Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

    Позволени са следните типове седалки:


    Тип рекаро и производни. Тези лично на мен са ми най-удобни за офроуд.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:products_20440_696778861_________________4a2a39ded02ee.jpg
Прегледи:1
Размер:33.1 КБ
ID:5502422

    Тип корито и производни.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:product_9091a624a0a1df0d594a2.jpg
Прегледи:1
Размер:55.8 КБ
ID:5502423

    Тип "дълбоко рекаро" от автомобил - все още имам едни такива и са удобни, малко тежки идват. Аз ги подмених с китайски от първия тип и все още се чудя какво да и правя. Вариантите са или да ги продам или някой състезател да ги получи като подарък.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:dscn3378_0446a_28469197.jpg
Прегледи:2
Размер:197.2 КБ
ID:5502424

    Седалките на Green Magic и новата шофьорска седалка на тракторчето на Пламен Исаев са малко по-различен модел и също са позволени.

    Седалките на Таласъма са самоделни и също са позволени.

    Тях може да ги видите на снимки от състезанията.

    Ако пък някой не е сигурен в това което си е наумил да сложи, нищо не пречи да качи една снимка и още преди монтажа да проверим дали моделът е подходящ.

    Коментар


    • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

      Я кажи една цена за тия седалки.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

        Цената на седалките и коланите е според ... зависи , колко ти е дълбок джоба . Мен лично , няма как да ме убеди даден организатор , че тези колани и седалки са по добри и надеждни от заводските ми в колата за този тип състезание. Карал съм и с рекаро и 4-ри точкови колани и сега пак съм със заводските - защо ли ? За предпазна КЛЕТКА съм за на 200 % . Тя трябва да е истинска и здрава. За твърдите и заварени тавани и специфичните каски също съм доста скептичен. С какво повече ще те предпази каската за мото крос от тази за танк или велосипед ??? П.С. След като тръбарките станаха доста , защо не направите отделен клас за тях със съответните правила и изисквания , без да ангажирате останалите ?!?
        0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

        Коментар


        • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

          Да пояня не хленчя за глупости каквото си е помислил Антон.Смятам че можеби за краткото време за което се запознахме може да се замисли че не ми е проблем преправяне на детайли по колата.
          Всичко започна с един точен въпрос.ТРЯБВА ЛИ ДА СЕ ПРОМЕНЯТ ПРАВИЛАТА ПОСРЕД ГОДИНАТА.
          Аз лично съм ЗА по-висок критерий за безопастност.
          Последния тип седалка която е публикувал Стоян не виждам нищо общо със спортната седалка.Такива се монтират и в обикновенни автомобили.
          Нито те държи в кръста нито в краката кадето стават най-големите контузий.
          По горните вариянти.
          FK-по-евтин и бюджетен вариант за всеки.
          Незнам но 2-рия съвпада със същия който лично използвам.
          Витарата примерно има седалки заводски който много приличат на последните.
          Дали Шрод който заводски излизат на 50% електрически са по-надежни от едни спортни колани?
          https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

          Коментар


          • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

            Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
            Цената на седалките и коланите е според ... зависи , колко ти е дълбок джоба . Мен лично , няма как да ме убеди даден организатор , че тези колани и седалки са по добри и надеждни от заводските ми в колата за този тип състезание.
            Не съм съгласен с теб,още повече,че си препатил.

            Коментар


            • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

              Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
              Незнам но 2-рия съвпада със същия който лично използвам.
              Там е истината.Всичко друго е компромис.

              Коментар


              • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                Аз лично съм ЗА по-висок критерий за безопастност.
                Ами, като си за по-висок критерий защо плачеш срещу изискванията? И защо на офроуд фестивала например караше с отворена капачка на резервоара?!? Аз знам защо, защото ти гасне двигателя, като я затвориш
                А правиш ли сметка, че при една "челна стойка" или обръщане през капак целия бензин, дето ти се плиска зад гърба ще облее теб и цялата машина! И ще е чудо, ако не изгориш пред очите на всички! Навсякъде(предполагам и в любимата ти Гърция) има изисквания за firewall-противопожарна стена между двигателя и купето и между купето и резервоара. Ние не сме ги сложили в изискванията, но заради такива, като теб (неизправни отвсякъде, но плачещи) май ще се наложи да ги сложим! По-нагоре имаше клипче, как на Евротраяла минават по едни големи и остри камъни и полягат върху тях. Ако ти с твоя джип полегнеш така камъкът ще влезе през липсващите врати(защитен диагонал), които така усърдно плюеш и ще те натроши! Какво, заради теб не трябва в препятствията да има камъни ли, пънове, дървета...?
                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                Коментар


                • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                  Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                  Ами, като си за по-висок критерий защо плачеш срещу изискванията? И защо на офроуд фестивала например караше с отворена капачка на резервоара?!? Аз знам защо, защото ти гасне двигателя, като я затвориш
                  А правиш ли сметка, че при една "челна стойка" или обръщане през капак целия бензин, дето ти се плиска зад гърба ще облее теб и цялата машина! И ще е чудо, ако не изгориш пред очите на всички! Навсякъде(предполагам и в любимата ти Гърция) има изисквания за firewall-противопожарна стена между двигателя и купето и между купето и резервоара. Ние не сме ги сложили в изискванията, но заради такива, като теб (неизправни отвсякъде, но плачещи) май ще се наложи да ги сложим! По-нагоре имаше клипче, как на Евротраяла минават по едни големи и остри камъни и полягат върху тях. Ако ти с твоя джип полегнеш така камъкът ще влезе през липсващите врати(защитен диагонал), които така усърдно плюеш и ще те натроши! Какво, заради теб не трябва в препятствията да има камъни ли, пънове, дървета...?
                  Жоре не съм против тях.А момента на въвеждане.
                  А пък и в както ти каза "любимата" и Гърция много от участниците нямат 2-ра седалка!Звучи ли ти странно?
                  https://www.youtube.com/watch?v=iVFD86OFkBM

                  До зверино проблеми от този вид като резервоар и точки който сте избройли ще се оправят за да има спокойствие главно мое.
                  https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                  Коментар


                  • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                    За колани имам още по- бюджетно решение. Два стандартни триточкови колана, монтирани от двете страни на седалката. Закопчават се на кръст. Монтирани така, стават като шестточков. Единствения недостатък е, че при откопчаване трябва да направиш едно движение повече. Преди няколко години бях навигатор на Бай Матьо на Тетевен. Тогавашния му джип беше оборудван така, и останах много приятно изненадан от поведението на двата колана в реални условия. А на автоморгата може и да ви ги подарят.
                    Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                    SSang Yong Kyron 2.0xdi
                    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                    Коментар


                    • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                      Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                      А пък и в както ти каза "любимата" и Гърция много от участниците нямат 2-ра седалка!Звучи ли ти странно?
                      https://www.youtube.com/watch?v=iVFD86OFkBM
                      При нас също няма изискване навигаторът да стартира и финишира в джипа(за Експерт), тъй че спокойно можеш да махнеш втората седалка.
                      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                      Коментар


                      • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                        Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
                        За колани имам още по- бюджетно решение. Два стандартни триточкови колана, монтирани от двете страни на седалката. Закопчават се на кръст. Монтирани така, стават като шестточков. Единствения недостатък е, че при откопчаване трябва да направиш едно движение повече. Преди няколко години бях навигатор на Бай Матьо на Тетевен. Тогавашния му джип беше оборудван така, и останах много приятно изненадан от поведението на двата колана в реални условия. А на автоморгата може и да ви ги подарят.
                        Наско, ако са от Жигула да но ,ако имат механизъм няма да изпълняват основната цел- да държат участника в седалката, за да не се подпира рефлекторно при обръщане.
                        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                        Коментар


                        • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                          На Евротраял-а ми направи впечатление, че са възможно сериозни обръщания дори в най-малкия клас. Затова там се отделя такова внимание на безопасността на пилота и навигатора. Сега имах възможност да огледам много от автомобилите и направих малко снимки, които ще ви бъдат от помощ.

                          Ето снимки за запазване на ръката:
                          Мрежа направена като врата, а от външната страна е отбелязано от къде се отваря. Освен това видях всякакви други решения от пазарска мрежичка до тиксо и колани.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN2625.jpg
Прегледи:1
Размер:186.3 КБ
ID:5509173

                          Забележете снимка и ключ-масата, която гаси колата, тя трябва да е ясно маркирана и достъпна отвън, на техническия преглед ви карат да я демонстрирате. По време на самото състезание, както ще напиша в темата за самото състезание имаше сериозни обръщания и на няколко пъти съдиите гасиха колите на състезателите точно с тези ключ маси.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF1333.jpg
Прегледи:1
Размер:184.9 КБ
ID:5509159

                          На тази снимка се вижда и извеждането на ключ-масата отвън - с жило което се издърпва за изключване.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF1573.jpg
Прегледи:1
Размер:151.8 КБ
ID:5509166

                          Защита за глава направена от колани, тези колани предпазват главата на пилота от подаване навън при обръщане.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF1622.jpg
Прегледи:1
Размер:200.9 КБ
ID:5509165

                          На тази снимка освен защитата се вижда и нещо специално за Асенчо - може да види как е направен панелът на тавана - точно това, което той иска.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03406.jpg
Прегледи:1
Размер:130.7 КБ
ID:5509157

                          Почти всички имаха тези защити за ръце, закачат се към колана.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF1596.jpg
Прегледи:1
Размер:145.3 КБ
ID:5509164

                          Забележете как навигатора си държи ръката, точно този екипаж се обърна много яко на едни големи камъни, изкривиха и усукаха рамата, но на тях нищо им нямаше.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF1576.jpg
Прегледи:1
Размер:257.1 КБ
ID:5509163

                          Когато има защита за ръцете от този тип наличието на мрежа не е задължително.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03561.jpg
Прегледи:1
Размер:136.8 КБ
ID:5509158

                          Решение за колчетата, първо колчетета са доста тънки и си имат гнездо направено от пластмасова тръба. Така мястото на колчето е ясно дефинирано и при счупване се чува ясен щракащ звук в помощ на съдиите.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF1436.jpg
Прегледи:1
Размер:224.5 КБ
ID:5509160

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF1437.jpg
Прегледи:1
Размер:279.8 КБ
ID:5509161

                          Пожарогасители има на всяка зона, това което и ние вече ще правим.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF1438.jpg
Прегледи:1
Размер:250.6 КБ
ID:5509162
                          Последно редактирано от Стоян Францов; 06-08-13, 20:57.

                          Коментар


                          • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                            Браво г-н Францов
                            Наистина имаше какво да види и научи човек .

                            Коментар


                            • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                              Въодушевявате се защото Витан не ви е надушил още.
                              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                              Коментар


                              • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                                Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                                Въодушевявате се защото Витан не ви е надушил още.
                                Много си прав

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X