Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Самоков 4х4 Екстрийм 2015 /28-29 март/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Самоков 4х4 Екстрийм 2015 /28-29 март/

    Голямо разочорование голям миш маш с много въпросителни.
    ОФРОУД 4Х4 СЕВЛИЕВО
    0879 86 85 87
    ТРОФИ БЕЗ КАЛ Е КОТО ЖЕНА С МАЛКИ ЦИЦИ,ДОСТАВЯ УДОВОЛСТВИЕ НО НЕ ПЪЛНО....

    Коментар


    • От: Самоков 4х4 Екстрийм 2015 /28-29 март/

      Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
      Голямо е ?
      Нямам претенции за класирането. Аз съм на място на ,което съм заслужил .Може би! Просто това ,което прочетох (в правилника ) като изисквания за клас Стандартен и това ,което видях на място имаше огромно разминаване . Вероятно и тук правилата са за да се нарушават.
      Каквото пише в правилника,на това отговаряха и машините!!!
      Да не се бъркаш с клас "отворен" който караше по трасето на стандарт?
      "АСК ЗАГОРА 4х4"
      0897937797....по всяко време!

      Коментар


      • От: Самоков 4х4 Екстрийм 2015 /28-29 март/

        Започвам с обосновките,като имам няколко въпроса към организаторите.
        1-Ако бъде блъснат зрител от публиката вътре в зоната по време на състезанието кои носи отговорност.
        2-Ако състезател по време на етап предотврати такъв свлъсак но бъде объркано временното замерване на зона какво правим.
        3-по какв начин е изчисляват точките за класиране на състезателите и краиното класиране дано не се бъркам ама е произволно ще се обоснова и за това.
        ОФРОУД 4Х4 СЕВЛИЕВО
        0879 86 85 87
        ТРОФИ БЕЗ КАЛ Е КОТО ЖЕНА С МАЛКИ ЦИЦИ,ДОСТАВЯ УДОВОЛСТВИЕ НО НЕ ПЪЛНО....

        Коментар


        • От: Самоков 4х4 Екстрийм 2015 /28-29 март/

          Първоначално публикуван от Milen Dechev Преглед на мнение
          Каквото пише в правилника,на това отговаряха и машините!!!
          Да не се бъркаш с клас "отворен" който караше по трасето на стандарт?
          Не съм съгласен колега !!! В правилника ясно е упоменато кое е забранено и кое разрешено ! Не съм се объркал грам .

          2. Окачване
          Машините в този клас могат да бъдат подобрявани, но изискването е да са с оригиналния за модела тип окачване (ресьорно, пружинно- трилинково с панхард, пружинно с А-рамо и т.н.)
          Не се допуска използването на coilover и airshocks.

          3. Рама, купе
          Не се допускат съществени промени по купето и рамата(изрязване на твърдия таван, скъсяване на купето, изместване на мостовете, скъсяване на рамата, премахване на стандартните калници за модела, местене на радиатора отзад и т.н.). Трябва да са запазени оригиналните габарити на джипа. Машините трябва да имат предна и задна броня.
          Местата за буксиране и вдигане на джипа трябва да са маркирани в червено или оранжево.

          А ако някой ми покаже фабрична Витара с цял преден мост , ще се ИЗВИНЯ публично !

          п.п Това с червените букви във втория цитат беше масово.
          Напред и нагоре
          Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
          0886769809-Юлиян
          kiko00@abv.bg

          Коментар


          • От: Самоков 4х4 Екстрийм 2015 /28-29 март/

            Честито на победителите !
            "Всичко е добре щом свършва добре"!
            Браво на орга тима за организацият на това състезние,което е първият кръг от Траялният Шампионат 4х4 Екстрийм !
            Но за догодина живот и здраве,помислете добре за датите,които може би ще са по-подходящи през годинта за организацията и посещаемостта на траялно състезание в този прекрасен район на България.Съжалявам,че не можах да присъствам и участвм в състезанието Самоков 4х4Екстрийм,
            но за състезанието в гр.Сливен мисля да не пропускам,ако е рекъл Господ !
            Поздрви на всички.
            Последно редактирано от rock crawler; 29-03-15, 21:21. Причина: пропуск

            Коментар


            • От: Самоков 4х4 Екстрийм 2015 /28-29 март/

              Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
              Не съм съгласен колега !!! В правилника ясно е упоменато кое е забранено и кое разрешено ! Не съм се объркал грам .

              2. Окачване
              Машините в този клас могат да бъдат подобрявани, но изискването е да са с оригиналния за модела тип окачване (ресьорно, пружинно- трилинково с панхард, пружинно с А-рамо и т.н.)
              Не се допуска използването на coilover и airshocks.

              3. Рама, купе
              Не се допускат съществени промени по купето и рамата(изрязване на твърдия таван, скъсяване на купето, изместване на мостовете, скъсяване на рамата, премахване на стандартните калници за модела, местене на радиатора отзад и т.н.). Трябва да са запазени оригиналните габарити на джипа. Машините трябва да имат предна и задна броня.
              Местата за буксиране и вдигане на джипа трябва да са маркирани в червено или оранжево.

              А ако някой ми покаже фабрична Витара с цял преден мост , ще се ИЗВИНЯ публично !

              п.п Това с червените букви във втория цитат беше масово.
              И аз имам още един въпрос по правилника за Стандартен - допустимо ли е управлението да е с хидравличен цилиндър ?
              Samurai Gemax

              Коментар


              • От: Самоков 4х4 Екстрийм 2015 /28-29 март/

                Прекрасно шоу страшна кал.Ден 1-ви

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0288.jpg
Прегледи:1
Размер:177.2 КБ
ID:5650836Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0418.jpg
Прегледи:1
Размер:168.6 КБ
ID:5650837Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0360.jpg
Прегледи:1
Размер:170.2 КБ
ID:5650838Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0327.jpg
Прегледи:1
Размер:204.1 КБ
ID:5650839Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0313.jpg
Прегледи:1
Размер:192.5 КБ
ID:5650840Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0470.jpg
Прегледи:1
Размер:221.3 КБ
ID:5650841Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0485.jpg
Прегледи:1
Размер:190.4 КБ
ID:5650842Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0505.jpg
Прегледи:1
Размер:162.7 КБ
ID:5650843Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0413.jpg
Прегледи:1
Размер:227.3 КБ
ID:5650844Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0554.jpg
Прегледи:1
Размер:221.4 КБ
ID:5650845Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0560.jpg
Прегледи:1
Размер:220.0 КБ
ID:5650846

                Коментар


                • От: Самоков 4х4 Екстрийм 2015 /28-29 март/

                  Единият ни екипаж мина много добре на 8-мо място беше момчето !! най млад участник ,но нищо не взе



                  При мен не мина много добре бях със счупен преден мост и още на първото трасе джипа започна да прекъсва и се отказах просто в последният момент реших да участвам и ми беше за първа година някой ако има клип от участието ми ще му бъда благодарен да ми го изпрати ..Състезанието беше супер а трасето много кално..
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11081804_629158533885747_315704467_n.jpg
Прегледи:2
Размер:26.6 КБ
ID:5650851
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11104299_629158520552415_470399785_n.jpg
Прегледи:2
Размер:26.5 КБ
ID:5650852
                  Витара не e просто кола,тя е една мечта !

                  Коментар


                  • От: Самоков 4х4 Екстрийм 2015 /28-29 март/

                    Аз съм много щастлив от състезанието благодаря на всички създали това мероприятие.Досега толкова кален траял не е имало.Някой даже се затрудняваха да си стигнат до зоните.
                    Единствено видях една грешка.Трябваха още хора да помагат на съдийте да изчистват зоните от публика.Неможе 1 съдия да отчита врати и грешки а през същото време да гони публика.А след това и сам да си оправя всичко в зоната като друг екипаж дава зор да кара.
                    Но пък за мен беше супер купон.Радвах се сташно много на калта нищо че хич не вървях.
                    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                    Коментар


                    • От: Самоков 4х4 Екстрийм 2015 /28-29 март/

                      Понеже се заформи дискусия за техническите изисквания...
                      Техническия преглед на клас ''Прото'' го правих аз. Преценил съм, че клетката на гръка е адекватна- пуснал съм го. Поемам отговорността, виновен съм, че човека стана първи- убийте ме с камъни!
                      Преди две години, като се появи машината на Илиян, всички /включително и аз/ ревнахме, че е няколко класи над нашата... Никой не ни е виновен, че още се радваме на УАЗ и ГАЗ69.
                      Човека има подготвена машина, какво предлагате- да чака десет години, да имаме и ние, та да караме с него ли? Длъжни сме да се развиваме. Освен всичко останало, човека си кара. Минаваше зоните за по две минути, не направи нито едно излишно движение.
                      А повечето, които ревяха, че машината на гръка била не според изискванията , изобщо не бяха чели правилника. 80% от машините в ''Модифициран'' бяха без необходимите за класа си седалки и колани. 80 % от състезателите в ''Стандартен'' и ''Отворен'' бяха с велосипедни каски.
                      Това беше последен компромис. На следващото състезание няма да се допускат. Не ме интересува кой колко километра е бил и че си е платил такса Ако не отговаря на изискванията- минава в клас ''Публика''. Правилника е, да се чете и спазва. Безопасността е най-важна. Поне за мен.
                      На сърбела майката му е чесането.
                      Борислав Борисов Русе О885 О37815

                      Коментар


                      • От: Самоков 4х4 Екстрийм 2015 /28-29 март/

                        Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение


                        А ако някой ми покаже фабрична Витара с цял преден мост , ще се ИЗВИНЯ публично !

                        Такава Витара не може да участва в Стандартен, затова имаше клас Отворен. Ясно е, че е пропуск при техническия преглед и ще бъде ануирано класирането на екипажа и.

                        Посочете стартовият и номер, ще намеря снимки за доказателство.

                        Първоначално публикуван от Z_I_P_O Преглед на мнение
                        Започвам с обосновките,като имам няколко въпроса към организаторите.
                        1-Ако бъде блъснат зрител от публиката вътре в зоната по време на състезанието кои носи отговорност.
                        2-Ако състезател по време на етап предотврати такъв свлъсак но бъде объркано временното замерване на зона какво правим.
                        3-по какв начин е изчисляват точките за класиране на състезателите и краиното класиране дано не се бъркам ама е произволно ще се обоснова и за това.
                        Проблемът с публиката го има навсякъде, но в Самоков положението е ужасно. Същото беше и на Кърджали. Напълно невъзможно е да се изгони от трасето, да не говорим че видни офроуд деятели директно отказват да излязат от трасето защото според тях не пречели. Какво да говорим тогава за некомпетентната публика, която се бута под гумите на състезателите. В този случай съдията има право да спре участието на екипа докато публиката не напусне зоната.

                        На мен лично също ми се случвало да разгонвам публиката навлязла в трасето, крещейки и от джипа, че са ми затапили вратата.

                        Само на едно място съм видял публика да не навлиза в трасето. То се охраняваше от полиция!!!

                        Всяко разумно предложение е добре дошло. Вече доста състезания организирах и наистина има места където публиката е малко по толерантна, но масово положението е извън контрол.

                        Точките се изчисляват автоматично от софтуер, в който се вкарват съдийските листа. Ще кача подробното класиране като се съвзема и ще можеш да видиш.

                        Клас Стандартен в Самоков по мое мнение не можаха да получат подходящо трасе и да карат достатъчно. Не, че нямаше трасе за тях, но времето не позволяваше да се използват предвидените първоначално зони.

                        Траял в Самоков е подходящо да се прави юни - септември. Всички се убедихме в това.
                        Последно редактирано от Стоян Францов; 29-03-15, 22:55.

                        Коментар


                        • От: Самоков 4х4 Екстрийм 2015 /28-29 март/

                          Колега ,много правилно си забелязал пропуските и ние ги знаем и във това отношение ОРГА ТИМА търпим критика ,но те бяха продиктувани от няколко факта,първо състезание ,много местни участници,лошото време ,тотално непознаване на правилника на голяма част от състезателите,да спомена само част от тех преглед .в купето се разхожда неукрепена БРАДВА.неукрепена КОТВА с размери на задната седалка,пожарогасители по купето ЕСТЕСТВЕНО неукрепени, броени бяха състезатели с боядисани куки ,другите изобщо незнаят че има такава опция,клетка с тръби за вода никаква заинтересованост машината да се преведе във вид отговарящ за съответния клас.НО...... имам уверението на ЕМО и ТОНИ,организаторите на СЛИВЕН че няма да допуснем екипаж неотговарящ на правилника за съответния клас .АПЕЛИРАМ всички участници приведете си машините според правилника, за вашето здраве и безопасност и нашето спокоствие

                          Коментар


                          • От: Самоков 4х4 Екстрийм 2015 /28-29 март/

                            Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                            Аз съм много щастлив от състезанието благодаря на всички създали това мероприятие.Досега толкова кален траял не е имало.Някой даже се затрудняваха да си стигнат до зоните.
                            Единствено видях една грешка.Трябваха още хора да помагат на съдийте да изчистват зоните от публика.Неможе 1 съдия да отчита врати и грешки а през същото време да гони публика.А след това и сам да си оправя всичко в зоната като друг екипаж дава зор да кара.
                            Но пък за мен беше супер купон.Радвах се сташно много на калта нищо че хич не вървях.

                            Съдиите на всички зони бяха по 2-ма, даже имаше зони с по 3-ма.

                            Коментар


                            • От: Самоков 4х4 Екстрийм 2015 /28-29 март/

                              Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                              Такава Витара не може да участва в Стандартен. Ясно е, че е пропуск при техническия преглед и ще бъде ануирано класирането на екипажа и.

                              Посочете стартовият и номер.
                              Това е първото ми участие в такъв вид състезние ,нещата които са ми направили впечатление в опит да се ориентирам кое, как и защо съм посочил в поста по горе. Целта на моите постове тук са просто да се изостри вниманието при прегледа на автомобилите.Класирането е такова каквото е и аз не искам от първото ми участие да съм причина за някаква промяна в него .
                              Защото това за което аз съм дошъл на това мероприятие го получих в големи дози !!!
                              Прекарах си чудесно с колегите (познати и непознати).
                              Поздравявам организаторите за положените усилия да се случи това състезание ,поздравявам състезателите опитали шампанското и посетили стълбата на победителите и пожелавам успех .
                              Напред и нагоре
                              Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                              0886769809-Юлиян
                              kiko00@abv.bg

                              Коментар


                              • От: Самоков 4х4 Екстрийм 2015 /28-29 март/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X