: Dakar Rally Stage Three (provisional)
            San Juan to Chilecito – 437 km liaison, 220 km special (657 km)
            1, Matthias Walkner, Austria, KTM, 2 hours 34.28
            2, Marc Coma, ESP, KTM at 00.40
            3, Joan Barreda, ESP, Honda at 1.53
            4, Toby Price, AUS, KTM at 2.45
            5, Paulo Goncalves, POR, Honda at 2.49
            6, Alain Duclos, FRA, Sherco, at 3.11
            7, Ruben Faria, POR, KTM, at 3.24
            8, Jeremias Israel Esquerre, CHI, Honda at 4.02
            9, Jordi Viladoms, ESP, KTM, at 4.36
            10, Joan Pedrero, ESP, Yamaha, at 5.21
            11, Sam Sunderland, GBR, KTM, at 5.23
            12, Pablo Quintanilla, CHI, KTM at 5.39
            13, Stefan Svitko, SVK, KTM at 6.15

            Overall Standings after Stage 3
            1, Barreda 9:43.05
            2, Goncalves, at 5.33
            3, Walkner at 10.33
            4, Coma at 10.50
            5, Faria at 12.10
            6, Price at 12.24
            7, Viladoms at 14.07
            8, Israel-Esquerre at 18.33
            9, Rodrigues at 18.34
            10, Pedrero at 23.02

            Коментар


            • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

              „„„„


              още една жертва на жегата - Cesare Zacchetti

              Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

              Коментар


              • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение

                Пък коли само със задно предаване, последните години са били представяни от малки тимове, без бюджет и амбиции, е и тук таме някой като Гордън, но и той е повече за цвят. Повратната точка дойде тази година с навлизането на Пежо - да колите са още пресни-пресни, с куп проблеми, с не изчистени детски болежки, но догодина едва ли ще е така, съвсем незабелязано бе и вмъкването на Бъгито на Шишери в отбора на Х-рейд, и сериозно, заводско развитие извън Дакар на концепта на Насър . Наближава нов етап в Дакар, и дали 2016г няма да е година на задно задвижващите се болиди?
                Според мен тази година заявяват присъствие и си тренират хората от отбора логистика и тн.. Най вероятно вече имат разработен болид 4х4 и сега предстои пасване гледане мислене тестове тестове и тестове. Машините 4х4 на 10" ходове и дизеловите двигатели се развиха много. А състезанието като трасе в Ю.Америка трудно може да бъде спечелено от концепция само със задно задвижване. Това отдавна не са ония колибки от ерата Шлесер. Виж някое клипче в Тубата от тогава и ще ме разбереш. При бъгитата нищо не е мръднало и на сантиметър от тогава. Изключвам новата концепция като на Гордън която в SCORE я определят като клас Тръги с калници. Но тази конфигурация има предимство само в участъците WRC в дюните има само недостатъци.

                Коментар


                • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                  Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
                  Така, Малиш стана един от 22-мата отпаднали до днес участници от рали Дакар 2015 (1 камион, 3 автомобила, 6 четириколки и 12 мотоциклета)
                  A само днес, след маратонския втори етап, не успяха да се включат във времето за старт 34 автомобила
                  "Проблем имаме само когато нямаме решение" !
                  „Дори и да са те изяли, пак имаш два изхода.“

                  Коментар


                  • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                    Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                    Според мен тази година заявяват присъствие и си тренират хората от отбора логистика и тн.. Най вероятно вече имат разработен болид 4х4 и сега предстои пасване гледане мислене тестове тестове и тестове.
                    Има логика и в това, ама защо в клас АТВ примерно, така и не се наложи Ренегад? Или някой друг с 4х4 задвижване?
                    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                    Коментар


                    • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                      Запознатите да кажат - не е ли основната причина за слабото представяне на автомобилите само със "задно" задвижване самият правилник на Дакар, а именно рестрикциите за мощност (да не забравяме как спряха Камаз на времето)! Тези коли имат нужда от много мощност, за да вървят както трябва (всички етапи ще станат WRC...), а на Дакар са скопени! Дали нещата щяха да са същите, ако SCORE концепциите можеха да карат с мотори 800+ коня..?!!

                      П.П. Разбира се и "Мини" да карат с такива двигатели ако могат...
                      Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 06-01-15, 18:33.

                      Коментар


                      • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                        Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                        Има логика и в това, ама защо в клас АТВ примерно, така и не се наложи Ренегад? Или някой друг с 4х4 задвижване?
                        .

                        Лесно ще го разбереш. Близо 85% от трасето се кара само на задно от всички АТВта. На добрите играчи им пречи и тежеста на тази система. Разхода на гориво в режим 4Х4 и вариатор също товари допълнителни кила. От там страдат и гумите по камънаците повече. А шарнирно задно окачване при 2-WD се удължава доста по лесно. Всеки които се е състезавал с АТВ знае че няма начин с тежка машина автоматик висок център и широка седалка да се получи добро спортно каране. А мъките в жегата и прахта с ремъците на вариаторите са кошмарни. Понякога се сменят по два на ден. Леко предимството е че по лиесоните не ръчкаш скорости но това си има цена че си по бавен. А как се спира рязко с такъв туч не е истина.

                        Не ме питай мен защо някои ще избере за такова състезание 4х4 ATV Аз не бих го направил за нищо на света. Единственото им предимство е че може при късмет да се довлечеш до бивака само на предно предаване и че не трябва да се пази много задния пиньон и диска.
                        Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 06-01-15, 21:18.

                        Коментар


                        • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                          Минусите са ми ясни и от личен опит, и от опита на Христов и Ценков на Дакар. Но всичко това не важи ли със същата степен и за коли 4х4 ? Тегло, куп агрегати и възли, доста повече електроника, доста повече течности и радиатори. Докато при задното всичко би трябвало да е изчистено до перфекционизъм - започвайки от минимални агрегати, през тегло и компановката,та завършвайки с по-големи ходове и респективно по-голям комфорти по-малки натоварвания за пилотите?
                          Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                          Коментар


                          • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                            Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                            Има логика и в това, ама защо в клас АТВ примерно, така и не се наложи Ренегад? Или някой друг с 4х4 задвижване?
                            ..... РенеГадовете не се наложиха, защото са прекалено тежки, а от там идват голяма част от техните технически проблеми .....

                            ПП Не видях стр. 9
                            Последно редактирано от Стефан Слабов; 06-01-15, 20:09.
                            0887 246718

                            Коментар


                            • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                              Почна ДАКАР по Евроспорт

                              И свърши!
                              10 минутен репортаж.
                              Ще го гледаме от 00:00ч.
                              Последно редактирано от Румен Петров - RFF; 06-01-15, 20:10.
                              Р.П.(RFF) 0898677590
                              Пътна помощ
                              ДЕНОНОЩНО

                              Коментар


                              • От: РАЛИ ДАКАР 2015: ГОЛЯМАТА ОБИКОЛКА

                                Камаз оглавява класирането С Айрат Мардеев ! Етапната победа е за Айрат Мардеев , втори е Каргинов.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X